KONRAD_2085 Zgłoś #701 Napisano 19 Marca 2016 Jak zabawa ma być to może BMW 645Ci E63/64? Co to za frajda w nadwoziu kombi? No chyba,że to RS6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #702 Napisano 19 Marca 2016 (edytowane) Jak zabawa ma być to może BMW 645Ci E63/64? To auto jest tak paskudne że aż piękne To samo z serią 7 a może.... > Audi S8 5.2 FSI ewentualnie w 4.2 V8 TDI ?? Edytowane 19 Marca 2016 przez mnichu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matho78 Zgłoś #703 Napisano 19 Marca 2016 auto będzie robić około 4 000 km rocznie, bardziej nastawiam się na frajdę z jazdy. a w swoim blogu piszesz ''Jeżdżę sporo i widzę, co się dzieje...'' hmm... 4 tys km rocznie to sporo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #704 Napisano 20 Marca 2016 (edytowane) a w swoim blogu piszesz ''Jeżdżę sporo i widzę, co się dzieje...'' hmm... 4 tys km rocznie to sporo? Do jazdy na co dzień Golfa mamy. On robi kilometry. Kombi ma być nastawione na wygodne wakacyjne wyjazdy i wypady za miasto, stąd decyzja o zakupie auta z dużym sprawiającym frajdę silnikiem. I faktycznie będzie mało jeździł. Kompakt nadrabia. Praktyczniejszy na co dzień. Audi A6 C6..... 4.2 V8 QUATTRO z rocznika conajmniej 2009.... za 70k zł i żeby był nie lepiony z trzech ? nie wiem " smilieid="528" class="inlineimg" border="0"> Bez przesady. Nie wygląda na lepiony z trzech... http://bit.ly/1MvdKJa Co do BMW - jeżdżę na wózku i jestem zaprotezowany. BMW odpada z dwóch powodów. Po pierwsze jest skrojone na miarę. Za bardzo na miarę, bo jak dodam urządzenia do sterowania autem, to nie mam gdzie protez zmieścić. Druga rzecz, to wysokie progi w tym aucie. Wysiadanie dla takich osób jak ja jest koszmarem. Protezy się blokują i ciężko je wyżej podnieść. Trza się kłaść na siedzeniach, no masakra ogólnie. Sprawdzałem, testowałem i jednak dla mnie najprzyjaźniejsze są VAG-i... A co auta sportowego - może kiedyś. I na bank coś 40 letniego wleci... Nowości będzie mi dość... I nie żadnych Diesli. Miałem dwa przez 10 lat i styka. Wracam do benzyn, które miałem przez resztę swojej kariery za kierownicą, czyli przez kolejnych 15 lat. Benzyna to jest to, szczególnie bez doładowania. Obecny Golf ma 150 KM i nie ma żadnych turbin i to jest w nim piękne. Nie martwię się o rozgrzanie i chłodzenie turbo, nie martwię się o zapieczone kierowniczki, o przeładowania... Ile to kłopotów odpada... Co to za frajda w nadwoziu kombi?D Rodzinę mam. 2 synów. Oni strasznie dużo bagaży ze sobą wloką. I mój wózek inwalidzki. Gdzieś to pomieścić trzeba. Kombi to wybór z rozsądku. Silnik - wybór z szaleństwa. Edytowane 20 Marca 2016 przez Charakterek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mnichu Zgłoś #705 Napisano 20 Marca 2016 To Audi da Ci frajdę z jazdy I tak zauważyłem... brat ma taką C6 i też fajnie wyposażoną... a czujniki parkowania tylko z tyłu (tak jak w tej z ogłoszenia) i niby to nie problem ale nie rozumiem tej polityki od Audi. A i fakt faktem.... z BMW E60 wychodzi się gorzej niż z Audi C6. BMW jest "głębsze"... bardziej "zwarte" w środku. Ale ilością miejsca bardzo porównywalne z A6. A i taką ciekawostkę powiem... że ilością miejsca A6 C5 bije te dwa auta na łeb. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KONRAD_2085 Zgłoś #706 Napisano 20 Marca 2016 Rodzinę mam. 2 synów. Oni strasznie dużo bagaży ze sobą wloką. I mój wózek inwalidzki. Gdzieś to pomieścić trzeba. Kombi to wybór z rozsądku. Silnik - wybór z szaleństwa. Jeśli tak, to rzeczywiście Audi będzie najrozsądniejszym wyborem. Mesredes E-klasa też ma jakieś V8 ale nie wiem jak tam z awaryjnością i częściami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #707 Napisano 20 Marca 2016 Bez przesady. Nie wygląda na lepiony z trzech... http://bit.ly/1MvdKJa poszukaj 3.0 TFSI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #708 Napisano 20 Marca 2016 A i taką ciekawostkę powiem... że ilością miejsca A6 C5 bije te dwa auta na łeb. Tak, wiem. C6 ma strasznie ciasny bagażnik i już kombinujemy z tapicerem jak go powiększyć. Raczej podłoga wyleci. No ale C5 swoje lata uż ma... Jeśli tak, to rzeczywiście Audi będzie najrozsądniejszym wyborem. Mesredes E-klasa też ma jakieś V8 ale nie wiem jak tam z awaryjnością i częściami. W 211 - ma ogromne problemy z elektryką. I to znane wszem i wobec. No i te Mercedesy gniją, a ceny serwisu do najmniejszych nie należą. Porównywałem i są półtora do dwóch razy droższe niż Audi. Gdyby nie to, Mercedes byłby ideałem. Potężny bagażnik, piękna sylwetka i niskie progi drzwiowe. poszukaj 3.0 TFSI Nie nie - żadnych T w nazwie silnika. Tylko i wyłącznie wolnossący. Mniej problemów z wiekiem ma. Jak pisałem - Passat V6 3,6 kontra Audi A6 V8... Bardzo proszę o opinie. A6 V8 już jeździłem. Jakby ktoś w okolicach Radomia miał B7 V6 3,6 i miał troszkę wolnego czasu, by mnie przewieźć i bym wyrobił sobie zdanie o tym konkretnym modelu. Bo póki co to A6 wygrywa i tylko i wyłącznie z braku alternatywy i braku mojej opinii o Passacie. Ale wiadomo - może po próbie Passatem zmieni mi się punkt widzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #709 Napisano 20 Marca 2016 Nie nie - żadnych T w nazwie silnika. Tylko i wyłącznie wolnossący. Mniej problemów z wiekiem ma.No tak lepiej mieć problemy z nagarem w 4,2 FSI, niż mieć 3,0 i większy potencjał. Pamiętaj, że T w tym przypadku oznacza kompresor, a nie turbawke. Bardzo niezawodne rozwiązanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #710 Napisano 21 Marca 2016 No tak lepiej mieć problemy z nagarem w 4,2 FSI, niż mieć 3,0 i większy potencjał. Pamiętaj, że T w tym przypadku oznacza kompresor, a nie turbawke. Bardzo niezawodne rozwiązanie. No w sumie straszą tak tym nagarem, ale wychodzi on albo i nie wychodzi po około 250-300 000 km. Straszyli, że w 2,0 FSI (taki silnik siedzi w Golfie) jak go kupię, to od razu wariator i nagar. Tymczasem wariator siedzi cicho a nagaru brak (został specjalnie rozkręcony). Więc nie jest źle. Wszystko zależy, czy auto ma polskie 150 000, czy niemieckie 150 000. Bo jak sam wiesz w Polsce jakoś wolniej te kilometry lecą. Najczęściej 1 km polski to 2 km niemieckie, a Odra to rzeka młodości. Więc ja tam bym tego nagaru nie demonizował zanadto. Skoro widzę auta z FSI 4,2 mające po 250 i 300 000 km i jeżdżą, to myślę, że takie z przebiegiem do 120 000 jeszcze poszaleje troszkę. No i to brzmienie... Nic w sumie nie brzmi tak jak V8. Chyba już dorosłem do tego silnika... Jak piszę jeszcze zastanawiałbym się nad Passatem 3,6 i to bardziej z sentymentu do modelu. Pomyślimy, zobaczymy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matho78 Zgłoś #711 Napisano 22 Marca 2016 Zamiast passata na Twoim miejscu pomyślał bym o superbie 3.6 V6 ma o wiele więcej miejsca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misku79 Zgłoś #712 Napisano 22 Marca 2016 (edytowane) skoro chcesz auto 4fun to według mnie nic nie przebije V8 przebije 5,2 lambo w S8 D3:marecek V10 Edytowane 22 Marca 2016 przez misku79 UZUPEŁNIENIE WYPOWIEDZI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #713 Napisano 23 Marca 2016 OK - przejechałem się tą B7 V6. Auto fajne, pojemne, ale właściciel narzeka na pierdoły. Auto kupił nowe, salonowe i mówi, że a to włącznik airbag się zepsuje wywalając system, a to inny przycisk padnie co jest bardzo denerwujące. No i ruda zaczęła go atakować na drzwiach i klapie. W aucie salonowym, bezwypadkowym mającym 5 lat. VW zaczyna się w Opla bawić? Na plusy - auto wygodne, bardzo pojemne. Ma naprawdę ogromny bagażnik. I wyposażenie topowe. Jednak jego właściciel powiedział mi wprost. Drugi raz Passata nie kupi. Coś w tym jest... Więc chyba jednak pozostanie A6 - o modelu C6 krążą dobre opinie. Nie jest aż tak naszprycowany elektroniką jak Passat B7 (chociaż i tak ma jej sporo). Ale wyszedł on na rynek mniej więcej w tym samym czasie co Golf V, więc do 2009 zdążyli go ogarnąć i poprawić to, co się psuło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tuning090 Zgłoś #714 Napisano 27 Marca 2016 A co powiecie o insigni 2? Na razie nie można jej jeszcze spotkać na drogach,ale na zdjęciach i filmach w internecie fajnie się prezentuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jopstons Zgłoś #715 Napisano 28 Marca 2016 Lexus za kilka lat będzie moim kolejnym autem jak Passatowi skończy się gwarancja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubica Zgłoś #716 Napisano 29 Marca 2016 W moim przypadku będzie to Audi. Jeszcze nie wiem jakie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #717 Napisano 1 Kwietnia 2016 Tak. Wybór padł na Audi. To będzie moje czwarte auto tej marki, więc niejako będzie to powrót z dalekiej podróży. Przejechałem się jeszcze Mercem, ale po pytaniu o koszta serwisu właściciel powiedział tylko - hmmm. Więc odpuszczam, bo W 211 jeśli idzie o elektrykę za dobrej opinii nie ma. Choć jeśli idzie o przestronność i pojemność bagażnika (i jego pakowność) to bije Audi na głowę. Wręcz deklasuje. Ale jednak przerażają mnie niepochlebne opinie o tym aucie. Tak więc zmiana marki i modelu (choć VAG pozostaje). W tym miejscu chciałbym podziękować za lata spędzone na tym forum, za dobre rady i wsparcie. Mam nadzieję, że komuś też pomogłem. Moim Passatem pomyka teraz inny forumowicz, niechaj mu dobrze auto służy. Ja od Passata póki co odchodzę. Zatem do miłego gdzieś na drodze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #718 Napisano 1 Kwietnia 2016 Żegnaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shark44 Zgłoś #719 Napisano 27 Maja 2016 Ja jako pierwsze auto miałem VW Golfa MK2, drugim samochodem był VW Passat B5, trzecim był VW Passat B6, obecnym autem jest... VW Passat B7, następnym będzie VW Passat CC B7/B8. Już kupując pierwszego passata to miało być inne auto inna marka, przy drugim i trzecim było to samo. Jestem skazany na czarne Passaty kombi :-) 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
viking Zgłoś #720 Napisano 5 Czerwca 2016 Witajcie aktualnie szukam czegoś innego po passacie, miałem dwa passaty b5 fl kombi i sedana dwie skody superby i ostatnim autem było audi a6c6 teraz szukam czegoś z napędem 4x4 i zastanawiam się teraz nad skoda Octavia, oraz audi allroad szukam czegoś wyższego gdyż mam mała łódkę i jeżdżę z nią na przyczepce i 4x4 jest przydatne przy podjerzdzaniu pod wodę zastanawiałem się tez nad touaregem, ale troszkę obawiam się kosztów serwisowania tez myślałem może nad q7, ale spalanie tez i serwis a mamby kompromis miedzy serwisem a spalaniem wiec, jeśli znacie te auta i macie jakieś sugestie, co Wybrać to proszę o wypowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach