Skocz do zawartości
Morsart27

Na co chrapka po Passacie?

Rekomendowane odpowiedzi

Mondeo mk4 to piękna fura - sam bym chętnie rozważył po B5fl. Pytanie tylko jak z awaryjnością.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A mnie chodzi po głowie MB S320 W221 tylko pytanie jak się to sprawuje,jaki silnik itd. Mile widziane jakieś opinie.

Edytowane przez mgboczna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mondeo mk4 to piękna fura - sam bym chętnie rozważył po B5fl. Pytanie tylko jak z awaryjnością.

 

no niby nie jest awaryjne ale to tak jak z kazdym autem zalezy na co sie trafi;) ja patrze za AR159 i mondeo mk4 ale bardziej sklaniam sie ku alfie;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, no i Passat poszedł ale na forum zostaje :)

-----------> W poszukiwaniu klasy Premium ;))))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie też Passat B7 1.8 TSI poszedł a wierny jestem forum jak pies swemu Panu! w moim przypadku przesiadka na A6.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, myślę że wątek odpowiedni na takie pytanie.

Chodzi mi po głowie Audi A5 3.0 Tdi V6 quattro + s-tronic. Może ktoś coś powiedzieć o silniku i o skrzyni? Czy jest to rozwinięcie DSG? Na kilku forach przeczytałem o problemach z mechatroniką, a we wnioskach stawiano na złe użytkowanie skrzyni.

Może ktoś jeździ takim połączeniem i podzieli się informacjami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego, co mi wiadomo, S-Tronic to DSG, tylko pod marką Audi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpuść sobie automat w Audi jeśli ma byc to multitronic...

Największy syf z możliwych.

 

Noo... były Passki (3 szt), A4 B7, BMW E91 i znowu A4 ale B8 :) Ale Passka B5 4motion też mam w stajni :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tylko co za skrzynia siedzi tutaj?

 

W ilu tematach zapytasz o to samo? :wmorde

 

kosz.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przerobilem troche BMW i tez zmienilem. Wiem ze na 100% wroce jeszcze kiedys do tej marki bo cos w niej jest. Widze, ze miales stycznosc z marka i to chyba dosc krotko. BMW e60 w 3 litrowej benzynie to nie taki 8 cud swiata. Fakt wspomniany przez ciebie motor m54b30 to bardzo udana i bezawaryjna konstrukcja (poza tym ze lubi olej) czego juz nie mozna powiedziec o samej budzie czyt. np elektronice. Jest jej bardzo duzo i chyba po latach lubi szwankowac. System iDrive tez postawil bym pod znakiem zapytania i wiele wiele innych mniejszych lub wiekszych mankamentow. Mialem jeszcze 7 e65 (problemy z alternatorem ktory kosztuje ponad 4 tys, zawieszenie), dwie e46 (rezystory dmuchawy, brak wymiennego swoznia itd) i kilka innych i tak naprawde kazdy model trapi jakis problem wiekszy lub mniejszy. Dla mnie nr 1 w BMW to 3.0d m57. Zawsze zachwycalem sie kultura, wytrzymaloscia i spalaniem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A mnie chodzi po głowie MB S320 W221 tylko pytanie jak się to sprawuje,jaki silnik itd. Mile widziane jakieś opinie.

 

W końcu ktoś zaproponował porządne auto:* Bo czy Alfa, Mondeo czy Passat czy może Audi A4- wszystkie na podobne kopyto klepane. Lepsze nie lepsze, niewielkie niuanse w jeździe.

 

Co do S klasy to jak raz wsiądziesz do Merca, to ciężko będzie się przyzwyczaić do zwykłych aut. Podobno Passat to niby juz klasa premium, ale do C klasy w205 sie nie umywa. A gdzie tu S?Jakość wykonania, komfort Air matica, miękkość tradycyjnej skrzynii automatycznej (nie ta szybkośc co DSG, ale doznania inne)- to wszystko powala.

 

Co trwałości to raczej problemów nie ma większych, chyba, że auto ma przelot 400tkm. Skrzynie trwałe, silniki również bezproblemowe zarówno diesle czy benzyny, niekiedy Airmatic może się rozszczelnić.

 

W zasadzie na oględziny zabierz kogoś, kto ma wiedze o MB i obowiązkowo podłączenie pod Star Diagnosis (oryginalny program serwisowy). Nie musi być ASO. Tylko doświadczona osoba plus SD przy oględzinach. Jesli będzie ok, to będziesz zadowolony z auta.

Edytowane przez perzu126

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W Podobno Passat to niby juz klasa premium

Żaden volkswagen nie jest premium. Od tego jest audi ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Miesiąc temu sprzedałem swojego passata 2.0 TDI 170KM DSG po pięciu latach użytkowania z przebiegiem 330 tys km.

Ze względu na dzieci i wyjazdy na wakacje itp, postanowiłem kupić Sharana 7N. Udało się, kupiłem auto przywiezione z Belgi z rocznika 2012 z przebiegiem 133 tys km 2.0 TDI 136KM. Powiem wam że w passacie nie narzekałem na przestrzeń, ale to co oferuje sharan przewyższyło moje oczekiwania, przesuwne tyne drzwi dobrze wyciszony i wykonany. Brakuje tylko DSG i 170KM, bo niestety przy tej masie 136 KM to mało, ale szykuje się na mały chiptuning. Polecam wszystkim co potrzebują dużego auta rodzinnego, na forum passata oczywiście pozostaje aktywny w końcu grupa VAG.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sylwek załóż temat o tym sharanie. Myślę że nie tylko mnie by zainteresował

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W końcu ktoś zaproponował porządne auto:* Bo czy Alfa, Mondeo czy Passat czy może Audi A4- wszystkie na podobne kopyto klepane. Lepsze nie lepsze, niewielkie niuanse w jeździe.

 

Co do S klasy to jak raz wsiądziesz do Merca, to ciężko będzie się przyzwyczaić do zwykłych aut. Podobno Passat to niby juz klasa premium, ale do C klasy w205 sie nie umywa. A gdzie tu S?Jakość wykonania, komfort Air matica, miękkość tradycyjnej skrzynii automatycznej (nie ta szybkośc co DSG, ale doznania inne)- to wszystko powala.

 

Co trwałości to raczej problemów nie ma większych, chyba, że auto ma przelot 400tkm. Skrzynie trwałe, silniki również bezproblemowe zarówno diesle czy benzyny, niekiedy Airmatic może się rozszczelnić.

 

W zasadzie na oględziny zabierz kogoś, kto ma wiedze o MB i obowiązkowo podłączenie pod Star Diagnosis (oryginalny program serwisowy). Nie musi być ASO. Tylko doświadczona osoba plus SD przy oględzinach. Jesli będzie ok, to będziesz zadowolony z auta.

Zależy o czym mówimy, jeśli o nowych to nie ma co porównywać do passata, ale też cena taka, że idzie kupić 4 passaty w dobrej wersji. Jeśli o używki to już jest gorzej, bo to przechodzone auta, w które trzeba zainwestować trochę, a najczęściej kupują takie nie najmłodsze okazy ludzie, którzy nie mają aż tyle pieniędzy a chcą się pokazać i niestety już tak ładnie nie jest jeśli chodzi o jazdę.

Tym bardziej, że serwis jest drogi i utrzymanie takiego auta swoje kosztuje, a nie mówię o aso.

 

Jeśli teraz miałbym sprzedać passata to myślałbym nad bmw serii 5, jednak cena porządnie wyposażonego mnie zniechęca i jakby nie było passek w pełni mnie zadowala, a nie muszę nikogo kłuć w oczy. W sumie przed kupnem passata miałem ładne a5 sportback na oku, ale wykonanie i ilość miejsca w środku mnie zniechęciły, w szczególności biorąc pod uwagę cenę. Raczej następny zakup zakończy się znowu na VW, no chyba, że skoda zaoferuje jakieś porządne rabaty na superba. Ale to wszystko jeszcze się okaże za czas jakiś ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Pawel Trefl

Podoba mi się Lotus Omega. Chociaż wygląda może dość specyficznie, chciałbym go mieć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi się podoba Mercedes W124 2.3l benzynka. Nieśmiertelny samochód. Tylko, że ładnie utrzymany egzemplarz swoje kosztuje :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Podoba mi się Lotus Omega. Chociaż wygląda może dość specyficznie, chciałbym go mieć.

 

To jest niesamowite auto - kompletny odskok i szaleństwo w porównaniu z normalną europejską produkcją GM. Wyglądało jak szalony plan genialnych inżynierów, którzy spili głównego księgowego, a ten im po pijaku przyklepał ten projekt i już później nie miał wyjścia jak wprowadzić go do produkcji :) Nigdy przedtem ani nigdy potem nie wyszło z fabryki nic tak odjechanego pod żadną europejską marką GM.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności