Gonzo !!! Zgłoś #1 Napisano 23 Września 2013 Mam takie pytanie, ostatnio w moim pasku zauważyłem że turbo dziwnie i dość głośno pracuje podczas dużego obciążenia na obrotach 1800. Czy po tych fotach można jednoznacznie stwierdzić że ma zbyt duże luzy i wirnik już styka się z muszlą? Luz sprawdzałem i jest, jednak wydaje się być nieduży ale nie jestem tego w stanie potwierdzić 100% bo było to sprawdzane na wyczucie bez demontażu z auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
manki Zgłoś #2 Napisano 23 Września 2013 Po zdjeciach nie poznasz jaki jest luz,auto ma swoje lata i wiadomo zawsze jakiś luz na łopatkach bedzie,u ciebie widac ze jest dość mokro z oleju wiec moze pompowac olej,na twoim miejscu wyciągną bym turbo wyczyscił środek poskładał i wtedy powinno być ok,tylko ten luz niech sprawdzi ktoś kto sie na tym zna,szkoda zeby turbo zassało ci olej gdzieś w trasie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #3 Napisano 23 Września 2013 jak dla mnie turbo jak najbardziej ok ! olej moze byc z odmy a nie konicznie z T. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekgo_vw Zgłoś #4 Napisano 24 Września 2013 Na łopatkach wirnika widoczne są uszkodzenia - niby nieduże ale są. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DyzioVR6 Zgłoś #5 Napisano 24 Września 2013 turbo jest glośne przez uszkodzenie łopatek na stronie zimnej ogolnie turbo nadaj sie do wymiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #6 Napisano 24 Września 2013 no hiper super znawca nie jestem, ale tego turba bym nie skreslal na pewno ! to ze glosniej chodzi to nic, jezeli auto jezdzi normalnie, a turbo nie lyka oleju to po co to ruszac ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gonzo !!! Zgłoś #7 Napisano 24 Września 2013 Turbo ogólnie chodzi bardzo głośno, tz wydaje mi się że to turbo i nie jest to świst tylko jakby wycie, ogólnie ciężko to opisać. W trybie awaryjnym gdy odczepię przepływówke nie ma tego więc tak domniemam że to turbo, ewentualnie nieszczelny dolot. A temat jest o tyle ciężki że tym autem poruszam się za granicą i nie chciał bym żeby turbo posypało się na trasie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregoryyy Zgłoś #8 Napisano 24 Września 2013 A walek i szklanki sprawdzales? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gonzo !!! Zgłoś #9 Napisano 24 Września 2013 Wałek i szklanki nie były sprawdzane, ale tak jak pisałem bez doładowania silnik pracuje jak zegarek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
neoeinz Zgłoś #10 Napisano 24 Września 2013 ale gwizda na bank turbo czy mozliwe ze dolot dziurawy ? jestes w stanie logi zrobic ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mike81 Zgłoś #11 Napisano 9 Września 2014 Czesc, Czy 1.9 TDI AVF (listopad 2002r) ma turbo ze zmienną geometrią ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cypber Zgłoś #12 Napisano 9 Września 2014 Czesc, Czy 1.9 TDI AVF (listopad 2002r) ma turbo ze zmienną geometrią ? Tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #13 Napisano 9 Września 2014 Czesc, Czy 1.9 TDI AVF (listopad 2002r) ma turbo ze zmienną geometrią ? Każdy 1.9 po lifcie niezależnie od mocy ma turbo VNT. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #14 Napisano 9 Września 2014 Znaczy AVF to chyba tylko 130kM były, czy nie niech mnie ktoś poprawi jak się mylę. Tak samo AVF wychodziły 5b automaty tiptronic 6 manualne a już np AWX 5b man. ichyba 4b automat... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mike81 Zgłoś #15 Napisano 10 Września 2014 A co myślicie o regeneracji takiej turbinki? Pytam bo w ostatnim Poradniku Auto Świata pisali, że ze zmienną lepiej nie regenerowac gdyż technologicznie są bardziej zaawansowane..? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #16 Napisano 10 Września 2014 a po co chcesz ją regenerować - zwykle wystarczy czyszczenie u kogoś ogarniętego, 300-400PLN i śmiga jak nowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Izzy70 Zgłoś #17 Napisano 27 Grudnia 2017 Witam, czy taki luz na turbinie to złom czy pojeździ? Chcę kupić i nie wiem czy to warte czy lepiej nie ryzykować? received_875018009334466.mp4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #18 Napisano 7 Stycznia 2018 Nie ma tragedii. Jak nie puszcza dużo oleju to spokojnie bym jeździł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek123 Zgłoś #19 Napisano 26 Marca 2018 Czy jeśli wirnik trze o obudowę trzeba natychmiastowo wymieniać Turbo ? Dodam ze silnik bierze olej 500 ml na 1000 km i na dodatek śmierdzi podczas jazdy z rury wydechowej przepalonym olejem . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #20 Napisano 30 Marca 2018 Wymieniaj-regeneruj i to jak najszybciej jak nie chcesz mieć większych problemów np. rozbieganie sie silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach