Skocz do zawartości
guz

Poranne utyki i szary dym po uruchomieniu.

Rekomendowane odpowiedzi

ja miełem tak że po dłuższym postoju powyżej 12 h tez kręciłem kręciłem i odpalił i zgasł albo odpalił jak trzymałem lekko na gazie u mnie pompa Vacum była do wymiany rozszczelniła się

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a później jak odpalał? tzn za każdym razem czy tylko po tych 12h?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

po 12 h tak słabo odpalał póżniej już ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a to może coś innego, dziś rano odpalił normalnie po całej nocy stania, może jednak czujnik stwierdził że jest rozgrzany i za małą dawkę paliwa dostawał...?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja tez tak miałem raz po nocce odpalił raz nie ale po wymianie pompy vacum wszystko jest ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj rano po dłuższym postoju żona miała problem z odpaleniem (długo kręciła) narazie jedyny objaw uszkodzonej vacum to po szybkim parokrotnym wciśnieciu hamulca na postoju na wolnych obrotach robi sie twardy. Czy ten problem z odpalaniem może leżeć po stronie vacum? A i dzieje się to tylko w okolicach temperatury 0st

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może po prostu świece słabo grzeją + letnie paliwo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

może stare świece + słaby akumulator?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Akumulator nowka bosch s5 wiec wysoka polka, a swiece calkiem mozliwe chociaz w zeszlum roku problemow nie bylo. Jak juz odpali i go zgasze to kolejny raz odpala od strzala.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Reo mi to wygląda na pompe Vacum po przebiegu powyżej 200 tyś się rozszczelniają tak było w moim przypadku rano raz odpalał potem nie jak 2 nocki stan to był problem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma juz nalatane 270tys wiec ma prawo marudzic ;P no nic trzeba bedzie zbierac na nowa.

 

---------- Dodano o 03:41 ---------- Poprzednia wiadomość o 03:30 ----------

 

Ma juz nalatane 270tys wiec ma prawo marudzic ;P no nic trzeba bedzie zbierac na nowa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zacząłbym od sprawdzenia świec, taniej niż vacum :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy taniej ja kupiłem używaną pompę Vacum za 100 zł :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Jestem po "wymianie". Robili w AUTOVAG w DG. Zapłaciłem 550pln. Co mnie dziwi, to mówią, że włożyli używany wałek, parę szklanek oraz wymienili uszczelki na pompach. Do tego regulacja. Fakt, dziś rano auto odpaliło bez grama chmury, zbiera sie jak kiedyś. Buczenie jak zimny w przedziale obrotów 1600-2000 zostało, później jest muzyka. Ale taka cena? Dziwne :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany? Rozwiązany, więc znają się na rzeczy, to i się cenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A buczenie może to osłona termiczna przy wydechu, one buczą, trzeba przymocować samemu bo oryginalne aluminium puszcza po paru km od temperatury

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do buczenia, to z rana jest głośno, później cisza. Natomiast co do ceny usługi, to gdy oddawałem in auto mówili o takich kwotach:

wtorek 250

robota 350

uszczelki 160

albo czegoś nie wymienili, albo dostałem gratis :-) Chciałbym być pewien, że np mam nowe uszczelki pod pompkami i kiedyś je wyklucze jak coś się będzie działo. Co do pracy auta, to zbiera się lepiej a co do odpalania to będę obserwować

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poochini to oni wałek załatwiali sami? o co chodzi z tym ...

wtorek 250

a co z parametrami korekcje bipy itp polepszyło się coś ?

Te buczenie co masz jest bardzo donośne ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Tak oni załatwili walek. Co do 'wtorku', to chodziło mi oczywiście o wałek. Tylko pisałem z tel i słownik poprawił :-) Korekcje zaraz zobaczę i zamieszczę później info.

Buczenie jest trochę głośne, szkoda że nie mam jak tego komuś pokazać, bo słychać głównie na zimnym silniku.

 

 

edit:

cdf66a3f4242fe82m.png 77d92741d75269e9m.png

 

 

Cały czas się zastanawiam dlaczego taki był koszt. Może mieli tani wałek, nie ważne, ale czy naprawdę zrobili uszczelki pod pompkami czy coś innego :/ W każdym bądź razie, auto ciągnie od 1800obr, pozostaje buczenie oraz obserwacja odpalania i szarego dymu.

Edytowane przez Poochini

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I co mnie ciekawi. Jak rozmawiałem o kosztach, była mowa o nowej uszczelce pod vacuum pompę. Zostawiłem im nowe i takie same oni zostawili mnie :-) Czy wogóle ściągali wałek? Jutro do nich przedzwonie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności