Skocz do zawartości
GRZECHHH

Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P

Rekomendowane odpowiedzi

Zdajesz sobie sprawę z tego, że o ile błędy przy odczytywaniu ecu groźne raczej nie są, o tyle wpadka przy zapisie unieruchomi Ci auto?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to pierwsze jest OK tak ma być to drugie to.. nie wiem co tam chciałeś wrzucić, ale to nie jest plik wsadu... zrób najpierw READ ECU i zgraj swoją mapę ;-) zanim zrobisz cokolwiek więcej... I dobrze by było jakbyś to jednak robił z poziomu 32 nie 64... ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co masz na myśli poziomu 32 a nie 64

A może ktoś wytłumaczyć dlaczego taki błąd wyskoczył po zgrywaniu map? I co on wgl oznacza. Bo oznacza to że zgrało prawidłowo tak?

 

---------- Dodano o 16:43 ---------- Poprzednia wiadomość o 16:34 ----------

 

A teraz taka myśl mi naszła, co sądzicie o tym.

Pojechałbym na remap-a z 30-dniowym trialem, gość wymienia kompa z wsadem, czyli pojeździć zgrać wsad i pojechać do niego po 2 tygodniach, że jednak nie widzę dużej róznicy i chcem pieniądze spowrotem, po czym wrócić do domu i wgrać ten, który bym zgrał, miałbym orginalny wsad od około 160 koni, gdyż mój niby ma 130, plus potem udostępniłbym go gdzieś w necie, lub skontaktował sie z wami i ktoś mógłby się wzorować na nim.

A niby ten tuner jest jednym z najlepszych w okolicy.

Przeszłoby takie coś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Buri2604 znasz wogóle język angielski ?? to nie wyskoczył żaden bład tylko informacja o tym że odczytałeś sterownik i że masz wyłaczyć zapłon.A z poziomem 32 lub 64 oznacza windowsa 32 lub 64 bitowego.

Stare sprzęty działaja lepiej na 32 bitach.

Wiedza u Ciebie zerowa więc na twoim miejscu nie dotykał bym nic bo narobisz sobie bigosu i będziesz dopiero płakał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
gość wymienia kompa z wsadem

 

Nikt nie wymienia kompa z wsadem, po prostu wrzuca soft po kablu do tego sterownika który masz w aucie.

 

pojechać do niego po 2 tygodniach, że jednak nie widzę dużej róznicy i chcem pieniądze spowrotem, po czym wrócić do domu i wgrać ten, który bym zgrał, miałbym orginalny wsad od około 160 koni, gdyż mój niby ma 130, plus potem udostępniłbym go gdzieś w necie, lub skontaktował sie z wami i ktoś mógłby się wzorować na nim.

 

Nie miałbyś oryginalnego na 160, lecz 130 zmodyfikowany na 160. Twój nie ma niby 130, tylko ma faktycznie 130.

 

Piszesz o wzorowaniu się na pracy danego człowieka w robieniu serii bo jest najlepszy w okolicy ?

Uwierz mi że w zrobieniu seryjnego auta na EDC15 "mistrzem" może być dosłownie każdy. Jest tyle poradników (nawet tutaj w temacie), tyle materiałów które dosłownie prowadzą za rękę w jaki sposób zmieniać mapy - wystarczy poczytać, ale nawet tego Ci się nie chce zrobić ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pikar1979

witam wszystkich na forum. jestem nowy proszę o wyrozumiałość. mam pytanie odnośnie programu VAG EDC Suite. jest tam w zakładce "actions" opcja "edit eeprom data". klikająć na to otwiera się okno żebym wskazał co chce edytować, wskazuje i nic się nie dzieje, gdzie popełniam błąd, o co w tym chodzi. Bazuje też na wypowiedzi w pierwszym poście użytkownika GRZECHHH "pozwala na edycje zawartości pamięci eeprom – przydatne przy zmianie sterownika Immo, VIN, PIN"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co byś chciał nim osiągnąć? Projekt upadł, bo za dużo było głosów w stylu "odbierasz nam chleb" i się nie rozwinął do końca... także nie wszystkie opcje działają jak powinny...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znam angielski a komunikat error oznacza błąd, to że zgrało nie oznacza że wszystko w 100% zrobiło prawidłowo.

Czytałem ten post od początku i dużo znalazłem, ale po co samemu grzebać i narobić sobie bigosu jeśli moge zgrać je i wgrać samemu po powrocie do domu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Często nie można- ponieważ wielu tunerów blokuje softa przed odczytem i kopiowaniem. Do tego dochodzi kwestia uczciwości, czy to etyczne jest- korzystać z czyjejś pracy za freeko. No i moim zdaniem bigosu najwięcej można narobić przy wgrywaniu jak ci łączność zerwie a na tanich kablach to ponoć standard. No ale każdy rozsądza według siebie i robi jak uważa ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolega cały czas pisze o błędzie bo w nagłówku tego okienka jest GALLETTOError ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie nie inaczej, dzięki Dareczku :)

Gdyby było napisane Succesfully done. To bym tego komunikatu nie wrzucał :)

Ważne, że dało się :)

Poza tym, że ktoś kasuje za serie, którą wkłada do każdego auta, to nic się nie stanie gdy ja przy pomocy galletto sobie zgram czyiś wzór ;)

Ja też kupiłem auto a się okazało po 2- tygodniowej jeździe, że coś jest nie tak z mocą, to teraz może ten tuner sprostuje całość :)

Trzeba zacząć czytać lekturę od początku żeby EGR-a wyłączyć :)

Podczas wgrywania tej mapy, gdyby coś się schrzaniło to problemów z odpaleniem nie będzie nie?

A jeśli Ecu siądzie to kupie najwyżej 2 :) A wtedy z tym będę mógł kąbinować i się uczyć modyfikacji :)

 

---------- Dodano o 13:50 ---------- Poprzednia wiadomość o 13:47 ----------

 

Dzięki chłopaki za pomoc w tym wszystkim, już nie zaśmiecam tego postu moimi problemami z łącznością bo odchodzimy od tematu, zamiast wymieniać się zdaniami na temat tuningu, w ostatnich postach tylko mowa o moim problemie.

Sorki za zejście z tropu ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie, bo jakoś nie mogę odpowiedzi znaleźć. Jeśli dlubie sobie w mapach i mam manualna skrzynie to musze też zmieniać mapy dla automatu, czy wystarczy tylko te dla manuala?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam takie pytanie, bo jakoś nie mogę odpowiedzi znaleźć. Jeśli dlubie sobie w mapach i mam manualna skrzynie to musze też zmieniać mapy dla automatu, czy wystarczy tylko te dla manuala?

 

Wystarczy tylko dla manuala

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dopiero co auto zmieniłam a ty takie rzeczy :P

 

W tym zakresie zmieniłam SOI. Po zlogowaniu w tych widełkach występowały dawki i odpowiednie SOI dla prędkości od 70-130kmh. Soi dla dawek powyżej 30mg zmieniłam również, aby zminimalizować dołek. Jak myślicie nic się nie stanie jak tak wgram? Soi zwiększone o 1'. Czy dodać jeszcze po 1'?

 

soijpg_nqphnaa.jpg

 

 

No i jak Madzia po zmianie SOI?

jest jakiś efekt?

spadło spalanie czy poszło do góry?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Porównywałem mapy AWX i AVF, z tego co zauważyłem to wszystkie istotne mapy są identyczne poza jedną - limiterem momentu. Czyżby to była jedyna różnica w sofcie? Czyli AWX ma zdławione niutki na limiterze i po podmianie tej mapy byłby już pełnowartościowym AVF-em z 310Nm momentu? Jeżeli się mylę to proszę o sprostowanie...

Technicznie te silniki się chyba wogóle nie różnią (poza pompkami AL w pierwszych AVF).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Porównywałem mapy AWX i AVF, z tego co zauważyłem to wszystkie istotne mapy są identyczne poza jedną - limiterem momentu. Czyżby to była jedyna różnica w sofcie? Czyli AWX ma zdławione niutki na limiterze i po podmianie tej mapy byłby już pełnowartościowym AVF-em z 310Nm momentu? Jeżeli się mylę to proszę o sprostowanie...

Technicznie te silniki się chyba wogóle nie różnią (poza pompkami AL w pierwszych AVF).

 

Jeszcze tylko skrzynie i sprzęgło było inne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to wiem, ale o sam silnik mi chodziło - bliźniacze jednostki z minimalnie inną charakterystyka momentu.

Edytowane przez dtambor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

silniki nie roznily sie niczym oprocz pompowtryskow ktore byly puszczane różnymi seriami i mapa na co już sobie odpowiedziales.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem biegły w temacie mapek dlatego zadałem tutaj to pytanie, sa tu osoby o sporej wiedzy w tej tematyce :). Jeżeli istotna różnica tkwi zatem tylko w tej jednej mapie to byłaby dobra wiadomość dla posiadaczy AWX :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mapy paliwa były różne, w zależności od pompek, ale generalnie "hardware-owo" silniki bebechy maja takie same, tak jak pisał traksio skrzynia jest 5 i sprzęgło 228, ale tak wystarczy zmienić limiter i mieć 310Nm...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności