Skocz do zawartości
GRZECHHH

Darmowy, przyjazny program do edycji wsadów EDC15P

Rekomendowane odpowiedzi

Daron testowałeś może jakie są maksymalne możliwości pompowtrysków 073f ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z resztą już se poradzę. Daron jeszcze jedna prośba, podeślesz mi ori do 19CD? nie wiem czemu nie moge znaleźć na chiptuners.. Albo link.. Z góry dzięki

 

http://www15.zippyshare.com/v/39227821/file.html

 

Lukas, z dobrą sprężarką na 073F/T powinno ugrać się nawet 190HP tylko pompki musiały by być we wzorowym stanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
http://www15.zippyshare.com/v/39227821/file.html

 

Lukas, z dobrą sprężarką na 073F/T powinno ugrać się nawet 190HP tylko pompki musiały by być we wzorowym stanie.

 

to dla czego więkrzość ajmów ma takie nędzne wykresy że auto ma moc maksymalną przy 3000 obr. a potem prawie zerowy przyrost mocy do 4000obr.?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli mówisz o serii to tak będzie, 150-155hp/3500 a potem spadek (seryjne turbo mocno ogranicza bo wydajnościowo ma taki sam kompresor 110tka VP).

Przy większych sprężarkach (np. GTB17/22) można zrobić jak pisałem po 190 z tym że pompki muszą być idealne, a to niemal nie realne w 14-15letnich autach z przebiegami 300-400+ tyś km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hokus pokus czary mary mam w kieszeni twój soft stary!! ;-) daj zrzut softa to pomożemy znaleźć..

http://www.speedyshare.com/vNjhQ/WinOLS-passat-368711-AVF.bin

Wrzucam mapki do obejrzenia. Proszę o czary mary ;) w celu zanalezienia mapki od MAP SENSORA żebym mógł włożyc 4bary no i oczywiście odczytywać poprawnie VAGiem doładowanie.

Edytowane przez szakal_kp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czesc,

 

Zerknijcie prosze co tam jest nadlubane.

Sciagniete z Ibizy. Doladowanie wyglada na serie, dawki chyba tez (ciut wieksze w porownaniu do BUK seryjnego). Nie podobaja mi sie troche czasy wtrysku. Chcialbym tylko, zeby ktos bardziej obeznany zobaczyl co tam siedzi i co ewenatualnie pozmieniac gdyz aktualnie dwumas sie konczy chyba przez tego softa.

 

http://www31.zippyshare.com/v/16473148/file.html

 

Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
http://www.speedyshare.com/vNjhQ/WinOLS-passat-368711-AVF.bin

Wrzucam mapki do obejrzenia. Proszę o czary mary ;) w celu zanalezienia mapki od MAP SENSORA żebym mógł włożyc 4bary no i oczywiście odczytywać poprawnie VAGiem doładowanie.

 

No to sobie sam odpowiem. Żeby znaleść te mapki np. zapomoc winols, klikamy szukaj w pisujemy sekwencji napięcie napięcie ciśnienie ciśnienie, w moim przypadku 00082 000951 00200 03000. Są takie trzy mapy dla autka w manual, automat, 4motion.

 

Jeśli się mylę proszę poprawcie mnie.

Edytowane przez szakal_kp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zacząłbym od obniżenia momentu ;) co na pewno pozytywnie wpłynie na stan dwumasy i sprzęgła ...

 

Tyle to tez wiem ;)

 

Tylko nie grzebalem jeszcze w mapach odpowiedzialnych za czasy i poczatki wtryskow a tam nie chce nic skopac.

 

A ogolnie soft nie wiadomo kto robil wczesniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czesc,

 

Zerknijcie prosze co tam jest nadlubane.

Sciagniete z Ibizy. Doladowanie wyglada na serie, dawki chyba tez (ciut wieksze w porownaniu do BUK seryjnego). Nie podobaja mi sie troche czasy wtrysku. Chcialbym tylko, zeby ktos bardziej obeznany zobaczyl co tam siedzi i co ewenatualnie pozmieniac gdyz aktualnie dwumas sie konczy chyba przez tego softa.

 

http://www31.zippyshare.com/v/16473148/file.html

 

Pozdrawiam!

 

 

ta ibiza jeździ wogule na tym programie?

przecież to jest jakaś masakra

pomijając ustawienie torque limitera na 70mg w prawie całym zakresie

injector duration00,01,02,dziwnie zmodyfikowane na 65mg ekstrapolacja to to nie jest

soi limiter to też jakiś kosmos wraz ze wzrostem dawki zamiast rosnąć w pewnym momęcie spada

a przepływka cały ten kosmiczny tuning obcina bo wygląda na nie ruszonąmax dawka 68mg/2000obr.

ja sie tam nie znam ale czegoś takiego to dawno nie widziałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, jezdzi na tym programie. Tzn jezdzila jak twierdzi wlasciciel bezproblemowo do czasu wymiany popychaczy hydraulicznych. Nastal problem po wymianie ich, auto z dolu i po zmianie biegu nie reaguje na gaz a do tego pali jak smok. Dopiero po czasie sie wkreca jak powinno. Dlatego z ciekawosci zerknalem w soft.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tzn jezdzila jak twierdzi wlasciciel bezproblemowo do czasu wymiany popychaczy hydraulicznych. Nastal problem po wymianie ich, auto z dolu i po zmianie biegu nie reaguje na gaz a do tego pali jak smok. Dopiero po czasie sie wkreca jak powinno.

 

Zrób komplet logów dynamicznych 3,4,11 oraz statycznie 4 + 23 na jałowym i wrzuć je tutaj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zrób komplet logów dynamicznych 3,4,11 oraz statycznie 4 + 23 na jałowym i wrzuć je tutaj.

 

Zrobi sie w weekend. Odezwe sie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tzn jezdzila jak twierdzi wlasciciel bezproblemowo do czasu wymiany popychaczy hydraulicznych. Nastal problem po wymianie ich, auto z dolu i po zmianie biegu nie reaguje na gaz a do tego pali jak smok

 

Identyczna sytuacja u mnie :(

Podejrzewam popychacze, bo zmieniałam głowice i tylko 2 wymieniłam na nowe. Może założył popychacze od VP?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Identyczna sytuacja u mnie :(

Podejrzewam popychacze, bo zmieniałam głowice i tylko 2 wymieniłam na nowe. Może założył popychacze od VP?

 

popychacze od vp nie wolno montować do pdeka sprawdzałem taką opcje i nie polecam(inna charakterystyka sprężyn zaworów)

pieniądze wyrzucone w błoto i dwa razy ta sama robota

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Identyczna sytuacja u mnie :(

Podejrzewam popychacze, bo zmieniałam głowice i tylko 2 wymieniłam na nowe. Może założył popychacze od VP?

 

Tez to podejrzewalem. Zeby nie rozkopywac sprawdzone z gory tylko - czarne. Wiec raczej te od PD.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie byłam zmuszona zmienić głowicę ze względu na progi w otworach po pompkach. I z tej nowej głowicy używanej zmieniłam tylko 2 szklanki bo były miękkie takie klikające i tak założyłam na auto. I teraz brak dołu z powodu ewidentnie niskich wskazań MAF. Chyba zmienię wszystkie popychacze na nowe aby mieć pewność bo już brak pomysłów sprawdzone wszystko na zewnątrz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tym przypadku przeplywka z dolu tez zaniza a pozniej pokazuje ciut zawyzone przeplywy. Turbo wstaje powoli, jak juz wstanie to przeladuje i pozniej sie normuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panie :-) i Panowie. Zauważyłem ciekawą sytuację, przy zamianie sterowników do innego auta, chodzi o to że badając osiągi VCDS'em sterownik w jednym aucie zawyża prędkość, w drugim zaniża. Są pewnie jakieś mapy przeliczające prędkość auta odczytywaną w sterowniku. A może kodowanie stera na auto, man i syncro ma znaczenie przy przeliczaniu prędkości?-teraz mi to przyszło do głowy, jutro sprawdzę:-) Ale jeśli ktoś coś wie na ten temat bardzo bym prosił.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panie :-) i Panowie. Zauważyłem ciekawą sytuację, przy zamianie sterowników do innego auta, chodzi o to że badając osiągi VCDS'em sterownik w jednym aucie zawyża prędkość, w drugim zaniża. Są pewnie jakieś mapy przeliczające prędkość auta odczytywaną w sterowniku. A może kodowanie stera na auto, man i syncro ma znaczenie przy przeliczaniu prędkości?-teraz mi to przyszło do głowy, jutro sprawdzę:-) Ale jeśli ktoś coś wie na ten temat bardzo bym prosił.

 

a skrzynie są takie same? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Właśnie byłam zmuszona zmienić głowicę ze względu na progi w otworach po pompkach. I z tej nowej głowicy używanej zmieniłam tylko 2 szklanki bo były miękkie takie klikające i tak założyłam na auto. I teraz brak dołu z powodu ewidentnie niskich wskazań MAF. Chyba zmienię wszystkie popychacze na nowe aby mieć pewność bo już brak pomysłów sprawdzone wszystko na zewnątrz.

 

 

Madzia kupiłaś nową głowice czy używaną z dobrymi gnaiazdami?

są dwa typy głowic z wystającymi zaworami z głowicy i z zaworami na płaski zamontowanymi w głowicy

ta pierwsza ma leprzy dół

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności