Skocz do zawartości

kamix500

  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kamix500

  • Urodziny 08.05.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Izdebnik k. Krakowa

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    1998
  1. doczytaj ze napisałem że ciąłbym przy wyższych obrotach, na ogranicznik momentu nie ma co patrzeć, popatrz na mape ogranicznika dymu oraz czas trwania wtrysku, nie ma sporych wartości, najlepiej aby wrzucił logi dynamiczne wtedy wszystko by wyszło. do tego szybko to turbo raczej nie wstanie skoro ma w N75 53% przy 1500 obrotów, a że dawki cięte przez maf więc sprzęgło bezpieczne.
  2. nie przesadzaj 1,5 bara z arl to w serii jest sprzęgło też ma 240mm moment jakiś kosmiczny nie jest więc będzie żyło, jedynie to zbyt długo zadane ciśnienie turbo ( przy 4000 dałbym z 1,5b)
  3. soi nie ruszony, turbo to chyba masz coś większego niż seria bo zadane doładowanie spore
  4. niestety tego nie wiem, myślałem ze chodzi o dane testu na maszynie ile dają max
  5. witam, potrzebuje wyłączyć całkowicie egr w silniku ARL numer sterownika 038906019KG SG5342 mógły mi ktoś podać adres albo podesłać gotowy wsad?
  6. dawki duże moim zdaniem. każdy soft będzie dobry o ile będą zachowane bezpieczne parametry i nie będzie nagłych skoków dawek i doładowania. po sofcie nie da się sprawdzić czy jest dobry czy nie. Dodaj logi a wszystko wyjdzie. robiłem już naprawde sporo programów i mimo że auta/silniki były takie same to każdy soft trzeba było przerabiać, bo albo było przeładowanie lub nie doładowanie, czasem przepływka zaniżała dawki, sprzęglo miało uślizgi itp. jedynie logi i jazda testowa mówią czy soft jest dobry.
  7. jeśli nie pójdzie przez kabel to trzeba odlutować 2 kości 27c010 i na ich miejsce zaprogramować 2 pamięci 29c010
  8. za małe dawki w mapie dymienia (max 60mg) ogólnie dużo zmian trzeba aby soft dał fajny przyrost mocy.
  9. zobacz na edc16 tam jest taka mapa. ja dzisiaj sie pobawiłem troszke i wkońcu pozbyłem sie przepływki. Daron ma racje, po ustawieniu na szytywno dawki w całym zakresie mapy dymienia sadza zostaje na asfalcie. po kilkunastu próbach i modyfikacjach udało sie napisać mape bez dymu w dolnych obrotach.
  10. dorwałem mape z wyłączonym MAF, po porównaniu jest jeden swith ( zmieniona wartość z 257 na wartość 0) ale czy to wystarczy? mape dawki w stosunku do obrotów i ciśnienia znalazłem. tylko pytanie czy wystarczy zmienić 257 na 0 i będzie wszystko ok?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności