slawekm65 Zgłoś #541 Napisano 6 Marca 2012 Cześć. ... spala w mieście 12 l i w trasie 10 l . Wiem tylko jedno, że następne autko też będzie z silnikiem 1.8 T . ... Tyle co mój AZM. AZM to prosta 8 zaworowa konstrukcja, zagazowałem i jak na razie jest OK. Dynamika znośna, lubi olej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #542 Napisano 6 Marca 2012 również masz instalacje gazową? Tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
scrabit Zgłoś #543 Napisano 6 Marca 2012 lubi olej. tzn? Łyka CI go sporo? ---------- Dodano o 22:02 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:02 ---------- Tak. Jak u Ciebie ze spalaniem? Co założyłeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekm65 Zgłoś #544 Napisano 6 Marca 2012 tzn? Łyka CI go sporo?... Około ćwiartki na 1000km, olej pełen syntetyk, motul. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #545 Napisano 7 Marca 2012 Jak u Ciebie ze spalaniem? Co założyłeś? Tak jak u kolegi wyżej 10-12 spokojnie się mieści. Ja mam staga 300plus wtryski hana 2000 zielone reduktor Magic III- osobiście na niego nie narzekam pomimo tego, że słyszy się słabe opinie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
scrabit Zgłoś #546 Napisano 7 Marca 2012 jakieś usterki w tym czasie? Ile już masz przejechane na tym zestawie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rychu_90 Zgłoś #547 Napisano 7 Marca 2012 2.5 TDi V6 w automacie zima przy rozgrzewaniu do 15/100km na mieście, a w trasie około 10/100km lato - miasto do 11/100 przy sporym deptaniu, trasa schodzi do 6,5 przy prędkościach do 110-120/h śred. wychodzi koło 8-9 ale naprawdę jest frajda z jazdy. Niestety jak chcesz V to trzeba liczyć się z kosztami, zawieszenie komplet koło 3K, hamulce 1K, rozrząd 2K ... no nie jest tanio jak na wiekowy już pojazd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #548 Napisano 7 Marca 2012 jakieś usterki w tym czasie? Na początku kilkukrotna regulacja. Poza tym działa bez problemu. Ile już masz przejechane na tym zestawie? Ok 40kkm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomazo72 Zgłoś #549 Napisano 7 Marca 2012 No dobra , to dokończę ... Elektronika - Stag 300 Plus Wtryskiwacze - I-Tech Reduktor - Zavoli Zeta Zawór gazowy - Valtek Wielozawór - Tomasetto Zbiornik - Stako Nie wiem , czy to dobry zestaw, ale u mnie działa bez zarzutu . Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #550 Napisano 7 Marca 2012 Tak jak u kolegi wyżej 10-12 spokojnie się mieści.Moja instalka ma dopiero 2kkm. Na trasie 110-120km/h wychodzi ok 11l, tylko miasto na odcinkach 3-7km w okresie styczen-luty 17l + Pb. Cos za duzo.Skrzynia AUTOMAT. Graty: STAG300 ISA2, Hana green, AC R01. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek45 Zgłoś #551 Napisano 16 Czerwca 2012 Witam, jestem tutaj nowy, więc proszę o wyrozumiałość. Jako, że jest tutaj sporo osób, które się na tym znają to chciałbym zadać dwa pytania(szukałem w necie odpowiedzi na nie, ale co strona, to sprzeczne informacje). Chodzi mi o silnik 1.9TDI. 1. Czy wszystkie modele passata B5 FL mają silniki z pompowtryskiwaczami, czy jeśli się nie chce tych pompowtryskiwaczy, to trzeba szukać w modelach B5(przed FL)? Czy te pompowtryskiwacze są naprawde takie koszmarne jak można wyczytać w sieci (kosztowne i często się psują - jaki jest dokładnie koszt, jeśli się zepsują)? 2. W jakich samochodach (B5 i B5 FL) oraz modelach (cały czas chodzi mi o 1.9TDI) były/są montowane koła dwumasowe? Z góry bardzo dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #552 Napisano 16 Czerwca 2012 ad1. Każdy 1.9 po lifcie (AVB, AWX, AVF - innych nie ma) jest na pompowtryskiwaczach. Moce to 101KM lub 131KM. ad2. Są sprzeczne informacje, niektórzy twierdzą że silniki o mocy 90KM nie miały koła dwumasowego. Nie wiem jak jest, ale osobiście wątpie w to... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek45 Zgłoś #553 Napisano 16 Czerwca 2012 Czyli wszystkie B5 FL to pompowtryskiwacze z kołem dwumasowym? A jak jest z awaryjnością tych pompowtryskiwaczy oraz z kosztami naprawy w porównaniu z pompą wtryskową? Zastanawiam sie nad kupnem B5 FL, ale właśnie odstraszają mnie wypowiedzi, że jak taki układ się zepsuje, to trzeba wyłożyć kupe kasy. A który silnik bardziej polecacie - 101 czy 131? Czytałem, że 131 pali nie wiele więcej ale ma wyraźnie większą moc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #554 Napisano 16 Czerwca 2012 Tak, wszystkie FL z 1.9 mają koło dwumasowe i pompowtryskiwacze, bez wyjątku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ath42 Zgłoś #555 Napisano 16 Czerwca 2012 regeneracja pompo wtryskiwaczy to około 400zl szt zależy gdzie dwu masa z wymianą około 2500-2800 ja mam orginalny przebieg 245000 na 99%i jak zarazie ostatnio wpadłem na dwumase komplet 2200 + 400 robota + olej w skrzyni + poduszka pod skrzynie oring na wybieraku i przy silniku suma summarum 3200 problem z pompkami jest w silniczkach 2l w b6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #556 Napisano 17 Czerwca 2012 że 131 pali nie wiele więcej ale ma wyraźnie większą moc.Srednio jakis litr wiecej.Zobacz wyniki na autocentrum, spritmonitor, motostat. jak taki układ się zepsuje, to trzeba wyłożyć kupe kasy. Nie slyszalem o duzej awaryjnosci PD. Jesli lejesz kiepskie paliwo, to owszem czesciej sie cos moze zdarzyc.PD pala wiecej w porownaniu do TDI na pompie wtryskowej i chpdza troche glosniej - a z zalozenia mialo byc calkiem odwrotnie . Jak w 2008 szukalem pierwszego passka, to okreslilem sobie ze nie 131PS bo duzo pali, i nie automat. Kupilem 101PS, ktory w ostatnie wakacje zmienilem na 1.8T w automacie i jestem teraz mega zadowolony Jak dla mnie to model B5 jest bardzo przereklamowanym autem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kr1985 Zgłoś #557 Napisano 25 Lipca 2012 Witam jestyem nowy chce kupić Pasata B5 kombi przed liftem rok 1999-2000 z automatyczna skrzynią biegów climatronikiem i elektryką, najlepiej 110 KM i teraz moje pytanie na co zwracać uwagę podczas zakupu? chodzi mi konkretnie o silnik mam komputer kabelek i program vag-com pozostałości z poprzedniego autka, dodatkowo pytanie mam dotyczące ASB a konkretnie czym sie różni skrzynia bez i z tiptronickiem? oprócz tego ze mozna biegi zmieniać samemu. chodzi mi czy obydwie sa 5 biegowe jak nie to jak to wygląda sprawa ze spalaniem 4 a 5 biegowej i może macie jakieś autka godne polecenia w okolicahc wrocławia? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość seil Zgłoś #558 Napisano 21 Października 2012 (edytowane) Witam. Chce kupić B5 Fl interesują mnie silniki diesla 101 i 131 km. Dla 131 km plusem jest dynamika, 101 km pompa. Nie wiem w co się pakować:-) Poradzi ktoś coś :-) pozdrawiam Edytowane 21 Października 2012 przez seil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jasiek21 Zgłoś #559 Napisano 21 Października 2012 Witam. Chce kupić B5 Fl interesują mnie silniki diesla 101 i 131 km. Dla 131 km plusem jest dynamika, 101 km pompa. Nie wiem w co się pakować:-) Poradzi ktoś coś :-) pozdrawiam 101km to także pompowtryski, więc tego plusa nie ma. Więc chyba wybór oczywisty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bASo Zgłoś #560 Napisano 21 Października 2012 temat stary ale wypowiem sie co do mojego 2.8l v6 bena z gazem bez starania sie o ekonomicznosc pali 15l gazu - 12l beny jak sie staram jezdzic eko spali 11l gazu 8l beny silniki wolnossace ktore przejezdzaja nawet do 600k km seryjna moc to 193KM naped na 4 koła mam je w kombi 1600kg wiec szalu nie ma do setki kolo 8.2sek (tiptronic) zepsuc sie nie ma co zabardzo w tym silniku jak sie dba i wymienia oleje filtry itd to silnik bedzie igła dlugo myslalem czy kupic 1.8T czy 2.3 czy 2.8 i w dobrej cenie znalazlem 2.8 i nie zaluje tego wogole pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach