Skocz do zawartości

scrabit

  • Liczba zawartości

    68
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O scrabit

  • Urodziny 23.04.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Mirek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    R1

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002
  1. jakieś usterki w tym czasie? Ile już masz przejechane na tym zestawie?
  2. tzn? Łyka CI go sporo? ---------- Dodano o 22:02 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:02 ---------- Jak u Ciebie ze spalaniem? Co założyłeś?
  3. Spalanie jak na ten silnik niewielkie... Co masz za instalacje założoną? I gdzie montowałeś?
  4. Czytam te Wasze wywody i nasuwają mi się pytania... Szukam Passata w kombi (B5 ewentualnie jak pozwolą fundusze to B5 FL). W rodzinie mam Passata B5 FL z silnikiem AVF i mocą podniesioną do ok 160KM. Przyjemnie sie nim poruszać ale w mieście pali w okolicach 9 litrów. Rachunek prosty: 9x5.6=50.4... sporo! Z uwagi na fakt, że 80% to jazda po mieście wybór padł na benzynę, docelowo gaz. Miałem okazję przejechać się zagazowanym 1.6 ale niestety to nie była jazda. Silnikiem 1.8 20V też jeździłem ale w Skodzie Octavii. Wystarczała aczkolwiek, przy dynamicznej jeździe swoje potrafiła spalić. Silnik ten dostępny jest w zasadzie tylko w B5. W FL mamy już inny silnik - 2.0 115KM. Szczerze powiedziawszy niewiele informacji znalazłem o tym silniku... Poczytałem trochę o silniku 2.0 130KM montowanym w Audi A4 (roczniki 2000-...). Niestety sporo osób narzeka na ten silnik. Zastanawiam się też nad 1.8 T. Niestety często słyszę, że "gazowanie" tego silnika to zło... I niestety co forum to różne opinie. Co wybrać? Pomijając sam fakt "kondycji silnika, czy jest się czego obawiać po "zagazowaniu" silnika 1.8 T? "Gazownika" mam - polecany na forum LPG, mieszczący się w Zbrosławicach. Czy też decydować się na jednostkę bez T?
  5. sonda lamba - no tanio nie będzie... na innym forum sugerują wymianę grzałki, czy nie stanowi ona całości z sondą? komputer silnika - z czego wnioskujesz że woda się tam dostala?
  6. Witam, Prośba do Was o pomoc… Problem z samochodem (Seat Ibiza 2001 1.4 16V) rozpoczął się przeszło tydzień temu jak było ocieplenie (roztopy)... Podejrzewałem że winne będą świece/przewody. Wówczas silnik palił jakby na 3 cylindry, silnik się trząsł i pracował głośno. Zawsze tak było na pierwszej przejażdżce. Na następnej samochód sprawował się dobrze (choć zdarzało mu się dalej "świrować"), palił normalnie. Raz wyruszyłem w trasę i utknąłem w korku. Oczywiście objawy jak wyżej (silnik głośny, trzęsie się). Rzut oka na komputer i widzę spalanie bieżące ponad 50 litrów! Zgasiłem i odpaliłem raz jeszcze... Dalej to samo. Dodawanie gazu powodowało wzrost spalania do 52 litrów, odejmowanie... niczego. Parę godzin później samochód znów chodził jak trzeba. 5 dni później dorwałem VAG - wypluło mi coś takiego: 16688 Brak zapłonu cylinder 4 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16688 Brak zapłonu cylinder 4 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16825 System kontroli emisji z węglem aktywnym nieprawidłowy przepływ brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17526 Podgrzewana sonda lambda 2 strona 1 - przerwa grzejnika brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17513 Sonda lambda czujnik 1 strona 2 grzejnik zwarcie do B+ brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17566 Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym - uszkodzenie funkcji brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16524 Sonda lambda brak zmian napięcia (strona 1 czujnik 2) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17623 Obwód wtryskiwacza cylindra 3 - zwarcie do B+ brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17621 Obwód wtryskiwacza cylindra 1 - zwarcie do B+ brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY Od tamtej pory samochód stał na parkingu. Gdy przyszły znów mrozy, wybrałem się w trasę. Już nie miało wyżej wymienionych objawów. Wczoraj podpiąłem pod VAG . Powyższe błędy skasowałem. Po skanowaniu zero błędów (nie odpalałem). Dzisiaj podłączyłem go raz jeszcze po przejechaniu kilometra. Uzyskałem: 17526 Podgrzewana sonda lambda 2 strona 1 - przerwa grzejnika brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17566 Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym - uszkodzenie funkcji brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17513 Sonda lambda czujnik 1 strona 2 grzejnik zwarcie do B+ brak osprzętu / nie związany ze sprzętem Błędy skasowałem i zeskanowałem raz jeszcze: 17526 Podgrzewana sonda lambda 2 strona 1 - przerwa grzejnika brak osprzętu / nie związany ze sprzętem Wieczorem zaliczyłem jeszcze mały wyjazd. Po powrocie (a uprzednim skasowaniu błędów) podpiąłem auto pod kompa i wypluło mi: 17978 Moduł sterujący zablokowany brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17526 Podgrzewana sonda lambda 2 strona 1 - przerwa grzejnika brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17513 Sonda lambda czujnik 1 strona 2 grzejnik zwarcie do B+ brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17566 Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym - uszkodzenie funkcji brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY Co Wy na to? Jaka diagnoza?
  7. http://patrz.pl/filmy/polonez-turbo-z-silnikiem-v6
  8. heh ustrzelony wczoraj :-) mało nie odfrunął
  9. jeszcze jedna rzecz/obserwacja... dziś podczas jazdy, po delikatnym niemal muśnięciu pedału przyspieszenia wyskoczyło EPC. Na światłach zgasiłem samochód i odpaliłem raz jeszcze, dojeżdżając do następnych świateł delikatnie nacisnąłem pedał przyspieszenia i kontrolka znów się zaświeciła... przypadek? jeśli może to być przyczyna założonego zabezpieczenia antykradzieżowego, pytanie jakiego i czy to prawda?
  10. tylko ja nie mam żadnych problemów z odpaleniem samochodu... tak jak wcześniej pisałem, rok temu pod koniec zimy wywaliło mi EPC, przy okazji skasowałem błąd i miałem spokój do tej zimy (przez wiosnę, lato i jesień miałem spokój). teraz po odpaleniu ruszam i po pewnym czasie wyskakuje mi EPC - zmian w pracy silnika nie zauważyłem. w sobote na spocie podpiąłem się pod komp, znalazłem kilka błędów, skasowałem ale znów wywaliło powyższy błąd. tak w ogole - EPC a ten błąd jest ze sobą powiązane? czy to dwie różne historie? ---------- Post added at 21:36 ---------- Previous post was at 21:35 ---------- aha, zapomniałem dopisać, raz (jedyny) ojcu wywaliło to EPC i auto przestało reagować na pedał gazu...
  11. Wczoraj wywaliło mi następujący błąd (nie da się go wykasować) Nie wiem czy ma to związek z kontrolką EPC (podczas jazdy zapala się) Gdzieś na innym forum znalazłem coś takiego: Ten błąd 17978 to trzeba by nieco rozwinąć. Przyczyną usterki może być: - próba uruchomienia silnika nieprawidłowym kluczykiem - próby manipulacji - zwarcie przewodu przesyłania danych - błędne kodowanie - usterka w systemie immobilizera - uszkodzony lub nie działa komputer sterujący immobilizerem - nastąpiła wymiana komputera sterującego bez dopasowania immobilizera Skutki: - silnika pracuje przez chwilę i zatrzymuje się - miga lampka sygnalizacyjna rozgrzewania świec. Sposoby na usunięcie usterki: - dopasować komputer sterujący silnikiem do immobilizera - sprawdzić instalację i sam immobilizer Co Wy na to? Jaka jest Wasza diagnoza? Czy ma to związek z kotrolką EPC? co mam zrobić? Chodzi rzecz jasna o moją Ibizę 1.4 benzyna 2001
  12. scrabit

    Oswietlenie wnetrza LED

    droższe ale... wydatniejsze i święcą dłużej (są mniej podatne na spadki napięcia)
  13. scrabit

    Oswietlenie wnetrza LED

    zastrzeżenia mam jedynie do led rurkowych... dlaczego nie SMD?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności