Skocz do zawartości

matek45

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O matek45

  • Urodziny 12.12.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B3 1.6 TD 80KM (SB)
  • Rok produkcji
    1991
  1. Dzięki, ale juz sobie poradziłem Miałem zrobiony taki otwór w plastiku (1,5cm x 1cm) na włącznik elektryczny taki jak jest w lampkach biurkowych. I przez ten otwór dużym śrubokrętem napierałem na bolec, który wychodzi z zamka i gotowe. Teraz jak piszę, to wydaje się takie łatwe, ale zajęło mi to ok.30min. Włącznik elektryczny zrobiłem po to, aby mieć lampeczkę, która świeci z sufitu z tyłu auta, gdyż gniazdo w zamku, które po otwarciu klapy zwierało obwód zardzewiało - mam dziurę w klapie pod szybą i jak deszcz pada, to leci wszystko do klapy. Ale może na wiosnę kupię używaną bez dziur ---------- Dodano o 14:10 ---------- Poprzednia wiadomość o 14:09 ---------- Aha, okazało się, że cięgno spadło z wodzika przy bębenku. Jeszcze raz dziekuję skcrack za zainsteresowanie i odpowiedź.
  2. Witam, przepraszam, że podpinam się pod cudzy temat, ale mój problem też tyczy się tylnej klapy w kombii. Kolega pisał, że jemu klapa nie zawsze chce się zamykać. Też miałem takie coś, ale kilka dni temu trzasnąłem mocniej klapą i się zamknęła - ale na amen Wydaje mi sie, że cięgno, które idzie od kluczyka do zamka się urwalo. Jak moge otworzyć zamek klapy od środka bez uszkadzania plastiku? ---------- Dodano o 13:20 ---------- Poprzednia wiadomość o 12:31 ---------- To chociaż napiszcie, czy jestem w czarnej du**e czy nie. Od środka z zamku widać sprężynkę. Czy ona odpowiedzialna jest za mechanizm otwierania? A może ma ktoś schemat jak jest zbudowany taki zamek? To by mi bardzo ułatwiło.
  3. Czyli wszystkie B5 FL to pompowtryskiwacze z kołem dwumasowym? A jak jest z awaryjnością tych pompowtryskiwaczy oraz z kosztami naprawy w porównaniu z pompą wtryskową? Zastanawiam sie nad kupnem B5 FL, ale właśnie odstraszają mnie wypowiedzi, że jak taki układ się zepsuje, to trzeba wyłożyć kupe kasy. A który silnik bardziej polecacie - 101 czy 131? Czytałem, że 131 pali nie wiele więcej ale ma wyraźnie większą moc.
  4. Witam, jestem tutaj nowy, więc proszę o wyrozumiałość. Jako, że jest tutaj sporo osób, które się na tym znają to chciałbym zadać dwa pytania(szukałem w necie odpowiedzi na nie, ale co strona, to sprzeczne informacje). Chodzi mi o silnik 1.9TDI. 1. Czy wszystkie modele passata B5 FL mają silniki z pompowtryskiwaczami, czy jeśli się nie chce tych pompowtryskiwaczy, to trzeba szukać w modelach B5(przed FL)? Czy te pompowtryskiwacze są naprawde takie koszmarne jak można wyczytać w sieci (kosztowne i często się psują - jaki jest dokładnie koszt, jeśli się zepsują)? 2. W jakich samochodach (B5 i B5 FL) oraz modelach (cały czas chodzi mi o 1.9TDI) były/są montowane koła dwumasowe? Z góry bardzo dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności