bolsfanwk Zgłoś #1 Napisano 19 Listopada 2012 (edytowane) Witam, mam takie pytanko, czy vag comem 3.11 da się sprawdzić ciśnienia pompowtrysków ? napewno się da, tylko w które opcje wejść ? może mi ktoś dać instrukcję ? chciałem koledze sprawdzić w 1.9 tdi 130 jak to wygląda. i jakby ktoś mógł mi napisać od ile do ile powinno być minimum... i czy można sprawdzić też ciśnienie na tłokach ? tego już pewnie nie ? hm ? i jeszcze drugie pytanie z innej beczki, czy da się vag coma zainstalować na tablecie ? generalnie na tablecie jest android czyli apk, a vag com to plik exe, da się to jakoś pogodzić ? przekonwertować exe na apk ? czy sznas nie ma ? generalnie znalazłem takie wartości i grupa 013: -2,9; 2,9 018: powinny być zera 023: -30; 30 ale pompowtryski mamy cztery sztuki przynajmniej w R4 więc np grupa 013 o którym pompowtrysku mówi ? czy tam pokazane są wszystkie cztery sztuki, i parametry odczytu dla każdego ? i ktoś tam pissał że to VCDS sprawdzał... to Vag com 3.11 ma tą możliwość ? Edytowane 19 Listopada 2012 przez bolsfanwk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamillotop Zgłoś #2 Napisano 22 Listopada 2012 grupa 13: korekcje dawek dla wszystkich 4 pompek grupa 18: błędy na pompowtryskach - 4 szt grupa 23: czas odp dla pompowtrysków - 4 szt (dla silnika 1.9 do +/- 30, dla 2.0 do +/- 100) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #3 Napisano 22 Listopada 2012 A ciśnienie jakie dają da radę sprawdzić, w zależności od obrotów silnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #4 Napisano 22 Listopada 2012 A ciśnienie jakie dają da radę sprawdzić, w zależności od obrotów silnika? Nie ma takej fizycznej możliwości aby VCDS-em lub Vag Com-en,sprawdzić ciśnienie wtrysków,lub pompowtrysków ,jedynie tak jak podał kamillotop korekcje dawek,Bipy. Ciśnienie tylko na specjalych urzadzeniach mozna sprawdzić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolsfanwk Zgłoś #5 Napisano 7 Stycznia 2013 Panowie mam takie pytanie, włączyłem vcdsa i chciałem koledze posprawdzać błędy w passacie b5 1.9 tdi 115 koni z 2000 roku, i zrobiłem screena przy logu 13, na wolnych obrotach, wygląda następująco - i czy taki odczyt jaki widzicie to znaczy że ok wszystko jest ? po za tym miał taki błąd 1 Fault Found: 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-10 - - - Intermittent który usunąłem, i potem nie pojawił się ponownie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #6 Napisano 7 Stycznia 2013 masz zakres (-2,8 < +2,8) pod okienkami Więc jest ok. Temperaturka osiągnięta ? około 80-90 st. C Jeśli błąd czujnika temperatury zniknął i nie pojawił się, tzn, że może był tylko w pamięci sterownika (wymiana, lub jakieś celowe rozłączenie), jednak ja bym się jemu przyjrzał dokładnie, bo jednak błąd sporadyczny. pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sztomel Zgłoś #7 Napisano 7 Stycznia 2013 włączyłem vcdsa i chciałem koledze posprawdzać błędy czyli swoje zrobiłeś, teraz tylko pozostało Ci podpowiedzieć co kolega w związku z tymi błędami ma zrobić lub samemu mu pomóc. Trzeba się uczyć i próbować pomagać - starasz się więc trzeba poczekać na efekty. - mam nadzieję, że nie skasowałeś kolegi za odczytanie tylko błędów. Innych możesz ale nie forumowiczów bo trzeba sobie pomagać - to chyba logiczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolsfanwk Zgłoś #8 Napisano 7 Stycznia 2013 czyli swoje zrobiłeś, teraz tylko pozostało Ci podpowiedzieć co kolega w związku z tymi błędami ma zrobić lub samemu mu pomóc. Trzeba się uczyć i próbować pomagać - starasz się więc trzeba poczekać na efekty. - mam nadzieję, że nie skasowałeś kolegi za odczytanie tylko błędów. Innych możesz ale nie forumowiczów bo trzeba sobie pomagać - to chyba logiczne. No właśnie akurat kolega nie jest forumowiczem, tylko kolegą ze studiów piwko ma mi postawić za diagnostykę ponadto że od tygodnia dysponuje umiejętnością sprawdzania przebiegu, i co mnie zadziwiło niesamowicie, to tego passata ma od 5 lat, auto ma na liczniku 280 tysięcy, a środku wygląda pięknie, siedzenia nie po wycierane, podsufitka w świetnym stanie, nie zniszczona, no naprawde sam mam passata przytyranego, i mój w porównaniu do niego to różnica kolosalna, i wracając do kolegi to ma 2000 rocznik, udało mi się sprawdzić przebieg, wyszło że ma 380 tysięcy, jedyny obajaw jaki ma to autko z rzeczy niszczących się od użytkowania to oznaki ścierania się kierownicy, i mieszek na lewarku od biegów spękany, i naprawde jestem w szoku że ma tyle najechechane i auto tak fajnie wygląda, drzwi wszystkie zamykają się małym palcem... tak naprawdę ten samochód można cofnąć na 110 tysięcy, albo najlepiej na 160-170 tysięcy, bo wszyscy takie przebiegi najbardziej lubią napisać że dziadek jeździł, ewentualnie kierownice wymienić, albo ładnie obszyć i normalnie jak bym nie wiedział ile ma przejechane, oglądał je kupując to chyba bym uwierzył że to prawdziwy przebieg ) a swoją drogą 3 lata wcześniej, jak kupowałem fiata stilo, i jeździłem z kabelkiem i sprawdzałem przebiegi, to powiem wam że włoskie auta, nie wiem czy wszystkie marki, ale napewno fiat i chyba też alfa nie wykluczone że lancia też - to w nich nie da się cofnąć przebiegu na sterowniku silnika, tzn da się, ale tego nikt nie robi, to trzeba zmieniać całe oprogramowanie silnika, i jak się to źle zrobi to auto nie odpali, także każdy cofa licznik... i na 9 sztuk stilo które oglądałem to 7 było cofane i możecie wierzyć lub nie, to średni przebieg wynosił 350 tysięcy na 2001 rok, a rekordzista miał 670 tysięcy, był z 2001 roku, natomiast był po wymianie silnika w 2003 roku, bo ten program do fiacików pokazywał tam date wgrania oprogramowania a koledze skasowałem błędy, ma pojeździć chwile, i potem znów podłączymy, zobaczymy czy coś wyskoczy czy nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolsfanwk Zgłoś #9 Napisano 16 Stycznia 2013 Panowie oglądałem dziś jedno autko, sprawdzałem w passacie b5 1.9 tdi 130 koni 2004 rok pomowtryski i czy to co widzicie na screenie świadczy o tym że jest to coś warte ? czy padaka ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #10 Napisano 16 Stycznia 2013 Z tego zdjęcia to jest GIT, ale to tylko ułamek czasu pracy silnika, ważne są też bloki 018 i 023. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolsfanwk Zgłoś #11 Napisano 16 Stycznia 2013 Z tego zdjęcia to jest GIT, ale to tylko ułamek czasu pracy silnika, ważne są też bloki 018 i 023. no właśnie wszedłem jeszcze w blok 18 i tam były cykle jakieś do każdego pompowwtryska, i na każdym była chyba wartość 0 natomiast na bloku 23, jakie wartości powinny mieć dobre pompowtryski w 1.9 tdi 130 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #12 Napisano 16 Stycznia 2013 Bipy 1.9 PD powinny mieścić się w przedziale -30<+30 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dob12 Zgłoś #13 Napisano 16 Stycznia 2013 (edytowane) no właśnie wszedłem jeszcze w blok 18 i tam były cykle jakieś do każdego pompowwtryska, i na każdym była chyba wartość 0 To akurat ok,jeśli pomiar był wykonany prawidłowo tzn.temperatura silnika po wyżej 80 stopni C. i pomiar w tym bloku powyzej minuty na wolnych obrotach. natomiast na bloku 23, jakie wartości powinny mieć dobre pompowtryski w 1.9 tdi 130 ? a jakie były? Edytowane 16 Stycznia 2013 przez dob12 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #14 Napisano 17 Stycznia 2013 wszedłem jeszcze w blok 18 i tam były cykle jakieś do każdego pompowwtryska, i na każdym była chyba wartość 0 jak depniesz pedał gazu to powinno się zmieniać, na 4 lub 128. pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach