Skocz do zawartości
bolsfanwk

jak VAG comem sprawdzić ciśnienia pompowtrysków ?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam takie pytanko,

czy vag comem 3.11 da się sprawdzić ciśnienia pompowtrysków ?

 

napewno się da, tylko w które opcje wejść :) ?

 

może mi ktoś dać instrukcję ? chciałem koledze sprawdzić w 1.9 tdi 130 jak to wygląda.

i jakby ktoś mógł mi napisać od ile do ile powinno być minimum...

i czy można sprawdzić też ciśnienie na tłokach ? tego już pewnie nie ? hm ? :)

 

i jeszcze drugie pytanie z innej beczki, czy da się vag coma zainstalować na tablecie ? generalnie na tablecie jest android czyli apk, a vag com to plik exe, da się to jakoś pogodzić ? przekonwertować exe na apk ? czy sznas nie ma ? :)

 

generalnie znalazłem takie wartości i

 

grupa 013: -2,9; 2,9

018: powinny być zera

023: -30; 30

 

ale pompowtryski mamy cztery sztuki przynajmniej w R4 :)

więc np grupa 013 o którym pompowtrysku mówi ? czy tam pokazane są wszystkie cztery sztuki, i parametry odczytu dla każdego ?

 

i ktoś tam pissał że to VCDS sprawdzał... to Vag com 3.11 ma tą możliwość ? :)

Edytowane przez bolsfanwk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

grupa 13: korekcje dawek dla wszystkich 4 pompek

grupa 18: błędy na pompowtryskach - 4 szt

grupa 23: czas odp dla pompowtrysków - 4 szt (dla silnika 1.9 do +/- 30, dla 2.0 do +/- 100)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ciśnienie jakie dają da radę sprawdzić, w zależności od obrotów silnika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A ciśnienie jakie dają da radę sprawdzić, w zależności od obrotów silnika?

 

Nie ma takej fizycznej możliwości aby VCDS-em lub Vag Com-en,sprawdzić ciśnienie wtrysków,lub pompowtrysków ,jedynie tak jak podał kamillotop

korekcje dawek,Bipy.

Ciśnienie tylko na specjalych urzadzeniach mozna sprawdzić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam takie pytanie,

włączyłem vcdsa i chciałem koledze posprawdzać błędy w passacie b5 1.9 tdi 115 koni z 2000 roku,

 

i zrobiłem screena przy logu 13, na wolnych obrotach, wygląda następująco - i czy taki odczyt jaki widzicie to znaczy że ok wszystko jest ? Bez tytułu.jpg

 

po za tym miał taki błąd

1 Fault Found:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

 

który usunąłem, i potem nie pojawił się ponownie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

masz zakres (-2,8 <=&gt; +2,8) pod okienkami ;)

Więc jest ok.

Temperaturka osiągnięta ? około 80-90 st. C

Jeśli błąd czujnika temperatury zniknął i nie pojawił się, tzn, że może był tylko w pamięci sterownika (wymiana, lub jakieś celowe rozłączenie), jednak ja bym się jemu przyjrzał dokładnie, bo jednak błąd sporadyczny.

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
włączyłem vcdsa i chciałem koledze posprawdzać błędy

czyli swoje zrobiłeś, teraz tylko pozostało Ci podpowiedzieć co kolega w związku z tymi błędami ma zrobić lub samemu mu

pomóc. Trzeba się uczyć i próbować pomagać - starasz się więc trzeba poczekać na efekty. - mam nadzieję, że nie skasowałeś kolegi za odczytanie tylko błędów. Innych możesz ale nie forumowiczów bo trzeba sobie pomagać - to chyba logiczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czyli swoje zrobiłeś, teraz tylko pozostało Ci podpowiedzieć co kolega w związku z tymi błędami ma zrobić lub samemu mu

pomóc. Trzeba się uczyć i próbować pomagać - starasz się więc trzeba poczekać na efekty. - mam nadzieję, że nie skasowałeś kolegi za odczytanie tylko błędów. Innych możesz ale nie forumowiczów bo trzeba sobie pomagać - to chyba logiczne.

 

No właśnie akurat kolega nie jest forumowiczem, tylko kolegą ze studiów :)

piwko ma mi postawić za diagnostykę :P

ponadto że od tygodnia dysponuje umiejętnością sprawdzania przebiegu, i co mnie zadziwiło niesamowicie, to tego passata ma od 5 lat, auto ma na liczniku 280 tysięcy, a środku wygląda pięknie, siedzenia nie po wycierane, podsufitka w świetnym stanie, nie zniszczona, no naprawde sam mam passata przytyranego, i mój w porównaniu do niego to różnica kolosalna, i wracając do kolegi to ma 2000 rocznik, udało mi się sprawdzić przebieg, wyszło że ma 380 tysięcy, jedyny obajaw jaki ma to autko z rzeczy niszczących się od użytkowania to oznaki ścierania się kierownicy, i mieszek na lewarku od biegów spękany, i naprawde jestem w szoku że ma tyle najechechane i auto tak fajnie wygląda, drzwi wszystkie zamykają się małym palcem... :) tak naprawdę ten samochód można cofnąć na 110 tysięcy, albo najlepiej na 160-170 tysięcy, bo wszyscy takie przebiegi najbardziej lubią :) napisać że dziadek jeździł, ewentualnie kierownice wymienić, albo ładnie obszyć i normalnie jak bym nie wiedział ile ma przejechane, oglądał je kupując to chyba bym uwierzył że to prawdziwy przebieg :) )

 

a swoją drogą 3 lata wcześniej, jak kupowałem fiata stilo, i jeździłem z kabelkiem i sprawdzałem przebiegi, to powiem wam że włoskie auta, nie wiem czy wszystkie marki, ale napewno fiat i chyba też alfa nie wykluczone że lancia też - to w nich nie da się cofnąć przebiegu na sterowniku silnika, tzn da się, ale tego nikt nie robi, to trzeba zmieniać całe oprogramowanie silnika, i jak się to źle zrobi to auto nie odpali, także każdy cofa licznik... i na 9 sztuk stilo które oglądałem to 7 było cofane :)

i możecie wierzyć lub nie, to średni przebieg wynosił 350 tysięcy na 2001 rok, a rekordzista miał 670 tysięcy, był z 2001 roku, natomiast był po wymianie silnika w 2003 roku, bo ten program do fiacików pokazywał tam date wgrania oprogramowania :D

 

a koledze skasowałem błędy, ma pojeździć chwile, i potem znów podłączymy, zobaczymy czy coś wyskoczy czy nie :))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie oglądałem dziś jedno autko,

sprawdzałem w passacie b5 1.9 tdi 130 koni 2004 rok

pomowtryski

i czy to co widzicie na screenie świadczy o tym że jest to coś warte ? czy padaka ?? Bez&#160;tytu&#322;u.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego zdjęcia to jest GIT, ale to tylko ułamek czasu pracy silnika, ważne są też bloki 018 i 023.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z tego zdjęcia to jest GIT, ale to tylko ułamek czasu pracy silnika, ważne są też bloki 018 i 023.

 

no właśnie wszedłem jeszcze w blok 18 i tam były cykle jakieś do każdego pompowwtryska, i na każdym była chyba wartość 0

 

natomiast na bloku 23, jakie wartości powinny mieć dobre pompowtryski w 1.9 tdi 130 ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bipy 1.9 PD powinny mieścić się w przedziale -30<=&gt;+30

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no właśnie wszedłem jeszcze w blok 18 i tam były cykle jakieś do każdego pompowwtryska, i na każdym była chyba wartość 0

To akurat ok,jeśli pomiar był wykonany prawidłowo tzn.temperatura silnika po wyżej 80 stopni C. i pomiar w tym bloku powyzej minuty na wolnych obrotach.

 

natomiast na bloku 23, jakie wartości powinny mieć dobre pompowtryski w 1.9 tdi 130 ?

 

a jakie były?

Edytowane przez dob12

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wszedłem jeszcze w blok 18 i tam były cykle jakieś do każdego pompowwtryska, i na każdym była chyba wartość 0
jak depniesz pedał gazu to powinno się zmieniać, na 4 lub 128.

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności