pierst Zgłoś #1 Napisano 19 Listopada 2012 Koledzy, prośba o pomoc. Od jakiegoś czasu podczas uruchamiania samochodu po dłuższym postoju np. po nocy ( aczkolwiek nie zawsze ), po uruchomieniu silnika pracuje on nierówno przez kilka sekund. Wygląda to tak jak by nie mógł ustabilizować obrotów jałowych. Po kilku chwilach wszystko jest OK. Podczas jazdy zachowuję się bez zastrzeżen Świece żarowe się kończą ? 2,0 TDI 8V 140 KM (BMP) 2007 r (model 2008) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #2 Napisano 19 Listopada 2012 na 99,9% co najmniej jedna swieca nie grzeje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #3 Napisano 19 Listopada 2012 Koledzy, prośba o pomoc. Od jakiegoś czasu podczas uruchamiania samochodu po dłuższym postoju np. po nocy ( aczkolwiek nie zawsze ), po uruchomieniu silnika pracuje on nierówno przez kilka sekund. Wygląda to tak jak by nie mógł ustabilizować obrotów jałowych. Po kilku chwilach wszystko jest OK. Podczas jazdy zachowuję się bez zastrzeżen Świece żarowe się kończą ? 2,0 TDI 8V 140 KM (BMP) 2007 r (model 2008) Tak jak Tomek wspomniał świece do do sprawdzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #4 Napisano 19 Listopada 2012 Czy walnięta świeca powinna robić błąd w kompie, bo mam podobny objaw a błędów nie ma? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger31 Zgłoś #5 Napisano 20 Listopada 2012 Czy walnięta świeca powinna robić błąd w kompie, bo mam podobny objaw a błędów nie ma? Daje na 100 % błąd. Dwa razy miałem problem ze świecami i zawsze pokazało na kompie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mike2 Zgłoś #6 Napisano 20 Listopada 2012 Witajcie, mam ten sam problem. Jak do tej pory pojawił się jeden, może dwa razy. Objawy takie jak u piersta. Jest to o tyle dziwne, że samochód nie ma dużego przebiegu: 65.000 km. Czy to możliwe, że już świeca żarowa padła? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
77Marek Zgłoś #7 Napisano 20 Listopada 2012 (edytowane) Witajcie, mam ten sam problem. Jak do tej pory pojawił się jeden, może dwa razy. Objawy takie jak u piersta. Jest to o tyle dziwne, że samochód nie ma dużego przebiegu: 65.000 km. Czy to możliwe, że już świeca żarowa padła? Oczywiście, że możliwe. Sprawdz świece lub ewentualnie wymień puki nie ma mrozów. Edytowane 20 Listopada 2012 przez 77Marek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mike2 Zgłoś #8 Napisano 21 Listopada 2012 Oczywiście, że możliwe. Sprawdz świece lub ewentualnie wymień puki nie ma mrozów. Dzięki, wezmę to pod uwagę i sprawdzę świece. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pyton50 Zgłoś #9 Napisano 22 Listopada 2012 Co wy z tymi świecami! Układ paliwowy do sprawdzenia ,możliwe zapowietrzanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #10 Napisano 22 Listopada 2012 Jakby świece nie grzały to by ciężko odpalał, a nie nierówno chodził po odpaleniu. To jest samozapłon. Problem albo tak jak pisze Piotr w układzie paliwowym, albo jakiś wtrysk szwankuje. Nie tankowałeś ostatnio na jakiejś mętnej stacji, albo nie przesadziłeś z jazdą na rezerwie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cobra1979 Zgłoś #11 Napisano 24 Listopada 2012 (edytowane) witam u mnie taki objaw zauważyłem po wymianie oleju. zmieniłem olej na CASTROL PLATINUM 5W40 czy to był dobry wybór ? taki właśnie olej polecił mi mechanik w konsultacji ze sprzedawcą sklepu przy warsztatowym. auto 1,9 tdi 115 KM przebieg ok. 255000 km Edytowane 26 Listopada 2012 przez cobra1979 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zarembaz Zgłoś #12 Napisano 5 Grudnia 2012 Mi ostatnio na zimnym też ciężko odpala, czy można samemu jakoś sprawdzić czy świece są ok? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ru-dy Zgłoś #13 Napisano 14 Grudnia 2012 Mi ostatnio na zimnym też ciężko odpala, czy można samemu jakoś sprawdzić czy świece są ok? nie wiem jak w pasku, ale w innym VW wyszła uwalona śiweca po przeskanowaniu Vagiem. Inny pomysł to pomiar rezystancji/prądu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziomek1988 Zgłoś #14 Napisano 19 Grudnia 2012 A mi się wydaje, że tak po prostu po odpaleniu w mrozy jest bo dużo osób pytałem i sporo tak ma...ja trzymam auto na zewnątrz i jak jest temperatura poniżej lub w okolicach 0 to po odpaleniu z 4-5sek nierówno chodzi a przez powiedzmy 30sek ma podwyższone obroty tak do ok 950. Odpala od kopa i nic innego się nie dzieje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati91lv Zgłoś #15 Napisano 19 Grudnia 2012 A mi się wydaje, że tak po prostu po odpaleniu w mrozy jest bo dużo osób pytałem i sporo tak ma...ja trzymam auto na zewnątrz i jak jest temperatura poniżej lub w okolicach 0 to po odpaleniu z 4-5sek nierówno chodzi a przez powiedzmy 30sek ma podwyższone obroty tak do ok 950. Odpala od kopa i nic innego się nie dzieje Uwierz, że można zapalać z równymi obrotami...Ja do minus 10 pale od tyka i chodzi równo, poniżej dziesięciu pali od tyka, chodzi równo a przez chwile ma taki głośniejszy klang (ok 5s) To 1.9 bls, a w starym 1.9 1Y przy mrozach właśnie taka nierówna praca, zasmrodzone osiedle i po 10 sek dochodzi do siebie-ale ten tak może mieć....Swoje latka ma..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziomek1988 Zgłoś #16 Napisano 19 Grudnia 2012 A też masz B6? Ja rozmawiałem z posiadaczami passków B6...no ale jeśli faktycznie tak nie powinno być to co? Vagiem żadnych błędów nie wywala.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #17 Napisano 19 Grudnia 2012 Moze swiece nie grzeja juz tak jak powinny? Jeszcze nie na tyle zeby wywalic blad ale juz jakos inaczej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ziomek1988 Zgłoś #18 Napisano 19 Grudnia 2012 No być może, tylko jak mam to sprawdzić? Dodam jeszcze, że wtryski to nie będą bo miałem niedawno wymieniane a układ paliwowy sam się odpowietrza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #19 Napisano 19 Grudnia 2012 U mnie np ostatnio kopcil dosyc mocno przez jakies 10 sek po odpaleniu, z niczym tego nie powiazalem ale po ok tygodniu wywalil blad swiecy na pierwszym cylindrze. Po wymianie na zimnym nic nie kopci i chodzi rowniutko. Dla pewnosci mozna swiece po prostu wykrecic i zobaczyc jak wygladaja - moja z pierwszego cylindra miala wypalone miejsce na samym koncu tego elementu ktory grzeje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jokers Zgłoś #20 Napisano 20 Grudnia 2012 U mnie to samo ciężko odpala a do tego po odpaleniu przez chwilę nierówno chodzi , błędu nie ma i nie wiem czy wymieniać świece, czy to coś da mechanik twierdzi że ten typ tak ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach