mati91lv
-
Liczba zawartości
42 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O mati91lv
- Urodziny 06.01.1972
Informacje osobiste
-
Imię
Krzysiek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Rydułtowy
Samochód
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
2009
-
Możliwe, że mechanik ustawił inny kąt synchronizacji wałka rozrządu (może nawet taki jak ma być) i masz takie wrażenie. Też tak miałem, ale musze przyznać, że auto zaczęło jeździć jakoś tak mniej nerwowo....acz uderzenie momentu przy ok1900 obr całkiem mi się wczesniej podobało.... ---------- Dodano o 21:44 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:37 ---------- Pasek rozrządu nie piszczy, no chyba, że stanie rolka napinacza. Pewnie piszczy Ci pasek klinowy na alternatorze, więc go napnij bardziej
-
Bąble na przyciskach blokady drzwi
mati91lv odpowiedział reveler → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Wiesław mnie to też dotyczy, bo to "ogumowanie" zawsze schodziło-miałem to w B5 i teraz też się łuszczy w innym pochodnym vw aucie nic sie na to nie poradzi i trzeba kupić nowe albo zamalować.. Takie to gó...no-wiem, wiem bul Cię zmylił... -
Bąble na przyciskach blokady drzwi
mati91lv odpowiedział reveler → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Wiesław proszę Cię skup się nad naszym językiem, bo ta kłuteczka to po prostu rozpacz....Pozdro i przepraszam, że nie na temat... -
1.9TDI BLS - silnik do wymiany, odpadła część bloku
mati91lv odpowiedział hacaj → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Panowie czy to prawda, że tylko rocznik 2008 siada ??? Mam 2007 i jeżeli mieli by coś poprawić ( w co nie wierze znając vw/audi ) to mój pewnie też jest felerny !?!? Ogólnie bxe jest pełno na rynku i wiadomo, że to one będą się psuły najczęściej i panewki nie muszą być jakąś wadą-tym bardziej, że mowa o braku zamków ale one przecież są potrzebne tylko przy montażu silnika, a nie to trzymania panewek później.... -
Czy myślisz, że pasek z tak niewielkim przebiegiem nie lubi nowego właściciela i przeskoczy?!?! Jeżeli tak, to wymieniaj... Jeżeli jesteś jednak pewien tej wymiany i jesteś normalny, to doczekaj właściwego przebiegu i wymień wtedy !
-
Passat B6 - 1.9 TDI 105 KM - słaba moc
mati91lv odpowiedział Luki800 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Najlepiej auta nie oddawać mechanikom...Mój trochę "kuni"stracił po wymianie gruszki na turbinie-pewnie troche turbo zbyt późno wstawało, a teraz jeszcze wymieniłem rozrząd i pewnie wskutek innego zsynchronizowania wałka rozrządu auto już wcale nie ma "kopa", acz całkiem sympatycznie jeździ, jakoś tak mniej nerwowo.... Przypływu momentu w okolicach 1800-1900 obrotów będzie mi jednak brakować... -
Nie przesadzaj, każdy nowszy 1,9 tdi będzie miał te awaryjne panewki, a bxe jako, że jest ich najwięcej to też najwięcej o awariach słychać....Bls i jeszcze jakiś trzeci(nie pamiętam jaki) mają to samo.... Ogólnie jak zadbany to brać i nie panikować !!!!!
-
Przy gaszeniu to buczenie-piszczenie jest normalne, ja sobie to tłumacze pracą klapy gaszącej, która trzyma kilka sekund-w silniku bls jest elektryczna jak i egr...Natomiast to buczenie z czerwonego miejsca, to może masz nieszczelność od przełącznika (podciśnieniowy) chłodnicy spalin....Spróbuj odłączyć podciśnienie-są tylko dwa-włąśnie od tej chłodnicy i od gruszki turbiny....
-
Przepływomierz Powietrza: NOWY (podróbka) czy ORYGINALNY (używany)
mati91lv odpowiedział mati_09-94 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
To w bxe jest dpf???? Ja pół roku temu kupiłem w inter carsie boscha za coś ok 370zł ze zwrotem starego -cały przepływomierz a nie wkład i jest ok, a stary sam zepsułem, bo za bardzo się nudziłem i chciałem wyczyścić...Szczerze mówiąc oprócz błędu na tym starym było wszystko ok. Przepływka w tych ostatnich tdi to chyba bardziej jest potrzebna egrowi niż do jazdy... -
Czujnik ciśnienia spalin 1 (G450) problem
mati91lv odpowiedział bbbb → na temat → Układ paliwowy, wydechowy
Gdybyś go odpalił z 5 razy, to błąd sam by się skasował...Podobno jeszcze ten element się adoptuje, ale jak i po co nie wiem...Ja nie adoptowałem i jest git od roku. Do Skody miałbyś bliżej i troche taniej -199 złociszy. -
Podczas uruchamiania po nocy silnik pracuje nierówno
mati91lv odpowiedział pierst → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Uwierz, że można zapalać z równymi obrotami...Ja do minus 10 pale od tyka i chodzi równo, poniżej dziesięciu pali od tyka, chodzi równo a przez chwile ma taki głośniejszy klang (ok 5s) To 1.9 bls, a w starym 1.9 1Y przy mrozach właśnie taka nierówna praca, zasmrodzone osiedle i po 10 sek dochodzi do siebie-ale ten tak może mieć....Swoje latka ma..... -
Popiołu z DPF-a można się pozbyć tylko oddając go na złom, i jak przejdzie cały proces recyklingu i wyprodukują z niego nowy To cytat z forum Mastersa, ale chyba pasuje do Twojej sytuacji...Graniczna ilość popiołu jest różnie podawana, ale tak od 60 do 70 kilka... Auto oczywiście jeździ z tym, tylko jest słabsze i więcej pali
-
Problem i brak mocy w CR- moze po wymianie akumulatora?
mati91lv odpowiedział bullet → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Grucha nie stanęła, tylko dostała dziury...Technika jazdy nie ma na to wpływu. Ja też w 1.9 pd dpf miałem gruche nieszczelną i niestety wtedy nie za bardzo dostępną...Regeneracja w Serwis Pomp Brzeg i działa(mogę ich polecić, choć tanio faktycznie nie było) Myślę, że to wpływ temperatury(dpf) żeby w tak nowych autach się to sypało, no i chora konstrukcja przynajmniej w moim przypadku... -
Czy ma filtr cząstek stałych DPF
mati91lv odpowiedział marekmoleda → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Adam i właśnie o to chodzi żeby nie walić za sobą chmurą dymu, a nie wiecznie tylko marudzić, że ma się dpfa i coś strasznego się wydarzy...To ustrojstwo w ogóle nie utrudnia mi życia-ba nawet nie wiem, że jest czasem coś lekko poszarpuje, ale nim się kapnę, że to może być wypalanie jest już ok!!! Pozdrawiam tych zadowolonych, a kopcącym okrutnie chętnie bym pozabierał dowody rejestracyjne i nie mówie tu o starych dieslach, bo te wbrew pozorom nie kopcą tak jak pdki 130 konne,tdciki czy cdi tam jest czarno przy każdej zmianie biegu... -
Ja już od dawna mam naprawione :mlask...Mechanik ze strasznymi problemami wyjął tę gruche z turbiny na aucie,choć z braku dojścia chciał już wyciągać turbine-ale też sie nie dało...Potem zregenerowałem to w Serwis Pomp Brzeg, a właściwie zajechałem tam i wymieniłem na miejscu na sprawną-ogólnie firme polecam choć drogo, bo 280 zł. i teraz autko 100% sprawne,żadnych błędów i zbiera się od ok 1700obr, a wcześniej od 2k-więcej też pali:nerwus Pozdro