Skocz do zawartości
szkapek28

Nadmierne pykanie po właczeniu kierunkowskazu.

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki problem: po włączeniu i wyłączeniu lewego (czasem tez prawego ale rzadziej)kierunkowskazu po normalnej ilości pyknięć "pyka" mi kilka razy więcej niż powinno czasem pyka nawet bez włączania kierunku na wybojach.Strasznie mnie to wnerwia. Proszę o pomoc czy to wina manetki kierunku czy przycisku awaryjnych bo pykanie pochodzi z niego. Dodam że mam awaryjny z skody superB podłączyłem zgodnie z opisem na forum chodziło jak ta lala a tu wczoraj sie zesrało i pyka mi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Był już taki temat ;) Najczęściej dzieje się tak przez kurz na stykach manetki. U mnie wystarczyło kilkanaście razy pomachać manetką góra dół i przedmuchać...teraz od ok. roku cisza :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak nie to trzeba rozebrać i wyczyścić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mialem to samo.wd 40 wglab manetki,bez rozbierania

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

oki czyli rozumiem że rozebrać manetkę......dziękuję za pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja podepnę się z innym zapytaniem tak przy okazji - ogarniał ktoś kiedyś temat troszkę cichszego kierunkowskazu? strasznie głośny jest ten przekaźnik (?) w okolicach włącznika świateł awaryjnych..no, chyba że tylko mój tak ma, ale nie wydaje mi się

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wątpie zeby to byla manetka. Predzej bym obsatwiał sam przycisk od swiatel awaryjnych

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba każdy b5 tak ma, te stukanie jest dosyć głośne, ale za to na tyle słyszalne ze nie jeździmy jak barany z włączonym kierunkowskazem przez 4km ;) porównaj w innym passacie, ale myślę że wielkiej różnicy nie będzie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem to gdy sie przepali któraś zarówka to przerywasz kierunków bedzie działał z wieksza czestotliwośćią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z tego co wiem to gdy sie przepali któraś zarówka to przerywasz kierunków bedzie działał z wieksza czestotliwośćią.

 

owszem ale kolega pisze, ze jak wpadnie w dziure itd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja u siebie kiedys też miałem coś takiego i okazało się, że gdzieś tam było trochę wilgoci pod przyciskiem od awaryjnych - zawsze można sprawdzić - btw - skąd była wilgoć pod guzikiem od awaryjnych? otóż z fenomenalnego środka do czyszczenia nawiewów :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ja u siebie kiedys też miałem coś takiego i okazało się, że gdzieś tam było trochę wilgoci pod przyciskiem od awaryjnych - zawsze można sprawdzić - btw - skąd była wilgoć pod guzikiem od awaryjnych? otóż z fenomenalnego środka do czyszczenia nawiewów

 

guzik awaryjnych już rozebrałem była wilgoć , a raczej taka wazelina techniczna -powycierałem- i dalej pyka jutro zdejmę kierę i wyczyszczę styki manetki....dam znać czy pomogło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
guzik awaryjnych już rozebrałem była wilgoć , a raczej taka wazelina techniczna -powycierałem- i dalej pyka jutro zdejmę kierę i wyczyszczę styki manetki....dam znać czy pomogło.

 

Zanim zdejmiesz kiere rozruszaj samą manetkę i przedmuchaj np. sprężonym powietrzem, albo czymś do styków (ale raczej bez żadnego WD40, które jest tłuste i będzie powodować z czasem oklejanie się styków jeszcze większym, syfem)...jak nie pomoże to wtedy baw się ze zdejmowaniem.

Edytowane przez Radoslav

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli są same odgłosy "pykania" - przyspieszone - bez działających kierunkowskazów, to masz do wymiany przekaźnik zintegrowany z przełącznikiem od awaryjnych. Miałem ten sam problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Płukanie płynem hamulcowym do mycia hamulcy ( bardzo szybko odparowywuje) u mnie pomogło na rok, później musiałem zdjąć kiere , przełącznik pod kierą , rozebrać-wyczyścić z starego smaru zmieszanego z opiłkami miedzianymi z styków co powodowało zwarcia i pykanie.Po takim czyszczeniu i uzupełnieniu nowym smarem spokój od dwóch lat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeżeli są same odgłosy "pykania" - przyspieszone - bez działających kierunkowskazów, to masz do wymiany przekaźnik zintegrowany z przełącznikiem od awaryjnych. Miałem ten sam problem.

tak właśnie jest ........przycisk chyba muszę kupić nowy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podobna sytaucja u mnie , pomoglo przeczyszczenie stykow w srodku manetki, tyle ze polamalem troche obodowe ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja to rozumuje tak skoro tylko pyka a nie włączają się kierunkowskazy to problem leży chyba w przycisku awaryjnych więc manetek nie ściągam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a u mnie jest tak??

cały czas zapala się kontrolka przeciwmgielna tylna przy hamowaniu, a teraz do tego przy włączeniu kierunku lewego miga z wiekszą częstotliwością, światła też z tyłu migają wszystkie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności