Skocz do zawartości

picoolo

  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O picoolo

  • Urodziny 02.12.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Thatcham uk

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2008
  1. Ja już rozwiązaniem swój problem z falujacymi obrotami- zmienilem samochód. A tak na serio to automatyczna skrzynia biegow zaczęła się sypać, sprzęgło hydrokinetyczne ( czy jak mu tam ) a przy okazji tarczki w skrzyni zużyte( w zeszlym roku skrzynia zaczęła piszczeć przy zmianie z 2 na 3 bieg , przy sprawdzeniu oleju okazało się że olej był koloru kawy z mlekiem, a jego gęstość nie była wiele większa od wody .
  2. Panowie ręce mi opadają już, u mnie obroty "podskakują" podczas jazdy potem opadają do poprzedniego miejsca i nigdy poniżej np. mam stałe 1300 obr. , podskakują do 1310 - 1320, i znowu 1300, zdarza się to przy jeździe ze stałą prędkością od 30 do 65 km/h. , potem jest już wszystko ok, przepustnica(elektroniczna ,brak linki) czysta i adaptacja jest ok , n156 działa i bez dziur z uszczelce, brak błędów w komputerze ( readlines jest na 0 ), brak nieszczelności w dolocie(odma oraz inne przewody cale). Myślałem ze to może być walnięty pedał gazu ale dzieje się tak nawet przy włączonym tempomacie. Zauważyłem jeszcze jedno, mianowicie na biegu jałowym czasami silnik drży a czasami pracuje potulnie jak baranek. POMOCY :rozpacz ---------- Dodano o 18:47 ---------- Poprzednia wiadomość o 18:46 ---------- Tez tak mialem polski vag nie pokazywal mi bledow a vag com tak
  3. Problem rozwiązany - wymiana przepływki na Magneti Marelli i sondy + eliminacja lewego powietrza rozwiązały problem . Dziękuję wszystkim za pomoc ! :jupi
  4. podobna sytaucja u mnie , pomoglo przeczyszczenie stykow w srodku manetki, tyle ze polamalem troche obodowe ;]
  5. Co do sondy lambda przed katem , to byla zmieniana kolo roku temu tyle ze : http://forum.vw-passat.pl/threads/96735-sonda-i-bledy Czy przez to mogą być problemy ?
  6. Nie posiadam LPG . Niby na wskaźnikach pokazywało 90 stopni , auto było ruszone spod domu i jechałem jakieś 15 min zanim zacząłem logi , możne za mało rozgrzane było . Jak sprowadzałem pod domem, kiedy dłuższy czas chodził to było 90 na bank . Błąd z mieszanka występuje przeważnie jak silnik pracuje na biegu jałowym, do tego kiedy jest zimny to trochę nim szarpie ale nie zawsze , przed wymiana kabli WN czasami miał atak padaczki a po wymianie jak by lepiej . Podejrzewam tez ze cewka pada , bo w sekcji 15 mam 1 w pierwszym oknie .
  7. problem z tym że nie mam ;/ tez to zauważyłem ze trochę zawyżone wartości odczytuje .
  8. http://vaglog.rtnet.pl/piotr.tatarynowicz_72077.html - grupa 1 http://vaglog.rtnet.pl/piotr.tatarynowicz_72076.html - grupa 2 http://vaglog.rtnet.pl/piotr.tatarynowicz_72078.html - grupa 3 Mam nadzieje ze logi są wystarczające , robiłem to pierwszy raz i do tego w automacie Wywala mi błędy : 16555 - Fuel Trim: System Too Lean: Bank 1 P0171 - 35-10 - - - Intermittent 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 35-10 - - - Intermittent 16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity P0134 - 35-00 - - - ten pokazał się tylko raz i w readiness przeszło bez problemu Po uszczelnieniu dolotu i wymianie kabli WN wywala razem z kontrolka silnika : 16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1 P0172 - 35-00 - - Zastanawiam się czy poszła przepływka czy może lambda . Wszystko bylo wymienione przed rokiem ( lambda przed katem ) Dzięki .
  9. Witam , Tytułem wstępu: jakiś czas temu zapaliła mi się lampka silnika , auto gasło na wolnych obrotach, znalazłem jeden z wężyków na przepustnicy zgubił opaskę , podłączyłem vaga i zczytałem błędy z silnika pokazało mi : 16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1 P0172 - 35-00 - - 17549 - Load Calculation Cross Check: Implausible Value P1141 - 35-10 - - - Intermittent 16556 - Fuel Trim: System Too Rich: Bank 1 P0172 - 35-00 - - 16487 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too High P0103 - 35-10 - - - Intermittent Pozbyłem się wszystkich , no prawie wszystkich - co jakis czas powracają ale po wymianie pierwszej sondy wyskoczył mi na początku 16555 potem 16556 , po skasowaniu cisza , potem wyskoczył 16487 skasowałem i cisza . Chcę zrobić diagnostykę silnika aby pozbyć się w sekcji 15 readliness wszystkich fail or incomplete , i jedynie co pozostaje do kanał 043 ponieważ na nim wyskakuje mi b1-s2 not ok a potem w błędach pojawia się 17584 - Bank1: O2S (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached i co jakiś czas przy tym 16556 , na pozostałych kanałach jest wszystko ok . Teraz moje pytanie czy sonda może być walnięta lub niewłaściwa(bosch uniwersalna) ? sprawdzałem rezystancje na białych kablach i stara miała 0.34 a nowa ma 0.4 , czy to jest za duża różnica ? czy może szukać przecieku powietrza gdzieś po drodze od przepływomierza do kolektora ssącego ? jedynie co to muszę poszukać opisu jak to sprawdzić:mlask Dzięki wielkie za jaką kolwiek pomoc Grzebałem pod maska i zobaczyłem ze plastikowa / gumowa rura co odchodzi od bloku do rury przepustnicy jest cala mokra od oleju na wysokości przepustnicy i ma jak by pękniecie a jak dla mnie jest to jedna z rur która jest w obiegu dolotu i może być powodem moich problemów ,czy może się mylę ? zrobiłem tez mala rundkę i znowu : 16556 i 17549 :dupablada
  10. Ok poczytalem pare postów na ten temat i du*a , u mnie auto zaczyna drgac tylko pomiędzy 120 a 140 km/h i bardzo delikatnie na postoju ,na kierownicy nic nie odczowam tylko pod siedzeniem kierowcy i w okolicy pedalow , zauwarzylem tez ze koło od wiartaka jest wyszczerbione ( jakiś pacjent jak wymieniał rozrzadu wyłamywal pare smigieł żeby mieć dostęp do srub itp ) czy to koło tez może mieć związek z tym ? Z środę jadę do mechanika co by mi przejrzal poduchy i wtedy będę wiedział co i jak z nimi + to nieszczesne koło
  11. Witam u mnie tez problem z fabrycznym alarmem ;/ , stara syrena byla zniszczona przez wylane baterie, zakupilem nowa a pozniej dorwalem sie do jeszcze jednej wiec mam dwie i te dwie nie dzialaja hehe . Pomyslalem ze poszukam gdzie te kable ida i w jakim stanie sa wtyczki , ta przy syrenie ma jedna koncoweczke delikatnie zasniedziala ( podajze od kabla ktory mialby wysylac sygnal ) i ten kabel nie wiem gdzie idzie jest on koloru czerwono zoltego a takiego przy module komfortu nie ma ( jest tylko zolto czerwony), w pozostalych dwoch kablach jest wszystko ok i wtyczki wyciagaja ok , wie ktos gdzie ten nieszczesny kabel idzie ? ? po schemacie nie moge dojsc ;/ Ok problem rozwiazany , kabel idzie od syreny z pod maski pod siedzieniem pasazera, zawija do pod strone siedzenia kierowcy i nastepnie znika za wszystkimi przekaznikami i bezpiecznikami . Okazali sie ze winowajca byl spalony bezpiecznik 10 amp gleboko schowany . Przy okazji wymienilem 2 inne spalone bezpieczniki a niby wszystko dzialalo
  12. Sorki , wiem odświeżam kotleta - czy próg od b5 3b będzie pasował do b5 3bg? wybieram się na cmentarz samochodów a muszę próg plastikowy zmienić i się nad tym zastanawiam czy przypasuje ( problem z tym ze tylko 3b tam maja ) Dzięki wielkie
  13. dokładnie tak jak mówisz , lampka osadzona jest na metalowej ramce . Pierwszą delikatnie wygiąłem ale po lekkim dogięciu wpasowała się na swoje miejsce
  14. Najlepiej bedzie w serwisie VW , orginal to orginal....no ale to ja tak mysle , jest jeszcze alledrogo, ebay , lub jaki kolwiek sklep motoryzacyjny , google i wpisz : uszczelki samochodowe- 10-tki odnosnikow
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności