szkapek28 Zgłoś #1 Napisano 26 Października 2012 Mam taki problem: po włączeniu i wyłączeniu lewego (czasem tez prawego ale rzadziej)kierunkowskazu po normalnej ilości pyknięć "pyka" mi kilka razy więcej niż powinno czasem pyka nawet bez włączania kierunku na wybojach.Strasznie mnie to wnerwia. Proszę o pomoc czy to wina manetki kierunku czy przycisku awaryjnych bo pykanie pochodzi z niego. Dodam że mam awaryjny z skody superB podłączyłem zgodnie z opisem na forum chodziło jak ta lala a tu wczoraj sie zesrało i pyka mi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radoslav Zgłoś #2 Napisano 26 Października 2012 Był już taki temat Najczęściej dzieje się tak przez kurz na stykach manetki. U mnie wystarczyło kilkanaście razy pomachać manetką góra dół i przedmuchać...teraz od ok. roku cisza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kosmos Zgłoś #3 Napisano 26 Października 2012 A jak nie to trzeba rozebrać i wyczyścić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grześ1505732623 Zgłoś #4 Napisano 26 Października 2012 Można rozebrać i wyczyścić , można zapuścić też WD. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smalcerz Zgłoś #5 Napisano 26 Października 2012 mialem to samo.wd 40 wglab manetki,bez rozbierania Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkapek28 Zgłoś #6 Napisano 26 Października 2012 oki czyli rozumiem że rozebrać manetkę......dziękuję za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwirek Zgłoś #7 Napisano 26 Października 2012 a ja podepnę się z innym zapytaniem tak przy okazji - ogarniał ktoś kiedyś temat troszkę cichszego kierunkowskazu? strasznie głośny jest ten przekaźnik (?) w okolicach włącznika świateł awaryjnych..no, chyba że tylko mój tak ma, ale nie wydaje mi się Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #8 Napisano 26 Października 2012 wątpie zeby to byla manetka. Predzej bym obsatwiał sam przycisk od swiatel awaryjnych Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Epel1986 Zgłoś #9 Napisano 26 Października 2012 Chyba każdy b5 tak ma, te stukanie jest dosyć głośne, ale za to na tyle słyszalne ze nie jeździmy jak barany z włączonym kierunkowskazem przez 4km porównaj w innym passacie, ale myślę że wielkiej różnicy nie będzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roger18sx Zgłoś #10 Napisano 26 Października 2012 Z tego co wiem to gdy sie przepali któraś zarówka to przerywasz kierunków bedzie działał z wieksza czestotliwośćią. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #11 Napisano 26 Października 2012 Z tego co wiem to gdy sie przepali któraś zarówka to przerywasz kierunków bedzie działał z wieksza czestotliwośćią. owszem ale kolega pisze, ze jak wpadnie w dziure itd. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zwirek Zgłoś #12 Napisano 26 Października 2012 ja u siebie kiedys też miałem coś takiego i okazało się, że gdzieś tam było trochę wilgoci pod przyciskiem od awaryjnych - zawsze można sprawdzić - btw - skąd była wilgoć pod guzikiem od awaryjnych? otóż z fenomenalnego środka do czyszczenia nawiewów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkapek28 Zgłoś #13 Napisano 26 Października 2012 ja u siebie kiedys też miałem coś takiego i okazało się, że gdzieś tam było trochę wilgoci pod przyciskiem od awaryjnych - zawsze można sprawdzić - btw - skąd była wilgoć pod guzikiem od awaryjnych? otóż z fenomenalnego środka do czyszczenia nawiewów guzik awaryjnych już rozebrałem była wilgoć , a raczej taka wazelina techniczna -powycierałem- i dalej pyka jutro zdejmę kierę i wyczyszczę styki manetki....dam znać czy pomogło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Radoslav Zgłoś #14 Napisano 26 Października 2012 (edytowane) guzik awaryjnych już rozebrałem była wilgoć , a raczej taka wazelina techniczna -powycierałem- i dalej pyka jutro zdejmę kierę i wyczyszczę styki manetki....dam znać czy pomogło. Zanim zdejmiesz kiere rozruszaj samą manetkę i przedmuchaj np. sprężonym powietrzem, albo czymś do styków (ale raczej bez żadnego WD40, które jest tłuste i będzie powodować z czasem oklejanie się styków jeszcze większym, syfem)...jak nie pomoże to wtedy baw się ze zdejmowaniem. Edytowane 26 Października 2012 przez Radoslav Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Martinn24 Zgłoś #15 Napisano 27 Października 2012 Jeżeli są same odgłosy "pykania" - przyspieszone - bez działających kierunkowskazów, to masz do wymiany przekaźnik zintegrowany z przełącznikiem od awaryjnych. Miałem ten sam problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertfx10 Zgłoś #16 Napisano 27 Października 2012 Płukanie płynem hamulcowym do mycia hamulcy ( bardzo szybko odparowywuje) u mnie pomogło na rok, później musiałem zdjąć kiere , przełącznik pod kierą , rozebrać-wyczyścić z starego smaru zmieszanego z opiłkami miedzianymi z styków co powodowało zwarcia i pykanie.Po takim czyszczeniu i uzupełnieniu nowym smarem spokój od dwóch lat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkapek28 Zgłoś #17 Napisano 27 Października 2012 Jeżeli są same odgłosy "pykania" - przyspieszone - bez działających kierunkowskazów, to masz do wymiany przekaźnik zintegrowany z przełącznikiem od awaryjnych. Miałem ten sam problem. tak właśnie jest ........przycisk chyba muszę kupić nowy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
picoolo Zgłoś #18 Napisano 29 Października 2012 podobna sytaucja u mnie , pomoglo przeczyszczenie stykow w srodku manetki, tyle ze polamalem troche obodowe ;] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkapek28 Zgłoś #19 Napisano 29 Października 2012 ja to rozumuje tak skoro tylko pyka a nie włączają się kierunkowskazy to problem leży chyba w przycisku awaryjnych więc manetek nie ściągam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pitero10 Zgłoś #20 Napisano 30 Stycznia 2013 a u mnie jest tak?? cały czas zapala się kontrolka przeciwmgielna tylna przy hamowaniu, a teraz do tego przy włączeniu kierunku lewego miga z wiekszą częstotliwością, światła też z tyłu migają wszystkie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach