Skocz do zawartości
Blop

[Instrukcja] Okrągłe DRL - Światła do jazdy dziennej

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Dzisiaj zamontowałem led dzienne. I nie wiem czy mi się wydaje ale mając włączone światła na auto i jadąc po autostradzie z dużą prędkością ledy się wyłączają i włączają się zwykłe światła . Wie ktoś coś na ten temat ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam.Dzisiaj zamontowałem led dzienne. I nie wiem czy mi się wydaje ale mając włączone światła na auto i jadąc po autostradzie z dużą prędkością ledy się wyłączają i włączają się zwykłe światła . Wie ktoś coś na ten temat ??

Dobrze Ci się wydaje ... halogeny przełączają się na światła mijania przy prędkości 140km/h ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Da się to jakoś wyłączyć albo przesunąć granicę np do 180 km/ h.??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Da się to jakoś wyłączyć albo przesunąć granicę np do 180 km/ h.?

 

Przesunąć raczej nie bo nie mam tam takich opcji z wyborem prędkości ...a z wyłączeniem to nie jestem pewien , musiałbym sprawdzić VCDSem czy jest tam jakiś "ptaszek" do odhaczenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyszedł mi do głowy pewien pomysł na "obejście" tych wielkich rezystorów. Jeśli w obwód włączyć przekaźnik, który w stanie "wyłączone" puszczałby napięcie przez obwód z rezystorem, a w momencie "włączenia", czyli puszczenia dużego prądu zwierałby styki przed i za rezystorem "wyłączając" rezystor z obwodu. Można by wówczas zastosować rezytor o maleńkiej mocy no i nie wydzielałoby się*tyle ciepła przy załączonych reflektorach. Nie mam rysunku, ale jeśli ktoś łapie o co mi chodzi i ma większe pojęcie o elektryce/elektronice, to może się wypowie ;-)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, pytanko odnośnie pinów, bo wtyczka do DRL w serwisie ok 18 zł i to jest jasne.

Za to za kabel serwisowy do niej i to w wykonaniu 1mm2 chcą też 18 zł ;-(( wychodzi 36 zł za kable z pinami.

Znalazłem coś takiego:

http://allegro.pl/konektor-pin-jpt-wp-f280-vw-audi-na-kabel-2-5-4-00-i3280143782.html

czyli PIN ŻEŃSKI F280 na kabel 2,5-4,0 mm2 po 1 zł.

Do tego chyba spasują takie gumki:

http://allegro.pl/uszczelka-uszczelnienie-gumka-superseal-2-8-2szt-i3218892933.html

Proszę napiszcie, czy się nada - to spora oszczędność.

 

A tu jeszcze znalazłem komplet ;-)):

http://allegro.pl/1j0973723-kostka-zlacze-wtyk-vw-audi-skoda-germany-i3227681201.html

Edytowane przez bobie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ten komplet będzie dobry;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, jeśli komuś przeszkadza montaż mocnego rezystora(który pobiera dużo prądu i się grzeje do wysokiej temperatury)to można-kodowanie zrobić tak jak ja:

założyłem ledy według instrukcji ale bez rezystora, zakodowałem według instrukcji wiec wywaliło błędem spalonych żarówek i tu wystarczy dodatkowo w bordnezie odchaczyć ptaszka przy pozycji -"zainstalowane swiatła przeciwmgłowe" których już niema(u mnie to było jako pierwsza pozycja w długim kodowaniu). i wtedy błędy znikają,, "a światła dzienne led-drl działają tak jak powinny i to bez błędów i rezystorów"..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Masz racje, tylko nie masz możliwości włączyć halogenów podczas mgły.. tak tak wiem, że na halogenach tylko idioci jeżdżą dla szpanu. Mnie też to wkurza... Wg mojego podłączenia rezystor nie jest wykorzystywany podczas korzystania z świateł do jazdy dziennej, tylko w przypadku korzystania z halogenów, a dodatkowo zaletą jest to, że nic nie trzeba kodować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Masz racje, tylko nie masz możliwości włączyć halogenów podczas mgły..

 

oraz

 

doświetlenia zakrętów realizowanego przez halogeny (nie każdy ma ori xenon)...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam, jeśli komuś przeszkadza montaż mocnego rezystora(który pobiera dużo prądu i się grzeje do wysokiej temperatury)to można-kodowanie zrobić tak jak ja:

założyłem ledy według instrukcji ale bez rezystora, zakodowałem według instrukcji wiec wywaliło błędem spalonych żarówek i tu wystarczy dodatkowo w bordnezie odchaczyć ptaszka przy pozycji -"zainstalowane swiatła przeciwmgłowe" których już niema(u mnie to było jako pierwsza pozycja w długim kodowaniu). i wtedy błędy znikają,, "a światła dzienne led-drl działają tak jak powinny i to bez błędów i rezystorów"..

 

wojtek2612, probowalem odznaczyc pierwsza opcje i gasna mi na stale drl

pokaz swoje kodowanie cecm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, mam DRL-e LED z Fabii RS (w halogenach). Miałem wczoraj randkę z policją i Pan policjant oczywiście zaczął kwestionować homologacje, że nie może być to samo źródło światła do halogenów i DRL. Potem jeszcze się czepiał, że nie mogę doświetlać zakrętów halogenami, ale w sumie przepisy nie są sprecyzowane w tym zakresie etc...

 

Ważniejszy był jednak zarzut o to,*że DRL-e palą się*razem z pozycyjnymi.

Czy ktoś wie jak zakodować CECM, żeby nie paliły się pozycyjne z DRL-ami?

 

Nadmieniam, że mam podłączone te DRL-e do instalacji halogenów i włączone światła dzienne oraz doświetlanie zakrętów przez halogeny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
że nie może być to samo źródło światła do halogenów i DRL.

 

wyłącz vcds ,,halogeny'' przednie i zostaną same drl ;)

 

że nie mogę doświetlać zakrętów halogenami, ale w sumie przepisy nie są sprecyzowane

 

jak nie są czyli wolno - to czego się czepiał :wmorde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wyłącz vcds ,,halogeny'' przednie i zostaną same drl ;)

 

ale wówczas nie będę miał halogenów i doświetlania zakrętów ;-(. A tego bym nie chciał...

 

 

jak nie są czyli wolno - to czego się czepiał :wmorde

czepialski był... ale dałem radę ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chcę właśnie zamówić lampy w Skodzie i mam krótkie pytanie: czy 5J0941067 L (lampa lewa) i 5j0941068 R (lampa prawa) występowały w dwóch barwach świecenia? Interesuje mnie oczywiście kolor taki jak u autora tematu Blop, czyli biały zimny :)

 

Przy okazji dodam, że na dzień dzisiejszy cenią sobie po 229zł/szt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chcę właśnie zamówić lampy w Skodzie i mam krótkie pytanie: czy 5J0941067 L (lampa lewa) i 5j0941068 R (lampa prawa) występowały w dwóch barwach świecenia? Interesuje mnie oczywiście kolor taki jak u autora tematu Blop, czyli biały zimny

 

Przy okazji dodam, że na dzień dzisiejszy cenią sobie po 229zł/szt.

 

Jedna barwa :)

 

Ja mam rabat w skodzie to mam taniej :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie odnośnie DRLi z Fabi, czy jak zostawię szkło oryginalne z passata, a wymienię tylko wnętrza, to czy na odbłyśnikach jest też wybita homologacja RL tak aby policja ani diagnosta się nie doczepił?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam pytanie odnośnie DRLi z Fabi, czy jak zostawię szkło oryginalne z passata, a wymienię tylko wnętrza, to czy na odbłyśnikach jest też wybita homologacja RL tak aby policja ani diagnosta się nie doczepił?

Dokładnie tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MOżesz zawsze sobie poprzekladać same szkiełka bo podchodzą.

 

Jest tylko jeden problem ciężko jest je odkleić od korpusu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest kolejny sposób na pozbycie się kontrolki przepalonej żarówki bez użycia rezystorów

 

potrzebny jest sterownik elektryki 30bit highline 3C8, ja testowałem na 3C8370049 E i S,

trzeba przełożyć dwa kabelki przy bordnetz,

pierwszy kabelek z A4 (lewy halogen) do A3 (lewy DRL)

drugi kabelek z D2 (prawy halogen) do D3 (prawy DRL)

 

następnie kodowanie sterownika elektryki:

 

Byte 2 Bit 5

Byte 8 Bit 7

Byte 11 Bit 0-6 - wartość 1%

Byte 17 Bit 4

Byte 20 Bit 0-6 - wartość 100%

Byte 25 Bit 3

 

tryb amerykanski drl mozna zostawic, ledy gasna po zaciagnieciu recznego,

dodatkowo mamy przyciemniane swiatla dziennego gdy wlaczymy kierunkowskaz jak np w audi

 

jesli powyzszy opis juz gdzies istnieje na forum to do kosza z nim

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności