slyzo Zgłoś #81 Napisano 16 Maja 2013 Witam.Dzisiaj zamontowałem led dzienne. I nie wiem czy mi się wydaje ale mając włączone światła na auto i jadąc po autostradzie z dużą prędkością ledy się wyłączają i włączają się zwykłe światła . Wie ktoś coś na ten temat ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter2906 Zgłoś #82 Napisano 16 Maja 2013 Witam.Dzisiaj zamontowałem led dzienne. I nie wiem czy mi się wydaje ale mając włączone światła na auto i jadąc po autostradzie z dużą prędkością ledy się wyłączają i włączają się zwykłe światła . Wie ktoś coś na ten temat ?? Dobrze Ci się wydaje ... halogeny przełączają się na światła mijania przy prędkości 140km/h ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slyzo Zgłoś #83 Napisano 17 Maja 2013 Da się to jakoś wyłączyć albo przesunąć granicę np do 180 km/ h.?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
peter2906 Zgłoś #84 Napisano 17 Maja 2013 Da się to jakoś wyłączyć albo przesunąć granicę np do 180 km/ h.? Przesunąć raczej nie bo nie mam tam takich opcji z wyborem prędkości ...a z wyłączeniem to nie jestem pewien , musiałbym sprawdzić VCDSem czy jest tam jakiś "ptaszek" do odhaczenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobie Zgłoś #85 Napisano 24 Maja 2013 Przyszedł mi do głowy pewien pomysł na "obejście" tych wielkich rezystorów. Jeśli w obwód włączyć przekaźnik, który w stanie "wyłączone" puszczałby napięcie przez obwód z rezystorem, a w momencie "włączenia", czyli puszczenia dużego prądu zwierałby styki przed i za rezystorem "wyłączając" rezystor z obwodu. Można by wówczas zastosować rezytor o maleńkiej mocy no i nie wydzielałoby się*tyle ciepła przy załączonych reflektorach. Nie mam rysunku, ale jeśli ktoś łapie o co mi chodzi i ma większe pojęcie o elektryce/elektronice, to może się wypowie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobie Zgłoś #86 Napisano 28 Maja 2013 (edytowane) Panowie, pytanko odnośnie pinów, bo wtyczka do DRL w serwisie ok 18 zł i to jest jasne. Za to za kabel serwisowy do niej i to w wykonaniu 1mm2 chcą też 18 zł ;-(( wychodzi 36 zł za kable z pinami. Znalazłem coś takiego: http://allegro.pl/konektor-pin-jpt-wp-f280-vw-audi-na-kabel-2-5-4-00-i3280143782.html czyli PIN ŻEŃSKI F280 na kabel 2,5-4,0 mm2 po 1 zł. Do tego chyba spasują takie gumki: http://allegro.pl/uszczelka-uszczelnienie-gumka-superseal-2-8-2szt-i3218892933.html Proszę napiszcie, czy się nada - to spora oszczędność. A tu jeszcze znalazłem komplet : http://allegro.pl/1j0973723-kostka-zlacze-wtyk-vw-audi-skoda-germany-i3227681201.html Edytowane 28 Maja 2013 przez bobie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #87 Napisano 28 Maja 2013 ten komplet będzie dobry;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek2612 Zgłoś #88 Napisano 21 Września 2013 witam, jeśli komuś przeszkadza montaż mocnego rezystora(który pobiera dużo prądu i się grzeje do wysokiej temperatury)to można-kodowanie zrobić tak jak ja: założyłem ledy według instrukcji ale bez rezystora, zakodowałem według instrukcji wiec wywaliło błędem spalonych żarówek i tu wystarczy dodatkowo w bordnezie odchaczyć ptaszka przy pozycji -"zainstalowane swiatła przeciwmgłowe" których już niema(u mnie to było jako pierwsza pozycja w długim kodowaniu). i wtedy błędy znikają,, "a światła dzienne led-drl działają tak jak powinny i to bez błędów i rezystorów".. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamilek1307 Zgłoś #89 Napisano 21 Września 2013 Masz racje, tylko nie masz możliwości włączyć halogenów podczas mgły.. tak tak wiem, że na halogenach tylko idioci jeżdżą dla szpanu. Mnie też to wkurza... Wg mojego podłączenia rezystor nie jest wykorzystywany podczas korzystania z świateł do jazdy dziennej, tylko w przypadku korzystania z halogenów, a dodatkowo zaletą jest to, że nic nie trzeba kodować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #90 Napisano 26 Listopada 2013 Masz racje, tylko nie masz możliwości włączyć halogenów podczas mgły.. oraz doświetlenia zakrętów realizowanego przez halogeny (nie każdy ma ori xenon)... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ukiloki Zgłoś #91 Napisano 10 Stycznia 2014 witam, jeśli komuś przeszkadza montaż mocnego rezystora(który pobiera dużo prądu i się grzeje do wysokiej temperatury)to można-kodowanie zrobić tak jak ja:założyłem ledy według instrukcji ale bez rezystora, zakodowałem według instrukcji wiec wywaliło błędem spalonych żarówek i tu wystarczy dodatkowo w bordnezie odchaczyć ptaszka przy pozycji -"zainstalowane swiatła przeciwmgłowe" których już niema(u mnie to było jako pierwsza pozycja w długim kodowaniu). i wtedy błędy znikają,, "a światła dzienne led-drl działają tak jak powinny i to bez błędów i rezystorów".. wojtek2612, probowalem odznaczyc pierwsza opcje i gasna mi na stale drl pokaz swoje kodowanie cecm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobie Zgłoś #92 Napisano 11 Stycznia 2014 Panowie, mam DRL-e LED z Fabii RS (w halogenach). Miałem wczoraj randkę z policją i Pan policjant oczywiście zaczął kwestionować homologacje, że nie może być to samo źródło światła do halogenów i DRL. Potem jeszcze się czepiał, że nie mogę doświetlać zakrętów halogenami, ale w sumie przepisy nie są sprecyzowane w tym zakresie etc... Ważniejszy był jednak zarzut o to,*że DRL-e palą się*razem z pozycyjnymi. Czy ktoś wie jak zakodować CECM, żeby nie paliły się pozycyjne z DRL-ami? Nadmieniam, że mam podłączone te DRL-e do instalacji halogenów i włączone światła dzienne oraz doświetlanie zakrętów przez halogeny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #93 Napisano 11 Stycznia 2014 że nie może być to samo źródło światła do halogenów i DRL. wyłącz vcds ,,halogeny'' przednie i zostaną same drl że nie mogę doświetlać zakrętów halogenami, ale w sumie przepisy nie są sprecyzowane jak nie są czyli wolno - to czego się czepiał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobie Zgłoś #94 Napisano 11 Stycznia 2014 wyłącz vcds ,,halogeny'' przednie i zostaną same drl ale wówczas nie będę miał halogenów i doświetlania zakrętów ;-(. A tego bym nie chciał... jak nie są czyli wolno - to czego się czepiał czepialski był... ale dałem radę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zyga_wr Zgłoś #95 Napisano 23 Marca 2014 Chcę właśnie zamówić lampy w Skodzie i mam krótkie pytanie: czy 5J0941067 L (lampa lewa) i 5j0941068 R (lampa prawa) występowały w dwóch barwach świecenia? Interesuje mnie oczywiście kolor taki jak u autora tematu Blop, czyli biały zimny Przy okazji dodam, że na dzień dzisiejszy cenią sobie po 229zł/szt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #96 Napisano 29 Lipca 2014 Chcę właśnie zamówić lampy w Skodzie i mam krótkie pytanie: czy 5J0941067 L (lampa lewa) i 5j0941068 R (lampa prawa) występowały w dwóch barwach świecenia? Interesuje mnie oczywiście kolor taki jak u autora tematu Blop, czyli biały zimny Przy okazji dodam, że na dzień dzisiejszy cenią sobie po 229zł/szt. Jedna barwa Ja mam rabat w skodzie to mam taniej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lopezpb Zgłoś #97 Napisano 1 Sierpnia 2014 Mam pytanie odnośnie DRLi z Fabi, czy jak zostawię szkło oryginalne z passata, a wymienię tylko wnętrza, to czy na odbłyśnikach jest też wybita homologacja RL tak aby policja ani diagnosta się nie doczepił? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bobie Zgłoś #98 Napisano 1 Sierpnia 2014 Mam pytanie odnośnie DRLi z Fabi, czy jak zostawię szkło oryginalne z passata, a wymienię tylko wnętrza, to czy na odbłyśnikach jest też wybita homologacja RL tak aby policja ani diagnosta się nie doczepił? Dokładnie tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #99 Napisano 1 Sierpnia 2014 MOżesz zawsze sobie poprzekladać same szkiełka bo podchodzą. Jest tylko jeden problem ciężko jest je odkleić od korpusu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ukiloki Zgłoś #100 Napisano 18 Września 2014 jest kolejny sposób na pozbycie się kontrolki przepalonej żarówki bez użycia rezystorów potrzebny jest sterownik elektryki 30bit highline 3C8, ja testowałem na 3C8370049 E i S, trzeba przełożyć dwa kabelki przy bordnetz, pierwszy kabelek z A4 (lewy halogen) do A3 (lewy DRL) drugi kabelek z D2 (prawy halogen) do D3 (prawy DRL) następnie kodowanie sterownika elektryki: Byte 2 Bit 5 Byte 8 Bit 7 Byte 11 Bit 0-6 - wartość 1% Byte 17 Bit 4 Byte 20 Bit 0-6 - wartość 100% Byte 25 Bit 3 tryb amerykanski drl mozna zostawic, ledy gasna po zaciagnieciu recznego, dodatkowo mamy przyciemniane swiatla dziennego gdy wlaczymy kierunkowskaz jak np w audi jesli powyzszy opis juz gdzies istnieje na forum to do kosza z nim Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach