artmin Zgłoś #541 Napisano 14 Marca 2017 Jade 11 min do pracy (wiadomo że nie wypala od poczatku jak tylko włącze silnik) a na miejscu siedze ok 15 min zanim skończy proces regeneracji. Przygazowaniem tylko sprawdzam czy już Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmi_k Zgłoś #542 Napisano 14 Marca 2017 Hehe... Ale farciarze Poczekam na Wasze logi Wysłane z ekranu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #543 Napisano 14 Marca 2017 Logi jak wypala? Podeślij procedure to chętnie zrobię dla potomności Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elmi_k Zgłoś #544 Napisano 14 Marca 2017 (edytowane) Tak, wypalanie na postoju. Ja mam inny sterownik i mam inne grupy. Szukaj w zaawansowanych wartościach nagłówków "Particle..." W tych grupach możesz obserwować Dpf. Hmmm... O jakiej procedurze mówisz? Jest tylko jedna - do wypalania serwisowego. A zresztą - wypalajcie sobie jak chcecie możecie nawet filtr w piecu wypalać Wysłane z ekranu Edytowane 14 Marca 2017 przez elmi_k Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #545 Napisano 15 Marca 2017 Logi jak wypala? Podeślij procedure to chętnie zrobię dla potomności Jak filtr jest czysty to się nic z nim nie robi Takie zabawy mogą się skończyć tym że się nadtopi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #546 Napisano 25 Kwietnia 2017 mam pytanie do użytkowników 2,0 tdi cr 140i170km jakie u was jest ciśnienie jak auto jest nagrzane i stoi na postoju bez włączonych odbiorników? jak ma wypalony filtr i przed wypaleniem filtra, czy jest różnica u mnie jest 8mbar i 0mbar (ale chyba kiedyś zmieniały się wartości obu kolumnach) a u wujka w tiguanie 3mbar i -3mbar z góry dziękuje za dane z waszej strony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #547 Napisano 25 Kwietnia 2017 Do tych logow dorzuc jeszcze stopien otwarcia EGRu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danto Zgłoś #548 Napisano 5 Maja 2017 Panowie jestem nowy i powiecie czy ktoś miał problem z niską temperatura spalin mam już 2 nowy dpf firmy jmj i silnik na wolnych obrotach nie ma więcej niż 300st a na wypadaniu 400max.czujnik g450 nowy??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #549 Napisano 5 Maja 2017 Jakie masz temperatury w trakcie jazdy? Temperaturami na postoju nie ma sie specjalnie sugerowac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekg Zgłoś #550 Napisano 6 Maja 2017 Panowie Przeniosłem tu wątek mojej dyskusji z tematu o klapach, coby nie robić off topu. Odnośnie wywalenia EGR i zostawienia DPF: Nie potrafię odpowiedzieć. Kiedyś rozmawiałem na ten temat z Aligatorem i powiedział, że takie będą skutki usunięcia EGR-a i że może to nieco skrócić jego żywotność. Ale bez dramatu Planowałem zostawić filtr, coby nie było problemu jak polecę na Zachód. Czy ktoś może wywalał EGR a zostawiał DPF i może podzielić się jak to wychodzi w praniu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #551 Napisano 7 Maja 2017 Moze wyjsc roznie, jak DPF jest nowy (w miare pusty) nie powinno miec to negatywnych skutkow, jesli ma juz troche nalatane to regeneracje moga pojawiac sie czesciej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekg Zgłoś #552 Napisano 7 Maja 2017 Auto ma 173 tysie, do tej pory glownie trasy. Ja robie 60 km dziennie, polowa s7 a polowa miasto. Plus weekend troche miasto i jakies wypady dalsze. Nie mam teraz dostepu do kompa aby sprawdzic, co tam pokaze z poziomem zapełnienia. Bardziej mnie zastanawia, czy on po prostu nie zdechnie przez brak egr. Bo jednak regeneracja chemiczna ma swoje ograniczenia, rożne opinie słyszałem, że to de facto numer na kilkanaście miesięcy max. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #553 Napisano 7 Maja 2017 Opinie sa rozne bo roznie ludzie usuwaja w sofcie EGR, niektorzy potrafia zrobic ze sie potem DPF normalnie wypala a niektorzy niestety nie potrafia (a mimo to robia). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #554 Napisano 7 Maja 2017 Opinie sa rozne bo roznie ludzie usuwaja w sofcie EGR, niektorzy potrafia zrobic ze sie potem DPF normalnie wypala a niektorzy niestety nie potrafia (a mimo to robia). No bo widzisz w niektórych sterownikach jest to tak skomplikowane, że praktycznie niemożliwe do wykonania... Robiliśmy takie zabiegi w różnych markach i generalnie DPF bez EGR działa bez problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #555 Napisano 7 Maja 2017 Nie mam az tak duzego doswiadczenia jak Ty ale w relatywnie nie skomplikowanym (jak dla mnie) EDC17CP14 zdarzaja sie przypadki ze ludzie nie potrafia tego dobrze zrobic. Sam DPF bedzie dzialal poprawnie, chyba ze G450 pokazuje juz duzo, to po wylaczeniu pokaze jeszcze wiecej (chociaz to tez zalezy). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekg Zgłoś #556 Napisano 8 Maja 2017 No bo widzisz w niektórych sterownikach jest to tak skomplikowane, że praktycznie niemożliwe do wykonania...Robiliśmy takie zabiegi w różnych markach i generalnie DPF bez EGR działa bez problemu To samo powiedział tuner, który ma to wyciąć elektronicznie. Ale z mechanikiem sprawdziłem kod sterownika i powiedział, że w tym przypadku jest ok, robił takie tematy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #557 Napisano 9 Maja 2017 To samo powiedział tuner, który ma to wyciąć elektronicznie. Ale z mechanikiem sprawdziłem kod sterownika i powiedział, że w tym przypadku jest ok, robił takie tematy. Mechanik zna się na mechanice, a nie na sterownikach i oprogramowaniu Ja już nie raz widziałem takie auta, gdzie ktoś powiedział "panie, nie ma problemu, zrobi się, będzie pan zadowolony" ... cos tam wywalili z auta, a potem się okazało że jednak akurat tego nie robili ale myśleli, że zrobią Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekg Zgłoś #558 Napisano 9 Maja 2017 (edytowane) Ale ja nie napisałem, że w sofcie ma grzebać mój mechanik On tylko sprawdził sterownik w kompie i skonsultował z tunerem. Mechanik wycina mechanicznie, tuner elektrycznie ofkorz. Edytowane 9 Maja 2017 przez przemekg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #559 Napisano 10 Maja 2017 Ale ja nie napisałem, że w sofcie ma grzebać mój mechanik On tylko sprawdził sterownik w kompie i skonsultował z tunerem. Mechanik wycina mechanicznie, tuner elektrycznie ofkorz. aaaaa ok, źle zrozumiałem :dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danto Zgłoś #560 Napisano 11 Maja 2017 Przy wypalaniu mam max 350 st przed Dpf a za już mnie. Na turbo wzrasta do 700 st ja kręte go do końca i Dpf 500 st chwilowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach