Skocz do zawartości
Gość dudek

passat vr6 opinie!!!

Rekomendowane odpowiedzi

Jeszcze sobie to przekalkuluję;) Spalanie do 15-16 na PB było by dla mnie do przyjęcia :) W sumie te 3000 na LPG można by od razu zainwestować w "dopieszczenie" autka :D Trzeba będzie się mocno zastanowić.

 

Aha jeszcze jedno latasz na PB 95 czy 98 :confused:

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ostatnio śmigam tylko na PB 98 - mniej mi spala a i dynamika lepsza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wszystkie porady :) Mam czas do soboty aby przemyśleć czy decyduję się na VR6 czy ABF-a;)

 

Dzięki adams :)

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam , ja własnie zagazowałem vr6 koszt instalacji 2,700zł + kable zapłonowe i swiece , srednie spalanie lpg 13l spadek mocy znikomy prawie zaden ogolnie do przyjecia myslałem ze bedzie gorzej ze spalaniem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja poszedlem w druga strone, kupilem zagazowana VR6 (od roku gaz), i zeby bylo smiesznie na gazie do tej pory przejechalem 10km ;) caly czas tylko na Pb smigam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość idgray

dodam jeszcze tyle że vr ma coś w sobie, pięknie brzmi i może wyglądać pięknie pod maską:

36d82a3a747abfc5m.jpg

niestety jeszcze nie posiadam auta z tym silnikiem al to się na pewno zmieni ;) pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość paluch84

Witam,

 

Ja jestem przed zakupem VR6 i 3 dni temu dzwoniłem po mechanikach i od 3500 do 4000 za instalkę biorą z robocizną. A wracając do opinii o silniku VR6 to słyszałem od kolegi, którego ojciec jest mechanikiem, że silniki Vr6 biorą olej, tzn jeden rząd cylindrów ( 3 gary ) tylko nie wiem które. Może ktoś z was o tym słyszał?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to przypuszczam ze rzad ktory znajduje sie po lewej stronie silnika patrzac od przodu silnika. tak samo jest w motocyklach z silnikiem V. poprostu nie wystarczajace chlodzenie tej czesci.(ale przy normalnej eksplatacji nie wierze zeby bylo slabe chlodzenie,poprostuwszystko zaczyna sie od zlego uzytkowania) POZDRAWIAM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to przypuszczam ze rzad ktory znajduje sie po lewej stronie silnika patrzac od przodu silnika.

 

:rotfl: tylko że to nie jest typowe V tylko VR ( dwa rzędy cylindrów ) Jest jedna głowica a silnik jest umieszczony poprzecznie a nie wzdłużnie.

I nie po lewej czy prawej tylko jak już to z przodu lub z tyłu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość paluch84

Ma ktoś z was wersje syncro? Jak się sprawuje ten napęd?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

idgray

 

Masz możę jeszczę wiecej fotek tego motoru :D

 

 

Tak czytam (może sie komuś narażę ale trudno, to jest moja opinia) i się zastanawiam po co ktoś kupuje auto z takim silnikiem i go gazuje, jak oczekuje szybkiej jazdy i taniej eksploatacji to lepiej kupić diesla i troszkę przy nim podłubać. VR6 jak na ten silnik to astronomicznych ilosci paliwa nie łyka przy normalnej eksploatacji. Nie pisze ze gaz jest zły bo gdybym miał robote gdzieś dalej ito bym kupił jakiegos golfa II z gazem by tanio mnie to wychodziło, ale jak mam kupować auto do jazdy na codzień mocnego i ekonomicznego to diesel lub 1.8T. 1.8T też sa dobre, mocne i ekonomiczne w normalnej eksploatacji.

 

paluch84

 

Ja posiadam i nie narzekam :D

Edytowane przez Arek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam od jakiegos czasu Paska 2.8 VR6 chcialem zapytac o olej jakie ubytki moga byc, jakie sa normatywne bo zjada czy tez paruje mi tak okolo 0,2 (setki) na 1000 km co o tym myslicie.Szukac przyczyny lub kupca czy tez dac sobie spokoj?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mysle, ze to normalne, bo v lubia olej, ale niech sie wypowiedza fachowcy :D:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość paluch84

Panowie powiedzcie mi dlaczego w Polsce passacik 2.8 z przebiegiem ok 240000 jest o połowę tańszy niż w Niemczech? Mam dylemat bo zamówiłem już VR'a w Niemczech ale ze wszystkim wyjdzie mi 16 tys a w Polsce stoją od 3500 do 8000 są wyjątki po 12000. Czym jest spowodowana ta różnica?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dlatego, że ten w Polsce ma 'stan licznika' *3, był 2*klepany z przystanku i ma zarżnięty silnik.... :)

 

Kolego dobry samochód nie będzie tani... Bez względu na to w Niemczech czy Polsce. Spróbuj kupić ten za 3500 i zobaczysz ile do niego dołożysz w ciągu 1 roku...

 

Pozdrawiam

Andrzej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość darek777
mysle, ze to normalne, bo v lubia olej, ale niech sie wypowiedza fachowcy :D:D

Może nie jestem fachowcem, ale miałem VR6 już kilka i od wymiany do wymiany dolewałem jakieś 1,5 l oleju. Dodam, że silniki miały nie więcej jak 150 tys. km. Tak więc VR6 lubią olej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak więc VR6 lubią olej.

 

Nie wszystkie, mój nie podpija oleju ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość paluch84

No właśnie też mi się tak wydaje, że te niskie ceny sa spowodowane tym, że liczniki są cofanea samochody spawane. A z tym olejem 1,5 litra od wymiany do wymiany to sporo, myślę, że masz wyjechany silnik bo to stanowczo za dużo :/ We wtorek jadę po swojego passata:), jak już będzie w Polsce to zamieszcze jakieś fotki ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja mam silnik igłę i jak go pałuję to wciągnie jakies 0,5l na 10 tys.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności