Skocz do zawartości
Gość dudek

passat vr6 opinie!!!

Rekomendowane odpowiedzi

Shade a uważasz że na polskim powinien ile spalać ? Staram się wlewać na markowych stacjach i raczej PB98.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

stempel72, nie wiem ile, zalezy od nogi ;) ale widze roznice w spalaniu na 98Pb w polsce i za granica, a rowniez tankuje TYLKO na firmowych stacjach.

 

Mnie w trasie przy predkosci ok. 110-130 to tak pali 9-10 litrow, oczywiscie nie mowie o jakiejs autostradzie, bo kiedys jechalem wroclaw-gliwice-wroclaw caly czas A4 i nie jadac wolniej jak 170km/h, a czasami sie jechalo 200-210km/h auto spalilo mi 14,5l/100km LPG, wiec wynik dosc przyzwoity.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość radek_GL

A nie lepiej wziąć passka z motorem 2,0 16v 9A(136PS) lub ABF(150PS) ten ostatni chyba ma najlepszy stosunek pojemności do mocy i części są tańsze niż do VR6

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale VR6 to jest VR6.ABF jestv to silnik wysokoobrotowy, spalanie ma podobne do VR-a.Co powiesz na to- wczoraj zrobilem 260 km na 23 litrach gazu przy predkosci na trasie ok 130 km/h a do tego ma lancuch itd.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

i dodam ze przy wszystkich znizkach zaplacilem za ubezpieczenie za rok 411 zl!!!!! a wiec jest to motorek godny polecenia i nie wystrasz sie jak ci powiedza ze ubezpieczenie jest drogie za 2.8

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

radek_GL, a jaki ma silnik ABF jeszcze potencjal ;]

 

Co jak co, ale VR6 wyjezdzajac z fabryki nie mial tylu PS co podawali w katalogach, a mniej ;/ nadrabial tylko momentem, jest to silnik BARDZO niedopracowany no i trzeba by tu wspomniec, ze projektowany przez VW, a ABF byl projektowany przez VW Motorsport i w tym silniku podniesc moc do 200ps to nie jest wcale trudno :) wystarczy jeden zabieg zastosowac i autko juz zyskuje pare PS'ow wiecej :)

 

VW Motorsport ABF'a zrobil mocniejszego od VR6, ale firmie VW sie to nie spodobalo i zmniejszyli mu moc, ktora w latwy sposob mozna odzyskac :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

SHADE, dokladnie tak jak mowisz ale w tych czasach niemcy placili ubezpieczenie od mocy i dlatego 2.0 byl okrojony z mocy a VR byl tylko dla bogaczy....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
HADE, dokladnie tak jak mowisz ale w tych czasach niemcy placili ubezpieczenie od mocy i dlatego 2.0 byl okrojony z mocy a VR byl tylko dla bogaczy....

ABF bylby za duza konkurencja dla VR6 :)

 

Sam jestem uzytkownikiem VR6 i kultura pracy tego silnika bardzo mi odpowiada :) ale jak sobie mysle w jakim stopniu taki silnik 2.0 16V jest dopracowany i jakie drzemia w nim mozliwosci to powiem Wam szczerze ze mnie ch...olera bierze ;) ze VW tak przycinal w ciula z mocami VR6 ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

SHADE , dowiadywales sie ile mozna dac na chipie VR-owi? bo jak tak i bylem strasznie zawiedziony :612:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kuczlaw, tak :) i powiem Ci, ze wg mnie jest to wogole nie oplacalne :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mi zaoferowali ok 15 KM !!!! za 2 tys/zl a wogole gosciu powiedzial ze VR-ow nie tuninguja bo sie nie oplaca....bo jaest za maly przyrost mocy do ceny :610: :610: :610:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość radek_GL
radek_GL, a jaki ma silnik ABF jeszcze potencjal ;]

 

VW Motorsport ABF'a zrobil mocniejszego od VR6, ale firmie VW sie to nie spodobalo i zmniejszyli mu moc, ktora w latwy sposob mozna odzyskac :D

 

zabiegi z tłumikiem czy jak go ograniczyli ???

 

ja właśnie się zastanawiam nas swapem na taki silnik bo mój AAM jest sprawny ale za słaby :( albo nad sprzedaniem mojego B3 dołożeniem i wzięciem passata z silnikiem 9A lub ABF

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mi zaoferowali ok 15 KM !!!! za 2 tys/zl a wogole gosciu powiedzial ze VR-ow nie tuninguja bo sie nie oplaca....bo jaest za maly przyrost mocy do ceny :610: :610: :610:

 

Niestety, tuning kazdego motoru N/A rowna sie kupa kasy malo przyrostu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zabiegi z tłumikiem czy jak go ograniczyli ???

walki :) jest jeden zabieg z walkami :)

 

Niestety, tuning kazdego motoru N/A rowna sie kupa kasy malo przyrostu.

niedotyczy silnikow 16V robionych przez VW motorsport :)

 

VW Motorsport zostawial takie "tylne drzwi" w kazdym swoim silniku :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niestety, tuning kazdego motoru N/A rowna sie kupa kasy malo przyrostu.

_________________

 

tak jak napisales, vr-ek jest malo podatny na tuning i z niego nie mozna niz wyciagnac lub jest to malo oplacalne chyba ze turbinke sie wrzuci...... a znam takich specjalistow........

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
hyba ze turbinke sie wrzuci

 

No to jest najlepsza opcja tyle, ze jak sie nie skuje motoru to duzo sie nie nadmucha bo przy wiekszym cisnieniu to zaraz silnik padnie.

 

Jednak wracajac do tematu to passek vr6 nie jest materialem na wyscigowek jednak na auto rodzinne wersja vr6 to bardzo dobry material oczywiscie dla ludzi zwracajacych uwage na to co pod maska siedzi :641: .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ppmarian
No to jest najlepsza opcja tyle, ze jak sie nie skuje motoru to duzo sie nie nadmucha bo przy wiekszym cisnieniu to zaraz silnik padnie.

 

Jednak wracajac do tematu to passek vr6 nie jest materialem na wyscigowek jednak na auto rodzinne wersja vr6 to bardzo dobry material oczywiscie dla ludzi zwracajacych uwage na to co pod maska siedzi

 

VR wyrzymuje na seryjnych flakach 300KM i lekko 400Nm wiec nie jest zle.

 

za 6000PLN mozna miec juz gotowy nowy KIT (czyt. kompresor) i cieszyc sie z 2xxKM i 3xxNm dostepnych od samiotkiego dolu. zadko do ktorego silnika mozna w tak prosty sposob dolozyc kompresor.

 

 

bardziej wparwni "domowi mechaniko-tuningowcy" przy pomocy kompresora od MB "doładuja" VR juz za 2000PLN :610:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tylko skad znalezc tyle kasiorki.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tylko skad znalezc tyle kasiorki.....

jak to skad ;) jak nie wiesz to mnie sie zapytaj, a Ci powiem ;)

 

nerki sa dobrym towarem, mozna pare groszy za nie wytargac, ja proponowalem kiedys lewe jadro za felgi, ale nikt jakos nie chcial ;) hehe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

SHADE, ale masz poczuci humorku dzisiaj....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności