Skocz do zawartości
Gość dudek

passat vr6 opinie!!!

Rekomendowane odpowiedzi

jakos nie widzialem zeby ibiza asz dala rade abf'owi. dostaje porzadnie w tylek. ibiza przelot i fmic. wydaje sie ze ladnie jezdzi, ale nie ma szans. przelozenia skrzyni tez graja tu role, a tdi krotka 1= strata.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
zeby wciagnac zdrowego abf'a trzeba miec jakies 170-180 w tdi'ku.

polecam czytanie ze zrozumieniem moich wypowiedzi :cisza:

 

a Ty kolego juz odbiegasz od tematu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wracajac do tematu VR6 to moje pytanie jest takie, jak w tych silnikach jest z remontem a dokladnie ze szlifem tuleji w bloku. Czy jest zapas materialu i sa wymiary naprawcze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Shade, pisz sobie co chcesz ja i tak wiem swoje, bo moi kumple też mają passaty, powyżej 220 km/h i ABF i TDI wymięka. TDi owszem ma niezły start.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wracajac do tematu VR6 to moje pytanie jest takie, jak w tych silnikach jest z remontem a dokladnie ze szlifem tuleji w bloku. Czy jest zapas materialu i sa wymiary naprawcze?

spokojnie :)

blok do 2.8 i 2.9 jest taki sam, wiec zapas jest, a rozwiercaja nawet do 3.1 :) ale podobno bezpiecznie mozna do 3.0, tylko z tlokami problem :)

ale o koszta to sie nawet nie pytaj :) bo to zupelnie inna bajka, remont silnika VR6 jest dosc drogi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mefyoo
Wracajac do tematu VR6 to moje pytanie jest takie, jak w tych silnikach jest z remontem a dokladnie ze szlifem tuleji w bloku. Czy jest zapas materialu i sa wymiary naprawcze?

spokojnie :)

blok do 2.8 i 2.9 jest taki sam, wiec zapas jest, a rozwiercaja nawet do 3.1 :) ale podobno bezpiecznie mozna do 3.0, tylko z tlokami problem :)

ale o koszta to sie nawet nie pytaj :) bo to zupelnie inna bajka, remont silnika VR6 jest dosc drogi

a ja zapytam :) ile pierścionki uszczeleczki itp ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zależy jakiej firmy ? Za dobry remont zapłacisz ok. 5kPLN.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość borysek2005

kolego jestem nowy w waszym forum ale mam juz do czynienia z tymi samochodami gdyz sam jezdze,a po za tym jestem mechanikiem i jak szuka dobrego i taniego samochodu w eksploatacji to na pewno vr6 do nich nie nalezy!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość bedek71

Ja odziedziczyłem VR'a po ojcu i naprawdę nie chcę innego auta... chyba ze Corrado VR6 2,9 :D Klekoty tez nie są takie tanie w serwisowaniu :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja posiadam VR6, i jestem z niego zadowolony, w cyklu mieszanym 11l mi pije, srednio, ale za to dzwiek wynagradza to ii... miny innych jak ich zwyczajne kombi wyprzedza ;), co do czesci to drogie.... osttanio wymienialem rozrusznik.... w anglii 150f=600zl, trzeba to autko poprostu kochac by sie z niego cieszyc i je miec na wlasnosc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

juz tak nie podniecajcie sie ze vr6 jezdzi bo na ta pojemnosc to naprawde wolne auto. jedynie co jest fajne to dzwięk i koniec.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2.0 ABF 150 KM :cool: 2.8 AAA 174 KM :583: dzwinie to wymyslili.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przeczytałem cały temat, różni ludzie tu się wypowiadali...

 

ja użytkuję VR-kę juz jakiś czas, i jestem zadowolony ;) auto dość szybkie, komfortowe, pojemne i niepozorne. może te 174 kuce z 2.8 to nie szczyt niemieckiej technologii ale do codziennej jazdy wystarcza

 

mój motor ma już 285 tys, a wciąż trzyma serię 172.9KM, spalanie na trasie w okolicach 10l PB to też jeszcze nie tragedia

 

Ogólnie auto bardzo przyjemne dla kierowcy ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli nie obawiał byś się pchać w oryginalny przebieg pod 300 kkm:confused: Zastanawiam się również nad 2.0 ABF tyle że mało opinii o tym silniku na forum..

 

Pozdrawiam :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyli nie obawiał byś się pchać w oryginalny przebieg pod 300 kkm

 

jeśli zadbany silnik to nie ma co sie obawiać. Jeśli silnik nie bierze za dużo oleju i ma swoją moc to jest ok. Załóżmy że ktoś urzytkował normalnie auto, robił rocznie 15-25 tys, to po tylu latach taki przebieg nie ma co dziwić, chyba że ktoś kupił VR-a by przejechać się niem w niedzielę do koscioła, zdarzają się takie perełki, tylko że trzeba za to słono zapłacić

 

 

 

dźwięk tego silnika na filtrze stożkowym jest naprawdę masakrujący, często korci by "dać mu po garach"

Edytowane przez adams

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tylko ciekawi mnie jeszcze cena instalacji sekwencyjnej:D

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tylko ciekawi mnie jeszcze cena instalacji sekwencyjnej:D

 

Pozdrawiam

 

2-2.5tys zł, zależy od części i zakładu jaki ci będzie to montował. Ja śmigam na PB ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sumie to mój roczny przelot to ok.10000 km ale jak czytam że lubi sobie wciągnąć 20l/100 km :D Z drugiej strony chłopaki z forum nie narzekają na "zagazowane" VR-6" ;) Więc czemu by nie spróbować z LPG.

 

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przy takim przebiegu opłaca ci sie go gozować?

 

policz sobie, koszt instalacji, + przeglądy, częstsza wymiana filtrów (nie wiem dokładnie jak to jest w LPG) + gazu więcej spali niż PB + mniejsza moc + mniej miejsca w bagażniku + niepewna cena gazu w przyszłości (rząd usilnie che podnieść akcyzę na gaz)

 

ja tak sobie pokalkulowałem i wyszło na NIE dla LPG. nie wiem ile będę jeździł tym autem, ale gazować go nie będę. Gaz do zapalniczek nie do samochodów :D

 

a co do tych 20l/100 - to na prawdę trzeba sie postarać... ale wiadomo, wszystko możliwe, idąc w druga stronę, przy naprawdę spokojnej jeździe na trasie można zejść do 8l/100km PB a w mieście do około 10

Edytowane przez adams

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności