souler Zgłoś #61 Napisano 4 Maja 2007 jakos nie widzialem zeby ibiza asz dala rade abf'owi. dostaje porzadnie w tylek. ibiza przelot i fmic. wydaje sie ze ladnie jezdzi, ale nie ma szans. przelozenia skrzyni tez graja tu role, a tdi krotka 1= strata. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shade_ Zgłoś #62 Napisano 4 Maja 2007 zeby wciagnac zdrowego abf'a trzeba miec jakies 170-180 w tdi'ku. polecam czytanie ze zrozumieniem moich wypowiedzi a Ty kolego juz odbiegasz od tematu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vax Zgłoś #63 Napisano 4 Maja 2007 Wracajac do tematu VR6 to moje pytanie jest takie, jak w tych silnikach jest z remontem a dokladnie ze szlifem tuleji w bloku. Czy jest zapas materialu i sa wymiary naprawcze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stempel72 Zgłoś #64 Napisano 4 Maja 2007 Shade, pisz sobie co chcesz ja i tak wiem swoje, bo moi kumple też mają passaty, powyżej 220 km/h i ABF i TDI wymięka. TDi owszem ma niezły start. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shade_ Zgłoś #65 Napisano 4 Maja 2007 Wracajac do tematu VR6 to moje pytanie jest takie, jak w tych silnikach jest z remontem a dokladnie ze szlifem tuleji w bloku. Czy jest zapas materialu i sa wymiary naprawcze? spokojnie blok do 2.8 i 2.9 jest taki sam, wiec zapas jest, a rozwiercaja nawet do 3.1 ale podobno bezpiecznie mozna do 3.0, tylko z tlokami problem ale o koszta to sie nawet nie pytaj bo to zupelnie inna bajka, remont silnika VR6 jest dosc drogi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mefyoo Zgłoś #66 Napisano 4 Maja 2007 Wracajac do tematu VR6 to moje pytanie jest takie, jak w tych silnikach jest z remontem a dokladnie ze szlifem tuleji w bloku. Czy jest zapas materialu i sa wymiary naprawcze? spokojnie blok do 2.8 i 2.9 jest taki sam, wiec zapas jest, a rozwiercaja nawet do 3.1 ale podobno bezpiecznie mozna do 3.0, tylko z tlokami problem ale o koszta to sie nawet nie pytaj bo to zupelnie inna bajka, remont silnika VR6 jest dosc drogi a ja zapytam ile pierścionki uszczeleczki itp ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stempel72 Zgłoś #67 Napisano 4 Maja 2007 Zależy jakiej firmy ? Za dobry remont zapłacisz ok. 5kPLN. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość borysek2005 Zgłoś #68 Napisano 5 Października 2008 kolego jestem nowy w waszym forum ale mam juz do czynienia z tymi samochodami gdyz sam jezdze,a po za tym jestem mechanikiem i jak szuka dobrego i taniego samochodu w eksploatacji to na pewno vr6 do nich nie nalezy!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bedek71 Zgłoś #69 Napisano 5 Października 2008 Ja odziedziczyłem VR'a po ojcu i naprawdę nie chcę innego auta... chyba ze Corrado VR6 2,9 Klekoty tez nie są takie tanie w serwisowaniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herrkacu Zgłoś #70 Napisano 6 Października 2008 a ja posiadam VR6, i jestem z niego zadowolony, w cyklu mieszanym 11l mi pije, srednio, ale za to dzwiek wynagradza to ii... miny innych jak ich zwyczajne kombi wyprzedza , co do czesci to drogie.... osttanio wymienialem rozrusznik.... w anglii 150f=600zl, trzeba to autko poprostu kochac by sie z niego cieszyc i je miec na wlasnosc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matys Zgłoś #71 Napisano 6 Października 2008 juz tak nie podniecajcie sie ze vr6 jezdzi bo na ta pojemnosc to naprawde wolne auto. jedynie co jest fajne to dzwięk i koniec. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzyb Zgłoś #72 Napisano 7 Października 2008 2.0 ABF 150 KM 2.8 AAA 174 KM :583: dzwinie to wymyslili. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MALON_GT Zgłoś #73 Napisano 7 Października 2008 Panowie proszę zerknijcie ten temacik i pomóżcie http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=36230 Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #74 Napisano 7 Października 2008 przeczytałem cały temat, różni ludzie tu się wypowiadali... ja użytkuję VR-kę juz jakiś czas, i jestem zadowolony auto dość szybkie, komfortowe, pojemne i niepozorne. może te 174 kuce z 2.8 to nie szczyt niemieckiej technologii ale do codziennej jazdy wystarcza mój motor ma już 285 tys, a wciąż trzyma serię 172.9KM, spalanie na trasie w okolicach 10l PB to też jeszcze nie tragedia Ogólnie auto bardzo przyjemne dla kierowcy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MALON_GT Zgłoś #75 Napisano 7 Października 2008 Czyli nie obawiał byś się pchać w oryginalny przebieg pod 300 kkm:confused: Zastanawiam się również nad 2.0 ABF tyle że mało opinii o tym silniku na forum.. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #76 Napisano 7 Października 2008 (edytowane) Czyli nie obawiał byś się pchać w oryginalny przebieg pod 300 kkm jeśli zadbany silnik to nie ma co sie obawiać. Jeśli silnik nie bierze za dużo oleju i ma swoją moc to jest ok. Załóżmy że ktoś urzytkował normalnie auto, robił rocznie 15-25 tys, to po tylu latach taki przebieg nie ma co dziwić, chyba że ktoś kupił VR-a by przejechać się niem w niedzielę do koscioła, zdarzają się takie perełki, tylko że trzeba za to słono zapłacić dźwięk tego silnika na filtrze stożkowym jest naprawdę masakrujący, często korci by "dać mu po garach" Edytowane 7 Października 2008 przez adams Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MALON_GT Zgłoś #77 Napisano 7 Października 2008 Tylko ciekawi mnie jeszcze cena instalacji sekwencyjnej:D Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #78 Napisano 7 Października 2008 Tylko ciekawi mnie jeszcze cena instalacji sekwencyjnej:D Pozdrawiam 2-2.5tys zł, zależy od części i zakładu jaki ci będzie to montował. Ja śmigam na PB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MALON_GT Zgłoś #79 Napisano 7 Października 2008 W sumie to mój roczny przelot to ok.10000 km ale jak czytam że lubi sobie wciągnąć 20l/100 km Z drugiej strony chłopaki z forum nie narzekają na "zagazowane" VR-6" Więc czemu by nie spróbować z LPG. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #80 Napisano 7 Października 2008 (edytowane) przy takim przebiegu opłaca ci sie go gozować? policz sobie, koszt instalacji, + przeglądy, częstsza wymiana filtrów (nie wiem dokładnie jak to jest w LPG) + gazu więcej spali niż PB + mniejsza moc + mniej miejsca w bagażniku + niepewna cena gazu w przyszłości (rząd usilnie che podnieść akcyzę na gaz) ja tak sobie pokalkulowałem i wyszło na NIE dla LPG. nie wiem ile będę jeździł tym autem, ale gazować go nie będę. Gaz do zapalniczek nie do samochodów a co do tych 20l/100 - to na prawdę trzeba sie postarać... ale wiadomo, wszystko możliwe, idąc w druga stronę, przy naprawdę spokojnej jeździe na trasie można zejść do 8l/100km PB a w mieście do około 10 Edytowane 7 Października 2008 przez adams Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach