marcin007 Zgłoś #121 Napisano 7 Marca 2011 (edytowane) soprano;a tak wogule to jak resetujesz komputer Sciagnij kleme z akumulatora na kilka minut Z tym wyjmowaniem silnika zeby dostac sie do rozrzadu to sie niestety niezgodze,wole wyjac skrzynie biegow mniej roboty i miejsca wystarczy do wymiany Edytowane 7 Marca 2011 przez marcin007 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kary Zgłoś #122 Napisano 8 Marca 2011 no ja wolalem wyjasc silnik bo mam automata,wiec nie ma gdzie palca wcisnac(bo skrzynia jest wieksza)a poza tym jak motor na stole to wszyskiego sie dopatrze i popoprawiam,...jesli o reset chodzi to minusowa klema odpieta na 5-10minut... soprano sprawdz przeplywke bo to napewno jej wina... pytalem jaka skrzynia bo mnie obroty falowaly jak mialem zle wyrogulowane cieglo,i automat prubowal polowicznie zapiasc bieg,wtedy go szarpalo, ale w manualu to na bank przeplywomierz,skoro cala reszte juz wymieniles;P pozdro... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
therage Zgłoś #123 Napisano 8 Marca 2011 Podepnę się do wypowiedzi kolegi powyżej, sam miałem identyczny problem jakiś tydzień temu, obroty falowały i był odczuwalny spadek mocy, winna była przepływka, wymień ją i po sprawie! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #124 Napisano 8 Marca 2011 A ja jeszcze bym zaproponował sprawdzic czy sa błedy na kompie,bo czasami te silniki maja rozne kaprysy,a szkoda kasy ladowac w ciemno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
soprano Zgłoś #125 Napisano 9 Marca 2011 OK dzieki za porady jak tylko go uzdrowie dam znac i powiem co tak naprawde go bolało podejrzewam ze przyda sie komus tak na przyszłosc pozdrawiam SOPRANO a jescze jedna ciekawa sprawa mam przewod podcisnienia ktory powinien byc połaczany do serwa ale .... panowie ten przewod jest uciety zaslepiony doslownie tak po chamsku uciety i na goraco sklejony i tak naprawde nie mam serwa w tym aucie czy w tej wersji była jakas inna pompa hamulcowa co prawda mam dziwny ten pedał hamulca twardy i ten hamulec jest słaby powiem tak z predkosci 100 km wyhamowywuje jak skladem pociagu z weglem o co tu moze chodzic wogole przydałby mi sie jakis opis zdjecie tak z pod maski zadbanej VRki bo u mnie to chyba czegos brakuje ja ma rocznik 92 silnik AAA dzieki pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
soprano Zgłoś #126 Napisano 26 Marca 2011 witajcie miłosnicy vra kto wie co jest powodem brzeczenia przekaznika w momencie wcisniecia pedału hamulca i tak dziwnie pedał hantla tak pulsuje a co najwazniejsze to nie hamuje auto to jest zagadka pomozcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #127 Napisano 27 Marca 2011 witajcie miłosnicy vra kto wie co jest powodem brzeczenia przekaznika w momencie wcisniecia pedału hamulca i tak dziwnie pedał hantla tak pulsuje a co najwazniejsze to nie hamuje auto to jest zagadka pomozcie Może napisz to jeszcze raz po polsku, z zastosowaniem zasad pisowni i interpunkcji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
banan_47 Zgłoś #128 Napisano 27 Marca 2011 Może napisz to jeszcze raz po polsku, z zastosowaniem zasad pisowni i interpunkcji. hahahahhaa tak dziwnie pedał hantla tak pulsuje moze chodzi ci o ABS ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makumba50 Zgłoś #129 Napisano 27 Marca 2011 moze chodzi ci o ABS ? Ale on nie mieć wtedy hamowania... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
soprano Zgłoś #130 Napisano 2 Kwietnia 2011 ok juz pisze . mianowicie w momencie wcisniecia pedału hamulca zaznaczam tylko w trakcie jazdy , pedał hamulca wpada w dziwne drgania , jak i w tym samym momencie którys z przekazników zaczyna brzeczec az do zatrzymania samochodu .wiem tylko tyle ze jest u mnie hamulec elektryczny bez serwa . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #131 Napisano 2 Kwietnia 2011 Pedał drga-abs działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
soprano Zgłoś #132 Napisano 2 Kwietnia 2011 powiem tak ABS wiem jak powinien działac natomiast u mnie cały układ hamulcowy nie dziala jak powinien i tyle a to ze pedał hamulca drzy to nie oznacza ze ABSdziała wiec nic mi nie pomogłes kolego w swojej wypowiedzi , a jak chcesz sobie z kogos porobic jaja to zmien forum ........... ---------- Post added at 20:11 ---------- Previous post was at 20:08 ---------- jeszcze jedno co mozesz pomoc jak masz paska z silnikiem 2.0 gdzie układ hamulcowy jest inny niz jest w vr-ce nieuraz sie moja wypowiedzia ale taka jest prawda pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #133 Napisano 2 Kwietnia 2011 powiem tak ABS wiem jak powinien działac natomiast u mnie cały układ hamulcowy nie dziala jak powinien i tyle a to ze pedał hamulca drzy to nie oznacza ze ABSdziała wiec nic mi nie pomogłes kolego w swojej wypowiedzi , a jak chcesz sobie z kogos porobic jaja to zmien forum ........... ---------- Post added at 20:11 ---------- Previous post was at 20:08 ---------- jeszcze jedno co mozesz pomoc jak masz paska z silnikiem 2.0 gdzie układ hamulcowy jest inny niz jest w vr-ce nieuraz sie moja wypowiedzia ale taka jest prawda pozdrawiam skoro drga to sprawdź tę pompę elektryczną i hamulcową oraz jeśli posiadasz VACUM pompę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
soprano Zgłoś #134 Napisano 2 Kwietnia 2011 Witam dzieki wezme sie za niego juz po niedzieli a jak dalej bedzie mnie tak wku.... to pojdzie jako dawca czesci bo juz tyle w niego ładuje ze kupiłbym chyba drugiego , nie wiem czy tylko ja mam takie szczescie do niego czy to był pierwszy nieudany niemiecki samochód z tym silnikiem .Jak nic mu nie pomoze lub sie okaże ze jeszcze którys tysiak pójdzie to dam wam znac ze sprzedam go na czesci a warto bedzie kupowac bo połowa jest nowa pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #135 Napisano 2 Kwietnia 2011 jeszcze jedno co mozesz pomoc jak masz paska z silnikiem 2.0 gdzie układ hamulcowy jest inny niz jest w vr-ce nieuraz sie moja wypowiedzia ale taka jest prawda pozdrawiam Nie uraź się moją wypowiedzią ale zasada działania hamulców jest taka sama w każdym samochodzie. BTW: Nadal nie opanowałeś zasad poprawnej, polskiej pisowni-jak zamierzasz dalej tak pisać przenieś się na forum onetu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
soprano Zgłoś #136 Napisano 2 Kwietnia 2011 Widze ze jestes strasznym polonista a moze Adam Miodek to Twoj krewny pozdrawiam a tak na marginesie to nie jest test z jezyka polskiego i tak naprawde to potrzebuje naprawic auto a nie przejmowac sie pisownia no ale skoro masz takie wymagania to postaram sie dla Ciebie . A jesli chodzi o zasade działania hamolcow to wybacz ale nie jest w kazdym samochodzie taka sama , no chyba ze w Twoim rozumowaniu taka sama tzn. poprzez wcisniecie pedału hamulca . To masz racje zeby zahamowac to trzeba wcisnac hamulec masz racje . Bez urazy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #137 Napisano 3 Kwietnia 2011 Możesz mieć większe tarcze, większe serwo, większe tłoczki ale budowa tych hamulców nie różni się na tyle że wspólnym mianownikiem jest tylko wciśniecie pedału hamulca. Jeżeli tego nie rozumiesz oddaj od razu samochód na warsztat, bo naprawiając samodzielnie układ hamulcowy możesz zrobić krzywdę sobie i innym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
soprano Zgłoś #138 Napisano 3 Kwietnia 2011 Ty widze, nadal nie umiesz sie przyznac do tego ze dalej mnie nie rozumiesz ja wiem i widze juz po naszej konwersacji ze teorie masz w jednym palcu ale z praktyka jest już kiepsko u Ciebie . Mysle ze zakończymy na tym już , bo napisałes mi ze mam sprawdzic pompe ,pompe ABS, vakum-pompe itd. ale nie podałeś konkretów poczytaj wypowiedzi innych kolegów i wczytaj sie jak oni pisza .Pisza tak że można ich zrozumieć co trzeba zrobić z usterka a Ty pakujesz ogólnikowo sprawdz to lub tamto . Nieodpisuj juz wiecej na ta wiadomość , bo ja potrzebuje konkretów a nie wymadrzania sie pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #139 Napisano 3 Kwietnia 2011 Tak, myślę że trzeba zakończyć to jałową dyskusję... Nie dość że nie umiesz pisać po polsku, to jeszcze nie umiesz czytać, czytać uważnie i ze zrozumieniem. Mysle ze zakończymy na tym już , bo napisałes mi ze mam sprawdzic pompe ,pompe ABS, vakum-pompe itd. ale nie podałeś konkretów poczytaj wypowiedzi innych kolegów i wczytaj sie jak oni pisza . Wskaż mi miejsce w którym to pisałem właśnie Tobie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
soprano Zgłoś #140 Napisano 3 Kwietnia 2011 Zgadzam sie z Toba , daj sobie juz spokuj pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach