Gość paluch84 Zgłoś #101 Napisano 10 Grudnia 2008 Panowie sprowadziłem VR6 w wersji Variant Spalił mi 7,7l takie było wskazanie komputera i moje wyliczenia. Trasa miała 800 km w terenie górzystym ale po autostradzie. Prędkość różna od 100 do 160 km/h. Uważam to za bardzo dobry wynik:) Dźwięk silniczka super Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
soprano Zgłoś #102 Napisano 16 Stycznia 2011 witam serdecznie wszystkich włascicieli VR6 pytanko jesli ktos wie co moze byc powodem nagłej przerwy w dostawie iskry na swiecach bede wdzieczny za wskazówki wiem ze moze byc duzo przyczyn ale chetnie poczytam moze mi ktos pomoze bo jak mowia co dwie głowy to nie jedna pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuban Zgłoś #103 Napisano 17 Stycznia 2011 Jak na wszystkich nie masz iskry to może być immo , lub alarm . Rzadziej się zdarza , że moduł padnie. Jeżeli nie masz na dwóch , lub czterech cylindrach to raczej cewka zapłonowa. Opisz co się dzieje i czy masz na module , czy na kopułce. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
soprano Zgłoś #104 Napisano 17 Stycznia 2011 Witam tak jest na cewce zapłonowej a masz chyba racje z tym immo lub alarmem bo poprzedni własciciel napakował mu tyle zabezpieczen ze głowa boli podobno jest jakis antynapad otworzysz drzwi po 30 sekundach gasnie itp mam zamiar jak go uruchomie załozyc jeden ale porzadny zapłon na kopułce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ITU Zgłoś #105 Napisano 8 Lutego 2011 Witam, zastanawiam się nad zakupem Passata VR6 model B3. Moja żona jeździ sobie B3 z motorem 1.8, ale dla mnie trochę za mało mocy. Swego czasu miałem ładnego Passata B3 2.0 w benzynie, ale pochopnie się go pozbyłem. Już te 115 koni dawało radę, ale teraz ciężko takiego znaleźć z dobrym wyposażeniem. Znalazłem ładnego Passata B3 ale w wersji silnika VR6, o której zasadniczo niewiele wiem. Auto z 1992 roku. Na zdjęciach wygląda ok. Ponoć garażowane, od 6 lat w Polsce. Czy ktoś może napisać, na co szczególnie zwrócić uwagę przy zakupie auta z tym silnikiem (na co zwrócić szczególną uwagę)? Z góry dzięki za odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin92passat Zgłoś #106 Napisano 8 Lutego 2011 Jak chodzi skrzynia biegów, czy praca silnika jest równa ;p Chyba sam usłyszysz w trakcie jazdy próbnej czy ktoś ten silnik katował . Mój kolega miał vr6 i gdyby nie spalanie to by nadal go miał. mówił że był zadowolony. Jak stać Ciebie na utrzymanie to kupuj ---------- Post added at 20:14 ---------- Previous post was at 20:14 ---------- Moja żona jeździ sobie B3 z motorem 1.8, ale dla mnie trochę za mało mocy. Ja w moim passku mam ten silnik i jak dla mnie wystarczająco dużo mocy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #107 Napisano 8 Lutego 2011 Czy ktoś może napisać, na co szczególnie zwrócić uwagę przy zakupie auta z tym silnikiem (na co zwrócić szczególną uwagę)? 6 stron masz do przeczytania... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ITU Zgłoś #108 Napisano 8 Lutego 2011 Cóż, czytałem te 6 stron, ale akurat chipowanie VR6 nie podchodzi pod moje pytanie. Różnice między VR6 174KM a 2.0 150 KM czy dieslem też nie. Nie zmieniałem również łańcuszka rozrządu zatem porady odnośnie stuków po wymianie też nie bardzo są na temat mojego pytania. Owszem zwrócę uwagę czy nie słychać tarcia łańcucha o metalowe elementy, ale czy są jeszcze jakieś newralgiczne punkty tego silnika - wycieki, przedmuchy etc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #109 Napisano 9 Lutego 2011 Silnik sam w sobie jest praktycznie niezawodny! Mój po 308tys miał zmienany uszczelniacz na wale pomiędzy skrzynią a silnikiem bo lekko ciekł olej, była to okazyjna robota podczas przekłądki silnika. W tym silniku wymienia się: Olej i filtry, oraz sporadycznie jak niemal w każdym aucie kable, świece i pompę oleju która potrafi dawać za duże ciśnienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #110 Napisano 9 Lutego 2011 W tym silniku wymienia się: pytanie do znawcy vr'ek ' a co z rozrządem?? możesz bardziej to opisać bo jestem ciekaw i już długo mnie nachodzi na vr'ę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #111 Napisano 9 Lutego 2011 rozrząd jest w zasadzie niezniszczalny, no chyba że pompa oleju daje za duże ciśnienie, a co za tym idzie napinacz za bardzo naciąga łańcuch a ten z kolei zużywa się i prowadnice... Rozrząd w VRkach nie pada sam z siebie, tylko albo z za dużego ciśnienie, albo z znacznego przebiegu. Producent niby nie przewidywał jego wymiany, ale jak zaczyna huczeń to wypada go zmienić, staracza przeważnie na ~300tys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #112 Napisano 9 Lutego 2011 Witam Ja cały czas mysle o zakupie VRa bo mój roczny przebieg to około 10000km więc jeśli chodzi o benzynke to koszty mi wyjdą wmiare rozsadne ale ostatnio przejechalem się zawirusowanum AFN i mam wrażenie że jest bardziej agresywny. Afn miał niby niecałe 150 koni ale rwał sie do przodu jak szalony bezwzględu na bieg i mysłe że postawić VRa i tego AFNa obok siebie to według mnie VR na starcie by został daleko ztyłu, może puźniej by dogonił AFNa. Teraz mam dylemat czy VR czy AFN+wirus Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #113 Napisano 9 Lutego 2011 AFN to bardziej rozwojowy silnik niż AAA, do tych 180km można dojść dość tanim kosztem, a do tego przy rozsądnym spalaniu. w VR-ce każdy dodatkowy koń do spory wydatek. AFN może być ciut lżejszy a to ma znaczenie przy starcie, a i więcej niutonów ma bankowo... AFN-a zrobisz do 200-220km i to juz raczej jego koniec, a VRki ludzie kręcą po 300-500km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #114 Napisano 9 Lutego 2011 Jeśli chodzi o samą dynamikę to ze startu zatrzymanego AAA objeżdża AFN a nawet ATJ (damn....:dupablada ), ale jak się oba już toczą to TDI ma większy moment i to daje mu przewagę. Faktycznie a z AAA można wycisnąć większą moc ale mało kto się na to decyduje ze względu na koszta, które są wręcz kosmiczne w porównaniu do modzenia TDI'ka... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #115 Napisano 9 Lutego 2011 Chyba jednak zdecyduje się na AFNa+wirus+może wymiana osprzętu silnika na coś lepszego, ewentualne przerubki i części expluatacyjne wyjdą o wiele taniej i dostępność części jest również szeroka. Poruszam się głównie zwykłymi bardzo krętymi drogami więc ważniejszy jest moment obrotowy więc afn będzie mugł szaleć a VR to jednak potrzebuje autostrad aby pokazać na co go stać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuban Zgłoś #116 Napisano 9 Lutego 2011 Chyba jednak zdecyduje się na AFNa Dobry wybór :dobrze :dobrze :dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JacoVR6 Zgłoś #117 Napisano 10 Lutego 2011 Ja podpisuje sie do wszystkich wypowiedzi adamsa Posiadam vr6 3lata i przejechałem nim 80tyś na PB i żeby był smok to nie mogę powiedzieć ja sie mieszczę miedzy 8-12l/100km 12l to już muszę go ostro traktować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
soprano Zgłoś #118 Napisano 6 Marca 2011 witam panowie mam problem z moim vr6 przewody ,kopułka ,palec ,cewka ,swiece nowe i **** kuleje na obrotach i teraz tak na luzie wchodzi na obroty dynamicznie ruch pedału gazu i obroty reaguja od razu natomiast pod obciazeniem juz czyli na biegu puszczam sprzegło i nie ma siły jechac jak pojdzie juz to nie jest to reaguje zbyt pozno na dodanie gazu cos go wstrzymuje czasami jest dobrze ale to czasami i znowu to samo , pociagne go na 2 gim biegu i jest nagle zdławienie jak by brakło mu iskry na wszystkich swiecach i dalej jedzie powiem tak jest to 2,8 VR6 92 rok 174 KM a czuje sie jak bym jezdził passatem no conajmniej z silnikiem 1,8 juz dosyc mam tych psełdo mechanikow ktorzy naprawiaja metoda prob i błedow pomozcie dajcie jakis ponkt zaczepny co gdzie od czego zaczac szukac pozdrawiam soprano Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kary Zgłoś #119 Napisano 7 Marca 2011 (edytowane) soprano a przepływomierz sprawdziłes??? a skrzynka manual czy automat?? i zresetuj komuter.... ja innej opcji nie widze chyba ze ktos mial jeszcze jakies brutalne doswiedczenia z obrotami...ale zazwyczaj to przeplywka ---------- Post added at 02:00 ---------- Previous post was at 01:45 ---------- ja powiem tak,w vrce nie musisz wyjmowac silnika zeby wymienic pasek rozrzadu,bo takowego niema,jest zato lancuch,a nawet dwa,2slizgi i napinacze,a to zeby wymienic trzeba wyjasc motor,a przynajmniej tak jest najlepiej.jesli chodzi o awaryjnosc ,to ja robie wlasnie 5ty remont silnika,4razy piepsznol rozrzad,alo tylko i wylacznie z winy pompy oleju,ktOra dawala zamale cisnieni i nie napinala lancucha,i w koncu uszczelka pod glowica,tez tylko dlatego,ze motor który zamontowalem przestał ze 3 lata w stodole lub piwnicy,i skorodowala,jak dostal temp. i cisnienia,to ja wydmuchalo,przy czym zaznaczam ze to bardziej moja wina a nizeli silnika,ale za brak wiedzy sie placi, wiec nie moge powiedziec a zeby byl jakis szczegulnie awaryjny,bo nic samo sie nie dzieje, spalanie w miescie 15-20zalezy od nogi, srednia 12,na trasie zszedlem do 8l na 100. czesci eksploatacja?? drogo!! stosunkowo bardzo drogo,stosunkowo na paska z tego rocznika oczywiscie,ale w granicach rozsadku, w sumie: jak znajdziesz ladny egzemplarz ,a nie naprawiany polnym kamieniem w stodole,posiedzisz na forum sporo czasu.i sam o niego zadbasz ,to uswiadczysz radochy która momentami dac potrafi VRka ja mimo tego ze wladowalem w swojego tyle kapusty ze glowa boli ,jestem zadowolony. O!!! Edytowane 7 Marca 2011 przez Kary Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
soprano Zgłoś #120 Napisano 7 Marca 2011 witam tak skrzynia manual a przepływki nie sprawdzałem a tak wogule to jak resetujesz komputer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach