MALON_GT Zgłoś #81 Napisano 7 Października 2008 Jeszcze sobie to przekalkuluję Spalanie do 15-16 na PB było by dla mnie do przyjęcia W sumie te 3000 na LPG można by od razu zainwestować w "dopieszczenie" autka Trzeba będzie się mocno zastanowić. Aha jeszcze jedno latasz na PB 95 czy 98 Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #82 Napisano 7 Października 2008 ostatnio śmigam tylko na PB 98 - mniej mi spala a i dynamika lepsza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MALON_GT Zgłoś #83 Napisano 7 Października 2008 Dzięki za wszystkie porady Mam czas do soboty aby przemyśleć czy decyduję się na VR6 czy ABF-a;) Dzięki adams Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #84 Napisano 7 Października 2008 Witam , ja własnie zagazowałem vr6 koszt instalacji 2,700zł + kable zapłonowe i swiece , srednie spalanie lpg 13l spadek mocy znikomy prawie zaden ogolnie do przyjecia myslałem ze bedzie gorzej ze spalaniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herrkacu Zgłoś #85 Napisano 8 Października 2008 A ja poszedlem w druga strone, kupilem zagazowana VR6 (od roku gaz), i zeby bylo smiesznie na gazie do tej pory przejechalem 10km caly czas tylko na Pb smigam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość idgray Zgłoś #86 Napisano 16 Października 2008 dodam jeszcze tyle że vr ma coś w sobie, pięknie brzmi i może wyglądać pięknie pod maską: niestety jeszcze nie posiadam auta z tym silnikiem al to się na pewno zmieni pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość paluch84 Zgłoś #87 Napisano 15 Listopada 2008 Witam, Ja jestem przed zakupem VR6 i 3 dni temu dzwoniłem po mechanikach i od 3500 do 4000 za instalkę biorą z robocizną. A wracając do opinii o silniku VR6 to słyszałem od kolegi, którego ojciec jest mechanikiem, że silniki Vr6 biorą olej, tzn jeden rząd cylindrów ( 3 gary ) tylko nie wiem które. Może ktoś z was o tym słyszał? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomas19892 Zgłoś #88 Napisano 15 Listopada 2008 to przypuszczam ze rzad ktory znajduje sie po lewej stronie silnika patrzac od przodu silnika. tak samo jest w motocyklach z silnikiem V. poprostu nie wystarczajace chlodzenie tej czesci.(ale przy normalnej eksplatacji nie wierze zeby bylo slabe chlodzenie,poprostuwszystko zaczyna sie od zlego uzytkowania) POZDRAWIAM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #89 Napisano 15 Listopada 2008 to przypuszczam ze rzad ktory znajduje sie po lewej stronie silnika patrzac od przodu silnika. tylko że to nie jest typowe V tylko VR ( dwa rzędy cylindrów ) Jest jedna głowica a silnik jest umieszczony poprzecznie a nie wzdłużnie. I nie po lewej czy prawej tylko jak już to z przodu lub z tyłu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość paluch84 Zgłoś #90 Napisano 16 Listopada 2008 Ma ktoś z was wersje syncro? Jak się sprawuje ten napęd? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Arek Zgłoś #91 Napisano 16 Listopada 2008 (edytowane) idgray Masz możę jeszczę wiecej fotek tego motoru Tak czytam (może sie komuś narażę ale trudno, to jest moja opinia) i się zastanawiam po co ktoś kupuje auto z takim silnikiem i go gazuje, jak oczekuje szybkiej jazdy i taniej eksploatacji to lepiej kupić diesla i troszkę przy nim podłubać. VR6 jak na ten silnik to astronomicznych ilosci paliwa nie łyka przy normalnej eksploatacji. Nie pisze ze gaz jest zły bo gdybym miał robote gdzieś dalej ito bym kupił jakiegos golfa II z gazem by tanio mnie to wychodziło, ale jak mam kupować auto do jazdy na codzień mocnego i ekonomicznego to diesel lub 1.8T. 1.8T też sa dobre, mocne i ekonomiczne w normalnej eksploatacji. paluch84 Ja posiadam i nie narzekam Edytowane 16 Listopada 2008 przez Arek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość paluch84 Zgłoś #92 Napisano 16 Listopada 2008 Może zaciekawi kogoś historia VR6. Pewnie większość z Was już to czytała ale i tak podeślę link, może komuś się przyda: http://www.auto-plus.pl/vwaudi/VW_Corrado/silnik.htm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxim Zgłoś #93 Napisano 16 Listopada 2008 Panowie mam od jakiegos czasu Paska 2.8 VR6 chcialem zapytac o olej jakie ubytki moga byc, jakie sa normatywne bo zjada czy tez paruje mi tak okolo 0,2 (setki) na 1000 km co o tym myslicie.Szukac przyczyny lub kupca czy tez dac sobie spokoj? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r0mek Zgłoś #94 Napisano 16 Listopada 2008 mysle, ze to normalne, bo v lubia olej, ale niech sie wypowiedza fachowcy :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość paluch84 Zgłoś #95 Napisano 2 Grudnia 2008 Panowie powiedzcie mi dlaczego w Polsce passacik 2.8 z przebiegiem ok 240000 jest o połowę tańszy niż w Niemczech? Mam dylemat bo zamówiłem już VR'a w Niemczech ale ze wszystkim wyjdzie mi 16 tys a w Polsce stoją od 3500 do 8000 są wyjątki po 12000. Czym jest spowodowana ta różnica? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonysmok Zgłoś #96 Napisano 3 Grudnia 2008 Dlatego, że ten w Polsce ma 'stan licznika' *3, był 2*klepany z przystanku i ma zarżnięty silnik.... Kolego dobry samochód nie będzie tani... Bez względu na to w Niemczech czy Polsce. Spróbuj kupić ten za 3500 i zobaczysz ile do niego dołożysz w ciągu 1 roku... Pozdrawiam Andrzej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość darek777 Zgłoś #97 Napisano 3 Grudnia 2008 mysle, ze to normalne, bo v lubia olej, ale niech sie wypowiedza fachowcy :D Może nie jestem fachowcem, ale miałem VR6 już kilka i od wymiany do wymiany dolewałem jakieś 1,5 l oleju. Dodam, że silniki miały nie więcej jak 150 tys. km. Tak więc VR6 lubią olej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #98 Napisano 3 Grudnia 2008 Tak więc VR6 lubią olej. Nie wszystkie, mój nie podpija oleju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość paluch84 Zgłoś #99 Napisano 4 Grudnia 2008 No właśnie też mi się tak wydaje, że te niskie ceny sa spowodowane tym, że liczniki są cofanea samochody spawane. A z tym olejem 1,5 litra od wymiany do wymiany to sporo, myślę, że masz wyjechany silnik bo to stanowczo za dużo We wtorek jadę po swojego passata:), jak już będzie w Polsce to zamieszcze jakieś fotki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matys Zgłoś #100 Napisano 4 Grudnia 2008 ja mam silnik igłę i jak go pałuję to wciągnie jakies 0,5l na 10 tys. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach