Skocz do zawartości
Michał2008

Uszkodzone spryskiwacze reflektorów??? – dziwna usterka…

Rekomendowane odpowiedzi

Zdarzyla sie ciekawa rzecz a mianowicie wszystlo zaczelo dzialac jak powinno.. Wydaje mi sie ze gdzies styk byl slaby i jak poruszalismy cala instalacja to pomoglo.. Dziala przy pierwszym spryskaniu szyby po odpaleniu i potem co 10 spryskanie..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To ja się pochwalę. Dziś wymieniłem pompkę wyjmując jedynie kratkę i halogen. :D

Pompka oryginalna VW. Korpus delikatnie różni się w budowie w stosunku do poprzedniej(również oryginalna)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kurcze, mam podobny problem, tzn. nie działają spryskiwacze reflektorów.

bezpiecznik OK, przekaźnik pracuje (przynajmniej tak mi się wydaje...)

pompki nie słyszę... ( spryskiwacze się nie wysuwają...)

Czy jest jakaś możliwość zdiagnozowania tego inaczej,, niż przez wymianę pompki ? , VCDS nie pokazuje żadnych błędów..

 

pozdrawiam

Adam

 

poprawka: temperatura nie ma tu nic do rzeczy, wysunąłem spryskiwacz , i dalej nic...

Edytowane przez aszczupal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy jest jakaś możliwość zdiagnozowania tego inaczej,, niż przez wymianę pompki ? , VCDS nie pokazuje żadnych błędów..

U mnie też w mrozy nie działały spryskiwacze-klapki przymarzały do zderzaka i nie mogły się wysunąć. Polej zderzak przy spryskach ciepłą wodą i sprawdź, czy po tym będą działać spryski-jeśli nie, to najpewniej pompka do wymiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siemanko,

Mam taki problem ze po wymianie pompki spryskiwacze działają ale... jak pierwszy raz uruchomię to lewy ma fajne odpowiednie ciśnienie a prawy sika cienko jak sik pająka:) następnym pociągnięciem spryskiwacza prawy daje ciśnienie a lewy delikatnie i jest już tak do następnego uruchomienia silnika czyli najpierw lewy mocno a prawy słabo, a później prawy mocno a lewy słabo. Tak ma może być? oczywiście xenon:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem to samo w swoim pasku, wymieniłem pompkę spryskiwaczy na nową koszt 150 zł

i wszystko działa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Chciałbym się dowiedzieć gdzie dostane takie zabezpieczenie króćca od spryskiwaczy reflektorów, gdyż przy wymianie pompki niestety zgubiłem . http://pokazywarka.pl/rrqhnh/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

trzeba kupic caly element 1J0955665E

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Temat rozwiązany. Po odchyleniu nadkola znalazła się zguba :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

mam ten sam problem

 

1 Fault Found:

00924 - Relay for Headlamp Cleaning System (J39)

009 - Open or Short to Ground

Freeze Frame:

Fault Status: 01101001

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 1

Reset counter: 75

Mileage: 198427 km

Time Indication: 0

Date: 2017.03.27

Time: 15:17:00

 

Freeze Frame:

ON

Voltage: 14.10 V

ON

ON

OFF

OFF

OFF

 

 

wymiana pompki nic nie pomogla, blad dalej wyskakuje.. co jest grane? pomocy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam

mam ten sam problem

 

1 Fault Found:

00924 - Relay for Headlamp Cleaning System (J39)

009 - Open or Short to Ground

Freeze Frame:

Fault Status: 01101001

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 1

Reset counter: 75

Mileage: 198427 km

Time Indication: 0

Date: 2017.03.27

Time: 15:17:00

 

Freeze Frame:

ON

Voltage: 14.10 V

ON

ON

OFF

OFF

OFF

 

 

wymiana pompki nic nie pomogla, blad dalej wyskakuje.. co jest grane? pomocy

 

Paweł..... nie możesz popełniać takich podstawowych błędów ech..... wkleiłem błąd w tłumacza google i zobacz co mi wyszło... " Przekaźnik dla systemu czyszczenia reflektorów (J39)" więc tych pompek to możesz jeszcze kilka wymienić jak masz ich trochę pod ręką a później przyjrzyj się błędowi jaki podpowiada ci komp i w tym kierunku idź. Od kiedy relay to silniczek... relay to przekaźnik... na końcu okaże się że pracy na kilka minut (wymiana/podmiana przekaźnika) lub bezpiecznik lub kabelkologia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj

Tak masz racje. Sprawdzałem przekazniki pod kierownicą nr 53 jest ich trzy. Zamieniłem miejscami nie pomogło. Może bezpiecznik, ale to jaki? Sprawdzałem stara pompkę i naprawdę nie działa, nowa chodzi...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności