Skocz do zawartości

aszczupal

  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O aszczupal

  • Urodziny 27.02.1968

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Śląsk

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP) 4x4
  • Rok produkcji
    2006
  1. Mam małe pytanko... Jak rozpoznać oryginalny silniczek... ? , na "aledrogo" pełno jest aukcji z opisem "oryginał" ..., ale ja znalazłem na chińczyku fotki i nawet napis "TRW" miał tak jak należy.... dodam że poszukuję z frezem 6-kątnym. @Januszek , napisz czy coś poradziłeś, bo ja zrobiłem identycznie, i teraz ten silniczek ani drgnie.. , podłączyłem go "na zewnątrz" do 12V i tylko jęknął...
  2. hm.. wiesz , jak słyszę cenę ponad 200 PLN /na jeden wtrysk.. ( zestaw naprawczy ) , a jak wymieniałem w 1,9 ( Bosh) w cenie 39 PLN/na jeden to różnica jednak spora...
  3. Panie i Panowie.. Mam pompki Siemens'a ( 03G 130 073 S ) w 2.0 140 BKP. szukam dla nich o-ringów (musiałem pompki wyjąć bo wymieniałem popychacze zaworów..) . Nie wiecie gdzie je można nabyć ? , zaprzyjaźnione firmy mają zestawy niestety tylko do Bosh'a . ASO na razie nie pytałem ze względów wiadomych pozdrawiam Adam
  4. kurcze, mam podobny problem, tzn. nie działają spryskiwacze reflektorów. bezpiecznik OK, przekaźnik pracuje (przynajmniej tak mi się wydaje...) pompki nie słyszę... ( spryskiwacze się nie wysuwają...) Czy jest jakaś możliwość zdiagnozowania tego inaczej,, niż przez wymianę pompki ? , VCDS nie pokazuje żadnych błędów.. pozdrawiam Adam poprawka: temperatura nie ma tu nic do rzeczy, wysunąłem spryskiwacz , i dalej nic...
  5. hm... nie odłączałem zacisku, ani nie luzowałem odpowietrznika... powyższe zrobiłem, ale bez rezultatu, jak nie pomoże to użyjemy VCP :mlask to nie jest pierwsza moja przygoda z silniczkami, poprzednim razem zaskoczył od razu... , jedyna różnica to taka że obecnie pokręciłem zaciskiem "ręcznie" w jedna i w druga stronę... bo obawa była że silniczek pada z powodu tłoczka, ale chodzi lekko... Wątek przeczytałem... dostałem jeszcze sugestię , żeby pojeździć troszkę, sterownik powinien sam zrobić sobie autotest. jadę w trasę , i zobaczymy POMOGŁO , po około 40 km przestał buczeć, zaczął działaż AH i tempomat, po powrocie udało się wykasować błędy i jak na razie jest OK
  6. Właśnie założyłem silniczek świeżo po regeneracji Niestety kontrolka dalej świeci, miałem 3 błędy, aktualnie został tylko jeden .. 2433(0x0981) różne "triki" u mnie na razie nie dały rezultatu , prawdopodobnie powinienem przeprowadzić "adaptację" , bo jeździłem bez niego ze 2 tygodnie... Szkopuł w tym że jeszcze tego nie robiłem. Może ktoś podesłać procedurkę ? Dodam że cofanie i zaciskanie zacisków nie pomaga , zero reakcji.. hamulec działa ale tylko na jedno koło (prawe) , AH i tempomat się odłączył. pozdrawiam Adam
  7. powoli.... soft mam i miałem tylko w wersji 12.10.3 ! firmware w kablu ( na ATmedze!, fotkę wrzucę później) był 1.8, no i 12.10.3 odmówił współpracy... możliwe że coś "walneło" w Atmedze. ..spróbuję odczytać jej zawartość.. (jak uda mi się dolutować do nóźek...) BTW. Czy może ktoś dysponuje firmware 1.92 ? (PW) ---poprawka już na 90% mam pewność że uwalony wsad w ATmedze Adam
  8. Panowie, takie szybkie pytanko... Pierwszy kontakt z VCDS'em, clon 11.11.3 , ale przyszedł z softem 12.10.3 beta. po konsultacji ze sprzedawcą odpaliłem, zobaczył interface, ale się wydarł że firmware jest 1,8 , a on potrzebuje 1,92..( podpięty do autka). no i zrobił UPG. (aha jak dałem "cancel" do oczywiście wychodził z programu...) po aktualizacji, jak odpalam program, to w teście widzi interface, ale się drze że nie podłączony do samochodu....(chyba dobrze..?) ale z kolei jak podłącze do autka, to już nie wykrywa mi interfejsu .... FT sprawne, mprog'eim sprawdzone... dalej już się nie potrafię dostać.. oczywiście komputer internetu nie widział... jedna rzecz mnie tylko zastanawia, otóż jak po raz pierwszy odpaliłem program, to się wydarł że jest "out of date".. wyłączyłem, zmieniłem datę , i komunikat zniknął.. pozdrawiam Adam jakieś pomysły ?
  9. Tak jeszcze w temacie i celem podsumowania obydwa tylne silniczki zregenerowane i założone, nie była potrzebna adaptacja, po skasowaniu błędów wszystko działa OK Chciałbym w tym miejscu podziękować i polecić Daniela (link z podpisu "WESO") . Wszystko super sprawnie, szybko, i co ważne za rozsądne pieniądze... aż szkoda że mam tak daleko... pozdrowienia Adam
  10. hm. błąd silniczka wyszedł na diagnostyce... ( już dokładnie nie pamiętam), byłe dwa błędy, jeden dotyczył tego że "cieżko" pracuje , a drugiego już nie pamiętam. Czyli tak po prostu podać mu 12V ? , i już ? Adam
  11. Mam pytanko, padł mi silniczek od hamulca, (opisałem to TU ), teraz tylko wysłać do regeneracji i w związku z tym mam pytanko. Czy korzystał ktoś z usług oferowanych tam (TAM ? ) , poproszę o opinię (może być na PW). Mam jeszcze jedno źródło regeneracji, ale muszę poczekać do poniedziałku. pozdrawiam Adam
  12. OK Silniczek już wyjęty.. wygląda idealnie, żadnych uszkodzeń mechanicznych.. prawie przygotowany do wysłania... A teraz pytanko ? Czy można jeździć bez tego silniczka ? , wtyczkę elektryczną zabezpieczę odpowiednio, postaram się też zabezpieczyć tego imbusa w zacisku. Jeździł tak ktoś ? pozdrawiam Adam
  13. Stało się, Po podłączeniu pod komputer wyszedł błąd prawego tylnego silniczka zacisku hamulcowego właśnie zabieram się za demontaż zacisku.. Pytanie/prośba, czy ktoś z forum regenerował te silniczki ? , jak to się sprawuje , poprosił bym o o namiary na tych którzy są godni polecenia ( na PW ! ) pozdrawiam Adam @prezess7 Jeżeli myślisz o poście "WESO" z podpisem ?.. to już dzwoniłem, ale jak na razie echo... wiec zapytałem...:-)
  14. Witam, obiecałem , to i pisze. Niestety nie obeszło się bez wymiany, zakupiłem reflektor z urwanymi uchwytami, i wymieniłem cały mechanizm sterujący praca soczewki. Co prawda teraz widzę tak jakby snop światła delikatnie drgał. przy przejeździe przez nierówności, ale soczewki pracują poprawnie, błędy skasowane i wszystko gra.. W wolnej chwili rozbiorę te silniczki. pozdrawiam Adam
  15. AH współpracuje z układem hamulca postojowego, tzn. AH podnosi ciśnienie w układzie w zaciskach tylnych kół, i oczywiście jest wyłączony w przypadku awarii hamulca postojowego. ponawiam prytanie/prośbę . Czy mogę bezpiecznie zrobić 1800 km w przypadku awarii postojowego ? czy da się jakoś wyciszyć gong ? pozdrawiam Adam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności