crommell Zgłoś #1 Napisano 6 Czerwca 2012 Witam! Bardzo proszę o pomoc. Zakupiłem prawe lusterko od anglika z myślą zrobienia dużego z prawej strony. Wszystko fajnie, lusterko prawie rozebrałem. Tylko nie mogę za chiny ściągnąć tej sprężyny która jest na bolcu tego trójkąta? Może mi ktoś łopatologicznie napisać jak zdjąć tą cholerną sprężynę, bo chyba coś źle robię, a ona siedzi jak uparta. Aż sobie palucha pokaleczyłem Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stinger Zgłoś #2 Napisano 6 Czerwca 2012 ciężko siedzi wiem kiedyś też sie tym bawiłem ale nie wiem czy musisz zmieniać tą sprężynę, mam w domu to sprawdze może coś pomoge Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
crommell Zgłoś #3 Napisano 6 Czerwca 2012 No z tego co czytałem, to raczej muszę, żeby zamienić te metalowe stelaże na których jest silniczek. Bo ten z anglika ma inny kąt widzenia. Przynajmniej wszyscy na forum tak piszą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fałwej Zgłoś #4 Napisano 6 Czerwca 2012 Ja kiedyś bawiłem się w to i zmieniłem na angola. Aby zdjąć sprężynę należy podważać po kawałku tę porozcinaną podkładkę, najlepiej w imadle, bo to ona blokuje demontaż sprężyny. A musisz sprężynę zdjąć bo nie przełożysz podstawy lusterka i nic nie będziesz widział. Kąt lewego angola jest inny niż europejski i stąd konieczność zamiany podstawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
crommell Zgłoś #5 Napisano 6 Czerwca 2012 U mnie nie ma żadnej porozcinanej podkładki. Jest coś takiego: Podejżewam, że trzeba wyjąć to zabezpieczenie, tylko nie wiem jak, bo siedzi niemiłosiernie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fałwej Zgłoś #6 Napisano 6 Czerwca 2012 No to jasne. ściśnij sprężynę a potem zdejmiesz zabezpieczenie. Przydały by się drugie Rączki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
crommell Zgłoś #7 Napisano 6 Czerwca 2012 Hehe, tylko czym ścisnąć tą sprężynę, bo jest ciasno i żadne kombinerki tam nie wchodzą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fałwej Zgłoś #8 Napisano 6 Czerwca 2012 (edytowane) Poszukaj klucza płaskiego o średnicy większej od zabezpieczenia, przyłóż płaską częścią, naciśnij i zdejmij zabezpieczenie. No i po kłopocie. Albo dwa płaskie wkrętaki do naciśnięcia sprężyny, a drugie rączki wyjmują zabezpieczenie. Edytowane 6 Czerwca 2012 przez fałwej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pecu Zgłoś #9 Napisano 6 Czerwca 2012 Tylko sobie kolana nie przebij tymi wkretakami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
crommell Zgłoś #10 Napisano 7 Czerwca 2012 Masakra, chyba coś jest nie tak z tą sprężyną. Już we dwóch próbowaliśmy i ani drgnie. Jakby ją ktoś przyspawał. Jakieś inne pomysły? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
126tomek Zgłoś #11 Napisano 7 Czerwca 2012 Kurcze to rzeczywiście musi ciężko siedzieć. Mam prośbę jak będziesz przekładał lustro to zrób fotostory krok po kroku dla potomnych ok? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
crommell Zgłoś #12 Napisano 7 Czerwca 2012 (edytowane) Mogę zrobić, z tym że nie ma tu żadnej filozofii oprócz tej cholernej sprężyny, która nie chce zejść. Zobacze jak będzie wyglądać sprawa z lusterkiem które mam na samodzie. Czy też tak ciężko będzie. Zabiorę się za to gdzieś w przyszłym tygodniu, jak będę miał już pomalowaną obudowę z anglika. 08.06.2012 Udało mi się w końcu wyciągnąć to cholerne zabezpieczenie. Ja trzymałem lusterko (tak żeby się nie ruszało) i pomału ojciec stukał młotkiem w śrubokręt płaski. W końcu wyskoczyło. Uważajcie, bo ja dostałem tym metalowym ustrojstwem w nos jak wyskoczyło Rozdzieliłem ten metalowy stelarz (trzymający silniczki i lusterko) od trójkąta oraz wyciągnąłem wiązke (kostka jest rozpinana więc można wyjąć kabelki z pinami z wtyczki). Reszta montażu odbędzie się w przyszłym tygodniu. Wezmę aparat i zrobię foto, żeby wszystko było jasne dla potomnych Edytowane 8 Czerwca 2012 przez crommell Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hahorek Zgłoś #13 Napisano 14 Lutego 2014 Skoro już ktoś obiecał te fotki to je wkleję, na pewno się komuś przyda [foto - galaxy s2] 1. Na zdjęciu poniżej widać fedre (sprężynę) z zabezpieczeniem w formie podkładki z otworami która jest nabita dosyć mocno 2. Najlepiej mieć kogoś do pomocy, nie trzeba żadnego młotka używać itp narzędzi, wystarczą 2 śrubokręty, wkładamy pierwszy między podkładkę i sprężynę, i przekręcamy, trzeba użyć trochę siły i w miejsce wytworzonej luki, szpary wkładamy 2gi śrubokręt, ten 1 wyciągamy i powtarzamy sytuację kawałek dalej już na 2 śrubokręty, nie trzeba się martwić że nakrętka albo fedra gdzieś odskoczy, odbije bo jest jeszcze kabelek który to wszystko trzyma w ryzach. tutaj podziękowania na dla mojej Kochanej Beatki, bez której bym sobie nie poradził, dzielnie walczyła z 2gim śrubokrętem i to w walentynki 3. jak już podkładka zejdzie pozostaje odpięcie wtyków z kostki i mamy lusterko całkowicie rozebrane, teraz jeszcze tylko czeka mnie wyjęcie obecnego z auta. Pamiętajcie aby na kostce opisać sobie, który kabelek na której pozycji ma zostać, żeby się potem nie okazało że coś nie działa albo że działa odrotnie niż powinno... Ze względu na ograniczony czas trwało to ile trwało, teraz po 2 dniach zmagań mogę powiedzieć że to prościzna powodzonka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tacza Zgłoś #14 Napisano 25 Lutego 2014 Hey, właśnie walcze z lusterkiem, też chce przełożyć podstawe trójkata z mojego oryginału do angola. Ze zdjęciem zawleczki nie miałem żadnych problemów, ale zastanawiam sie jak później napiąc tą sprężyne żeby założyć spowrotem ?? I kolejne pytanie bo kupiłem duże lusterko z kierunkiem, a do tej pory miałem małe bez kierunku. Będą pasowały te trójkatne podstawy, żeby je zamienić??Nie moge sprawdzic w praktyce, bo oryginał jeszcze siedzi na aucie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
remar Zgłoś #15 Napisano 12 Marca 2014 (edytowane) sorry, że w tym teamcie, ale chciałbym zapytać czy lusterko z B6 pasuje do B5 FL z kierunkiem? chodzi o prawe, duże Edytowane 12 Marca 2014 przez remar literówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sobeke36 Zgłoś #16 Napisano 18 Marca 2014 Witam, sorki za odkopanie tematu ale ciagle mi te lusterko chodzi po glowie, Tak pgolnie to lusterka sa plug&play ale jak tylko zamienie to nic w nim nie bede widzial? Czyli rozebrac cale lusterko i wszystko podmienic z malego? Czyli ten trojkat, silniczki i uchwyty? Jak jest wtedy z widocznoscia w tymprawym lusterku?? Dobrze widac? Bo czytalem ze podobno sa inne lustra ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hahorek Zgłoś #17 Napisano 18 Marca 2014 Dokładnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzikson4 Zgłoś #18 Napisano 22 Marca 2014 Panowie czy lusterko od 3BG FL jest takie samo jak 3B rok 98 .Chcę się upewnić przed zakupem dużego od angola. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sobeke36 Zgłoś #19 Napisano 22 Marca 2014 Zobacz na allegro zdj lusterka passka b5 a b5Fl wydaje mi sie ze sa takie same... Ja wlasnie bylem wymienic lusterko w moim passku, prosta sprawa, Najpierw rozbieramy lusterko z anglika, co do sprezyny wystarczy miedzy sprezyne wlozyc szerszy srubokret plaski z ostrym koncem i go przekrecic i tak wkolo podkladki i wyskakuje bez problemu, pozniej na aucie rozbieramy obudowe malego lusterka i robimy to samo z podkladka, wszystko pieknie schodzi. I skladamy do kupy lusterko z anglika do podstawy ori lusterka :-) nie trzeba sciagac ori lusterka z drzwi. Ale to lusterko z anglika jest ksztaltem inne niz ori lewe lusterko, wydaje mi sie ze jest minimalnie dluzsze i lekko nizsze niz ori lewe. Albo mi sie tylko tak wydaje :-) jak by nie patrzec to auto odrazu lepiej wyglada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzikson4 Zgłoś #20 Napisano 22 Marca 2014 No wydają się na oko takie same . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach