Skocz do zawartości
Gość MarcinTDI

Przeguby - jak diagnozować, objawy, jak poznać który uszkodzony?

Blop

UWAGA! Ten temat wymaga aktualizacji, głównie z powodu brakujących zdjęć oraz nieczytelnej formy.

Chcesz podjąć się poprawy lub opracowania tego tematu? Zgłoś się do kogoś z administracji!

Wiadomość dodana przez Blop

Rekomendowane odpowiedzi

Nic się nie stanie, jeździłem tak mnóstwo czasu. Teraz przy okazji wymiany osłony, założyłem to tak jak być powinno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś doświadczenie z chińskimi wewnętrznymi przegubami?

Nie cieszy mnie perspektywa wsadzenia tego badziewia na samochód ale jedyną alternatywą jest ASO, ceny pewnie jak zwykle z kosmosu.

Edytowane przez masterunio

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, borykam się z takim problemem już od kilku miesięcy, nie przeszkadzało mi to jakoś specjalnie, ale teraz już tak, a mianowicie:

Coś mi puka po prawej stronie ale tylko w momencie zmiany biegu z 1 na 2 i z 2 na 3, dalej jest już spokój, na postoju jak macham drążkiem na odpalonym silniku 1 i wsteczny czy 1 i 4 to słychać takie puk, nie mogę dojść co to może być, może ktoś miał już taki przypadek? czekam na odpowiedzi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ma ktoś doświadczenie z chińskimi wewnętrznymi przegubami?

Nie cieszy mnie perspektywa wsadzenia tego badziewia na samochód ale jedyną alternatywą jest ASO, ceny pewnie jak zwykle z kosmosu.

Ja mam, wytrzymał 2kkm a potem wleciał nowy z ASO i święty spokój. Oczywiście z końcówką X i zwrot starego przegubu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pytanie

Przy skręcie w lewo słychać strzelanie przegubu.

Widziałem że lewa odsłona od kierowcy jest pęknięta i wycieka smar. Czy w przegubach nie jest odwrotnie tzn jak stuka przy skręcie w lewo to prawy jest do wymiany?

 

 

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W b5 jak stuka przy skręcie w lewo to znaczy że lewy przegub wysiadł. Taka osobliwości Passata.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ufff to jestem spokojny. Myślałem że jak stuka przy skręcie w lewo to prawy do wymiany. Czyli jak stuka przy skręcie w lewo to lewy do wymiany si?

Przeguby są zamienne tzn pasuja na prawo i lewo?

 

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma znaczenia strona na którą kupujesz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok. Ktoś może potwierdzić że w passat b5fl jak stuka przy skręcie w lewo to lewy przegub do roboty?

Nie chce żeby mechanik mnie naciagnal na koszty

 

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

niech ktos stanie na zewnatrz samochodu i niech słucha - bedziesz mial pewnosc ktory to przegub

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A z waszego doświadczenia?

 

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z doświadczenia to jak guma pękła i smar wyjechał to tam jest problem. (Jakie to życiowe).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tymi stronami to nie jeat to takie proste. Czasem chrupie po lewej a walniety jest prawy przegub.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale skoro

lewa odsłona od kierowcy jest pęknięta i wycieka smar

 

to chyba wszystko jasne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli wiem co i jak.

 

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak pekla oslona i dluzej tak jezdziles to na bank tam przegub jest walniety, ja kupilem auto z peknieta oslona, wymienilem ja i przegub pozył jeszcze 1,5 roku, tyle ze byl to oryginal z roku produkcji auta, zaczelo sie od pojedynczych klików wlasnie jak skrecałem w prawo ( u mnie był to prawy przegub) no i pozniej bylo ich coraz wiecej i wiecej, az wymienilem i cisza, po zdemontowaniu oryginalny przegub wcale nie wydawał sie być jakoś okropnie wybity, doslownie minimalny luz, ale to wystarczyło do klikania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mam pytanie czy jak jadę po łuku skręcając w prawo i dodając gazu słyszę stukanie czy na pewno walnięty jest lewy przegub .Proszę o odpowiedż

Edytowane przez jezu77

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam , nie chce zakładać nowego tematu dlatego piszę tu . Panowie pytanie jest następujące Passat 1.8T przed liftem ma półosie z wewnętrznym przegubem homo-kinetyczny który jest lepszy od wew. krzyżakowego który jest już w pasacie fl 1.8T , teraz pytanie czy mogę To zamienić kupując przeguby od paska przed liftem razem z flanszami do skrzyni i czy to będzie pasować , czy ktoś z Was przerabiał ten temat ?indeks1.jpg

indeks.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności