vistahp Zgłoś #2121 Napisano 11 Czerwca 2017 (edytowane) Witam Dziś podczas jazdy autostradą włączyłem klime,chłodziła idealnie do czasu kiedy zaczął się korek i w tym momencie z nawiewu zaczęło lecieć coraz cieplejsze powietrze.zjechalem na bok żeby sprawdzić co i jak. Okazało się że sprężarka jak i wentylator nie pracuje brak reakcji na włączenie. No to załamany pojechałem dalej, po dojechaniu na miejsce auto miało godzinę przerwy ,odpalam silnik Klima dalej się nie włącza więc jadę bez .Po 20km jazdy próbuje uruchomić tą klime jeszcze raz no i o dziwo startuje bez problemu i chłodziła aż do końca jazdy .Wentylator pracuje ,klima byla nabita z miesiąc temu. Panowie gdzie szukać problemu bo nie chce żeby znów wywineła mi taki numer . Pozdrawiam Edytowane 11 Czerwca 2017 przez vistahp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #2122 Napisano 11 Czerwca 2017 Przeciez gaz trzeba sprezyc i rozprezyc kiedy ma sie to zrobic? natychmiast? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vistahp Zgłoś #2123 Napisano 11 Czerwca 2017 Szczotki wiatraka się wieszają (prawdopodobnie) Sent from my SM-G930F using Tapatalk Wiatrak wymieniany w zeszłym roku Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vistahp Zgłoś #2124 Napisano 12 Czerwca 2017 Zrób samodiagnozę może coś pokaże. Sent from my SM-G930F using Tapatalk Podłączyłem dziś vaga był błąd o nr 00787 czujnik temp kanału zasysania powietrza (g89) obwód otwarty lub zwarcie do b+ usterka sporadyczna.Po skasowaniu bład sie nie pojawił ,klima dziś działała cały czas bez problemu Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
techno100 Zgłoś #2125 Napisano 12 Czerwca 2017 Koledzy mam pytanie czy wiarygodnie zmierze przez Vaga temperature na kanale wylotowym srodkowym klimy czy on jest tak wiarygodny jak przyrzad przykładany przez goscia co nabija klime?? Jesli tak to mi pokazuje jak klima chodzi na LO nadmuch na 3 kreski tempertaura na zewnatrz 25 stopni to wydosstaje sie juz maksymalnie 3-4 stopni to nie za malo przypadkiem?? a na nadmuchu na maxa to temepratura na wylocie srodkowym 7-9 stopni w tych granicach. Wydaje mi sie ze mało troche dmucha ta klima i w srodku no jest chłodno chpociaz powietrze nie "mrozi" az tak w palce jak sie przystawi do kratki nawiewu. jak to jest z Tym koledzy te passaty tak słabo dmuchaja ?? Nie zrobia naprawde lodówki w aucie na maksymalnym chłodzeniu?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #2126 Napisano 12 Czerwca 2017 Wydaje mi się że taka temperatura przy 25 C na zewnątrz jest w normie Wysłane z mojego A0001 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
techno100 Zgłoś #2127 Napisano 12 Czerwca 2017 no ale im chlodniej na zewnatrz to ta temperatura tez jest "wyzsza" z klimy nie spada nisko i nie czuc tak az tego cudnie inne samochody jak wsiade maja klime to mozna zmarznac naprawde a tutaj szalu nie robi moim zdaniem jak to jest?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michalk88 Zgłoś #2128 Napisano 12 Czerwca 2017 no ale im chlodniej na zewnatrz to ta temperatura tez jest "wyzsza" z klimy nie spada nisko i nie czuc tak az tego cudnie inne samochody jak wsiade maja klime to mozna zmarznac naprawde a tutaj szalu nie robi moim zdaniem jak to jest?? U mnie jest dokładnie tak samo, ja do tego mam fotele w skórze. Na prawdę beznadzieja. Zrobiłem błąd kupując passata niestety Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #2129 Napisano 12 Czerwca 2017 jak to jest z Tym koledzy te passaty tak słabo dmuchaja ?? Nie zrobia naprawde lodówki w aucie na maksymalnym chłodzeniu?? Zależy od stanu całego układu bo u mnie po "zatankowaniu" klimy nadal panuje w aucie mróz. Na moim przykładzie nie mogę powiedzieć, że passat nie daje sobie rady. Lodówka w środku to nie problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #2130 Napisano 13 Czerwca 2017 U mojego kolegi w afn daje -1 z kratek przy 27 na zewnątrz,w moim przerobionym Angliku 4 lata temu na przewodzie wysokiego ciśnienia dorobionym z koparki leci +3 stopnie przy 27,mam przebieg 340tys udokumentowane,moim zdaniem wszystkie te problemy związane są z wyeksploatowanymi sprężarkami które mają już 700tys km,i więcej,miałem to samo w audi była słabą wydajność i po rozebraniu sprężarki na gładziach cylindrów były już rysy,kupiłem sprężarkę od bmw V8 z małym nalotem i teraz mam lodówkę,na starej sprężarce ciśnienia były ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
techno100 Zgłoś #2131 Napisano 13 Czerwca 2017 zdaniem wszystkie te problemy związane są z wyeksploatowanymi sprężarkami które mają już 700tys km,i więcej, Kolego troche dziwne stwierdzenie bo akurat mój ma 250 tys realny nie krecony udokumentowany wiec ten przebieg to jest nic na taki samochód i przy tym przebiegu była by juz tak wyeksplatowana sprezarka troszke malo podobne. ja minus jeden nie osiagnałem nigdy w takim razie na wylocie ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #2132 Napisano 13 Czerwca 2017 moze byc tez walniety zawor ktory steruje wydajnoscia pompy zaleznie od obrotow silnika,w pompie jast tarcza ktora przestawia ten zawor i wtedy zmienia sie skok tlokow,jesli on przestaje sterowac tarcza to skok tlokow z tego co widzialem jest kilka milimetrow,a przy otwartym na maxa kilka centymetrow,tak wyglada https://www.aliexpress.com/item/Auto-A-C-Control-Valve-for-DENSO-5SL-5SA-7SB-7SBU16C-series-of-compressors-applies-to/32811886594.html?spm=2114.01010208.3.29.PWG0QB&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_2_10152_10065_10151_10068_5030011_10171_10084_10083_10080_10082_10081_10110_10136_10137_519_10111_10060_10112_10113_10155_10062_10114_437_10154_10056_10055_10054_10182_10059_303_100031_10099_10078_10079_10103_10073_10102_10096_10123_10189_10052_10053_10142_10107_142_10050_10051-10102,searchweb201603_2,ppcSwitch_5&btsid=7a24ad3a-9bcd-4090-ab9e-45139020be71&algo_expid=f7dd4444-7936-4e19-89e3-b8247e4ab68d-4&algo_pvid=f7dd4444-7936-4e19-89e3-b8247e4ab68d Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
techno100 Zgłoś #2133 Napisano 13 Czerwca 2017 a lepiej wymieniac to czy po prostu kupic inna sprezarke ?? i duzo jest roboty zeby to wymienic ?? tzn sprezarke trzeba wyjac rozumiem najgorsze uklad rozszczelnic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paweł passatb5 Zgłoś #2134 Napisano 13 Czerwca 2017 witam co o tym kolega sądzi rurka zamarza a do auta dmucha ciepłe powietrze proszę o odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #2135 Napisano 14 Czerwca 2017 Zawór można wymienić na aucie widać go od spodu,trzyma się na zegerze,układ do rozszczelnienia,co do Pawła to ciężko powiedzieć bo właśnie tam gaz się rozpręża i ma być zimna rurka a czemu zamarza nie wiem,może osuszacz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paweł passatb5 Zgłoś #2136 Napisano 14 Czerwca 2017 WitamJezeli macie jakiekolwiek problemy ze swoja klima w aucie piszcie w tym temacie, postaram sie wam pomóc, jezeli ciezki bedzie to przypadek i duzo pisania to równiez telefonicznie 500 236 866, po ustaleniach opiszemy potem problem na forum. dziś o tym z panem rozmawiałem tak to wygląda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
AndrzejP4 Zgłoś #2137 Napisano 14 Czerwca 2017 Zawór można wymienić na aucie widać go od spodu,trzyma się na zegerze,układ do rozszczelnienia,co do Pawła to ciężko powiedzieć bo właśnie tam gaz się rozpręża i ma być zimna rurka a czemu zamarza nie wiem,może osuszacz? Passaty chyba nie mają kompresorów o zmiennej wydajności, a jedynie sterowane sprzęgłem elektromagnetycznym - ON/OFF Przyczyną szronienia rurek może być przytkana dysza rozprężna - do spuszczenia gaz (w stacji obsługi), potem rozkręcasz śrubunek przed portem wysokiego ciśnienia i w rurce od strony kabiny dostrzeżesz plastikową końcówkę dyszy - do wyjęcia wąskimi szczypcami. Jeśli na siateczce jest syf, opiłki to stan sprężarki jest już słaby. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paweł passatb5 Zgłoś #2138 Napisano 14 Czerwca 2017 Dzieki za odpowiedź w poniedzialek to sprawdze i wrzucę fotki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #2139 Napisano 15 Czerwca 2017 Andrzej P4 mają zmienna wydajność,ten zawór nie jest sterowany impulsami z panelu jak w nowszych tylko ciśnieniowo pod wpływem obrotow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GinioRossi Zgłoś #2140 Napisano 16 Czerwca 2017 Witam, jestem nowy, nie chciałem zakładać tematu nowego a mój problem związany jest z climatronicem, chodzi o silniczek regulujący temp powietrza, mianowicie jak mam na LO i chce zwiększyć temp o 1 stopień to silniczek nie rusza się, dopiero jak przeskoczę o kilka stopni do 21-22 to silniczek ruszy, czy nie powinien on chodzić w momencie każdej zmiany temperatury? Nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi na to pytanie. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach