juvesimon Zgłoś #2081 Napisano 26 Lipca 2016 (edytowane) Mam problem, kupiłem pasek do kompresora klimatyzacji (kod paska 4PK 855) i wydawać by się mogło, że kupiłem właściwy. Jednak przy próbie montażu ogarnąłem, że mój napinacz jest PŁASKI (bez rowków)? Co w tym wypadku jakiś inny pasek pod to musi podejść czy po prostu wymienić napinacz? No chyba, że to nie napinacz... Edytowane 26 Lipca 2016 przez juvesimon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Romi Zgłoś #2082 Napisano 26 Lipca 2016 Mam problem, kupiłem pasek do kompresora klimatyzacji (kod paska 4PK 855) i wydawać by się mogło, że kupiłem właściwy. Jednak przy próbie montażu ogarnąłem, że mój napinacz jest PŁASKI (bez rowków)? Co w tym wypadku jakiś inny pasek pod to musi podejść czy po prostu wymienić napinacz? No chyba, że to nie napinacz... Pasek masz taki jak należy, a napinasz powinieneś mieć taki jak na zdjęciu w załączonym pliku. napinacz.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarek89 Zgłoś #2083 Napisano 7 Sierpnia 2016 Witam, czy przy starcie climatronica powinny się podnieść obroty czy spaść? U mnie w AWX-e delikatnie spadają i słychać jakby motor bardziej twardo pracował. W dodatku bez klimy korekty na pompkach mam w granicy 0,3 a po włączeniu klimy tylko na jednej pompce 1,0. Ma to jakiś związek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #2084 Napisano 7 Sierpnia 2016 Z silnikiem norma że obroty lekko spadną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarek89 Zgłoś #2085 Napisano 8 Sierpnia 2016 Spadają bo sprężarka daje opór ale ta korekta na pompce przy włączeniu klimy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
norbi108 Zgłoś #2086 Napisano 7 Września 2016 Witam Ja też borykam sie z awarią Klimy w passacie b5 99r 1.9 TDI PD. Zaczęło sie w tamtym roku gdy na wiosne okazało sie ze gaz uciekl. Nabilem ją i chodziła do jesieni, iznowu klapa. Wiosną tego roku znowu nabiałem z kolorem i po miesiacu był widoczny wyciek z zaworu upustowego w sprężarce. Więc zdemontowałem go (trzyma go zabezpieczenie segera) i pod nim byl oring. Wiec go wymieniłem na nowy i zamocowalem. Nabilem klimę, i cieszyłem się chłodem do polowy sierpnia jak pewnego ranka odpaliłem auto i po dwóch minutach zawór wystrzelił ze sprężarki. Na pierwszy rzut oka nie wytrzymał seger. Minął tydzien jak na nowo zamontowalem zawór z nowym segerem i po nabiciu byla szczelność ale Klima nie chodziła, koleś powiedział zebym wymienił osuszacz i dysze dławiacą. Wymieniłem i wczoraj po nabiciu ręce mi opadły, Klima zamiast jakiś 2 barów ma 5. Nie znam się na tym, i koleś który mi nabija klimę też już nie wie co jest grane. Proszę o poradę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #2087 Napisano 7 Września 2016 Wentylator na chłodnicy się włącza (ten mniejszy)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
norbi108 Zgłoś #2088 Napisano 7 Września 2016 Tak, jak wczoraj nabilismy ją to wystartował jak trzeba. Wczesniej też nie bylo z tym problemów. Slychac tez cykniecie przekaźnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #2089 Napisano 7 Września 2016 Może skraplacz jest zasyfiony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
norbi108 Zgłoś #2090 Napisano 7 Września 2016 Przychodzą nam już różne rzeczy do glowy, kręciłem tym kołem od sprężarki patrzac czy ma opór (zerwany klin) i trudno powiedziec, dzisiaj u kolegi w passacie spróbuję porownac opór. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #2091 Napisano 7 Września 2016 Tam nie ma klina. Jest sprzęgło elektromagnetyczne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
norbi108 Zgłoś #2092 Napisano 7 Września 2016 Skraplacz, czyli ta chlodniczka z przodu? Przy wymianie dyszy rozpreznej byl czarny syf, moze faktycznie. A czy w tym układzie jest jeszcze typowy zawór rozprezny? Czy tylko ta dysza w przewodzie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #2093 Napisano 7 Września 2016 Chyba tylko ta dysza. A czy w tym syfie były jakieś metalowe opiłki? - - - - - aktualizacja - - - - - A skraplacz to ta chłodnica. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
norbi108 Zgłoś #2094 Napisano 7 Września 2016 Szczerze to jakies mikroskopijne opiłki byly, kilka takich malych. A sama dysza czarna. Pytanie czy te wystrzelenie zaworu to wina segera czy juz moze objaw zacierajacej sie sprężarki. Dodam że przed wystrzeleniem zaworu jak byla sprawna po nabiciu wiosna temperatura na wylocie miala okolo 5,5 stopnia. I cinienie na sprezarce bylo "cytuje" dobre i stabilne - - - - - aktualizacja - - - - - Rozkrece i przedmucham jeszcze ten skraplacz, i jesli tam nie ma zaworu rozpreznego to chyba tylko sprężarka zostaje. Ewentualnie na tym zaworze w sprezarce jest regulacja n śrubokręt, może jeszcze tam sie coś reguluje, chyba ze to nie ma wiekszego wplywu. Najlepsze jest to że chcialem kupic taki zawór na allegro, i takich nie ma. Postram sie zamieścić zdjecie - - - - - aktualizacja - - - - - Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flow99 Zgłoś #2095 Napisano 5 Lutego 2017 Witam, w moim passacie klima nie zawsze sie uruchamia, tzn. niekiedy zadziała normalnie tak jak powinna lecz czasem gdy ją włączam nic sie nie dzieje. Słychać syczenie tak jakby sprężarka się załaczałai lecz wiatrak nie startuje, dopiero po jakimś czasie lub paru próbach ponownego uruchomienia zaskakuje . Gdzie szukać problemu ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michalk88 Zgłoś #2096 Napisano 26 Marca 2017 Witam. Jako że sezon się zbliża chce się do niego przygotować. Niestety mój problem jest jakiś "dziwny". Od kiedy kupiłem mojego passata z 2004 r. 1.9tdi 101 avb, nigdy nie miałem konkretnej klimy. Moje poprzednie auto audi a4 b5 5 lat starsze i w dodatku na gaz pod tym względem biło passata na głowę. Jeździłem z tą klimą już tyle razy, tyle kasy wydałem, że na pewno założyłbym za tą forsę cały nowy system, a tak mam dalej "na pół gwizdka". Do rzeczy. Wymieniłem w tym samochodzie wisko, później chłodnicę, wentylator nawiewu, zawór rozprężny, ostatnio też i osuszacz. A i pod koniec tamtego sezonu, gdy byłem u speców stwierdzili, że mam zbyt wysokie ciśnienie, po kolejnych oględzinach i rozbiórce mówili że w sprężarce mam uszkodzony jakiś zawór (sorki, ale nie wiem nic na ten temat, tylko tyle co spamiętałem), i że ta sprężarka jest już trochę przypalona, ale jeszcze pochodzi po naprawie. No i w końcówce sezonu gdy było ciepło no to na kratce miałem gdzieś koło 8 stopni w ustawieniu lo, jednak w samochodzie nie czuć tego chłodu, ciężko wytrzymać jak jest gorąc. Nie sztuka też ustawić wylot na twarz - wtedy wytrzyma, ale tak się chyba nie jeździ... Czy ktoś ma jakiś pomysł? Wymieniać sprężarkę w ciemno? Nie wiem... ale jest to frustrujące, bo jeżdżę w koło z tym problemem, wydaję kasę a efektu jak nie było tak nie ma. Wydaje mi się że auto powierzyłem jednemu z najlepszych w okolicy Tarnowa - małopolskie (P. Nosek - Wola Rzędzińska). Może ktoś zna jeszcze dobrego fachowca z okolicy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krepa Zgłoś #2097 Napisano 26 Marca 2017 napisz do kolegi waskiego na forum , zna sie na klimie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
19artur22 Zgłoś #2098 Napisano 17 Maja 2017 witam. u mnie problem jest taki, że mamy b5fl od 11 lat, ja mam prawko juz ponad 4 lata i przejąłem paseratti po ojcu. problem polega na tym ze pojechalem sobie na sprawdzenie klimki po prostu profilaktycznie, mowie moze dobic trzeba czy cos, podpial weze i mowi czynnika jest doscy. zdziwilem sie, fakt klima chlodzi konkretnie, tylko cos szwankuje AUTO, kiedyś jezdzilem caly rok na okolo 21 stopniach w AUTO czy to zima czy lato było, a teraz zima niekiedy odpalalem LO tryb bo na 18 AUTO bylo w samochodzie mi za goraco, przyszlo teraz cieplo i tez latam na 18, to dla kogo jest np 29 AUTO? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #2099 Napisano 17 Maja 2017 Dla tych którym wiecznie zimno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StreamHD Zgłoś #2100 Napisano 17 Maja 2017 Dla tych co im się szyby zacięły i nie mogą podnieść, a na zewnątrz zmino Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach