Skocz do zawartości

norbi108

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O norbi108

  • Urodziny 23.10.1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Norbert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lubin

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 170KM (CBBB) DSG
  • Rok produkcji
    2009
  1. Witam Czy ktoś ma pomysł na odcięcie/zabezpieczenie w silniku 2.0 tdi 170 common rail? Wiem że takie auto ma już instalację CAN więc nie chcę jakiegoś babola zrobić. Pozdrawiam
  2. Szczerze to jakies mikroskopijne opiłki byly, kilka takich malych. A sama dysza czarna. Pytanie czy te wystrzelenie zaworu to wina segera czy juz moze objaw zacierajacej sie sprężarki. Dodam że przed wystrzeleniem zaworu jak byla sprawna po nabiciu wiosna temperatura na wylocie miala okolo 5,5 stopnia. I cinienie na sprezarce bylo "cytuje" dobre i stabilne - - - - - aktualizacja - - - - - Rozkrece i przedmucham jeszcze ten skraplacz, i jesli tam nie ma zaworu rozpreznego to chyba tylko sprężarka zostaje. Ewentualnie na tym zaworze w sprezarce jest regulacja n śrubokręt, może jeszcze tam sie coś reguluje, chyba ze to nie ma wiekszego wplywu. Najlepsze jest to że chcialem kupic taki zawór na allegro, i takich nie ma. Postram sie zamieścić zdjecie - - - - - aktualizacja - - - - -
  3. Skraplacz, czyli ta chlodniczka z przodu? Przy wymianie dyszy rozpreznej byl czarny syf, moze faktycznie. A czy w tym układzie jest jeszcze typowy zawór rozprezny? Czy tylko ta dysza w przewodzie?
  4. Przychodzą nam już różne rzeczy do glowy, kręciłem tym kołem od sprężarki patrzac czy ma opór (zerwany klin) i trudno powiedziec, dzisiaj u kolegi w passacie spróbuję porownac opór.
  5. Tak, jak wczoraj nabilismy ją to wystartował jak trzeba. Wczesniej też nie bylo z tym problemów. Slychac tez cykniecie przekaźnika.
  6. Witam Ja też borykam sie z awarią Klimy w passacie b5 99r 1.9 TDI PD. Zaczęło sie w tamtym roku gdy na wiosne okazało sie ze gaz uciekl. Nabilem ją i chodziła do jesieni, iznowu klapa. Wiosną tego roku znowu nabiałem z kolorem i po miesiacu był widoczny wyciek z zaworu upustowego w sprężarce. Więc zdemontowałem go (trzyma go zabezpieczenie segera) i pod nim byl oring. Wiec go wymieniłem na nowy i zamocowalem. Nabilem klimę, i cieszyłem się chłodem do polowy sierpnia jak pewnego ranka odpaliłem auto i po dwóch minutach zawór wystrzelił ze sprężarki. Na pierwszy rzut oka nie wytrzymał seger. Minął tydzien jak na nowo zamontowalem zawór z nowym segerem i po nabiciu byla szczelność ale Klima nie chodziła, koleś powiedział zebym wymienił osuszacz i dysze dławiacą. Wymieniłem i wczoraj po nabiciu ręce mi opadły, Klima zamiast jakiś 2 barów ma 5. Nie znam się na tym, i koleś który mi nabija klimę też już nie wie co jest grane. Proszę o poradę.
  7. Ok, sliczne dzieki. Jutro zabieram sie za sprawdzanie i logi.
  8. Panowie, też mam problem w b5 1.9 AJM z vacum LUK nr 038 145 209 A , ale z paliwem. Zaczęło się od tego, że nie mogłem go po nocy odpalić (odpala od strzału, po 5 sec gaśnie i go piłuję kilka razy), zauważyłem że pod vacum jest trochę zapocone olejem silnikowym i słynny luz na wyjściu podciśnienia (rurka się obraca w gnieździe pompy). Zlikwidowałem luz (lekko zaklepałem plus klej do metalu) umyłem silnik. Teraz jest cały czas sucho, i nadal ciężko odpala, dodatkowo nieraz nawet jak jest nagrzany i go zgaszę też kręcę 20 sec, i jak odpali to słychać jak się paliwo przelewa w przewodach. Z pompy nie cieknie, suchutka. Na 5 odpaleń rano 2 są z tym problemem, na ciepłym rzadziej. Tą pompę można podobno zregenerować, ale jeśli nie cieknie ropa z dekla to czy nowe uszczelki coś dadzą? Hamulce też są ok. Proszę o wskazówki, jeszcze go podłącze pod vaga.
  9. Ściągnij spód pomki, tam zobaczysz otwór w płytce i blaszkę na środku i dwie po bokach. Jeśli zegniesz dwie boczne blaszki w kierunku tej na środku to pompka po osiągnięciu odpowiedniego ciśnienia szybciej Ci się będzie wył. Te blaszki po bokach właśnie są do wył. pompki. Szczypcami delikatnie tak po minimetrze i zobacz jak będzie wył. Jedna wiadomo od odcinania przy zamykaniu a druga przy zamykaniu. Pozdrawiam
  10. Właśnie wróciłem z garażu, tak jak napisano w podobnym wątku na forum vw golfa znalazłem kabelek niebiesko biały przy kostce ecu, sprawdziłem miernikiem czy to faktycznie ten (było przejście między nim a środkowym kablem przy impulsatorze. Przeciąłem go przy ecu i dałem nowy -puściłem go podszybiem i wlutowałem przy kostce imp..) Jazda próbna i jest prędkość na zegarach jak i na vagu, miałem do domu 2km, o,5 km przed domem znowu lipa!!!!! Ani na vagu ani na blacie. Najlepsze jest to że przed robotą sprawdziłem błędy, nie było nic. Jak robiłem jazdę próbną to pojawił się błąd 00625- brak sygnału prędkości. Kasowałem go a on się znowu pojawiał, ale mimo to prędkość pokazywał. A jak prędkość przestała działać to błąd nagle znikł. Na zdrowy rozum powinno być odwrotnie. Już nie wiem co robić.
  11. Odebrałem zegary, i nic nie stwierdzono. Zaproponowano mi aby przynieś te dwa impulsatory które teraz posiadam, i zmierzą je oscyloskopem. Gdzieś raczej nie mam styku, często jest tak że pierwsze kilometry licznik działa i potem opada. jadę zaraz na garaż, wczoraj poczytałem trochę i ktoś podsunął mi pomysł, aby znaleźć przewód idący z impulsatora do wtyczki ECU, i go wymienić na nowy(sygnałowy). wiem już który to jest. Powodem tej decyzji jest to iż jadąc z podłączonym vagiem też nie wskazywał predkości, więc wydaje się że sygnału już nie ma przed ECU. Pytanie -co z błędem który powinien wskazywać błąd 00624?? Na google już mi brakuje wątków, a ja dalej stoję w miejscu. Zastanawia mnie jeszcze kółko które napędza impulsator, ale tym będę się martwił jak się okaże że impulsatory są dobre, i kable będą ok.
  12. Witam, mam ten sam problem. Raz licznik działa raz nie. przewody sprawdziłem, impulsator wymieniłem na inny. Mam zamiar wyciągnąć zegary i zanieść do elektronika żeby sprawdził czy wszystkie styki są dobrze połączone.
  13. Witam, też bym prosił o instalację do passata B4 tdi 1Z. [email protected] Z góry dzięki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności