Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Moja nie jest plastikowa. Tylko tak wygląda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra to zamawiam tą rolkę. Dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie chodzi od 3 m-cy. W te upały jechałem cały dzień w trasie do Zakopca i nic się nie działo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moja klima ruszyła nieszczelny był osuszacz i miał juz 10 lat więc czas na niego,zarobiony na nowo jeden przewód od kompresora bo też świecił i chłodnica ale nie na żeberkach tylko rurka która mechanicznie nie mogła być uszkodzona.po prosru auto dlugo stało w garazu bo teśc nim rzadko jezdzil i dlatego kwiatki wychodzily.na szczescie auto juz jest ogarniete łacznie z łożyskiem w skrzyni i teraz żona może rozkoszowac się jazdą avf(czeka jeszcze go program)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info, a teraz kilka pytań :)

1. Możesz opisać czy klimatyzację miałeś nabitą tylko nie chłodziła ze względu na nieszczelności? Słabo chodziła itp. czy po prostu nie załączała się i po kolei naprawiłeś niesprawności?

2. Zmierzam do tego czy pocenie się na łączeniach (nie dziura) drastycznie wpływa na skuteczność klimatyzacji?

3. Osuszacz pocił Ci się na łączeniach czy gdzieś indziej miał dziurę?

4. Bez problemu wykręciłeś śruby i skręciłeś na starych?

5. Jakiej firmy założyłeś osuszacz?

6. Możesz napisać jak zachowywał się stary osuszacz - był drożny bezproblemowo, czy przytkany?

7. Co masz na myśli zarobiony przewód na nowo, jakoś go naprawiałeś?

 

Dzięki za odpowiedzi to z pewnością będzie pomocne...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hello,

 

mam pytanie - gdzie dostanę te 2 nakrętki nakręca się na zaworki do nabijania klimy, bo nie mam ich..

Nie wiem jak one fachowo się nazywają:) a ASO dostanę czy tylko razem z rurkami ?

Edytowane przez StaryKoniu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widzę to występują one pod osobnymi numerami więc myślę że powinieneś je dostać w ASO:

357820809B

8A0820871AB

 

ewentualnie jak masz jakiś złom w okolicy to też powinieneś je dostać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z tego co widzę to występują one pod osobnymi numerami więc myślę że powinieneś je dostać w ASO:

357820809B

8A0820871AB

 

ewentualnie jak masz jakiś złom w okolicy to też powinieneś je dostać.

 

A powiedz mi - jak nie mam tych nakrętek to czynnik moze mi uciekać ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie powinno uciekać bez tych zaketek

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Dzięki za info, a teraz kilka pytań :)

1. Możesz opisać czy klimatyzację miałeś nabitą tylko nie chłodziła ze względu na nieszczelności? Słabo chodziła itp. czy po prostu nie załączała się i po kolei naprawiłeś niesprawności?

2. Zmierzam do tego czy pocenie się na łączeniach (nie dziura) drastycznie wpływa na skuteczność klimatyzacji?

3. Osuszacz pocił Ci się na łączeniach czy gdzieś indziej miał dziurę?

4. Bez problemu wykręciłeś śruby i skręciłeś na starych?

5. Jakiej firmy założyłeś osuszacz?

6. Możesz napisać jak zachowywał się stary osuszacz - był drożny bezproblemowo, czy przytkany?

7. Co masz na myśli zarobiony przewód na nowo, jakoś go naprawiałeś?

 

Dzięki za odpowiedzi to z pewnością będzie pomocne...

 

1.klima była nabijana w tamtym roku jak jeszcze passat był w rękach teścia,ja wiosną chciałem właczyć i była kicha.spręzarka przez chwile właczała się,pozniej zrobiłem test na klimatroniku i wyskoczył komentarz 318 jak dobrze pamietam i wyświetlacz zaczał migac.pojechałem do kumpla napełnic klimę i było tylko 100gram gazu.po napełnieniu chłodziła przez miesiac i znow to samo.

2.przy rozłaczeniu czegokolwiek dobrze jest zmienić oringi na nowe ori żeby mieć pewnośc ze w tym miejscu nie ma nieszczelności.napełniać klimę z kontrastem i sprawdzać w uv nieszczelności.u mnie świecił osuszacz,jeden przewód pod gumą śmierdział gazem

3.osuszacz świecił prz przewodach,po wyjęciu okazała się że jest ori czyli w moim przypadku miał 10lat i węgiel w nim latał na boki czego w nowym nie było

4.bez problemu wszystko się odkręcało tylko nowe oringi poszły z aso

5.osuszacz firmy nissens

6.raczej nie była zatkany ale wolałem zmienić na nowy

7.są firmy ktore wymienija cała gumę w przewodzie na nową i zarabiają na starych końcówkach i przewód jest jak nowy czyli wymieniona cala guma a aluminium zostaje.cena za zrobienie przewodu 150zł a nowy raczej z aso za wieksze pieniadze,poza tym niedostepny od reki a ja wyjezdzalem i na szybko musialem wymieniac.chłodnica puściła na rurce i miałem nabite 25atm azotu i sprawdzalismy nieszczelnosc pianką do tego typu nieszczelności i dopiero po psiuknieciu pianki zaczelo syczec gdzie azot uciekal,w innuym wypadku byla cisza.teraz własnie wrocilem z centrum gdanska i przy 22stopniach na klimie ręcę marzna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem osuszacz hella behr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziś odebrałem od mechanika mojego paska kosztorys nie był tani, a kosztowało mnie to 1090 zł:

1. Sprężarka regenerowana 450 zł

2. osuszacz 100 zł

3. dysza dławiąca 20 zł

4. napełnianie klimy 220 zł + (olej 250 ml)

5. płukanie całego układu + demontaż zderzaka itd. 300 zł

 

Efekt bardzo szybko schładza się kabina :fajny na wylocie z kratek 6 stopni. No ale tanio nie było

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie strasznie Cię skroił. Osuszacz dobry to koszt 80 zł, a dysza to niecałe 10zł. I wcale nie trzeba ściągać zderzaka do wymiany osuszacza. Wystarczy wyjąć puszkę filtra powietrza i jest bardzo dobry dostęp. Za samo napełnienie z zalaniem olejem to jakieś 150 zł. Wiem bo dwa miechy temu składałem w swoim klime.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zdejmował zderzak bo chłodnicę brał na stół i płukał jakimś specjalnym płynem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy przedmuchać ją porządnie azotem i podłączyć cały układ do maszyny na płukanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no masz rację ale pod blokiem nie do zrobienia skasował mnie jak za zboże no ale cóż zrobić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja oddałem tylko na płukanie + nabicie. Resztę montowałem właśnie pod blokiem z ojcem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

110zl to dobra cena jak za taka usluge. Bylo juz ze ktos ponad 2kzl placil za taka sama naprawe. Jak mozesz to podaj adres albo nazwe firmy co Ci to robila.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Robiłem klimę w Brynicy jakieś 17 km od Opola.

 

Panowie bo mam jeszcze jeden problem nie załącza mi się II bieg wentylatora ! Zmostkowałem wtyczkę która idzie od presostatu koło zbiorniczka płynu wspomagania 3-4 Pin i wentylator ruszył na II biegu. To co to może być presostat wadliwy ? Sprężarkę załącza a wentyla nie ??

Edytowane przez PersoN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.Po wymianie osuszacza moja klima chłodziła przez jakieś 3 tygodnie i znowu klapa.Okazało się dzisiaj że mam nieszczelny układ,dokładnie chodzi o przewód od klimatyzacji wysokiego ciśnienia,ten który wychodzi od chłodnicy klimy z prawej strony i idzie aż do zaworów rozprężnych.Czy może ktoś z was się orientuje ile taki przewód może kosztować,bo ponoć sporo!!!!!!A może ma ktoś dojście do takiego przewodu.Bo boje się że jak kupie gdzieś na szrocie to też będzie z nim coś nie tak i tylko kasę wydam w błoto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam problem z klimatyzacją, jakiś czasu temu byłem w serwisie żeby nabić klimatyzację. Po nabiciu okazało się że ciśnienie w układzie jest dużo za wysokie, koleś od klimy obwinił osuszacz po wymianie klima działała prawidłowo ciśnienie było w porządku. Dzisiaj klimatyzacja przestała działać, panel climatronic pokazywał błąd, nie minęła godzina a klima znowu działa. O co tu chodzi? Na vagu 3 blędy 2 od klapy obiegu zamkniętego 01272 01274 V71 i V70 te chyba nie mają wpływu na działanie klimatyzacji? 3 bład to 00792 A/C pressure switch chodzi pewnie o czujnik ciśnienia i to pewnie tutaj tkwi problem. Pozostaje pytanie dlaczego klima raz działa raz nie? Przed wizytą w serwisie były te same błędy, dopiero po nabicu zniknał 0792.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności