pietrek_g Zgłoś #1721 Napisano 16 Sierpnia 2015 Moja nie jest plastikowa. Tylko tak wygląda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #1722 Napisano 16 Sierpnia 2015 Dobra to zamawiam tą rolkę. Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1723 Napisano 16 Sierpnia 2015 U mnie chodzi od 3 m-cy. W te upały jechałem cały dzień w trasie do Zakopca i nic się nie działo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
christopherek Zgłoś #1724 Napisano 19 Sierpnia 2015 moja klima ruszyła nieszczelny był osuszacz i miał juz 10 lat więc czas na niego,zarobiony na nowo jeden przewód od kompresora bo też świecił i chłodnica ale nie na żeberkach tylko rurka która mechanicznie nie mogła być uszkodzona.po prosru auto dlugo stało w garazu bo teśc nim rzadko jezdzil i dlatego kwiatki wychodzily.na szczescie auto juz jest ogarniete łacznie z łożyskiem w skrzyni i teraz żona może rozkoszowac się jazdą avf(czeka jeszcze go program) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pioro33 Zgłoś #1725 Napisano 19 Sierpnia 2015 Dzięki za info, a teraz kilka pytań 1. Możesz opisać czy klimatyzację miałeś nabitą tylko nie chłodziła ze względu na nieszczelności? Słabo chodziła itp. czy po prostu nie załączała się i po kolei naprawiłeś niesprawności? 2. Zmierzam do tego czy pocenie się na łączeniach (nie dziura) drastycznie wpływa na skuteczność klimatyzacji? 3. Osuszacz pocił Ci się na łączeniach czy gdzieś indziej miał dziurę? 4. Bez problemu wykręciłeś śruby i skręciłeś na starych? 5. Jakiej firmy założyłeś osuszacz? 6. Możesz napisać jak zachowywał się stary osuszacz - był drożny bezproblemowo, czy przytkany? 7. Co masz na myśli zarobiony przewód na nowo, jakoś go naprawiałeś? Dzięki za odpowiedzi to z pewnością będzie pomocne... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #1726 Napisano 19 Sierpnia 2015 (edytowane) Hello, mam pytanie - gdzie dostanę te 2 nakrętki nakręca się na zaworki do nabijania klimy, bo nie mam ich.. Nie wiem jak one fachowo się nazywają a ASO dostanę czy tylko razem z rurkami ? Edytowane 19 Sierpnia 2015 przez StaryKoniu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominikc200 Zgłoś #1727 Napisano 19 Sierpnia 2015 Z tego co widzę to występują one pod osobnymi numerami więc myślę że powinieneś je dostać w ASO: 357820809B 8A0820871AB ewentualnie jak masz jakiś złom w okolicy to też powinieneś je dostać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
StaryKoniu Zgłoś #1728 Napisano 19 Sierpnia 2015 Z tego co widzę to występują one pod osobnymi numerami więc myślę że powinieneś je dostać w ASO:357820809B 8A0820871AB ewentualnie jak masz jakiś złom w okolicy to też powinieneś je dostać. A powiedz mi - jak nie mam tych nakrętek to czynnik moze mi uciekać ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
christopherek Zgłoś #1729 Napisano 19 Sierpnia 2015 nie powinno uciekać bez tych zaketek - - - - - aktualizacja - - - - - Dzięki za info, a teraz kilka pytań 1. Możesz opisać czy klimatyzację miałeś nabitą tylko nie chłodziła ze względu na nieszczelności? Słabo chodziła itp. czy po prostu nie załączała się i po kolei naprawiłeś niesprawności? 2. Zmierzam do tego czy pocenie się na łączeniach (nie dziura) drastycznie wpływa na skuteczność klimatyzacji? 3. Osuszacz pocił Ci się na łączeniach czy gdzieś indziej miał dziurę? 4. Bez problemu wykręciłeś śruby i skręciłeś na starych? 5. Jakiej firmy założyłeś osuszacz? 6. Możesz napisać jak zachowywał się stary osuszacz - był drożny bezproblemowo, czy przytkany? 7. Co masz na myśli zarobiony przewód na nowo, jakoś go naprawiałeś? Dzięki za odpowiedzi to z pewnością będzie pomocne... 1.klima była nabijana w tamtym roku jak jeszcze passat był w rękach teścia,ja wiosną chciałem właczyć i była kicha.spręzarka przez chwile właczała się,pozniej zrobiłem test na klimatroniku i wyskoczył komentarz 318 jak dobrze pamietam i wyświetlacz zaczał migac.pojechałem do kumpla napełnic klimę i było tylko 100gram gazu.po napełnieniu chłodziła przez miesiac i znow to samo. 2.przy rozłaczeniu czegokolwiek dobrze jest zmienić oringi na nowe ori żeby mieć pewnośc ze w tym miejscu nie ma nieszczelności.napełniać klimę z kontrastem i sprawdzać w uv nieszczelności.u mnie świecił osuszacz,jeden przewód pod gumą śmierdział gazem 3.osuszacz świecił prz przewodach,po wyjęciu okazała się że jest ori czyli w moim przypadku miał 10lat i węgiel w nim latał na boki czego w nowym nie było 4.bez problemu wszystko się odkręcało tylko nowe oringi poszły z aso 5.osuszacz firmy nissens 6.raczej nie była zatkany ale wolałem zmienić na nowy 7.są firmy ktore wymienija cała gumę w przewodzie na nową i zarabiają na starych końcówkach i przewód jest jak nowy czyli wymieniona cala guma a aluminium zostaje.cena za zrobienie przewodu 150zł a nowy raczej z aso za wieksze pieniadze,poza tym niedostepny od reki a ja wyjezdzalem i na szybko musialem wymieniac.chłodnica puściła na rurce i miałem nabite 25atm azotu i sprawdzalismy nieszczelnosc pianką do tego typu nieszczelności i dopiero po psiuknieciu pianki zaczelo syczec gdzie azot uciekal,w innuym wypadku byla cisza.teraz własnie wrocilem z centrum gdanska i przy 22stopniach na klimie ręcę marzna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1730 Napisano 19 Sierpnia 2015 Ja kupiłem osuszacz hella behr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #1731 Napisano 22 Sierpnia 2015 Dziś odebrałem od mechanika mojego paska kosztorys nie był tani, a kosztowało mnie to 1090 zł: 1. Sprężarka regenerowana 450 zł 2. osuszacz 100 zł 3. dysza dławiąca 20 zł 4. napełnianie klimy 220 zł + (olej 250 ml) 5. płukanie całego układu + demontaż zderzaka itd. 300 zł Efekt bardzo szybko schładza się kabina :fajny na wylocie z kratek 6 stopni. No ale tanio nie było Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1732 Napisano 22 Sierpnia 2015 No właśnie strasznie Cię skroił. Osuszacz dobry to koszt 80 zł, a dysza to niecałe 10zł. I wcale nie trzeba ściągać zderzaka do wymiany osuszacza. Wystarczy wyjąć puszkę filtra powietrza i jest bardzo dobry dostęp. Za samo napełnienie z zalaniem olejem to jakieś 150 zł. Wiem bo dwa miechy temu składałem w swoim klime. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #1733 Napisano 22 Sierpnia 2015 zdejmował zderzak bo chłodnicę brał na stół i płukał jakimś specjalnym płynem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1734 Napisano 22 Sierpnia 2015 Wystarczy przedmuchać ją porządnie azotem i podłączyć cały układ do maszyny na płukanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #1735 Napisano 22 Sierpnia 2015 no masz rację ale pod blokiem nie do zrobienia skasował mnie jak za zboże no ale cóż zrobić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1736 Napisano 22 Sierpnia 2015 Ja oddałem tylko na płukanie + nabicie. Resztę montowałem właśnie pod blokiem z ojcem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymin89 Zgłoś #1737 Napisano 30 Sierpnia 2015 110zl to dobra cena jak za taka usluge. Bylo juz ze ktos ponad 2kzl placil za taka sama naprawe. Jak mozesz to podaj adres albo nazwe firmy co Ci to robila. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PersoN Zgłoś #1738 Napisano 30 Sierpnia 2015 (edytowane) Robiłem klimę w Brynicy jakieś 17 km od Opola. http://brynica.cylex.pl/firmy/patrzek-j%C3%B3zef--autoelektryka--diagnostyka-komputerowa--klimatyzacja-samochodowa-11281343.html Panowie bo mam jeszcze jeden problem nie załącza mi się II bieg wentylatora ! Zmostkowałem wtyczkę która idzie od presostatu koło zbiorniczka płynu wspomagania 3-4 Pin i wentylator ruszył na II biegu. To co to może być presostat wadliwy ? Sprężarkę załącza a wentyla nie ?? Edytowane 2 Września 2015 przez PersoN Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nemosto Zgłoś #1739 Napisano 2 Września 2015 Witam.Po wymianie osuszacza moja klima chłodziła przez jakieś 3 tygodnie i znowu klapa.Okazało się dzisiaj że mam nieszczelny układ,dokładnie chodzi o przewód od klimatyzacji wysokiego ciśnienia,ten który wychodzi od chłodnicy klimy z prawej strony i idzie aż do zaworów rozprężnych.Czy może ktoś z was się orientuje ile taki przewód może kosztować,bo ponoć sporo!!!!!!A może ma ktoś dojście do takiego przewodu.Bo boje się że jak kupie gdzieś na szrocie to też będzie z nim coś nie tak i tylko kasę wydam w błoto. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotrek221 Zgłoś #1740 Napisano 2 Września 2015 Witam, mam problem z klimatyzacją, jakiś czasu temu byłem w serwisie żeby nabić klimatyzację. Po nabiciu okazało się że ciśnienie w układzie jest dużo za wysokie, koleś od klimy obwinił osuszacz po wymianie klima działała prawidłowo ciśnienie było w porządku. Dzisiaj klimatyzacja przestała działać, panel climatronic pokazywał błąd, nie minęła godzina a klima znowu działa. O co tu chodzi? Na vagu 3 blędy 2 od klapy obiegu zamkniętego 01272 01274 V71 i V70 te chyba nie mają wpływu na działanie klimatyzacji? 3 bład to 00792 A/C pressure switch chodzi pewnie o czujnik ciśnienia i to pewnie tutaj tkwi problem. Pozostaje pytanie dlaczego klima raz działa raz nie? Przed wizytą w serwisie były te same błędy, dopiero po nabicu zniknał 0792. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach