Skocz do zawartości

Piotrek221

  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Piotrek221

  • Urodziny 07.02.1995

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków/Czechowice-Dziedzice

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2005
  1. Cześć Przymierzam się do wrzucenia tej DQS, mam silnik avf, ale skrzynia jest pięciobiegowa z tym że nie jest to FHN z AWX tylko jakaś starsza (te co były montowane w AFN przed liftem 3000obr = 140km/h), po prostu ktoś zrobił przekładke z automatu na to co miał pod ręką :D. Stąd moje pytanie czy sprzegło prawodopodbnie 228mm może zostać? (będzie wzmocnione) oraz czy poza wybierakiem z potrzebuje coś jeszcze dodatkowo załatwiać?
  2. Mam następujący problem z moją klmią: czynnik ucieka w przeciągu 3 miesięcy całkowicie, już 2 raz uciekło 600g. Każdy serwis klimy twierdzi że klimatyzacja jest szczelna ( sprawdzali azotem na kilka godzin) ciśnieie się utrzymywało, wcześniej wymienili osuszacz i jakieś oriningi na jakimś czujniku (od dołu się wyciąga). Teraz napełniłem klime w kwietniu w tej chwili już nie działa błąd z brakiem ciśnienia w układzie. Gdzie mogę szukać nieszczelności?
  3. Witam Rura od egr dokładnie taka jak na zdjęciu w linku, urwała się przy kołnierzu pod zaworem egr ( prawdopodobnie z winy mechanika który nie dał śruby na końcu egr,), problem w tym że nigdzie nie mogę znaleźć takiej sztuki (038131521BB). Czy jest jakiś zamiennik? Auto było w automacie więc jest chłodnica spalin, ale teraz nie jest potrzebna, czy jest sens, możliwość wyrzucenia egr bądź, wsadzenia z innego silnika AVF bez chłodnicy spalin? Tak to wygląda: https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xft1/v/t35.0-12/13090658_1026366907457101_1067459319_o.jpg?oh=4edb743cd844b7b58198f6ed92b646e6&oe=572431D2 http://www.pieseauto.ro/poze/conducta-gaze-egr-vw-audi-cod-038131521bb-germany/conducta-gaze-egr-vw-audi-cod-038131521bb-germany-4c1831fdbaee00a6db-0-0-0-0-0.jpg
  4. Nie będzie żadnych problemów jak kupię pompki AR i będą działać razem z BA? Szukać używek czy iśc w regenerowane pompki. Mam teraz trochę ograniczony budżet więc musze mieć pewność, że po tym autko w końcu zacznie normalnie zasuwać.
  5. Tak dla pewności zaznaczyłem na zdjęciu, czy to są te oznaczenia? Niemożliwe że następne turbo i auto dalej nie jedzie :smutek Stare nie miało nawet roku a wirnik wyglądał tak https://drive.google.com/file/d/0B3h-ul5KhINuaUpWSFhmdGRTSWM/view?usp=sharing BA https://drive.google.com/file/d/0B3h-ul5KhINueVhLdXVaRWlJcTg/view?usp=sharing AG https://drive.google.com/file/d/0B3h-ul5KhINuTUtsajdvLW5tSlE/view?usp=sharing
  6. To chyba mam prawdopodobny powód dlaczego auto tak zamula. Chcąc podginać konektorki na pompkach zobaczyłem że mam wsadzone 2 różne rodzaje pompek. 1 i 4 są 038 130 073 AG są podono ze 105km nawet nie były montowane w paskach 2 i 3 to 038 130 073 BA nwm czy były montowane w AVF ale podono pasują do AWX 130km Co zrobić z tym burdlem? Czy taki przeszczep ma prawo w ogóle się poruszać? Wymieniłem turbo auto jedzie nie wiele lepiej, niestety to byly pieniądze wywalone w błoto jak się okazuje.
  7. Logi przy ok. 3000tys 013 http://vaglog.pl/log_241546.html 018 http://vaglog.pl/log_241543.html 023 http://vaglog.pl/log_241542.html Pozostałe: 011 http://vaglog.pl/log_241554.html 010 http://vaglog.pl/log_241553.html 008 http://vaglog.pl/log_241552.html 007 http://vaglog.pl/log_241551.html 004 http://vaglog.pl/log_241550.html 003 http://vaglog.pl/log_241549.html 001 http://vaglog.pl/log_241548.html 000 http://vaglog.pl/log_241547.html 013 wolne obroty http://vaglog.pl/log_241555.html
  8. Czyli brak mocy to jak najbardziej mogą być pompki? tak to wygladalo 2 miesiące temu ale w kwesti mocy bez zmian : http://vaglog.pl/log_233622.html Nie rozumiem jedej sprawy czemu cyl 1 i 3 tak słabo wypadają na zimnym silniku a na rozgrzanym gorzej wychodzi cyl 2 i 4?
  9. Może ktoś rzucić okiem na ten wsad? Zastanwaiam się czy jest coś warty czy to jakaś amatroszczyzna. Podobno jakieś 160km. Teraz mam serie. https://drive.google.com/file/d/0B3h-ul5KhINuUWZLeWxkWlVBZVE/view?usp=sharing
  10. Witam Od pewnego czasu auto jak postoi w temp. około 0 odpala od strzału ale nierównomiernie pracuje, z rury głęby białego dymu. Narazie nic nie winie sprawdze świece żarowe, ale zaniepokiły mnie wysokie korekcje na cyl 4. Na zimnym silnku wcale nie chce jechać bardzo łatwo można go zgaśić w z czasem jak sie nagrzewa jedzie lepiej. http://vaglog.pl/log_241307.html http://vaglog.pl/log_241308.html pierwsza tabela na zimnym silnku zaraz po odpaleniu druga na rozgrzanym W grupie 018 0 0 0 0 011 http://vaglog.pl/log_241305.html 010 http://vaglog.pl/log_241306.html 003 BS http://vaglog.pl/log_241309.html jutro dorzuce reszte logów Wiem że turbo biednie wstaje ale później też nie ma mocy 150-160 km/h koniec jazdy. Nie wiem czy inwestować w turbine czy brać sie za pompki :smutek Elementy takie jak filtr paliwa, powietrza niedawono wymiane, pompe paliwa słychać. Czy na takie zachowanie silnika może mieć wpływ turbina?
  11. U mnie nic tam nie ma, instalacja zakończona jest w kostce z prawej i lewej strony z przodu, kostkę widać po ściągnięciu osłony słupka.
  12. Gdzie zakończona jest intalacja na tylne głośniki? Kostka w radiu ma podpiętych 8 głośników. Wyczytałem że gdzieś w progu, słupku. W słupku po stronie kierowcy po zdjęciu boczka było kilkadziesiąt kabli, po odchyleniu środkowego słupa nie zauważyłem żadnej kostki. Proszę w o w miare precyzyjne lokalizacje. b5 fl basis radio mcd
  13. Wentylator od klimy uruchamia się, ogólnie w tej chwili klimatyzacja działa.
  14. Witam, mam problem z klimatyzacją, jakiś czasu temu byłem w serwisie żeby nabić klimatyzację. Po nabiciu okazało się że ciśnienie w układzie jest dużo za wysokie, koleś od klimy obwinił osuszacz po wymianie klima działała prawidłowo ciśnienie było w porządku. Dzisiaj klimatyzacja przestała działać, panel climatronic pokazywał błąd, nie minęła godzina a klima znowu działa. O co tu chodzi? Na vagu 3 blędy 2 od klapy obiegu zamkniętego 01272 01274 V71 i V70 te chyba nie mają wpływu na działanie klimatyzacji? 3 bład to 00792 A/C pressure switch chodzi pewnie o czujnik ciśnienia i to pewnie tutaj tkwi problem. Pozostaje pytanie dlaczego klima raz działa raz nie? Przed wizytą w serwisie były te same błędy, dopiero po nabicu zniknał 0792.
  15. Dzięki za zainteresowanie. Zamieszczam nowe logi po ustawieniu synchro, wymianie wężyków podciśnienia, zaworu N75. Wydech, katalizator sprawdzone. Gruszka też sprawdzona sztanga chodzi jak powinna. Auto dalej zbiera się jakbym osła w dupę kopał. Wiem teraz tyle że auto podobno zaczęło być mułowate po tym jak turbina się rozwaliła i poszła do regeneracji. Statyczne: 000 http://vaglog.pl/log_226730.html 001 http://vaglog.pl/log_226732.html 003 http://vaglog.pl/log_226731.html 004 http://vaglog.pl/log_226724.html 005 http://vaglog.pl/log_226725.html 007 http://vaglog.pl/log_226727.html 013 http://vaglog.pl/log_226726.html 018 http://vaglog.pl/log_226728.html 023 http://vaglog.pl/log_226729.html BS: 000 http://vaglog.pl/log_226733.html 003 egr jest zaślepiony 011 http://vaglog.pl/log_226734.html dynamiczne: 000 http://vaglog.pl/log_226742.html 011 http://vaglog.pl/log_226741.html tak samo jak w moim pierwszym poście 008 http://vaglog.pl/log_226740.html 004 http://vaglog.pl/log_226739.html 001 http://vaglog.pl/log_226738.html 010 http://vaglog.pl/log_226737.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności