Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Mam to samo padła sprężarka opiłi w układzie nowaa używana sprężarka płukanie układu osuszacz nissensa dysza rozprężna już 300 plus robota płukanie napełnianie i będzie ze 700zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja będę chciał założyć sprężarkę po regeneracji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

WITAM, podłącze się do tematu otóż od roku szukam uczciwego i profesjonalnego serwisu klimatyzacji ponieważ już po raz trzeci nabiłem klimę a środek r-134 uciekł po 4 dniach, we wszystkich serwisach których byłem nie potrafią znaleźć miejsca ubytku . Dodam, że jestem z mazur i interesują mnie serwisy z okolic OLSZTYN - SZCZYTNO ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Również szukam jakiegoś dobrego serwisu klimatyzacji

 

Problem polega na tym że klimatyzacja nie włącza się po wciśnięciu AC , oraz ustawieniu na LO nic się nie dzieje , ani na zimnym ani na rozgrzanym silniku . Po sprawdzeniu nie wyskakują żadne błędy , na obu wyświetlaczach jest i0 i i0 . Układ jest szczelny i napełniony .Czy ktoś mógłby coś doradzić od czego zacząć ? Kolega mówił coś o sprawdzeniu cewki na początku . Mówi że może być to problem elektryczny , co o tym sądzicie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Również szukam jakiegoś dobrego serwisu klimatyzacji

 

Problem polega na tym że klimatyzacja nie włącza się po wciśnięciu AC , oraz ustawieniu na LO nic się nie dzieje , ani na zimnym ani na rozgrzanym silniku . Po sprawdzeniu nie wyskakują żadne błędy , na obu wyświetlaczach jest i0 i i0 . Układ jest szczelny i napełniony .Czy ktoś mógłby coś doradzić od czego zacząć ? Kolega mówił coś o sprawdzeniu cewki na początku . Mówi że może być to problem elektryczny , co o tym sądzicie ?

A podlaczales sie vcds'em? Tam naprawde mozna wiele wyczytac i zdiagnozowac usterkę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki , podepnę się i zobaczę co z tego wyjdzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W jednym z blokow jest podana cyfra opisujaca powod niezalaczenia sprezarki, dalej jest opisany powod, np czujnik cisnienia lub inny czujnik. Warto te bloki przejrzec, porownac z wartosciami "w dymkach", cos mozna wywnioskowac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy mam taki problem, ze w czasie pracy silnika ale bez wlaczonej klimy dosc mocno halasuje mi sprezarka klimy a jak wlacze klime to jest cisza, halas jest taki jakby stare lozysko bez smaru sie obracalo. W zwiazku z tym mam pytanie czy to jest lozysko czy sprzegielko sie konczy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Driver187. miałem to w poprzednim samochodzie. Przyczyną było łożysko koła pasowego sprężarki. Zdejmujesz koło pasowe i wymieniasz łożysko. Za łożysko zapłaciłem jeśli się nie mylę około 60 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok. Dzieki za odpowiedz, jak najszybciej zdejme pasek zeby sie calkiem nie zatarlo i nie zerwalo mi nowego paska

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

 

mam takie pytanie kupiłem ostatnio passata b5 1996rok kupiłem od kobiety i okazało się iż wogóle nie ma paska do klimatyzacji i sprężarka dośc chwile chyba wogóle nie chodziła bo koła pasowe przyrdzewiałe . i moje pytanie to czy po ta długim nieużywaniu sprężarka będzie sprawna i czy jak nabiję klimę i założe pasek będzie działać ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jest sprawna i szczelna to pewnie tak. Tylko kwestia dlaczego nie ma tego paska. Bo może kompresor jest zatarty?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. I niestety u mnie cos zaczelo sie dziac dziwnego z klima. Odpalam samochod wlaczam klime i jest na poczatku wszystko dobrze,

zaczynam jechac, wszysko jest ok, chlodzi i to dobrze ale gdy po pewnym czasie np stane na swiatlach itp. to juz leci letnie powietrze, zaczynam jechac i znowu chlodzi. Czy ktos mial cos podobnego?

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. I niestety u mnie cos zaczelo sie dziac dziwnego z klima. Odpalam samochod wlaczam klime i jest na poczatku wszystko dobrze,

zaczynam jechac, wszysko jest ok, chlodzi i to dobrze ale gdy po pewnym czasie np stane na swiatlach itp. to juz leci letnie powietrze, zaczynam jechac i znowu chlodzi. Czy ktos mial cos podobnego?

Pozdrawiam.

Możliwe że masz końcówkę czynnika. Też tak miałem przed nabiciem. Na wolnych obrotach słabiej chłodzi bo kompresor wolniej kręci.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Możliwe że masz końcówkę czynnika. Też tak miałem przed nabiciem. Na wolnych obrotach słabiej chłodzi bo kompresor wolniej kręci.

 

O to chodzi, ze czynnik byl uzupelniany, najgorzej tylko ze jak bylem w trasie. W summie jak mi sie konczyl przed uzupelnieniem to czegos takiego nie zaobserwowalem. A u mnie za sprawdzenie tylko zawolali 150zl. wiec wolalem zapytac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podobny objaw jest i u mnie. Jadąc normalnie autem klimka działa idealnie, a wystarczy że się zatrzymam na światła/ czy nawet zwolnię do "toczenia się" na "1" biegu to klimatyzacja co jakieś 30 sekund wyłącza się na mniej więcej 10 sekund i tak w kółko. Wymieniłem dyszę rozprężną tą w podszybiu(po 13 latach była czysta, zero opiłków, itp.) i nic sie nie zmieniło. Także tutaj już raczej problemu nie szukam ;) Generalnie to wydaje mi się, że coś tutaj jest z ciśnieniem, które wzrasta kiedy auto stoi bądź jedzie wolno. Wiatrak klimatyzacji jest sprawny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wiatrak klimatyzacji jest sprawny.

 

Pozostaje "przepłukanie" chłodnicy klimy. Może jest już na zewnątrz tak zabita kurzem, błotem i innymi, że przy braku pędu powietrza wiatrak nie daje rady :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cze mam problem z klima-tronikiem i migaczami, czasem i to większym po odpaleniu fury i za szybkim odpaleniu klekota znikają migacze i nie działa wentylator kabinowy

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

płyn do czyszczenia wymienników ciepła i robaki,drobno ustroje itd nie mają szans(strasznie to brzmi ale skraplacz klimy to wymiennik ciepła)

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

a i jeszcze czujnik wysokiego ciśnienia ,czy trybi

Edytowane przez kriss0977

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wygląda tak jakby pasek się stopił bo na kołach pasowych u mnie są resztki paska

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tomek, jesli wentylator nie dziala to moze tak sie dziac, ewentualnie zeberka w chlodnicy klimy sa ostro zabite lub sie utlenily i wypadly, dlatego nawet sprawny wentylator nie dajeradyschlodzic czynnika wystarczajaco i klima sie rozlacza dlatego w korku nie masz klimy. Ostatnia rzecz ktora moze to powodowac to klapy w nagrzewnicy cos mieszaja i jak sie zatrzymujesz to przestawiaja sie nie tak jak powinny..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności