szymin89 Zgłoś #1141 Napisano 8 Lipca 2014 Masz taka nieszczelnosc ze trudno znalezc. W skali roku a dokladnie 11 miesiecy ucieka okolo 700g czynnika czyli po dwuch tygodniach powinno ubyc do 30 g czynnika. Odsysaliscie jeszcze raz czynnik zeby sprawdzic ile ubylo? W takich przypadkach odczynnik UV moze po prostu nie dac rady sie wydostac z ukldu ale pisales ze azotem tez nabijaliscie i cisnienie nie spadlo. Moze byc jeszcze ze zaworki na przylaczach puszczaly, tez sie zdaza ze sie ktorys lekko sie zawiesi i sa takie cyrki jak u Ciebie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marianek59tm Zgłoś #1142 Napisano 8 Lipca 2014 Pany, pytanie za 100pkt. W jakiej cenie można kupić oringi do przewodów na połączeniu z kompresorem? Jutro oddaje kompresor do uszczelnienia i przy wyjmowania jeden mi się rozpadł w rękach. Ja za całe dwa komplety płaciłem w ASO niecałe 40 zł. jeden w razie "W" na zapas.Na rurkę idącą ze sprężarki do chłodnicy nr.8E0 260 749C cena 3,81 zł. u Gajosa , na rurkę od sprężarki na osuszacz nr. 8E0 260 749B cena 2,32 zł. u Gajosa. To sa numery oringów od strony sprężarki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1143 Napisano 8 Lipca 2014 Juz gadałem z gościem, który będzie uszczelniał mi kompresor i ma mi poszukać takich oringów u siebie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
iceman150 Zgłoś #1144 Napisano 8 Lipca 2014 Koledzy dziś po uruchomieniu auta na moim wyświetlaczu klimatronica pojawiła się temperatura zewnętrzna (-51) faktycznie było coś ok 30 w plusie . Jednocześnie pomimo uruchomienia klimatyzacji ta jakoś nie chciała chłodzić. Domyślam się, że jest to spowodowane właśnie tym mylnym odczytem czujnika temp. zew. Możecie mi podpowiedzieć gdzie on się znajduje i gdzie ewentualnie po drodze włącza się on jakimiś kostkami w inne obwody bo chciałbym sprawdzić czy on po prostu ma gdzieś niekontakt. Tym bardziej że takie dziwne temp. pokazywał mi już kilkukrotnie a potem mu przeszło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #1145 Napisano 8 Lipca 2014 Czujnik masz na dole w zderzaku lub też zamocowany jest na takim uchwycie plastikowym. Podłaczony jest przewodem jednożyłowym. I po prawej stronie silnika - stojąc przed autem - znajdziesz wtyczkę od tego czujnika i wtedy po kablu w obie strony sobie powędrujesz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mosqito Zgłoś #1146 Napisano 8 Lipca 2014 Koledzy dziś po uruchomieniu auta na moim wyświetlaczu klimatronica pojawiła się temperatura zewnętrzna (-51) faktycznie było coś ok 30 w plusie . Jednocześnie pomimo uruchomienia klimatyzacji ta jakoś nie chciała chłodzić. Domyślam się, że jest to spowodowane właśnie tym mylnym odczytem czujnika temp. zew.Możecie mi podpowiedzieć gdzie on się znajduje i gdzie ewentualnie po drodze włącza się on jakimiś kostkami w inne obwody bo chciałbym sprawdzić czy on po prostu ma gdzieś niekontakt. Tym bardziej że takie dziwne temp. pokazywał mi już kilkukrotnie a potem mu przeszło. Musisz sciagnac z derzaka przedniego kratke pod tablica rejestracyjna tam masz czujnik temp. zew. przy chlodnicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
iceman150 Zgłoś #1147 Napisano 8 Lipca 2014 Kostka jest pod taką czarną pokrywką obok zbiorniczka płynu hamulcowego gdzie zamontowanych jest kilka kostek? Jest możliwość sprawdzenia miernikiem tego czujnika? Dzięki za wcześniejsze wypowiedzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JanuszTytanowy Zgłoś #1148 Napisano 8 Lipca 2014 Witam! mam krótkie pytanie. Czy pasek klinowy który napędza sprężarkę klimatyzacji napędza po drodze coś jeszcze czy tam jest tylko napinacz ?? No i czy mogę go bezpiecznie zdjąć żeby sprężarka chwilowo nie była napędzana? ( 1.9 TDI AHH ) Dziękuje i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
email78 Zgłoś #1149 Napisano 8 Lipca 2014 Witam! mam krótkie pytanie. Czy pasek klinowy który napędza sprężarkę klimatyzacji napędza po drodze coś jeszcze czy tam jest tylko napinacz ?? No i czy mogę go bezpiecznie zdjąć żeby sprężarka chwilowo nie była napędzana? ( 1.9 TDI AHH ) Dziękuje i pozdrawiam Tak kolego tylko klima na tym pasku chodzi. Musisz zluzować napinacz klimy, zdejmiesz pasek i dokręć napinacz i możesz jeździć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JanuszTytanowy Zgłoś #1150 Napisano 8 Lipca 2014 Wielkie dzięki uratowałeś tymczasowo mój budżet Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
email78 Zgłoś #1151 Napisano 9 Lipca 2014 Wielkie dzięki uratowałeś tymczasowo mój budżet Nie ma za co Polecam się na przyszłość :kumple Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal1218 Zgłoś #1152 Napisano 10 Lipca 2014 Mam klimatyzowany schowek I jeżeli ustawię nadmuch tylko na twarz a pozamykam wentylatory to w schowek idzie więcej zimnego powietrza ale czy to normalne że przez poł godziny zbił mi temperaturę z 28st. tylko do 15st.?? Da się jakoś podkręcić silnik z dmuchawą(ta tylko co nadmuc***e schowek) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herflik-00 Zgłoś #1153 Napisano 10 Lipca 2014 Witam Schowek obsluguje ta sama dmuchawa co reszte auta. Trzeba by powiekszyc kanal doprowadzajacy powietrze, a to juz wieksza rzeźba. 15st to i tak niezly wynik .. lodowki nigdy tam nie bedziesz mial. pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #1154 Napisano 10 Lipca 2014 Da się jakoś podkręcić silnik z dmuchawą(ta tylko co nadmuc***e schowek) Lodówki z niego nie zrobisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kkrriiss007 Zgłoś #1155 Napisano 10 Lipca 2014 nie wiem już w końcu czy trzeba spuszczać czynnik czy nie żeby wymienić czujnik wiec może załączę zdjęcie i wtedy pomożecie czy jest tam zawór czy nie [ATTACH=CONFIG]121197[/ATTACH] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1156 Napisano 10 Lipca 2014 Jako ze jestem zmuszony szukać kompresora bo mój się nie nadaje juz do regeneracji mam do was pytanie. Fabrycznie był kompresor denso, czy mogę założyć inny czy musi być koniecznie taki sam? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
howarduck Zgłoś #1157 Napisano 10 Lipca 2014 Witam Wszystkich! Potrzebuję pomocy w doborze wentylatora klimatyzacji. Od razu zaznaczę że nie pasuje wentylator o numerze 8D0959455R. Brakuje mu około 1,5 - 2 cm przy rozstawie ramion na obudowie i nie można go zapiąć ponieważ zahacza o rolki prowadzące pasek wielorowkowy. Passat B5FL wersja kombi rok prod 2002, silnik 2,3 VR5 170 KM. Według mnie powinien być to wentylator o kształcie zbliżonym do oznaczenia hamulca - retardera w autobusie czyli kółko i w środku prawie pozimoe dwie poprzeczki i trzecia prawie pionowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebkus Zgłoś #1158 Napisano 11 Lipca 2014 Witam . Jestem po wymianie dyszy rozprężnej i osuszacza . Wszystko chłodzi ok ale na LP zamiast się utrzymywać około 2 bary przy przegazowaniu rośnie do prawie 6 potem spada HP trzyma równo koło 15 . Na wolnych jest książkowo . Wentylator działa 1 i 2 stopień się załącza i wyłącza . Chłodnica się nagrzewa ale da się ją dotknąć myślę że ma około 70 c . Dysza HELLA osuszacz NISSENS . Miał ktoś taki przypadek ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darro79 Zgłoś #1159 Napisano 11 Lipca 2014 Witam, mam pytanie dotyczące odgrzybiania parownika w b6 TDI. Po wyjęciu filtra kabinowego nie widzę w którą stronę skierować ani gdzie dokładnie wsadzić dyszę znajdującą się na końcu rurki preparatu WURTH. Ma ona 80 cm ale po lewej stronie od kieszeni filtra pyłkowego widać jakieś przewody i obawiam się ich zamoczenia podczas wpuszczania preparatu (w sprayu - nie pianka). Najlepiej byłoby gdyby ktoś z okolic Torunia miał doświadczenie z tym tematem bo wtedy być może ogarnęlibyśmy kilka innych tematów, do których samodzielnie nie chciałbym się zabierać (mimo, że jakąś tam filozofią podobno nie są). Oczywiście wszelkie wskazóki od kolegów, którzy przerabiali temat też są cenne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kkrriiss007 Zgłoś #1160 Napisano 11 Lipca 2014 No wiec jestem po wymianie wyłącznika ciśnieniowego i chciałbym poinformować tych którzy jeszcze nie wiedza dokładnie ze nie trzeba spuszczać czynnika z układu. jest tam zawór zwrotny i gaz nie wylatuje. Bynajmniej w mojej wersji silnikowej z 4 pinowym wejściem do czujnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach