Skocz do zawartości

mosqito

  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mosqito

  • Urodziny 07.02.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    MoSqItOB5
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    LEG/MC

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Witam po dłuższej nieobecności Doszedł kolejny element układanki... Olej był wymieniany 26.05.2014 r Wczoraj jak sprawdzałem stan oleju na bagnecie zauważyłem dużą nadwyżkę oleju ( ponad max. ) Olej po sprawdzeniu wydawał się jakby miał niską lepkość ("tzn. rzadki"). Także zwróciłem uwagę, że jak jeżdżę to stan w zbiorniczku wyrównawczym był lekko poniżej średniej, lecz jak auto stoi długo - stan min. Czy to już może mnie uświadamiać to o uszkodzeniu uszczelki pod głowicą, bądź samej głowicy, która mogła być źle splanowana ? Auto było po naprawie rok temu ?! -- to jest wielkie nie porozumienie ;(
  2. Kolego, Możesz w taki sposób sprawdzić czy turbo nie siadło czy przepływomierz. http://sprawdz.auto.pl/diagnostyka-przeplywomierza/ Ja to spróbowałem w ojca aucie Skoda OCTAVIA I 2004r. Też przy 120km\h wyłączało się turbo. Raz porządnie przegonił i okazało się że turbo zabite było i po tej akcji wróciło wszystko do normy. Fakt pali w tedy jak smok w trakcie tej przeróbki, ale pomogło i teraz jeździ normalnie.
  3. Musisz sciagnac z derzaka przedniego kratke pod tablica rejestracyjna tam masz czujnik temp. zew. przy chlodnicy.
  4. Był czyszczony układ oraz wymieniany zbiorniczek wyrównawczy. Jutro mam wolne i spróbuje zrobić co piszecie z chłodnicą oleju. Dam znać czy coś z tego wyszło ;D
  5. Teraz tak czytałem na ten temat... Jest jakiś sposób by sprawdzić czy chłodnica oleju uszkodziła się ? Czy tylko przez plamy w zbiorniku wyrównawczym ?
  6. Czy w tym przypadku jakoś można odwołać się do mechanika, że zjeb.. sprawę ?
  7. Cześć wszystkim, Od razu chciałbym podkreślić, że szukałem na forum w sprawie mojego problemu i nie znalazłem więc mój temacik. Rok temu (26-07-2013) miałem naprawiana głowicę a dokładnie: spr. szczelności planowanie wymiana prowadnic wymiana zaworów wymiana uszczelniaczy obróbka gniazd tulejowanie otw. wtrysku wymiana pompy wody komplet uszczelek głowicy + śruby simering uszczelka pokrywy zaworów Niestety prawdopodobnie problem wraca. Znów ze zbiorniczka z płynem chłodzącym ubywa nie dużo płynu i są tłuste plamy na ściankach zbiorniczka. Niedawno robiłem test u mechanika na spaliny w zbiorniczku i wynikło, że nie zawiera żadnych olei i spalin (dziwne). Sprawdzałem po dłuższej jeździe czy węże od układu chłodzenia nie spuchły - nie spuchły. Przy odpalonym aucie i odkręconym zbiorniczku nie wywala mi płynu oraz płyn się nie pieni. Silnik pracuje równo przy pracy na biegu jałowym. Nie ma problemów z odpalaniem auta na zimno. Temperatura silnika w normie 90˚C. Jak załączam climatronik i załączę grzanie to nie czuje spalin w środku, jak to nie którzy mówią, że powinno się czuć przy uszkodzonej uszczelce pod głowicą. I moje pytanie jest następujące. 1) Czy jest to możliwe, że uszczelka została uszkodzona i trzeba ją wymienić ? 2) Czy jest to normalny odruch po naprawie głowicy bądź nie dawnej wymianie całego płynu chłodniczego (wymiana termostatu)? 3) Czy jest to źle wykonana robota mechanika, który podejmował się naprawy tego ?
  8. Czy wy mówicie o króćcu, który znajduje się przy termostacie ?
  9. Siemka. Takie wykonanie USB zamiast kasety jest super. Tylko czy ktoś wie jak to dokładnie podłączyć ? Czy ktoś się kiedyś w tym bawił ? http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1259314.html a tak najlepiej,
  10. Uniroyal RainExpert koła miałem i są godne polecenia Fakt są delikatnie głośne lecz coś za coś. Sprzedałem je w komplecie z poprzednim autem, ale teraz mam ponownie Passata i za nie długo mam zamiar kupić
  11. Czy ktoś tak już kiedyś robił ze swoją anteną ?! Czekam na opinie i sugestie
  12. Witam, mam stalowe felgi 16" poszukuje jakieś oponki możecie polecić jaki rozmiar polecacie? Zimówki mam 205/60/16 Potrzebuje kupić tanio i dobre opony tak do 1000zł
  13. Nie wiem czy pomogę lecz w moim przypadku gdy mam Paska B5 1.9 tdi 115km to miałem problem z wiązką kabli od silnika które dochodzą do pompowtryskiwaczy co wcześniej powodowało złą praca 1 pompowtrysku. Po wymianie działa jak należy... Widzę w twoim profilu masz ten sam silnik co ja to lepiej od tego zacznij swoją zabawę w naprawę Paska xDD
  14. I tak raczej zrobię... Fakt zderzak już w przywróciłem do stanu używalności, lecz to co musiałem robić to już moje siódme poty . Więc proszę o pomoc w napisaniu odwołania od tej decyzji . Co mam i w jaki sposób napisać żeby dotarło do nich ta sprawa. Wiem że na pewno nie będzie szybko to rozwiązane lecz chce odzyskać chociaż pieniądze za uszkodzoną część ( a że w jakiś dla mnie sposób sam naprawiłem to już moja sprawa ). Poniżej umieszczam o tą decyzję jaką otrzymałem... [ATTACH=CONFIG]69900[/ATTACH]
  15. Przyłączam się do tematu... Volkswagen Passat B5 1997r. (115KM) SEDAN Kilka dni temu na stacji ORLEN w Legnicy z korzystałem z ich auto myjni. Wszystko było ok, aż do momentu gdy jedna z szczot chwyciła prawy tylny zderzak( od nadkola kącik ) i zaczęło go wyginać do połowy ( prawego boku ). Zgłosiłem to na stacji zaistniały incydent. Dzień później otrzymałem potrzebne informacje i skierowali mnie z ich polisą do WARTY. Fakt kilka dni później przyjechał rzeczoznawca porobił fotki itd. Po kilku dniach dzwonie do WARTY z pytaniem o wartość wyliczonych szkód co dowiedziałem się że będzie to kwota 677zł . Wydaje mi się że nie jest to kwota odpowiednia do kupna i wymiany nowego zderzaka. A i zapomniałem dopisać o zniszczonej antenie którą mam na dachu na stałe zamontowaną. Czy możecie się wy na ten tema wypowiedzieć ? Auto nie było bite nie szpachlowane itp.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności