iceman150
-
Liczba zawartości
16 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O iceman150
- Urodziny 19.01.1988
Informacje osobiste
-
Imię
Kamil
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Grudziądz
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1998
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Wysokie zawieszenie do Passata
iceman150 odpowiedział WinduR → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
A co to za zestaw? Jak przebiegł montaż? -
Wymiana - Konserwacja zespołu napędowego wycieraczek - passat 3BG
iceman150 odpowiedział kazio → na temat → Poradniki i instrukcje
Odgrzeję nieco temat. Wziąłem się za serwis mechanizmu wycieraczek, wszystko ładnie i pięknie poszło. Napotkałem tylko jeden problem. Zgubiłem te zawleczki do trzpienia wycieraczki, które utrzymuje trzpień w prawidłowej pozycji (ten pół pierścień). Czy możecie podpowiedzieć mi gdzie kupić te pierścienie jak się nazywają ew. nr części. A może da się zastąpić to pierścieniem ziegera - jakim wymiarem? -
Wymiana - Konserwacja zespołu napędowego wycieraczek - passat 3BG
iceman150 odpowiedział kazio → na temat → Poradniki i instrukcje
Panowie jestem po naprawie mechanizmu w moim B5, Niestety nie obyło się bez wymiany mechanizmu, było tak zapieczone że nie mogłem nawet młotkiem wybić trzpienia. Ostatecznie udało się wszystko poskładać, chociaż przyznam że dojście jest fatalne. Niestety nie wszystko udało się idealnie poskładać. Mam problem z montażem podszybia, po wciśnięciu w rynienkę nie trzyma się to tak jak poprzednio. Tak naprawdę siedzi dość luźno i można bez problemu wyjąć je jedną ręką. Czy to jest normalne zjawisko? Nie chcę wciskać na siłę bo jak mocno ściskam to aż szyba robi się biała. Macie na to jakiś sposób? -
Ja co prawda korzystam z Eberspachera, ale ujęcie paliwa mam trójnik na przewodzie paliwowym idącym do filtra paliwa. Oczywiście mowa o TDI. Moim zdaniem jak nie jesteś jakimś super elektronikiem, to pieca bez wiązki nie ma co brać bo zabawy troszkę z tym jest. No i zawsze ryzykujesz takim drutowaniem, awarię w najmniej przewidywanym momencie, a w skrajnym przypadku pożar. Spróbuj zadzwonić pod nr: 601 052 155 - może on będzie miał jakieś kompletne piece, a jak się dogadasz to i Ci zamontuje.
-
jak kogoś interesuje vcds lite 1.2 full version!!
iceman150 odpowiedział losgorniacos → na temat → Diagnostyka VAG
No niestety pomocy się nie doczekałem. Dla potomnych dodam, że niestety przy pomocy podstawowej wersji (nierejestrowanej) VCDS ze strony Rosstechu nie ma możliwości odpowietrzenia pompy ABS. Wejście w Basic Settings jest w ogóle zablokowane. -
jak kogoś interesuje vcds lite 1.2 full version!!
iceman150 odpowiedział losgorniacos → na temat → Diagnostyka VAG
Panowie posiadam kabelek KKL + VCDS Lite z Rosstechu i czy przy pomocy tego zestawu uda mi się odpowietrzyć pompę ABS w moim Passacie? Niestety nie posiadam VAGA -
jak kogoś interesuje vcds lite 1.2 full version!!
iceman150 odpowiedział losgorniacos → na temat → Diagnostyka VAG
Dołączam się do prośby [email protected] Dziękuje dobroczyńcy -
No na wersji PL byłoby mi nieco łatwiej VCDS Lite jest darmowy?
-
Witam Panowie gorąca prośba czy ktoś mógłby podesłać mi jakiś działąjący Vag-com PL i VAG-com 409-1. Mój interpace to KKL od viakena. Mój mail [email protected]
-
Dzięki wielkie za pomoc W takim razie zamawiam.
-
2003 w przypadku Tourana wystarczy mi diagnozowanie i odczyty parametrów.
-
Domyślam się że pytań takich było trochę, ale linki powygasały i dlatego mam pytanie Passat 1,9TDI AFN 1998r. i sporadycznie Touran AVQ, diagnostyka, robienie logów i robienie jakiś drobnych modyfikacji. Czy ten kabel się nada? http://allegro.pl/najlepszy-najtanszy-vag-usb-kkl-line-we-wtyku-obd-i4888153072.html
-
Raczej wolniejszy bo -jest cięższy -napęd AWD generuje większe opory toczenia dlatego tez więcej pali. Synchro dodatkowo ma inna konstrukcje zawieszenia tylnego.
-
Kostka jest pod taką czarną pokrywką obok zbiorniczka płynu hamulcowego gdzie zamontowanych jest kilka kostek? Jest możliwość sprawdzenia miernikiem tego czujnika? Dzięki za wcześniejsze wypowiedzi.
-
Koledzy dziś po uruchomieniu auta na moim wyświetlaczu klimatronica pojawiła się temperatura zewnętrzna (-51) faktycznie było coś ok 30 w plusie . Jednocześnie pomimo uruchomienia klimatyzacji ta jakoś nie chciała chłodzić. Domyślam się, że jest to spowodowane właśnie tym mylnym odczytem czujnika temp. zew. Możecie mi podpowiedzieć gdzie on się znajduje i gdzie ewentualnie po drodze włącza się on jakimiś kostkami w inne obwody bo chciałbym sprawdzić czy on po prostu ma gdzieś niekontakt. Tym bardziej że takie dziwne temp. pokazywał mi już kilkukrotnie a potem mu przeszło.