pietrek_g Zgłoś #2061 Napisano 21 Lipca 2016 Na allegro są juz po kompletnej regeneracji wystawione z gwarancją 6 m-cy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cannabinol Zgłoś #2062 Napisano 21 Lipca 2016 No wiem że są na allegro, ale rozbieżność w cenie jest spora a nie chcę kupować z firmy krzak. Co mi z tego że dają gwarancję jak taka oto firma przyśle mi złom i będe musiał dwa razy zapłacic za montaż sprężarki i nabicie układu...Wyjdzie więcej niż kupić jakąś droższą. O to mi się rozchodzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #2063 Napisano 21 Lipca 2016 Ja kupiłem rok temu taką za 350pln i działa bez problemów do dziś. Klima chłodzi aż miło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zdrowy_zab Zgłoś #2064 Napisano 22 Lipca 2016 Witam Mam mały problem z klimatyzacją w moim b5 3b. Gdy jadę w mieście, samochód stoi, klimatyzacja nie chłodzi. Gdy tylko wyjadę na trasę chłodzi aż miło. Wentylator klimatyzacji oczywiście w pozycji auto działa. Ostatnio gdy pochodził na wolnych obrotach trochę dłużej, sprężarka naprzemian załączala się (i wtedy chłodziło) by po ok 30s przestać i tak w kółko. Climatronic nie pokazuje żadnego błędu. Czy może to być objaw małej ilości czynnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #2065 Napisano 22 Lipca 2016 Panowie zrzucał ktoś z was sprężarke denso (polift) i spuszcał z niej olej? Ile go tam mniej więcej jest? Ze do czystego ukaldu daje sie 245cc to wiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michalk88 Zgłoś #2066 Napisano 22 Lipca 2016 (edytowane) Witam, wracam ponownie, po podjętej walce wymieniono mi zawór sprężarki, który podobno miał być przyczyną zbyt wysokiego ciśnienia, wymieniono mi też nagrzewnicę, a przy okazji silniczek v71 Teraz w końcu grzeje. I działa obieg zamknięty. Chłodzi raczej też ok, ale nadal kurczę mam wrażenie że to powietrze nie jest tłoczone wystarczająco, co z tego że przy kratce jest te 5-6 stopni. Muszę ustawić dmuchawę niemal na full (aż huczy) to wtedy rzeczywiście czuję że coś daje. Wyskoczył mi też kilkakrotnie błąd 4f9 i migał panel klimatronika. Raz się pojawia ten błąd, raz nie. Czytałem na forum sporne informacje: jedni piszą, że dotyczy to wentylatora przy chłodnicy, inni że dmuchawy. Pół roku temu zmieniłem dmuchawę, ale niestety kupiłem używkę. I się teraz zastanawiam, za który się brać, ten w dmuchawie tragicznych szczotek nie ma. Błąd pojawiał się po wymianie nagrzewnicy. Wyjąłem go i zamontowałem z powrotem i błąd znikł sam od siebie, a nic z tym wentylatorem nie robiłem. Zastanawiam się czy kupować nówkę, czy może szukać jeszcze używki. Bo kupę kasy w to poszło. I nie chce już wydawać kolejnej w błoto...i czy w ogóle sprawa dotyczy całej tej dmuchawy... PS Ten przy chłodnicy zawsze się kręci gdy załączam klimę, nie wyciągałem go bo z nim więcej zabawy. Dmuchawa też zawsze załącza, czasami tylko z takim opóźnieniem zaczyna się obracać (tzn, że jak załączę na panelu, to zacznie tłoczyć dopiero po jakiś 5-7 sek.) Dodam tez dla jasnosci ze filtr kabinowy zmieniałem jakies 3 miesiące temu. Tym razem kupiłem węglowy z górnej półki. Siłą rzeczy wywaliłem parę listków które w nim były gdy zaglądałem na klapę obiegu zamkniętego Edytowane 23 Lipca 2016 przez michalk88 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #2067 Napisano 23 Lipca 2016 (edytowane) Witam Mam mały problem z klimatyzacją w moim b5 3b. Gdy jadę w mieście, samochód stoi, klimatyzacja nie chłodzi. Gdy tylko wyjadę na trasę chłodzi aż miło. Wentylator klimatyzacji oczywiście w pozycji auto działa. Ostatnio gdy pochodził na wolnych obrotach trochę dłużej, sprężarka naprzemian załączala się (i wtedy chłodziło) by po ok 30s przestać i tak w kółko. Climatronic nie pokazuje żadnego błędu. Czy może to być objaw małej ilości czynnika? Wygląda na problem z wentylatorem chłodnicy.Sprawdź czy po włączeniu klimatyzacji wentylator startuje. Edytowane 23 Lipca 2016 przez waski1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zdrowy_zab Zgłoś #2068 Napisano 23 Lipca 2016 Tak, wentylator pracuje... Jest nowy, tydzień temu zmieniłem, stary był już zatarty... Byłem również pewien że to wina wentylatora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #2069 Napisano 24 Lipca 2016 Tak, wentylator pracuje... Jest nowy, tydzień temu zmieniłem, stary był już zatarty... Byłem również pewien że to wina wentylatora. Umyj chłodnicę , może zawalone gnojem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kodzia Zgłoś #2070 Napisano 24 Lipca 2016 Kolejny problem: Szukam sprężarki do mojego B5.Oryginalna ma oznaczenie 8D0 260 805D.Dosyć ciężko ją znaleść i tu rodzi się pytanie czy inne modele będą pasować a jeśli tak to jakich oznaczeń mam szukać. Z góry dziękuję za odpowiedź. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #2071 Napisano 24 Lipca 2016 Literki na końcu zmieniały się w zależności od rocznika więc z tego co wiem reszta jest taka sama w każdej sprężarce. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kodzia Zgłoś #2072 Napisano 25 Lipca 2016 (edytowane) A jeśli końcówka jest 805C ale początek to 4B0?I czy np. 8D0 260 805 RX będzie pasowało? [h=2][/h] Edytowane 25 Lipca 2016 przez kodzia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #2073 Napisano 25 Lipca 2016 Ten 4B0 może nie podejść. Chociaż ręki se nie dam. Jeśli wejścia węży i wtyczka są takie same i w tych samych miejscach to podejdzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
juvesimon Zgłoś #2074 Napisano 26 Lipca 2016 (edytowane) Mam problem, kupiłem pasek do kompresora klimatyzacji (kod paska 4PK 855) i wydawać by się mogło, że kupiłem właściwy. Jednak przy próbie montażu ogarnąłem, że mój napinacz jest PŁASKI (bez rowków)? Co w tym wypadku jakiś inny pasek pod to musi podejść czy po prostu wymienić napinacz? No chyba, że to nie napinacz... Edytowane 26 Lipca 2016 przez juvesimon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Romi Zgłoś #2075 Napisano 26 Lipca 2016 Mam problem, kupiłem pasek do kompresora klimatyzacji (kod paska 4PK 855) i wydawać by się mogło, że kupiłem właściwy. Jednak przy próbie montażu ogarnąłem, że mój napinacz jest PŁASKI (bez rowków)? Co w tym wypadku jakiś inny pasek pod to musi podejść czy po prostu wymienić napinacz? No chyba, że to nie napinacz... Pasek masz taki jak należy, a napinasz powinieneś mieć taki jak na zdjęciu w załączonym pliku. napinacz.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarek89 Zgłoś #2076 Napisano 7 Sierpnia 2016 Witam, czy przy starcie climatronica powinny się podnieść obroty czy spaść? U mnie w AWX-e delikatnie spadają i słychać jakby motor bardziej twardo pracował. W dodatku bez klimy korekty na pompkach mam w granicy 0,3 a po włączeniu klimy tylko na jednej pompce 1,0. Ma to jakiś związek? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #2077 Napisano 7 Sierpnia 2016 Z silnikiem norma że obroty lekko spadną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarek89 Zgłoś #2078 Napisano 8 Sierpnia 2016 Spadają bo sprężarka daje opór ale ta korekta na pompce przy włączeniu klimy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
norbi108 Zgłoś #2079 Napisano 7 Września 2016 Witam Ja też borykam sie z awarią Klimy w passacie b5 99r 1.9 TDI PD. Zaczęło sie w tamtym roku gdy na wiosne okazało sie ze gaz uciekl. Nabilem ją i chodziła do jesieni, iznowu klapa. Wiosną tego roku znowu nabiałem z kolorem i po miesiacu był widoczny wyciek z zaworu upustowego w sprężarce. Więc zdemontowałem go (trzyma go zabezpieczenie segera) i pod nim byl oring. Wiec go wymieniłem na nowy i zamocowalem. Nabilem klimę, i cieszyłem się chłodem do polowy sierpnia jak pewnego ranka odpaliłem auto i po dwóch minutach zawór wystrzelił ze sprężarki. Na pierwszy rzut oka nie wytrzymał seger. Minął tydzien jak na nowo zamontowalem zawór z nowym segerem i po nabiciu byla szczelność ale Klima nie chodziła, koleś powiedział zebym wymienił osuszacz i dysze dławiacą. Wymieniłem i wczoraj po nabiciu ręce mi opadły, Klima zamiast jakiś 2 barów ma 5. Nie znam się na tym, i koleś który mi nabija klimę też już nie wie co jest grane. Proszę o poradę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #2080 Napisano 7 Września 2016 Wentylator na chłodnicy się włącza (ten mniejszy)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach