Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Ale ja wiem 4-5 stopni ma byc na wyjsciu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli jak gość klime nabijał to tam już jest mieszanka gazu z olejem?? czy poprostu został mi stary olej w układzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czyli jak gość klime nabijał to tam już jest mieszanka gazu z olejem?? czy poprostu został mi stary olej w układzie.

 

Zapytaj tych gości którzy nabijali klimę czy zapodali olej i w jakiej ilości.

Nawet gdy podłączysz stację do obsługi klimatyzacji to i tak jakaś ilość oleju zawsze pozostaje w układzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oni nie napełniali stacją tylko bezpośrednio z butli. Zwykła butla jakieś dwa manometry i do przodu. Klima niby chłodzi, ale boje się żeby sprężarki nie zatrzeć. Czy można w Vagu zobaczyć jaka tamperatura leci z nawiewów??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale na przewodzie mogli mieć podpięty naolejacz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Mam taki problem. Nieszczelny jest wąż pomiędzy sprężarką a chłodnicą klimatyzacji. Może ktoś wie jaki ta część na numer? Dzwoniłem do ASO i w sumie mogłem się od razu zapytać o nr części ale jak mi powiedzieli cenę to z wrażenia nie mogłem nic z siebie wydusić. Jak już tutaj gdzieś było to przepraszam ale nie mogłem znaleźć. Mój samochód jak w opisie B5FL 1.9 AFV. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oliwy nie dokładał dzwoniłem to mówił że nie trzeba bo stara została. Żeby spręzarka nie powiedziała AMEN :/ Co jeszcze wpływa na wydajność chłodzenia?? Jeżeli klima nabita, układ szczelny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
cześć. Mam taki problem. Nieszczelny jest wąż pomiędzy sprężarką a chłodnicą klimatyzacji. Może ktoś wie jaki ta część na numer? Dzwoniłem do aso i w sumie mogłem się od razu zapytać o nr części ale jak mi powiedzieli cenę to z wrażenia nie mogłem nic z siebie wydusić. Jak już tutaj gdzieś było to przepraszam ale nie mogłem znaleźć. Mój samochód jak w opisie b5fl 1.9 afv. Pozdrawiam

 

3b0 260 701b

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Co jeszcze wpływa na wydajność chłodzenia?? Jeżeli klima nabita, układ szczelny.

 

Sprawność wiatraków przy chłodnicy, stopień zabrudzenia skraplacza, stopień zuzycia sprężarki, zabrudzenie sitka przy dyszy rozprężnej itd

 

U mnie sprawność klimy poprawiła sie po czyszczeniu skraplacza (chłodnicy klimy). Czy mam te 4-5 stopni to wątpię bo i sprężarka ma swoje lata, ale w aucie jest przyjemnie w upały.

 

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3b0 260 701b

 

Dzięki

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Oliwy nie dokładał dzwoniłem to mówił że nie trzeba bo stara została. Żeby spręzarka nie powiedziała AMEN :/ Co jeszcze wpływa na wydajność chłodzenia?? Jeżeli klima nabita, układ szczelny.

 

Przy okazji spuszczania czynnika wymień dyszę rozprężną, koszt niewielki a może to coś poprawi. Osuszacz też podobno powinno się raz na parę lat wymienić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry Państwu,

 

U mnie w pasku (pomijając, że pasek cieta) to klima działa świetnie jak się jedzie, a jak się postoi chwilę w korku to zaraz przestaje chłodzić. Co jak wiadomo jest przykre, gdyż wtedy klima jest najbardziej potrzebna. Czego to może być objaw? Czy np. coś się psuje, czy jest za mało czynnika chłodzącego? I jeszcze gdy intensywnie chłodzi, czyli gdy jest w aucie bardzo gorąco lub gdy ustawię ją na minimum, to zaczyna mieć przerwy, trochę takie dmuchanie przerywane się robi.

 

Pozdrawiam

maciejo

 

EDIT. Dziękuję za odzew, postaram się dzisiaj sprawdzić czy te wiatraki działają.

Edytowane przez maciejo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może być przypchana dysza rozprężna bądź osuszacz już zabity. Wtedy nadmiernie rośnie ciśnienie i czujnik wyłącza sprężarke.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Dzień dobry Państwu,

 

U mnie w pasku (pomijając, że pasek cieta) to klima działa świetnie jak się jedzie, a jak się postoi chwilę w korku to zaraz przestaje chłodzić.

maciejo

 

Wiatraki przy chłodnicy działają ?

Ten elektryczny i ten ze sprzegłem wiskotycznym ?

 

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też stawiałbym na wiatrak elektryczny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak jest, jak zwykle mieliście rację. Nie działa wiatrak ten po lewo. Pewnie można tylko ten wiatrak wymienić?

 

PS. U mnie w pasku wszystko się sprawdza co jest opisane tu na forum, niedawno przekroczyłem 200 tysięcy i oczywiście padł alternator:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiatrak to koszt ok 130 zł... niedawno wymieniałem.

Brałem pierwszy lepszy z alle.. wszystko to i tak chińszczyzna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

 

Koledzy mam do Was pytanie, generalnie chodzi o klimatyzację Passat b5 1997r 1.8T. Mianowicie wczoraj zaobserwowałem, że podczas pracy klimatyzacji wiatrak za nią odpowiedzialny pracuje lekko "bijąc". Po wyłączeniu klimatyzacji i silnika złapałem ten wiatrak i on jest lekko luźny, czuć luz w płaszczyźnie silnik a zderzak, klima chodzi jak złoto, chłodzi idealnie, pracuje cicho, tylko to bicie wiatraka. Wybieram się w te wakacje do Chorwacji i nie chciałbym nieoczekiwanych niespodzianek. Pytanie brzmi czy każdy wiatrak ma delikatny luz, czy żadnego luzu być nie powinno ?

 

Gdyby któryś z Was był bardziej obeznany w tym temacie i jest z Łodzi i istnieje możliwość abyśmy się spotkali i ktoś to zobaczył bardziej fachowym okiem będę wdzięczny.

 

 

Dzięki i pozdrawiam,

 

Kamil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po uzupełnieniu czynnika wentylator klimy pracuje razem ze sprężarką na II biegu. Nie przełącza między biegami w zależności od "obciążenia" klimy, tylko wyje do momentu przełączenia na tryb ECON czyli wyłączenia kompresora. Czynnika brakowało ok.60 gramów. Błędów z klimy na VAGu - brak. Czujnik temperatury (czteropinowy) OK. Czy to czujnik ciśnienia ? Jak go sprawdzić, czy wymieniać w ciemno ? A może panel ?

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,

 

Mianowicie mam taki problem z climatronikiem w moim b5 3bg!

Klima bardzo słabo chłodzi! Kompresor się włącza ale wiatrak nie! Nawet na krótko! Napięcie na wtyczce do wentyla 6,3 bodajże.

Oprócz tego rurki od klimy przy filtrze kabinowymi (cienka bardzo zimna, grubsza normalna temperatura otoczenia), a rurki przy zaworach oby dwie w temperaturze otoczenia! Jedyny błąd to znany wszystkim 4FA!

Czy ktoś się spotkał już z tym? I może podpowiedzieć gdzie się zabrać? Bo wiatrak do wymiany rozumiem?

 

Dzięki z gory

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności