Łysy Zgłoś #1461 Napisano 15 Czerwca 2015 Ale ja wiem 4-5 stopni ma byc na wyjsciu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #1462 Napisano 15 Czerwca 2015 Tabela temperatur w/g Magneti Marelli. https://picasaweb.google.com/lh/photo/RU7iiapiBr-OchDpWkJtP9sbWtlarCb6jNFi2SPpHVY?feat=directlink Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noidemm Zgłoś #1463 Napisano 16 Czerwca 2015 Czyli jak gość klime nabijał to tam już jest mieszanka gazu z olejem?? czy poprostu został mi stary olej w układzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #1464 Napisano 16 Czerwca 2015 Czyli jak gość klime nabijał to tam już jest mieszanka gazu z olejem?? czy poprostu został mi stary olej w układzie. Zapytaj tych gości którzy nabijali klimę czy zapodali olej i w jakiej ilości. Nawet gdy podłączysz stację do obsługi klimatyzacji to i tak jakaś ilość oleju zawsze pozostaje w układzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noidemm Zgłoś #1465 Napisano 16 Czerwca 2015 Oni nie napełniali stacją tylko bezpośrednio z butli. Zwykła butla jakieś dwa manometry i do przodu. Klima niby chłodzi, ale boje się żeby sprężarki nie zatrzeć. Czy można w Vagu zobaczyć jaka tamperatura leci z nawiewów?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #1466 Napisano 16 Czerwca 2015 Ale na przewodzie mogli mieć podpięty naolejacz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
El_Comendante Zgłoś #1467 Napisano 26 Czerwca 2015 Cześć. Mam taki problem. Nieszczelny jest wąż pomiędzy sprężarką a chłodnicą klimatyzacji. Może ktoś wie jaki ta część na numer? Dzwoniłem do ASO i w sumie mogłem się od razu zapytać o nr części ale jak mi powiedzieli cenę to z wrażenia nie mogłem nic z siebie wydusić. Jak już tutaj gdzieś było to przepraszam ale nie mogłem znaleźć. Mój samochód jak w opisie B5FL 1.9 AFV. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noidemm Zgłoś #1468 Napisano 26 Czerwca 2015 Oliwy nie dokładał dzwoniłem to mówił że nie trzeba bo stara została. Żeby spręzarka nie powiedziała AMEN Co jeszcze wpływa na wydajność chłodzenia?? Jeżeli klima nabita, układ szczelny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waski1 Zgłoś #1469 Napisano 26 Czerwca 2015 cześć. Mam taki problem. Nieszczelny jest wąż pomiędzy sprężarką a chłodnicą klimatyzacji. Może ktoś wie jaki ta część na numer? Dzwoniłem do aso i w sumie mogłem się od razu zapytać o nr części ale jak mi powiedzieli cenę to z wrażenia nie mogłem nic z siebie wydusić. Jak już tutaj gdzieś było to przepraszam ale nie mogłem znaleźć. Mój samochód jak w opisie b5fl 1.9 afv. Pozdrawiam 3b0 260 701b Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herflik-00 Zgłoś #1470 Napisano 26 Czerwca 2015 Witam Co jeszcze wpływa na wydajność chłodzenia?? Jeżeli klima nabita, układ szczelny. Sprawność wiatraków przy chłodnicy, stopień zabrudzenia skraplacza, stopień zuzycia sprężarki, zabrudzenie sitka przy dyszy rozprężnej itd U mnie sprawność klimy poprawiła sie po czyszczeniu skraplacza (chłodnicy klimy). Czy mam te 4-5 stopni to wątpię bo i sprężarka ma swoje lata, ale w aucie jest przyjemnie w upały. pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
El_Comendante Zgłoś #1471 Napisano 26 Czerwca 2015 3b0 260 701b Dzięki - - - - - aktualizacja - - - - - Oliwy nie dokładał dzwoniłem to mówił że nie trzeba bo stara została. Żeby spręzarka nie powiedziała AMEN Co jeszcze wpływa na wydajność chłodzenia?? Jeżeli klima nabita, układ szczelny. Przy okazji spuszczania czynnika wymień dyszę rozprężną, koszt niewielki a może to coś poprawi. Osuszacz też podobno powinno się raz na parę lat wymienić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciejo Zgłoś #1472 Napisano 4 Lipca 2015 (edytowane) Dzień dobry Państwu, U mnie w pasku (pomijając, że pasek cieta) to klima działa świetnie jak się jedzie, a jak się postoi chwilę w korku to zaraz przestaje chłodzić. Co jak wiadomo jest przykre, gdyż wtedy klima jest najbardziej potrzebna. Czego to może być objaw? Czy np. coś się psuje, czy jest za mało czynnika chłodzącego? I jeszcze gdy intensywnie chłodzi, czyli gdy jest w aucie bardzo gorąco lub gdy ustawię ją na minimum, to zaczyna mieć przerwy, trochę takie dmuchanie przerywane się robi. Pozdrawiam maciejo EDIT. Dziękuję za odzew, postaram się dzisiaj sprawdzić czy te wiatraki działają. Edytowane 5 Lipca 2015 przez maciejo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #1473 Napisano 4 Lipca 2015 Może być przypchana dysza rozprężna bądź osuszacz już zabity. Wtedy nadmiernie rośnie ciśnienie i czujnik wyłącza sprężarke. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herflik-00 Zgłoś #1474 Napisano 4 Lipca 2015 Witam Dzień dobry Państwu, U mnie w pasku (pomijając, że pasek cieta) to klima działa świetnie jak się jedzie, a jak się postoi chwilę w korku to zaraz przestaje chłodzić. maciejo Wiatraki przy chłodnicy działają ? Ten elektryczny i ten ze sprzegłem wiskotycznym ? pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #1475 Napisano 5 Lipca 2015 Też stawiałbym na wiatrak elektryczny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciejo Zgłoś #1476 Napisano 5 Lipca 2015 Tak jest, jak zwykle mieliście rację. Nie działa wiatrak ten po lewo. Pewnie można tylko ten wiatrak wymienić? PS. U mnie w pasku wszystko się sprawdza co jest opisane tu na forum, niedawno przekroczyłem 200 tysięcy i oczywiście padł alternator:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_pesel Zgłoś #1477 Napisano 5 Lipca 2015 Wiatrak to koszt ok 130 zł... niedawno wymieniałem. Brałem pierwszy lepszy z alle.. wszystko to i tak chińszczyzna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kaszelek Zgłoś #1478 Napisano 6 Lipca 2015 Witajcie, Koledzy mam do Was pytanie, generalnie chodzi o klimatyzację Passat b5 1997r 1.8T. Mianowicie wczoraj zaobserwowałem, że podczas pracy klimatyzacji wiatrak za nią odpowiedzialny pracuje lekko "bijąc". Po wyłączeniu klimatyzacji i silnika złapałem ten wiatrak i on jest lekko luźny, czuć luz w płaszczyźnie silnik a zderzak, klima chodzi jak złoto, chłodzi idealnie, pracuje cicho, tylko to bicie wiatraka. Wybieram się w te wakacje do Chorwacji i nie chciałbym nieoczekiwanych niespodzianek. Pytanie brzmi czy każdy wiatrak ma delikatny luz, czy żadnego luzu być nie powinno ? Gdyby któryś z Was był bardziej obeznany w tym temacie i jest z Łodzi i istnieje możliwość abyśmy się spotkali i ktoś to zobaczył bardziej fachowym okiem będę wdzięczny. Dzięki i pozdrawiam, Kamil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mmmariooo Zgłoś #1479 Napisano 6 Lipca 2015 Po uzupełnieniu czynnika wentylator klimy pracuje razem ze sprężarką na II biegu. Nie przełącza między biegami w zależności od "obciążenia" klimy, tylko wyje do momentu przełączenia na tryb ECON czyli wyłączenia kompresora. Czynnika brakowało ok.60 gramów. Błędów z klimy na VAGu - brak. Czujnik temperatury (czteropinowy) OK. Czy to czujnik ciśnienia ? Jak go sprawdzić, czy wymieniać w ciemno ? A może panel ? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
swirus84 Zgłoś #1480 Napisano 6 Lipca 2015 Witam wszystkich, Mianowicie mam taki problem z climatronikiem w moim b5 3bg! Klima bardzo słabo chłodzi! Kompresor się włącza ale wiatrak nie! Nawet na krótko! Napięcie na wtyczce do wentyla 6,3 bodajże. Oprócz tego rurki od klimy przy filtrze kabinowymi (cienka bardzo zimna, grubsza normalna temperatura otoczenia), a rurki przy zaworach oby dwie w temperaturze otoczenia! Jedyny błąd to znany wszystkim 4FA! Czy ktoś się spotkał już z tym? I może podpowiedzieć gdzie się zabrać? Bo wiatrak do wymiany rozumiem? Dzięki z gory Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach