Skocz do zawartości

swirus84

  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O swirus84

  • Urodziny 16.06.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Miroslaw
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    inowroclaw

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2004
  1. Jakieś błędy na climatronicu lub vagu? Osuszacz wymieniony? Pozdro
  2. Przerabialem 3 tygodnie temu, opornika tak zardzewiała ze się w rękach rozpadała przy wymianie! U mnie b5 fl. Napięcie dawało na woltomierz ale puste (wiatraka nie ruszy). Opornika wymieniona ( udało mi się tylko w VW ). Tanio nie było! Pozdrawiam
  3. Panowie musze podmienić rezystor wentylatora klimy tkz opornica! Wie ktoś gdzie szukać?
  4. Ok, obyczaje go jak w będę PL za kilka dni. Trochę się liczą za niego ponad 300 zeta:placzka
  5. Kendal do PL Jazda w piekarniku:stop
  6. Waski, musi byc chyba jakis sposob co?? Skoro sprzedaja czesci zamienne?:rozpacz:ocochodzi Dzieki
  7. Umowilem sie z magikiem od klimy na jutro aby wyssac czynnik i wyjac ten zaworek z kompresora:lol w nadzieji ze uda sie rozczytac numer seryjny i zamowic dokladnie taki sam :wojak Zdam raport jak bede wiedzial wiecej:ok Pozdro
  8. A sorki faktycznie sie zakrecilem:-) To troche lipa bo myslalem ze uda mi sie to tanim kosztem zrobic :ok A tu lipa:poddajesie Jakies pomysly??:hmm Dzieki
  9. Dzięki wielkie, wąski ten link prznosi mnie tylko na stronę ale nie pokazuje który to? Możesz proszę napisać model i znajdę albo jeszcze raz linka wrzucić bo jest i chyba ze 59 wsunie:-) - - - - - aktualizacja - - - - - Dzięki wielkie
  10. Jasna sprawa, opisze wszystko tylko muszę ten zaworek znaleść najpierw! Bo jestem w GB - - - - - aktualizacja - - - - - Czy ktoś się orientuje jaki jest numerek tego zaworka regulującego? Albo jak wyglada (jakieś zdjęcia) Dzięki forumowicze
  11. Ok, dzieki za odpowiedz! Wymienię ten zaworek! W końcu to nie majątek porównujac koszt sprężarki! A chodzi w miarę cicho i obciążeń silnik bo czuć spadek obrotów:-) Wiesz może jak profesjonalnie on się nazywa ten zaworek? Dzięki jeszcze raz Desper Pozdro - - - - - aktualizacja - - - - - Mam nadzieje ze się mylisz i to Desper ma racje:-) Dzieki
  12. Dzięki za odpowiedz Dodam ze na nanometrach pokazuje takie samo ciśnienie na HP jak na LP około 6 barów. Kompresor chodzi cicho ale wiatrak się nie włącza? Napięcie na wtyczce jest około 7,2 V, na krótko chodzi pod aku? Jeżeli to zawór w kompresorze to da się jakoś tanio wymienić? Czy to może powodować ze wentyl niezaliczane się? Dzięki Mirek
  13. OK, kilk możliwych przyczyn wyeliminowałem. Nada lipa nawet mechanizm od klimy nie skasował za nabijanie i ściąganie czynnika bo jak on to powiedział nie ma pojęcia co może być!? Wymieniłem wiatrak, na krótko śmiga! Napięcie wtyczce jest koło 7,2 a wiatrak niechlodzi! Kompresor się załącza! Rurki wszystkie zimne te które powinny być zimne ale ciśnienie w układzie się nie zmienia (jest stałe) w kabinie leci normalne powietrze! Filterek pod aku wymieniony ten rozprężny! Zero błędów na klimatroniku ( czasami tylko 4FA) ale na zamkniętym obwodzie! Jakieś podpowiedzi! Bo tracę cierpliwość Podziękował
  14. Pomoże ktoś przy poście 1494???
  15. Witam wszystkich, Mianowicie mam taki problem z climatronikiem w moim b5 3bg! Klima bardzo słabo chłodzi! Kompresor się włącza ale wiatrak nie! Nawet na krótko! Napięcie na wtyczce do wentyla 6,3 bodajże. Oprócz tego rurki od klimy przy filtrze kabinowymi (cienka bardzo zimna, grubsza normalna temperatura otoczenia), a rurki przy zaworach oby dwie w temperaturze otoczenia! Jedyny błąd to znany wszystkim 4FA! Czy ktoś się spotkał już z tym? I może podpowiedzieć gdzie się zabrać? Bo wiatrak do wymiany rozumiem? Dzięki z gory
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności