Skocz do zawartości

maciejo

  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O maciejo

  • Urodziny 22.01.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Brak

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Cześć, Wiecie gdzie kupić gałkę do skrzyni 5 do paska 3bg? Kupiłem na allegro a tu zonk, oczywiście zakręcana a u mnie jest ta nakładana i na opaskę. I teraz nie mam pojęcia jak odróżnić oferty z tą gałką, która pasuje do mojego... Z tego co widzę, to te na zacisk szybciej do b6 można kupić, ale ja potrzebuję ze wstecznym w miejscu szóstego biegu.
  2. Wydaje mi się, że moja usterka najlepiej pasuje do tego tematu. Otóż po rozprawieniu się z klimatyzacją, pozostał mi jeszcze jeden szczegół do poprawy. Mianowicie miałem problemy z niezamykającym/nieotwierającym się tylnym prawym zamkiem. Po kilku jego wymianach w końcu ryglowanie działa, jednak zauważyłem podobny błąd jak w pierwszym poście, tyle tylko, że centralny zamek zamiast tylnej klapy to nie widzi tych prawych tylnych drzwi. Gdy np. otworzę auto i otworzę te tylne prawe drzwi, to centralny zamek i tak się zamknie po 30 sekundach. Co w skrajnym przypadku może doprowadzić do zamknięcia kluczyków w aucie. Czy nowy zamek musi być jakoś "dokodowany" do kluczyka, czy po wymianie sam powinien działać?
  3. Dobra, może jakiś admin pokasować moje bezsensowne posty. Okazało się, że wszystko sprawne, szczelne i eleganckie tylko bezpiecznik padnięty. Pozdrawiam Edit. Jeszcze tylko dodam, że w kwestii tego bezpiecznika to myślałem, że to 10. Tak wyglądał, trochę przetarty i znajdujący się nieco głębiej.
  4. Niestety ale u mnie jednak jest inna sprawa. Wentylator "na krótko" działa, za to nie ma prądu na wtyczce. Sprawdzałem przekaźnik 267 i "pyka" przy przekręceniu stacyjki. Teraz będę na forum szukał informacji o sprawdzeniu opornicy. Ma ktoś jakieś pomysły co to może być oprócz problemu z przerwanymi kablami między przekaźnikiem a wtyczką? (i ewentualnie czy dużo rozbebeszania, żeby poprowadzić nową wiązkę). EDIT. Może to być wina tego czujnika F18? http://forum.vw-passat.pl/threads/2243-Czujnik-temperatury-cieczy-ch%C5%82odz%C4%85cej?p=544314&viewfull=1#post544314 EDIT2. A może po prostu muszę klimę nabić? Bo wyczytałem też, że wiatrak nie załącza się gdy jest pusta. Tylko dziwne, że chłodzi podczas jazdy jak powietrze chłodzi chłodnicę. EDIT3. Jak sprawdzić opornicę już wyczytałem, tylko nie jestem przekonany, że ją znajdę.
  5. Ja już namierzyłem swoją końcówkę i jest typu GATE. Poczytałem też na forum o wymianie i może nawet sam zrobię do niej podejście. Tak więc dziękuję wszystkim za wsparcie i idę wybierać wentylator na popularnym serwisie aukcyjnym:)
  6. A jak sprawdzić jakie mam bolce we wtyczce? Bo z tego co widzę na alledrogo sprzedają dwie wersje: -- (gate) i || (valeo)
  7. Z tymi wiatrakami na alledrogo to tylko uważać, żeby był do FL'a, a reszta będzie pasować? I czy dużo roboty/czy długo zajmuje wymiana? Bym wkleił linka do aukcji z zapytaniem czy "taki będzie dobry" ale chyba regulamin zabrania. EDIT. Postudiowałem dokładniej ten temat (jak już miałem Waszą diagnozę to mi się tak nie spieszyło) i na wszelki wypadek sprawdzałem też bezpiecznik 40A, jest sprawny. Trochę się dziwię, że bez wiatraka i klima chłodzi dobrze jak jedzie, myślałem, że jednak jeden wadliwy element szybciej "uwali" resztę. A nawet ładnych parę lat nie sprawdzałem poziomu czynnika chłodzącego, jakoś mi nie przyszło nawet do głowy skoro działało. Chyba przy okazji trzeba będzie jakiś przegląd klimy zrobić.
  8. Tak jest, jak zwykle mieliście rację. Nie działa wiatrak ten po lewo. Pewnie można tylko ten wiatrak wymienić? PS. U mnie w pasku wszystko się sprawdza co jest opisane tu na forum, niedawno przekroczyłem 200 tysięcy i oczywiście padł alternator:)
  9. Dzień dobry Państwu, U mnie w pasku (pomijając, że pasek cieta) to klima działa świetnie jak się jedzie, a jak się postoi chwilę w korku to zaraz przestaje chłodzić. Co jak wiadomo jest przykre, gdyż wtedy klima jest najbardziej potrzebna. Czego to może być objaw? Czy np. coś się psuje, czy jest za mało czynnika chłodzącego? I jeszcze gdy intensywnie chłodzi, czyli gdy jest w aucie bardzo gorąco lub gdy ustawię ją na minimum, to zaczyna mieć przerwy, trochę takie dmuchanie przerywane się robi. Pozdrawiam maciejo EDIT. Dziękuję za odzew, postaram się dzisiaj sprawdzić czy te wiatraki działają.
  10. Witam Panowie mam radio CLARION DB178RMP, wiecie może jak je wyjąć bez ściągaczy? Niestety jak go kupiłem to nie sprawdziłem, a okazało się że ich nie ma, a radio mi wpadło za głęboko i nie mogę go z powrotem wyciągnąć. Edit. Ewentualnie jakie klucze będą pasowały, to sobie zakupię. Bo rodzajów jest wiele i nie wiem które faktycznie by pasowały, a które tylko mają tak napisane.
  11. Coś tam opowiadał, że ślady oleju widać, nic nie mówił, że się zbiera. Mówił, że jak się za dużo dostanie do silnika, to się zrobi jakaś poduszka pod tłokiem i silnik pójdzie na allegro. Żadnych konkretów nie mówił, tylko tak ogólnikowo. Przez 15000 dolałem 0.5 litra oleju (to chyba nie wiele?). A ile kosztuje regeneracja i nowa turbina? Wolałbym wiedzieć na przyszłość.
  12. Panowie, nie mam żadnych problemów z mocą, oleju auto nie bierze dużo, nie wyświetlają się żadne kontrolki, a na przeglądzie po 135 tys. km. typek w skodzie mówił, że pasuje zregenerować (koszt ok. 2500zł) turbinę bo się olej na niej pokazuje czy coś w tym stylu. I tu się pojawia moje pytanie, czy turbina może się psuć bezobjawowo, czy tak jak u większości z jakimiś cyrkami ze spadkiem mocy itp.
  13. A u mnie teflon w sprayu nie pomógł wcale, a wręcz jeszcze spowolnił zwijanie się pasów.
  14. Nie mam na razie kabla. A czy w ASO robią takie rzeczy, czy trzeba na własną rękę? Bo sobie ostatnio pomyślałem, że skoro zajmuje mi to miejsce przy zegarach to pasowało by z tego korzystać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności