piotrek24dm Zgłoś #1241 Napisano 2 Sierpnia 2014 Być może głupie pytanie ale czy do wymiany sprzęgła z elektromagnesem trzeba spuszczać czynnik? Moje sprzegiełko sie zagotowało że aż dym z niego idzie. I to po dwóch tygodniach od wymiany kompresora i nabicia klimy. Na szczescie nie wyrzuciłem starego który puszczał czynnik na uszczelniaczu centralnym ale po rozebraniu okazało się, że nadaje się tylko do kompletnej regeneracji ale taniej mnie wyszło kupić używany ale szczelny. Jeżeli uda się odkręcić sprzęgło na samochodzie (rzadkość) to nie trzeba. Bardzo duże znaczenie ma ile tam jest miejsce jeżeli zmieści się ściągacz to bez problemu. Jeżeli to się nie uda zostaje wymontowanie sprężarki co wiąże się z kolejnym spuszczeniem odczynnika i nabiciem sprężarki. U mnie w 1.9 niestety było za mało miejsca. Po za tym w moim przypadku to rozleciało się łożysko na sprężarce a sprzęgło było dobre. Jesteś pewny że to sprzęgło ? Jeżeli po załączeniu klimy pasek stoi albo się obślizguje (sprzęgło załączone) to zatarła się sprężarka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1242 Napisano 2 Sierpnia 2014 (edytowane) Po załączeniu pasek kręci się normalnie. Nie ślizga się ani nie staje tylko idzie dym ze sprzęgła i zgrzytanie w okolicach właśnie sprzęgła sprężarki. Parę postów wcześniej masz opisane przeze mnie objawy. Edytowane 2 Sierpnia 2014 przez pietrek_g Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pic Zgłoś #1243 Napisano 2 Sierpnia 2014 Mógłby się ktoś odnieść do wcześniej opisanego przeze mnie problemu ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pe3 Zgłoś #1244 Napisano 2 Sierpnia 2014 Witam, mam taki problem podczas jazdy klima chłodzi dobrze, jak zatrzymam się nagle sprężarka się rozłącza i załącza cyklicznie w odstępie kilku sekund, ruszam i znów jest wszystko w porządku, jak stoję na biegu jałowym, ale podniosę obroty na ponad 1100-1200obr/min jest również ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareecki16 Zgłoś #1245 Napisano 2 Sierpnia 2014 Witam, mam problem ze swoją klimatyzacją, kupiłem samochód i wymieniłem całą klimatyzacje, wszystkie rurki itd, została ona nabita, ale sprężarka sie nie włączała, mechanik mi wymienił przewody i się załączala. Teraz jak sie zrobilo cieplo i chcialem ja uzywac zauwazylem ze nie zalacza sie wentylator. Jak zalaczam to slychac ze silnik inaczej pracuje. Co moze byc tutaj przyczyna ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek24dm Zgłoś #1246 Napisano 2 Sierpnia 2014 Witam,mam problem ze swoją klimatyzacją, kupiłem samochód i wymieniłem całą klimatyzacje, wszystkie rurki itd, została ona nabita, ale sprężarka sie nie włączała, mechanik mi wymienił przewody i się załączala. Teraz jak sie zrobilo cieplo i chcialem ja uzywac zauwazylem ze nie zalacza sie wentylator. Jak zalaczam to slychac ze silnik inaczej pracuje. Co moze byc tutaj przyczyna ? Wnioskuje że uszkodzony wentylator na "aledrogo" po stówce można kupić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mareecki16 Zgłoś #1247 Napisano 2 Sierpnia 2014 O to chodzi, że jak go podlacze na krotko to on dziala. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek24dm Zgłoś #1248 Napisano 2 Sierpnia 2014 Witam, mam taki problem podczas jazdy klima chłodzi dobrze, jak zatrzymam się nagle sprężarka się rozłącza i załącza cyklicznie w odstępie kilku sekund, ruszam i znów jest wszystko w porządku, jak stoję na biegu jałowym, ale podniosę obroty na ponad 1100-1200obr/min jest również ok. Bardzo prawdopodobne że układ jest przypchany (dysza rozprężna, osuszacz itp. Do tego może nie działać wentylator klimatyzacji i dlatego tak się dzieje miałem tak samo jak kupiłem auto. Wszystko zostało wymienione i teraz śmiga elegancko o chłodzi jak trzeba. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hause18 Zgłoś #1249 Napisano 2 Sierpnia 2014 Witam kolego. Chcialem sie Ciebie zapytac bo podobno masz to opanowane iz mam problem z klima w Moim B6 gdyz sie nie wlacza a po skanie na Clomatroniku wychodza bledy takie jak 71' 00h oraz 4f9 0A.h oraz 524 04.h podpowiesz mi co to za bledy. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek24dm Zgłoś #1250 Napisano 2 Sierpnia 2014 Witam kolego. Chcialem sie Ciebie zapytac bo podobno masz to opanowane iz mam problem z klima w Moim B6 gdyz sie nie wlacza a po skanie na Clomatroniku wychodza bledy takie jak 71' 00h oraz 4f9 0A.h oraz 524 04.h podpowiesz mi co to za bledy. Pozdrawiam. Kolego błąd 71' 00h jest związany z silnikiem klapy regulacji temperatury. Te 2 następne albo są ze sobą powiązane albo dotyczą czegoś innego dokładnie nie wiem jak to jest b6. Ale jeżeli fizycznie kompresor pracuje to masz problem z klapami regulującymi powietrze zimne/ciepłe itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1251 Napisano 6 Sierpnia 2014 Pany, jaki jest mniej więcej koszt płukania klimy? Byłem dziś z moim kompresorem u fachmana. To nie sprzęgło jednak padło tylko kolejny kompresor się zatarł. Facet stwierdził, że to przez niewypłukany układ po wymianie kompresora. Stwierdził, że dwa tygodnie to i tak długo wytrzymał mi ten kompresor. Za samo płukanie zawołał 250zł. Najpierw jednak muszę wymienić ponownie kompresor. Coś jeszcze trzeba wymienić przed płukaniem? Zastanawiam się nad osuszaczem i dysza rozprężną. Czyli teraz popłynę na jakiś 1000zł jak liczę tak na szybko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrek24dm Zgłoś #1252 Napisano 6 Sierpnia 2014 Pany, jaki jest mniej więcej koszt płukania klimy? Byłem dziś z moim kompresorem u fachmana. To nie sprzęgło jednak padło tylko kolejny kompresor się zatarł. Facet stwierdził, że to przez niewypłukany układ po wymianie kompresora. Stwierdził, że dwa tygodnie to i tak długo wytrzymał mi ten kompresor. Za samo płukanie zawołał 250zł. Najpierw jednak muszę wymienić ponownie kompresor. Coś jeszcze trzeba wymienić przed płukaniem? Zastanawiam się nad osuszaczem i dysza rozprężną. Czyli teraz popłynę na jakiś 1000zł jak liczę tak na szybko. Czyli tak jak przypuszczałem. Cena w sumie normalna. To trzeba wypłukać chemią i wszystko rozebrać dlatego taka cena. Ja w sumie tego nie robiłem u siebie ale za to wymieniłem dyszę i osuszacz i śmiga już klika miesięcy. W dodatku 2 razy spuszczałem odczynnik bo sprężarka którą kupiłem (używaną) pochodziła nie długo ze względu że od początku chrobotała tak z pół roku (uszkodzenie łożyska wewnątrz). Obecnie wszystko śmiga drugi kompresor ponowne nabicie + olej. I myślę że po takich zabiegach będzie służyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #1253 Napisano 6 Sierpnia 2014 Pany, jaki jest mniej więcej koszt płukania klimy? Byłem dziś z moim kompresorem u fachmana. To nie sprzęgło jednak padło tylko kolejny kompresor się zatarł. Facet stwierdził, że to przez niewypłukany układ po wymianie kompresora. Stwierdził, że dwa tygodnie to i tak długo wytrzymał mi ten kompresor. Za samo płukanie zawołał 250zł. Najpierw jednak muszę wymienić ponownie kompresor. Coś jeszcze trzeba wymienić przed płukaniem? Zastanawiam się nad osuszaczem i dysza rozprężną. Czyli teraz popłynę na jakiś 1000zł jak liczę tak na szybko. Nie koniecznie popłyniesz na 1000,250 zł jak piszesz płukanie, jak klima szczelna czynnik odciągnie + nabije różnice zatem koszt w granicach 50 zł, osuszacz 80 zł, dysza z 10 + kompresor. Jak masz gwarancje rozruchową bo przypuszczam że używka możesz zawsze atakować szrociarza że padł kompresor i niech sprzeda inny/ wymieni na inny jak już po obniżonej cenie. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1254 Napisano 7 Sierpnia 2014 No właśnie gość od którego kupiłem kompresor nie uznał gwarancji gdyż stwierdził że skoro kompresor chodził przez 2 tygodnie to on mi sprzedał sprawny. Kompresor kupie tym razem po całkowitej regeneracji czyli ok. 600zł na allegro, 250 płukanie, 100 nabicie, reszta cen tak jak podałeś mniej więcej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
amatyaszek Zgłoś #1255 Napisano 9 Sierpnia 2014 witam mam problem z wetylatorem padl mi wiec wymienilem lecz nie chodzi po wlonczeniu klimy na krutko dziala jak zwariowany co sprawdzic bezpiecznik ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekII Zgłoś #1256 Napisano 9 Sierpnia 2014 Mam to samo padła sprężarka opiłi w układzie nowaa używana sprężarka płukanie układu osuszacz nissensa dysza rozprężna już 300 plus robota płukanie napełnianie i będzie ze 700zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pietrek_g Zgłoś #1257 Napisano 9 Sierpnia 2014 Ja będę chciał założyć sprężarkę po regeneracji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turbo31 Zgłoś #1258 Napisano 11 Sierpnia 2014 WITAM, podłącze się do tematu otóż od roku szukam uczciwego i profesjonalnego serwisu klimatyzacji ponieważ już po raz trzeci nabiłem klimę a środek r-134 uciekł po 4 dniach, we wszystkich serwisach których byłem nie potrafią znaleźć miejsca ubytku . Dodam, że jestem z mazur i interesują mnie serwisy z okolic OLSZTYN - SZCZYTNO ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vikmar Zgłoś #1259 Napisano 15 Sierpnia 2014 Również szukam jakiegoś dobrego serwisu klimatyzacji Problem polega na tym że klimatyzacja nie włącza się po wciśnięciu AC , oraz ustawieniu na LO nic się nie dzieje , ani na zimnym ani na rozgrzanym silniku . Po sprawdzeniu nie wyskakują żadne błędy , na obu wyświetlaczach jest i0 i i0 . Układ jest szczelny i napełniony .Czy ktoś mógłby coś doradzić od czego zacząć ? Kolega mówił coś o sprawdzeniu cewki na początku . Mówi że może być to problem elektryczny , co o tym sądzicie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dszyszko Zgłoś #1260 Napisano 15 Sierpnia 2014 Również szukam jakiegoś dobrego serwisu klimatyzacji Problem polega na tym że klimatyzacja nie włącza się po wciśnięciu AC , oraz ustawieniu na LO nic się nie dzieje , ani na zimnym ani na rozgrzanym silniku . Po sprawdzeniu nie wyskakują żadne błędy , na obu wyświetlaczach jest i0 i i0 . Układ jest szczelny i napełniony .Czy ktoś mógłby coś doradzić od czego zacząć ? Kolega mówił coś o sprawdzeniu cewki na początku . Mówi że może być to problem elektryczny , co o tym sądzicie ? A podlaczales sie vcds'em? Tam naprawde mozna wiele wyczytac i zdiagnozowac usterkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach