aro76 Zgłoś #901 Napisano 6 Maja 2014 witam ostatnio trochę bardzo parowały mi szyby i pomyślałem ze może mam wodę w nagrzewnicy po wyjęciu wentylatora znalazłem cos takiego[ATTACH=CONFIG]118575[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]118575[/ATTACH] co myślicie da rady jakoś to wyciągnąć nie wyjmując kokpitu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver187 Zgłoś #902 Napisano 6 Maja 2014 [ATTACH=CONFIG]118548[/ATTACH] driver187 u mnie w pasku to tak wygląda jest on miedzy chłodnicą a zderzakiem na samym dole może nie zbyt profesionalnie ktoś kiedyś przerabiał ale jest Podziekowal w tygodniu jeszcze raz poszukam bo mam do wymiany a nie moge go poszukac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomasz220V Zgłoś #903 Napisano 7 Maja 2014 Witam co oznaczają błędy 4F7 oraz 4F9 dodam że climatronic mocno chłodzi ale od czasu do czasu puszcza na około 1 sekundę ciepło no i czasami żyje własnym życiem tz gdy np przycisnę przycisk zwiększający bądź zmniejszający siłę nadmuchu to mimo że raz nacisnę czasami przeskakuje o 2, 3 a czasami nawet na max Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mikee_86 Zgłoś #904 Napisano 16 Maja 2014 Czy ktoś pomoże ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #905 Napisano 16 Maja 2014 Czy ktoś pomoże ??Zacytuj swój poprzedni post. Znalazłem... Podstawą jest samodiagnoza Climatronika. Na podstawie błędów, które odczytasz, Koledzy na pewno pomogą. No chyba, że chcesz litanię ewentualnych usterek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mikee_86 Zgłoś #906 Napisano 16 Maja 2014 (edytowane) Jedyny błąd jaki pojawił sie na komputerze to "V68 silnik nastawczy klapy temperatury uszkodzony sporadyczny " sądzę ze coś jest nie tak z ukladem elektrycznym bo kompresory podpinany na tzw "krótko"zawsze sie włącza wiec winą wstępnie obarczam sterowanie...co zrobić ma ktoś jakies pomysły ?? Edytowane 16 Maja 2014 przez Mikee_86 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pavvlo1988 Zgłoś #907 Napisano 16 Maja 2014 zapoznaj się z tym http://forum.vw-passat.pl/threads/74130-Klimatronik-naprawa-silnika-klapy-regulacji-temperatury-b%C5%82%C4%85d-4F7-si%C5%82ownik-V68?highlight=v68 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mikee_86 Zgłoś #908 Napisano 16 Maja 2014 Dzięki a znacie dobry serwis w warszawie co zajmuje sie takimi naprawami nie mam warunków żeby zrobić to semu. Pavvlo1988 dzięki za instrukcje :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekklimat Zgłoś #909 Napisano 16 Maja 2014 Ja ci moge zrobic ale dopiero po wekendzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysztofn1983 Zgłoś #910 Napisano 17 Maja 2014 Witam. Zrobiłem test climatronica i wyskoczył mi błąd: 4FA. Zaraz przeszukałem forum i kod tego błędu oznacza że klapa obiegu wewnętrznego nie działa. Wyjąłem filtr kabinowy i żonie kazałem włączać i wyłączać obieg zamknięty i zdziwiło mnie że klapa działa, poprawnie zamykając się i otwierając. Podczas testu climatronica również się otwierała i zamykała. I moje pytanie czemu ten kod błędu cały czas sie pojawia mimo wykasowania tego błędu i poprawnie działającej klapy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #911 Napisano 17 Maja 2014 I moje pytanie czemu ten kod błędu cały czas sie pojawia mimo wykasowania tego błędu i poprawnie działającej klapy?Dlatego, że element odpowiedzialny za informację o pozycji przesłony(klapki)- potencjometr umieszczony w serwomotorze- podaje ją błędnie. http://forum.vw-passat.pl/threads/119131-Klimatyzacja?p=1949815&viewfull=1#post1949815 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mikee_86 Zgłoś #912 Napisano 18 Maja 2014 Ja ci moge zrobic ale dopiero po wekendzie Oki jak możemy się umówić i ile to będzie kosztowało ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekklimat Zgłoś #913 Napisano 18 Maja 2014 Telefon jest na dole posta a co do ceny to się dogadamy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
selius Zgłoś #914 Napisano 18 Maja 2014 Koledzy mam pytanie, mam problem z niedzialajaca klimatyzacja, a mianowicie zakupilem Passata z niedzialajaca juz klima, wiec pojechalem do sprawdzenia, klima zostala nabita azotem i wszystko jest szczelne. Azot zostal spuszczony i klima zostala spowrotem nabita gazem lecz niestety nie chce wlaczyc sie sprezarka co moze byc tego powodem? Sprawdzalem bledy przez vag-coma i wszystko ok, zero bledow. Sprawdzalem rowniez bledy w klimatroniku i tak samo 444 zero bledow. W czym jeszcze szukac przyczyny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #915 Napisano 20 Maja 2014 Dorób sobie kawałek kabelka, podłącz do PLUSa z AKU a drugi koniec do wtyczki przy sprężarce bezpośrednio. na włączonym silniku oczywiscie. Jak wystartuje sprężarka, to musisz szukać , gdzie znikło napiecie do sprężarki - moze przekaźnik jest walnięty. A jak sprężarka nie wystartuje, to znaczy, ze jest zatarta, spalona...itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
conrad20 Zgłoś #916 Napisano 20 Maja 2014 Witam. Ostatnio zauważyłem że mam pęknięty wąż klimatyzacji. W miejscu gdzie jest zaciśnięty wąż, zakuty powłoką aluminium. Jest zaciśnięty 3 razy oryginalnie, a w moim wężu 2 zaciśnięcia są pęknięte i trzyma się tylko na tym jednym. Teraz moje pytanie czy da radę zaprawić ten mój wąż, zacisnąć, zaspawać, czy muszę wymienić na inny nowy? Boję się włączać w tej chwili klimatyzację. Dodam, że jest to wąż idący od chłodnicy obok osuszacza i podajże do nagrzewnicy. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekklimat Zgłoś #917 Napisano 20 Maja 2014 Nalezy waz zakuc ponownie ale trzeba wymienic cały waz gumowy na nowy, nowe zakuwki i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pavvlo1988 Zgłoś #918 Napisano 20 Maja 2014 Czy ktoś wie co to za "sowa" się odzywa na ustawieniu AUTO lub ogólnie na włączonej klimie? Wchodzę w tryb ECO lub wyłącze całkowicie climatronica panuje cisza, załącze AUTO lub samą KLIME i zwonu ta sowa, tak jakby .... Podpowie ktoś bym w ciemno nie wymieniał i aby mechanik nie naciągał budżetu...? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #919 Napisano 20 Maja 2014 Panowie, powiedzcie mi, czy ten zielony ślad oznacza nieszczelność w tym miejscu? Wytarłem ten przewód z tego jakiś tydzien temu, kilka razy włączałem klimatyzacje (chodzi marnie, bo jeszcze jej nie nabijałem) i nie pojawił się nowy ślad. A odnośnie tego zdjęcia: Ktoś gdzieś pisał o malutkim filterku przy którejś z nakrętek, wie ktoś może o jaki filterek chodzi i w którym miejscu on jest? Chciałbym się również zapytać, jaką temperature powinny mieć widoczne na zdjęciu poszczególne przewody w odpowiednich odcinkach(przed i za zaworkiem). Z góry wielkie dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dev14 Zgłoś #920 Napisano 20 Maja 2014 Panowie, powiedzcie mi, czy ten zielony ślad oznacza nieszczelność w tym miejscu? Wytarłem ten przewód z tego jakiś tydzien temu, kilka razy włączałem klimatyzacje (chodzi marnie, bo jeszcze jej nie nabijałem) i nie pojawił się nowy ślad. A odnośnie tego zdjęcia: Ktoś gdzieś pisał o malutkim filterku przy którejś z nakrętek, wie ktoś może o jaki filterek chodzi i w którym miejscu on jest? Chciałbym się również zapytać, jaką temperature powinny mieć widoczne na zdjęciu poszczególne przewody w odpowiednich odcinkach(przed i za zaworkiem). Z góry wielkie dzięki za pomoc zielony nalot to nieszczelność wyciek z klimy, filterek jest na przewodzie z lewej - dysza rozprężna, magiczny koszt poniżej 10 zł. Co do przewodów i temp. na nich jest wszystko w temacie opisane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach