presstarter Zgłoś #41 Napisano 26 Maja 2013 blaks16 - nic mi nie szarpie, nic mi nie drży. Byłem od razu wczoraj u mechanika w miarę podobno kumatego i sprawdził wahacze, sprawdził poduszki i wszystko gra. Mówi, że przegub na pewno nie i się głowi. Podobno miałem niedokręconą mocno jakąś śrubę na sworzniu? Nie bardzo wnikałem w to co mówił bo byłem wkurzony że nie znalazł nic konkretnego ALE w drodze powrotnej nic nie puknęło... Zobaczę jak pojeżdżę, może faktycznie coś tam w zawieszeniu się poluzowało. W każdym razie nic nie zapłaciłem narazie więc mam nadzieje że będzie git. Dodam jeszcze, że w moim przypadku przy hamowaniu pukanie występowało niezależnie czy hamowałem ostro na luzie, na sprzęgle czy na biegu. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blaks16 Zgłoś #42 Napisano 26 Maja 2013 dzieki presstarter za odpowiedz jak pojezdzisz dłuzej to daj znac czy pomogło a ja bede szukał u siebie dalej ale wydaje mi sie ze to poduchy pod silnikiem bo u mnie jest to szarpanie jeszcze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ben003 Zgłoś #43 Napisano 29 Maja 2013 Witam, czy mógł by mi ktoś powiedzieć jak zdiagnozować wadliwe poduszki pod silnikiem?? U mnie odczucia są takie że, szarpie mi całą budą podczas gaszenia i odpalania. A nie chcę wymieniać bez potrzeby... ostatnio wymieniałem uszczelkę pod miską olejową, i zauważyłem że moje poduszki są miękkie :\ można je przeginać praktycznie jednym palcem (czy one nie powinny być sztywne ??) Zamierzam wykosztować się na lamfordera lub corteco, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #44 Napisano 29 Maja 2013 jak szarpie przy gaszeniu i odpalaniu to raczej dwumasa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #45 Napisano 29 Maja 2013 jak szarpie przy gaszeniu i odpalaniu to raczej dwumasa niekoniecznie ja miałem wymienianą dwumasę i szarpanie przy gaszeniu/odpalaniu pozostało dodam, że nie zawsze telepnie budą, jestem ustawiony z mechanikiem także obada temat ja stawiam na poduchy w swoich przypadku zobaczę czy miałem rację Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vargo Zgłoś #46 Napisano 29 Maja 2013 Przerobiłem temat, sprawę załatwiła tylko i wyłącznie oryginalna poduszka z aso. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
presstarter Zgłoś #47 Napisano 29 Maja 2013 Jeszcze klapa gasząca do sprawdzenia, u mnie waliło budą przy gaszeniu jak kupiłem złoma i okazało się, że klapa gasząca się nie ruszała właściwie wcale. Wymiana wężyków podciśnienia w całym układzie i gaśnie bez zająknięcia. blaks16 - w jakimś czasie będę nadal szukał powodu stukania bo nadal stuknie jak mocno mu się przyhamuje a potem da w d**e... Przy normalniej jeździe nic sie nie dzieje i chwilowo odkładam temat. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blaks16 Zgłoś #48 Napisano 30 Maja 2013 presstarter zauważyłem jeszcze ze u mnie stuka mocniej jak jest mokro nie wiem dlaczego jak jest sucho to wogule nie stuka a jak mokro po deszczu to wali nawet przy normalnym ruszaniu ale tylko raz potem jest ok do nastepnego mocnego przyhamowania i znowu stuknie no i u mnie szarpie jak jadę na 2 bądź 3 biegu bez gazu wydaje mi się ze to poduch pod silnikiem ale tak w ciemno 400zł wywalić to trochę strach bo jak to jest dwumasa?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ben003 Zgłoś #49 Napisano 30 Maja 2013 ale czy może się ktoś wypowiedzieć kto kupił nowe poduszki lamfordera lub corteco, jakiej one powinny być twardości?? Nie powiem bo dwumasa też może być, bo kupiłem go z przebiegiem 212000km, lecz po skorzystaniu z usługi "FUCKER passat" który mi sprawdził po nr vin historię napraw i kody wyposażenia. Okazało się że ma on już około 500000km :(a sprzęgło jest na wykończeniu i nie wiem czy zmieniać sprzęgło czy trzeba też dwumasę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemekgo_vw Zgłoś #50 Napisano 30 Maja 2013 zauważyłem że moje poduszki są miękkie :\ można je przeginać praktycznie jednym palcem (czy one nie powinny być sztywne ??) ale czy może się ktoś wypowiedzieć kto kupił nowe poduszki lamfordera lub corteco, jakiej one powinny być twardości?? Nowej poduszki palcem nie ugniesz, być może Twoje są już bez oleju - zobacz czy nie ma czerwonych nalotów w okolicach poduszek po wylanym oleju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ben003 Zgłoś #51 Napisano 30 Maja 2013 właśnie żadnych wycieków nie zlokalizowałem, więc będzie trzeba zainwestować najpierw w poduszki Jeszcze klapa gasząca do sprawdzenia, u mnie waliło budą przy gaszeniu jak kupiłem złoma i okazało się, że klapa gasząca się nie ruszała właściwie wcale. Wymiana wężyków podciśnienia w całym układzie i gaśnie bez zająknięcia. presstarter a o co chodzi z tą klapą ??ponieważ przewody podciśnieniowe też nie są najlepszej jakości Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daniel40 Zgłoś #52 Napisano 15 Czerwca 2013 Panowie mam pytanie, czy poduszki silnika z a4 avant silnik AJM podejdą do passata silnik AHU? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MelsonOpole Zgłoś #53 Napisano 1 Maja 2016 Witam. Czeka mnie wymiana poduszki silnika w Moim b5 awx. Planuje wymienić już wszystkie 4 pod skrzynia o pod silnikiem. Jakiś czas temu gdzies dowiedziałem sie ze do awx nie było zamienników. Prawda? Prosilb kogoś o numery wszystkich poduszek. Dziękuje bardzo z góry. Miłej Majowki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kownas19 Zgłoś #54 Napisano 1 Maja 2016 kupuj tylko oryginaly -pod silnik(bo wywalisz tylko kase na zamienniki ) ,zamienniki mozesz kupic corteco pod skrzynie , tematow jest duzo na forum - trzeba tylko poszukac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrajesK Zgłoś #55 Napisano 2 Maja 2016 Potwierdzam do tdi tylko avony-oem inne nie zdają egzaminu bo są gumowe, a oem gumowo-olejowe . Ja kupowałem używane po tym jak kupiłem corteco i nie żałuję. Na forum jest temat w którym jest podana waga oem poduchy z pełną ilością oleju. Dokładnie nie pamiętam ale ponad 750gram ma nowa i szukając po znanym portalu trzeba prosić o zważenie bez osłon, podkładek i nakrętek. Wklejam obszerniejszy temacik. http://forum.vw-passat.pl/threads/9441-Wymiana-poduszek-silnika. Szkoda czasu i PL na zamienniki chyba że kogoś stać na kupno nowej w ASO, lecz wydaje mi się że nie ma sensu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach