Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Vtech wgrywa gotówce i tak jak Grzesiek pisze ich hamowania zawyża pomiary

 

Ok, dzięki za radę, jeżeli sprawdziliście to skontaktuje się z firmą z Gdańska. Zależy mi raczej na indywidualnym programie i regulacji turbo niż gotowcach. A Gdańsk co prawda tylko 300km ode mnie, ale sprawdzi się samochód na powrocie:what

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Vtech wgrywa gotówce i tak jak Grzesiek pisze ich hamowania zawyża pomiary

 

Znam kilka hamowni Vtechowskich i nie zawyżają one pomiarów i z tego co wiem podobnie jak MAHA(której używam) użytkownik nie ma możliwości jakiejkolwiek ingerencji - kalibrowania tak jak w przypadku hamowni na koło czy Dynoproject...gdzie można sobie parametrami dowolnie manipulować...

Chciałem kupić hamownie Vtechowską, które poza naszym krajem sa bardzo cenione ale nie zrobiłem tego ze względu na to, że w necie pełno takich głupkowatych komentarzy od laików psujących renomę...to był jedyny powód dla którego zdecydowałem się na MAHE...

 

Co do tunera w tamtych okolicach to polecam: http://www.tune-up.pl/chiptuning.php

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodziło mi o Olsztyn nie wiem jak jest gdzieś indziej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak to jest z tymi cr-kami z 2008 roku? Trzeba wyciągać kompa, czy da się je zawirusować przez złącze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

My wyciągamy, ECU robimy backup po czym programujemy przez złącze diagnostyczne.

Nasz sprzęt programuje po OBD praktycznie wszystkie VAGi do 2014r ;-)

Czasami przez zawirowania w matrixie może się coś wysypać podczas programowania, wtedy wrzucamy backup i stawiamy auto na nogi.

Zajmuje to wszystko trochę więcej czasu ale przynajmniej jesteśmy zabezpieczani, jest to ważne zwłaszcza jak mamy klienta np. 300hp od Poznania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie przymierzam sie do kupna paska 2010 b6 CR 140km ma 180k najechane. Pytanie brzmi: jakie sa konsekwencje tuningu (zakladamy ze dobrze zrobionego - ze 170kucy) dla silnika, skrzyni DSG etc. Autko jak rozumiem nie rozleci sie?

Przy okazji zna ktos dobrego tunera z okolicy Londynu lub Lublina?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak nie zrobisz z passata rajdówki to nic sie nie bedzie krzaczyło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kmink takie pytanie -jakie są next stage's dla silnika z CR jeśli wyczerpiemy możliwości paliwowe ori układu ? większe wtryski(otwory) czy pompa o większym ciśnieniu ? czy może coś innego ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Znam kilka hamowni Vtechowskich i nie zawyżają one pomiarów i z tego co wiem podobnie jak MAHA(której używam) użytkownik nie ma możliwości jakiejkolwiek ingerencji

 

Jeżeli są to hamownie inercyjne,to z automatu zawyżają wartość niutona o 15/20 jednostek,z mocą różnie bywa.

Widziałem kilka wykresów porównawczych z inercji vtechu vs obciążeniowe i różnice w niutonie były w każdym przypadku.

Fakt ten nie jest głupkowatym komentarzem,tylko realnym zjawiskiem.Moc niekiedy wychodzi taka sama,jak np na maha,ale już krzywa,jej charakterystyka jest zupełnie inna.

Miałem to okazję pierwszy raz zauważyć na przykładzie golfa cowobya,była na inercji vtechu u Jędrasika,był też na maha w Nagazie,z tym samym setupem rzecz jasna.

 

Co zaś się tyczy ewentualnej ingerencji,to można oszukać wynik nawet na maha nie ingerując specjalnie w kalibrację sprzętu.Tyle tylko,że oszukasz/naciągniesz wyłącznie moc po normie,czy też według normy.

Maha to bardzo pomyślany sprzęt,bo jako jedyny pokazuje nam dwie wartości mocy,czego nie uświadczysz na żadnych innych rolkach.Bardzo łatwo wtedy wychwycić pewne manipulacje.

 

Chciałem kupić hamownie Vtechowską, które poza naszym krajem sa bardzo cenione

 

Gdzie je tak bardzo cenią?

Dobrze,że kupiłeś mahę,bo to ten sprzęt jest bardzo ceniony na całym świecie,ten a nie rolki vtechu,które kupują wyłącznie rodzime stajnie tuningowe tylko dlatego,że są tanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siemka . Mam passka 2009 r 2.0 cr 140 koni przejechane 240 tys i tu moje pytanie czy jesli w aucie jest wszystko sprawne to bezpieczne jest zrobienie 170 kucy ? Jaka firmę polecacie w obrębie Warszawa Siedlce Lublin ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wiesz co z moich obserwacji to z tymi hamowniami różnie bywa, nie są to urządzenia z laboratoriów NASA ! Jedna Ci pokaże wynik 126km a druga 136 trzecia 150.J Na pewno dużo zależy też od pracownika który to hamowanie wykonuje :)

 

Więc olej ten wynik i napisz jak wrażenia z jazdy bo chyba to jest najważniejsze.

 

pozdrawiam

Maciek

 

No wiesz kolego , trudno Ci nie przyznać racji :) , ale jak ogólnie jest wiadomo moc to tylko wypadkowa wartości momentu obrotowego i obr.wału z uwzględnieniem pewnej stałej więc skoro niut wyszedł to i moc też powinna. Jak nie wyszła to prawdopodobnie w górnych zakresach predkości obrotowej silnik niedomaga .

 

Tutaj mam dla kolegi ,który pytał jak wygląda zdrowa seria wykres z 2.0 TDI 143 CR przed i po tuningu . DPF i EGR nie został ruszony mimo iż okolice 180 km i 410 Nm zostały osiągnięte :)

 

chip-tuning-seat-EXEO-2.0-TDI-143-km-Krakow-G-serwis-179-km-411-Nm.jpg

Edytowane przez Lgserwis

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie poleci mi ktoś profesjonalną firmę w Krakowie lub okolicach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dynosoft katowice

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam czy mogę podpytać na temat 170 CR?

mam passata 2.0 tdi cbbb 170 dsg

chciałbym je chipować moje pytanie jak trzeba auto przygotować do tego? (rozrząd, turbina, i co jeszcze?

byłem na pomiarze i mam braki mocy wyszło 165 i 338 nm,

(filtr dpf oczyszcza się różnie co 350-700 km )

(turbina ma trochę luzu poprzecznego (mam filmik) )

czy możecie mi powiedzieć czy moje auto prawidłowo przyspiesza?

(chodzi mi o to że przy starcie trzyma 2000 obr i czeka aż skrzynia napędzi samochód na innych filmikach prędzej chwyta)

moje filmiki :

lub

 

2.0 tdi  cbbb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam czy mogę podpytać na temat 170 CR?

mam passata 2.0 tdi cbbb 170 dsg

chciałbym je chipować moje pytanie jak trzeba auto przygotować do tego? (rozrząd, turbina, i co jeszcze?

byłem na pomiarze i mam braki mocy wyszło 165 i 338 nm,

(filtr dpf oczyszcza się różnie co 350-700 km )

(turbina ma trochę luzu poprzecznego (mam filmik) )

czy możecie mi powiedzieć czy moje auto prawidłowo przyspiesza?

(chodzi mi o to że przy starcie trzyma 2000 obr i czeka aż skrzynia napędzi samochód na innych filmikach prędzej chwyta)

moje filmiki :

lub

 

[ATTACH=CONFIG]140060[/ATTACH]

 

przyłączam się do pytania kolegi. a z Ciekawości zawsze go tak ciśniesz na zimnym silniku? :)))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przyłączam się do pytania kolegi. a z Ciekawości zawsze go tak ciśniesz na zimnym silniku? :)))

 

tylko raz się tak zdarzyło.

a jak twoje cbbb pracuje chodzi ile pali?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy nie śmiecimy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spalanie hmmm do pracy mam 15 km z czego 10 km trasa a 5 km po poznaniu. spalanie 7l na tym odcinku srednia. jak rozbie trase 600 km do rodzicow z czego polowa to autostrada i predkosci 160-200 a pozostala czesc drogi srednia predkosc 120 to na tej trasie srednia na 100 - 6,5l

 

Podobnie jak u CIebie strzal mocy mam jakos pozno czyli 2500 obrotow. sam nei wiem czy robic chipa bo mam juz 235 tys przebiegu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności