piotrsurfer Zgłoś #181 Napisano 8 Listopada 2014 Vtech wgrywa gotówce i tak jak Grzesiek pisze ich hamowania zawyża pomiary Ok, dzięki za radę, jeżeli sprawdziliście to skontaktuje się z firmą z Gdańska. Zależy mi raczej na indywidualnym programie i regulacji turbo niż gotowcach. A Gdańsk co prawda tylko 300km ode mnie, ale sprawdzi się samochód na powrocie:what Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #182 Napisano 11 Listopada 2014 Vtech wgrywa gotówce i tak jak Grzesiek pisze ich hamowania zawyża pomiary Znam kilka hamowni Vtechowskich i nie zawyżają one pomiarów i z tego co wiem podobnie jak MAHA(której używam) użytkownik nie ma możliwości jakiejkolwiek ingerencji - kalibrowania tak jak w przypadku hamowni na koło czy Dynoproject...gdzie można sobie parametrami dowolnie manipulować... Chciałem kupić hamownie Vtechowską, które poza naszym krajem sa bardzo cenione ale nie zrobiłem tego ze względu na to, że w necie pełno takich głupkowatych komentarzy od laików psujących renomę...to był jedyny powód dla którego zdecydowałem się na MAHE... Co do tunera w tamtych okolicach to polecam: http://www.tune-up.pl/chiptuning.php Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r4d3oN Zgłoś #183 Napisano 15 Listopada 2014 Chodziło mi o Olsztyn nie wiem jak jest gdzieś indziej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #184 Napisano 21 Listopada 2014 (edytowane) Dzisiejsza forumowa 140ka: Seria: https://scontent-a.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/1487438_519288078174429_9034657764482586787_n.jpg?oh=64b0e6bd4e3eda8308adc8e137c60150&oe=55167996 Mod: https://scontent-b.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/t31.0-8/s960x960/10679612_519288094841094_92391450214828193_o.jpg p.s lepsza jakość po kliknięciu w link, a nie miniaturkę :-) Edytowane 21 Listopada 2014 przez kmink Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #185 Napisano 21 Listopada 2014 Jak to jest z tymi cr-kami z 2008 roku? Trzeba wyciągać kompa, czy da się je zawirusować przez złącze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #186 Napisano 21 Listopada 2014 My wyciągamy, ECU robimy backup po czym programujemy przez złącze diagnostyczne. Nasz sprzęt programuje po OBD praktycznie wszystkie VAGi do 2014r Czasami przez zawirowania w matrixie może się coś wysypać podczas programowania, wtedy wrzucamy backup i stawiamy auto na nogi. Zajmuje to wszystko trochę więcej czasu ale przynajmniej jesteśmy zabezpieczani, jest to ważne zwłaszcza jak mamy klienta np. 300hp od Poznania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ndru Zgłoś #187 Napisano 21 Listopada 2014 Panowie przymierzam sie do kupna paska 2010 b6 CR 140km ma 180k najechane. Pytanie brzmi: jakie sa konsekwencje tuningu (zakladamy ze dobrze zrobionego - ze 170kucy) dla silnika, skrzyni DSG etc. Autko jak rozumiem nie rozleci sie? Przy okazji zna ktos dobrego tunera z okolicy Londynu lub Lublina? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rufus110hp Zgłoś #188 Napisano 21 Listopada 2014 Pisz do Darona działa koło Lublina:hyhy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #189 Napisano 23 Listopada 2014 Jak nie zrobisz z passata rajdówki to nic sie nie bedzie krzaczyło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #190 Napisano 15 Grudnia 2014 kmink takie pytanie -jakie są next stage's dla silnika z CR jeśli wyczerpiemy możliwości paliwowe ori układu ? większe wtryski(otwory) czy pompa o większym ciśnieniu ? czy może coś innego ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sagon Zgłoś #191 Napisano 16 Grudnia 2014 Znam kilka hamowni Vtechowskich i nie zawyżają one pomiarów i z tego co wiem podobnie jak MAHA(której używam) użytkownik nie ma możliwości jakiejkolwiek ingerencji Jeżeli są to hamownie inercyjne,to z automatu zawyżają wartość niutona o 15/20 jednostek,z mocą różnie bywa. Widziałem kilka wykresów porównawczych z inercji vtechu vs obciążeniowe i różnice w niutonie były w każdym przypadku. Fakt ten nie jest głupkowatym komentarzem,tylko realnym zjawiskiem.Moc niekiedy wychodzi taka sama,jak np na maha,ale już krzywa,jej charakterystyka jest zupełnie inna. Miałem to okazję pierwszy raz zauważyć na przykładzie golfa cowobya,była na inercji vtechu u Jędrasika,był też na maha w Nagazie,z tym samym setupem rzecz jasna. Co zaś się tyczy ewentualnej ingerencji,to można oszukać wynik nawet na maha nie ingerując specjalnie w kalibrację sprzętu.Tyle tylko,że oszukasz/naciągniesz wyłącznie moc po normie,czy też według normy. Maha to bardzo pomyślany sprzęt,bo jako jedyny pokazuje nam dwie wartości mocy,czego nie uświadczysz na żadnych innych rolkach.Bardzo łatwo wtedy wychwycić pewne manipulacje. Chciałem kupić hamownie Vtechowską, które poza naszym krajem sa bardzo cenione Gdzie je tak bardzo cenią? Dobrze,że kupiłeś mahę,bo to ten sprzęt jest bardzo ceniony na całym świecie,ten a nie rolki vtechu,które kupują wyłącznie rodzime stajnie tuningowe tylko dlatego,że są tanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
passatcik6 Zgłoś #192 Napisano 6 Grudnia 2015 Siemka . Mam passka 2009 r 2.0 cr 140 koni przejechane 240 tys i tu moje pytanie czy jesli w aucie jest wszystko sprawne to bezpieczne jest zrobienie 170 kucy ? Jaka firmę polecacie w obrębie Warszawa Siedlce Lublin ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lgserwis Zgłoś #193 Napisano 25 Grudnia 2015 (edytowane) Wiesz co z moich obserwacji to z tymi hamowniami różnie bywa, nie są to urządzenia z laboratoriów NASA ! Jedna Ci pokaże wynik 126km a druga 136 trzecia 150.J Na pewno dużo zależy też od pracownika który to hamowanie wykonuje Więc olej ten wynik i napisz jak wrażenia z jazdy bo chyba to jest najważniejsze. pozdrawiam Maciek No wiesz kolego , trudno Ci nie przyznać racji , ale jak ogólnie jest wiadomo moc to tylko wypadkowa wartości momentu obrotowego i obr.wału z uwzględnieniem pewnej stałej więc skoro niut wyszedł to i moc też powinna. Jak nie wyszła to prawdopodobnie w górnych zakresach predkości obrotowej silnik niedomaga . Tutaj mam dla kolegi ,który pytał jak wygląda zdrowa seria wykres z 2.0 TDI 143 CR przed i po tuningu . DPF i EGR nie został ruszony mimo iż okolice 180 km i 410 Nm zostały osiągnięte Edytowane 25 Grudnia 2015 przez Lgserwis Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
truna Zgłoś #194 Napisano 29 Grudnia 2015 Panowie poleci mi ktoś profesjonalną firmę w Krakowie lub okolicach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #195 Napisano 29 Grudnia 2015 dynosoft katowice Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #196 Napisano 6 Stycznia 2016 witam czy mogę podpytać na temat 170 CR? mam passata 2.0 tdi cbbb 170 dsg chciałbym je chipować moje pytanie jak trzeba auto przygotować do tego? (rozrząd, turbina, i co jeszcze? byłem na pomiarze i mam braki mocy wyszło 165 i 338 nm, (filtr dpf oczyszcza się różnie co 350-700 km ) (turbina ma trochę luzu poprzecznego (mam filmik) ) czy możecie mi powiedzieć czy moje auto prawidłowo przyspiesza? (chodzi mi o to że przy starcie trzyma 2000 obr i czeka aż skrzynia napędzi samochód na innych filmikach prędzej chwyta) moje filmiki : lub Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
freeman67 Zgłoś #197 Napisano 7 Stycznia 2016 witam czy mogę podpytać na temat 170 CR?mam passata 2.0 tdi cbbb 170 dsg chciałbym je chipować moje pytanie jak trzeba auto przygotować do tego? (rozrząd, turbina, i co jeszcze? byłem na pomiarze i mam braki mocy wyszło 165 i 338 nm, (filtr dpf oczyszcza się różnie co 350-700 km ) (turbina ma trochę luzu poprzecznego (mam filmik) ) czy możecie mi powiedzieć czy moje auto prawidłowo przyspiesza? (chodzi mi o to że przy starcie trzyma 2000 obr i czeka aż skrzynia napędzi samochód na innych filmikach prędzej chwyta) moje filmiki : lub [ATTACH=CONFIG]140060[/ATTACH] przyłączam się do pytania kolegi. a z Ciekawości zawsze go tak ciśniesz na zimnym silniku? ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matek--1 Zgłoś #198 Napisano 7 Stycznia 2016 przyłączam się do pytania kolegi. a z Ciekawości zawsze go tak ciśniesz na zimnym silniku? ) tylko raz się tak zdarzyło. a jak twoje cbbb pracuje chodzi ile pali? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #199 Napisano 7 Stycznia 2016 Koledzy nie śmiecimy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
freeman67 Zgłoś #200 Napisano 7 Stycznia 2016 spalanie hmmm do pracy mam 15 km z czego 10 km trasa a 5 km po poznaniu. spalanie 7l na tym odcinku srednia. jak rozbie trase 600 km do rodzicow z czego polowa to autostrada i predkosci 160-200 a pozostala czesc drogi srednia predkosc 120 to na tej trasie srednia na 100 - 6,5l Podobnie jak u CIebie strzal mocy mam jakos pozno czyli 2500 obrotow. sam nei wiem czy robic chipa bo mam juz 235 tys przebiegu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach