BLOKU Zgłoś #1 Napisano 29 Marca 2012 Wzmocniłem mojego paska. Ma teraz 162 km i 385Nm. Problem polega na tym że jestem zaniepokojony bazowym odczytem z hamowni. Zamiast 140km miał tylko 126km. Moment był na fabrycznym poziomie czyli 319 Nm. Zazwyczaj te motory mają więcej niż seria a tu klops. Dodam że auto jest z 2009 roku i ma przelot 180 kkm. Może to zapchany DPF, lecz się nie świeci. Wszystkie parametry silnika na bardzo dobrym poziomie. Jakieś przemyślenia?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #2 Napisano 29 Marca 2012 jednak nie wszystkie parametry na bardzo dobrym poziomie skoro jest slabszy nic powinien, bez logow ciezko bedzie cokolwiek powiedziec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldeksz26 Zgłoś #3 Napisano 29 Marca 2012 A jak spalanie po tym chipie, ogólnie lepiej się jeżdzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek34 Zgłoś #4 Napisano 29 Marca 2012 Wzmocniłem mojego paska. Ma teraz 162 km i 385Nm. Problem polega na tym że jestem zaniepokojony bazowym odczytem z hamowni. Zamiast 140km miał tylko 126km. Moment był na fabrycznym poziomie czyli 319 Nm. Zazwyczaj te motory mają więcej niż seria a tu klops. Dodam że auto jest z 2009 roku i ma przelot 180 kkm. Może to zapchany DPF, lecz się nie świeci. Wszystkie parametry silnika na bardzo dobrym poziomie.Jakieś przemyślenia?? Wiesz co z moich obserwacji to z tymi hamowniami różnie bywa, nie są to urządzenia z laboratoriów NASA ! Jedna Ci pokaże wynik 126km a druga 136 trzecia 150.J Na pewno dużo zależy też od pracownika który to hamowanie wykonuje Więc olej ten wynik i napisz jak wrażenia z jazdy bo chyba to jest najważniejsze. pozdrawiam Maciek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wozny83 Zgłoś #5 Napisano 30 Marca 2012 Dokładnie jest tak jak pisze kolega Maciek34 jedyna godna hamowania jaka będzie praktycznie idealnie pokazywać i odczytywać wsio z rolek to MAHA ale mało kto z tunerów ten typ ma. Ale jak by ktoś chciał namiary na tunera z tą hamownią w dobrej cenie to mogę dać znać. Znana firma na śląsku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #6 Napisano 30 Marca 2012 A jeśli można zapytać, to gdzie na tej hamowni byłeś bo widzę, ze jesteś z Rzeszowa. W tych silnikach z tego co słyszałem to często wina wtrysków. Podobno czyszczenie pomaga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BLOKU Zgłoś #7 Napisano 30 Marca 2012 Hamowanie odbyło się w AT2000. Wykonali jedną próbę. Faktycznie gdyby powtórzyli próbę może wynik byłby inny. W sumie to nie mam stresa w związku z mniejszą mocą nominalną bo najważniejsze jest jak samochód teraz jeździ. A jeździ wspaniale. Wyprzedzanie nie stanowi żadnego problemu przy każdej prędkości. Naprawdę radość z jazdy. Najważniejsze jest to że reaguje na gaz od razu, bez zbędnego namysłu jak to ma miejsce w V6. Jest zdecydowana różnica po zmianie oprogramowania. Polecam. Trudno jest mi się odnieść do spalania bo w tym samym czasie ubrałem alu letnie 235/45/17. Wcześniej na oponach 205/55/16 spalał 5,3-5,7 na regularnej trasie Rzeszów - Wojnicz. Teraz spala 5,6 - 5,9 dokładnie na tym samym odcinku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johny x Zgłoś #8 Napisano 30 Marca 2012 gdzie i kto robił chipsa ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BLOKU Zgłoś #9 Napisano 30 Marca 2012 AT2000 w Rzeszowie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #10 Napisano 30 Marca 2012 Są różne hamownie, różne warunki pomiarowe ale błąd by oscylował w zakresie ok 5-10KM. Na 100% coś jest niesprawne - albo samochód albo hamownia. CRy nie maja takich giftów jak PD, w serii wychodzą ok 140-145KM po modzie w okolicach 180KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #11 Napisano 30 Marca 2012 Sorry, ale hamownia w AT to jakaś śmiechawa jest. Programy dla nic robi na odległość znany wszystkim pan z wielkopolski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johny x Zgłoś #12 Napisano 30 Marca 2012 Silniki CR raczej swoją serię trzymią ( niejednokrotnie zdarza się bonusik ) chyba że coś dolega , z PD to już różnie jak na loterii . Hamowanie odbyło się w AT2000. Wykonali jedną próbę. Trochę to mnie dziwi że raz ci hamowali :hmm . Ja również robiłem inna firma i u mnie był m/w taki przebieg - kilka hamowań na serii , potem zmiana softu hamowanie - poprawki cykle powtarzane kilkukrotnie , droga , poprawki i ostatecznie jeszcze raz hamownia . Łącznie auto było robione ok ~ 4,5- 5 godz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #13 Napisano 31 Marca 2012 Silniki CR raczej swoją serię trzymią ( niejednokrotnie zdarza się bonusik ) chyba że coś dolega , z PD to już różnie jak na loterii . Trochę to mnie dziwi że raz ci hamowali :hmm . Ja również robiłem inna firma i u mnie był m/w taki przebieg - kilka hamowań na serii , potem zmiana softu hamowanie - poprawki cykle powtarzane kilkukrotnie , droga , poprawki i ostatecznie jeszcze raz hamownia . Łącznie auto było robione ok ~ 4,5- 5 godz. hehe, jak ja klientowi mówię że modyfikacja zajmuje ok 2-4h bo różnie może być to czasami słyszę że to bardzo długo ponieważ jakiś tam "p.Heniu" potrzebuje tylko 30-45min. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #14 Napisano 31 Marca 2012 hehe, jak ja klientowi mówię że modyfikacja zajmuje ok 2-4h bo różnie może być to czasami słyszę że to bardzo długo ponieważ jakiś tam "p.Heniu" potrzebuje tylko 30-45min. Nie ma się co oszukiwać podkarpackie to czarna dziura na mapie chip tuningu. Mówię tu o takim prawdziwym, a nie wgrywanie gotowców - bo tego jest pod dostatkiem. Ale nie ma się co dziwić bo świadomość na temat modyfikacji też jest kiepska. A AT 2000 to niestety firma z "renomą" w Rzeszowie jeśli można to tak określić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jakimoto Zgłoś #15 Napisano 8 Września 2012 (edytowane) Jakieś wasze doświadczenia z chipowaniem tego silnika macie? Sam dopiero co kupiłem 2.0 TDI CR z 09 z przelotem 195 i poważnie zastanawiam się nad wzmocnieniem jego. Dużo lepiej chodzi auto? jak wtedy jest ze spalaniem? Proszę o odpowiedzi i z góry dziękuję. Edytowane 3 Stycznia 2023 przez jakimoto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #16 Napisano 8 Września 2012 Spalanie paliwa na pewno Ci spadnie. Mi spadło o około 0.8 l na 100 km. Tu masz pewnego sprzedawce ma Super Chipy ( boxy) montaż jest banalnie prosty. http://powerbox-kms.pl/chiptuning-opinie.html albo tu http://www.mrctuning.pl/sklep/index.php Autko masz mocniejsze o około 25 KM większy moment obrotowy a co z tym idzie to większa radość z jazdy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ChRzAnIu Zgłoś #17 Napisano 8 Września 2012 Spalanie paliwa na pewno Ci spadnie.Mi spadło o około 0.8 l na 100 km. Tu masz pewnego sprzedawce ma Super Chipy ( boxy) montaż jest banalnie prosty. http://powerbox-kms.pl/chiptuning-opinie.html albo tu http://www.mrctuning.pl/sklep/index.php Autko masz mocniejsze o około 25 KM większy moment obrotowy a co z tym idzie to większa radość z jazdy. Ty z tymi Boxami to zmykaj z tego forum bo większego gówna nie możesz reklamować chyba !! BLOKU niech Ci ktoś sprawdzi korekcje pompowtrysków , Rob555 z tego forum hamował kiedyś chyba podobne auto to z 140KM wyszło 120KM, dali pompki do czyszczenia ultradźwiękami i wróciła moc , i dopiero wtedy był robiony program . ---------- Dodano o 21:46 ---------- Poprzednia wiadomość o 21:45 ---------- Jakieś wasze doświadczenia z chipowaniem tego silnika macie?Sam dopiero co kupiłem 2.0 TDI CR z 09 z przelotem 195 i poważnie zastanawiam się nad wzmocnieniem jego. Dużo lepiej chodzi auto? jak wtedy jest ze spalaniem? Proszę o odpowiedzi i z góry dziękuję. Każde auto można Chipować, tylko najlepiej u sprawdzonych i polecanych Tunerów . Spalanie jeśli nie będziesz NON stop sprawdzać nowej mocy auta to Ci nie wzrośnie, jeśli ten sam styl jazdy powiedzmy Normalny, to ciut spadnie ale możliości wyprzedzania są o niebo lepsze . ps. Mój Ojciec ma 60lat Audi A3 8P i też ma wirusa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #18 Napisano 8 Września 2012 BLOKU niech Ci ktoś sprawdzi korekcje pompowtrysków w CR nie ma pompek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #19 Napisano 9 Września 2012 Jakieś wasze doświadczenia z chipowaniem tego silnika macie?Sam dopiero co kupiłem 2.0 TDI CR z 09 z przelotem 195 i poważnie zastanawiam się nad wzmocnieniem jego. Dużo lepiej chodzi auto? jak wtedy jest ze spalaniem? Proszę o odpowiedzi i z góry dziękuję. 140ki robi sie w okolice 170-180KM, więc różnica jest spora spalanie zostaje na tym samy poziomie, przy zachowaniu tego samego stylu jazdy, niektórzy właściciel zauważają spadek spalania...co wiąże się z większym momentem obrotowym, bo....nie redukujesz aż tak często i częściej jeździsz na wyższych biegach przy niższych prędkościach obrotowych... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
traksio Zgłoś #20 Napisano 10 Września 2012 Rob555 z tego forum hamował kiedyś chyba podobne auto to z 140KM wyszło 120KM, dali pompki do czyszczenia ultradźwiękami i wróciła moc , i dopiero wtedy był robiony program . to byl passat na wtryskach siemensa , i wlasnie siemensy maja to do siebie ze nie trzymaja mocy seryjnej , wystarczy zalac syfiaste paliwo i po robocie ale fakt ze kapiel w ultradzwiekach w wiekszosci przypadkow pomaga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach