mlodykulka Zgłoś #101 Napisano 10 Marca 2014 Witam Czy ktoś się orientuje odnośnie tego gdzie w Poznaniu najlepiej zrobić chipa do passka CR 140km? I ile średnio to kosztuje? Pisz do "kmink" on ci wszystko ladnie ogarnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #102 Napisano 10 Marca 2014 (edytowane) Poczytaj, przedstawia to czym są te "chip box-y" to nie temat o chip-box'ach zresztą poruszany wielokrotnie na naszym forum - posty w koszu...... Edytowane 10 Marca 2014 przez Blop Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #103 Napisano 10 Marca 2014 Ja zdecydowałem się na wiruska. W zasadzie pozostało mi do zdecydowania czy zrobię go u Aligatora w Katowicach, czy u Cinka w Rudnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blop Zgłoś #104 Napisano 10 Marca 2014 Ja zdecydowałem się na wiruska. dopiero? warto,warto - później nie to auto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marceli Zgłoś #105 Napisano 10 Marca 2014 I właśnie do tego pije, wirus to jedyne sensowne rozwiązanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koszałek Zgłoś #106 Napisano 11 Marca 2014 U Aligatora robiłem dwa francuzy i było ok. Fakt ładne kilka lat temu. Sam zastanawiam się nad modyfikacją ale nie wiem jak wydoli DSG. Trochę poszukałem i wszędzie podają, że wytrzymuje 350Nm czyli tyle ile ma seria. Czy ktoś wie jak koszty Aligator a Cinsoft? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupaczek_90 Zgłoś #107 Napisano 12 Marca 2014 (edytowane) Ja zdecydowałem się na wiruska. W zasadzie pozostało mi do zdecydowania czy zrobię go u Aligatora w Katowicach, czy u Cinka w Rudnie. 3/4 znajomych robiło soft u Aligatora w Dynosofcie i żaden nie narzeka, fakt ma troszke drożej ale lepszego tunera na Śląsku nie znajdziesz ja sam się tam będe wybierał nie tyle co na chiptuning co na korektę softu a tak po za tym wszelkie grupowe chiptuningi na innych forach wybierają własnie Dynosoft także coś to musi znaczyć Co nie zrobisz będzie tak jak mówi Bercik: nie to auto Edytowane 12 Marca 2014 przez szczupaczek_90 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koszałek Zgłoś #108 Napisano 13 Marca 2014 A DSG daje radę po modzie? Średnio z wykresów wychodzi 400Nm. Seria to 350Nm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skippi Zgłoś #109 Napisano 13 Marca 2014 3/4 znajomych robiło soft u Aligatora w Dynosofcie i żaden nie narzeka, fakt ma troszke drożej ale lepszego tunera na Śląsku nie znajdziesz ja sam się tam będe wybierał nie tyle co na chiptuning co na korektę softu a tak po za tym wszelkie grupowe chiptuningi na innych forach wybierają własnie Dynosoft także coś to musi znaczyć Co nie zrobisz będzie tak jak mówi Bercik: nie to auto jest jeszcze CTR Tuning w zabrzu sporo klientów u nieo stroi auta sam osobiscie mam program z CTR i nie narzekam z czystym sumieniem moge polecić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #110 Napisano 14 Marca 2014 mkpol, Cinek też świetnie ogarnia temat(Tak samo jak Ali), więc jedź tam gdzie masz bliżej albo gdzie jest taniej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #111 Napisano 14 Marca 2014 No właśnie Cinka miałem niemal pod domem, a teraz jak się przeflancował do Rudna to mi za jedno czy pojadę do niego czy do Katowic . Mój plan na wirus jest taki: optymalizacja spalania, 350 nm i kucy ile wyjdzie bezpiecznie. Jest jeszcze taki kłopocik, że w moim sterowniku grzebały faszystowskie policaje i jest zahasłowany. Nie wiem czy da się go odblokować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dany_2002 Zgłoś #112 Napisano 14 Marca 2014 Pytanie do bardziej doświadczonych w temacie , jak ten mój pasek z opisu znosi wirusa i czy jest sens go uszlachetnić, że tak powiem i cóż mam szanse osiągnąć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupaczek_90 Zgłoś #113 Napisano 14 Marca 2014 No właśnie Cinka miałem niemal pod domem, a teraz jak się przeflancował do Rudna to mi za jedno czy pojadę do niego czy do Katowic . Mój plan na wirus jest taki: optymalizacja spalania, 350 nm i kucy ile wyjdzie bezpiecznie. Jest jeszcze taki kłopocik, że w moim sterowniku grzebały faszystowskie policaje i jest zahasłowany. Nie wiem czy da się go odblokować Wiem że robie sie nudny z tym Dynosoftem Aligator robi takie rzeczy: to imoże na Twój sterownik coś poradzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #114 Napisano 15 Marca 2014 Spider boot to nie jest wymysł Aligatora, tylko "urządzenie", które tuner może kupić od producenta naszych programatorów Jest to jakby drugi procesor Co to zablokowanego sterownika...opisz dokładnie o jaka blokadę chodzi bo może po prostu masz na myśli TP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #115 Napisano 15 Marca 2014 Co to zablokowanego sterownika...opisz dokładnie o jaka blokadę chodzi bo może po prostu masz na myśli TPNie mam zablokowanego sterownika, da się go bez problemu sczytać, ale przy próbie wejścia prosi o podanie hasła. Jednocześnie licznik zmian ma wartość 3 . Jak chcesz to mogę ci podesłać plik programu, który kolega rrafalek skopiował z mojego sterownika. Może po tym będziesz wiedział coś więcej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #116 Napisano 16 Marca 2014 Podeslij na "info małpa tuneforce.pl". Tylko, że skoro udało się go odczytać, oznacza że jednak nie jest zablokowany... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #117 Napisano 16 Marca 2014 Poszedł mail, dzięki za zainteresowanie Grzesiek :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość poTFoor Zgłoś #118 Napisano 21 Marca 2014 Cześć, czołem !!! Jestem nowym parchem na tym forum. Szczęśliwym ( bądź nie, za wcześnie ocenić ) posiadaczem Passata B7 Variant 140 TDI CR, mam pytanie odnośnie chiptuningu. Wcześniej miałem Focusa w podobnej mocy i pojemności jednak tamto auto miało trochę więcej werwy i trochę mi tego w moim nowym nabytku brakuje ... Na ile bezpiecznym dla silnika jest taki chiptuning jeżeli miesięcznie kręcę po ok 7000 tyś km i jak to się ma do gwarancji fabrycznej. Pozdrawiam, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #119 Napisano 21 Marca 2014 jak to się ma do gwarancji fabrycznej. Tak się ma że jak wykryją wirusa to stracisz gwarancję, a mają możliwość sprawdzenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kmink Zgłoś #120 Napisano 22 Marca 2014 Jest opcja ze spider bootem, ale do tego trzeba raz otworzyć ECU, wiec zawsze jest prawdopodobieństwo, że jeśli wyjma sterownik to zobaczą ze był otwierany. Niestety, jakieś tam ryzyko jest zawsze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach