lisekexeter Zgłoś #61 Napisano 9 Marca 2015 tego nie wiem ale nie jest zle jak chcesz to podaj maila mam szwagra paska na podworku to klikne fote Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #62 Napisano 12 Marca 2015 (edytowane) Pisałem do kilku sprzedających, ai wszyscy zgodnie odpowiadali ze nie ma opcji zeby nowy lakier z palety dobierany tylko po kodzie nie różnił sie tego 10 letniego na aucie. Ale rozwiąże to inaczej - planuje kupić nowy zamiennik w ocynku do malowania i podjade u siebie do sklepu zeby mi lakier dobrali oglądając auto, dam lakiernikowi niech maluje. W moim kolorze nic z ori nie ma juz wykonałem grubo ponad 100 telefonów, to kolor głównie dla passka b6 i golfa 5 Edytowane 12 Marca 2015 przez Vpuchaty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #63 Napisano 12 Marca 2015 nawet jak pomalujesz pod kolor to i tak będzie różnica cały ambarans polega na tym by była jak najmniejsza różnica a już kupowanie takich zamienników pod kolor to wgl patola jak dla mnie ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Darof Zgłoś #64 Napisano 12 Marca 2015 Moj wujek ma taki błotnik w audi a4 z 96 roku. Kolor czerwony. I z początku było widać dużą róznice, teraz po pół roku czasami sie zastanawiam który to. W slońcu widać lekko inny odcień ale bez tragedii. Ja bym malował swój orginalny jak by szło, ew. kupić ori z używki i dać do malowania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vpuchaty Zgłoś #65 Napisano 13 Marca 2015 Ja bym malował swój orginalny jak by szło jak bym mógł sobie pozwolić na to żeby na ponad tydzień odstawić samochód do lakiernika to też bym tak zrobił, ale nie mam czasu na to, auto musi codziennie jeździć... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nemosto Zgłoś #66 Napisano 7 Września 2015 Witam wszystkich.Powiedzcie czy warto takie coś kupować http://allegro.pl/blotnik-lewy-przedni-vw-passat-b5-3b-fl-96-05-lc9x-i5619654685.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #67 Napisano 7 Września 2015 Zamiennik w kolor. Po roku - dwóch będzie cały zgnity. Taka jest moja opinia z własnego doświadczenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nemosto Zgłoś #68 Napisano 7 Września 2015 aż tak źle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coffin80 Zgłoś #69 Napisano 7 Września 2015 najlepiej kupić używany w kolorze (nie jest łatwo) i zamontować niż kupować zamiennik który tak jak kolega wyżej napisał bardzo szybko znowu zgnije ,ja wymieniałem lewy przód ,udało mi sie wyrwać używke z auta przywiezionego na części w takim samym kolorze za 200 zl,lakiernicy sie bardzo cenią także zamiennik + malowanie w mojej okolicy to jakieś 600 zł ,poprostu się nie opłaca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladek1181 Zgłoś #70 Napisano 9 Września 2015 Moj wujek ma taki błotnik w audi a4 z 96 roku. Kolor czerwony. I z początku było widać dużą róznice, teraz po pół roku czasami sie zastanawiam który to. W slońcu widać lekko inny odcień ale bez tragedii. Bo przywykłeś, nie ma takiej opcji żeby w pół roku lakier wypłowiał. To nie farba plakatowa. Zamiennik w kolor. Po roku - dwóch będzie cały zgnity. A weź go jeszcze spasuj powodzenia życzę. To dziadostwo najpierw przed malowaniem na sucho zakłada się na auto żeby go spasować, bo przy zamiennikach normą jest że trzeba coś albo podgiąć albo odgiąć. dopiero po wstępnym spasowaniu element się maluje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aggressive Zgłoś #71 Napisano 26 Kwietnia 2016 Przyszła i kolei na mojego pasacika. Nie mam już nerwów inwestować w dalsze naprawy przedniego błotnika. 2 razy już malowane u dwóch różnych lakierników i rdza znowu wyłazi. Na dzień dzisiejszy jest jakiś sensowny zamiennik czy trzeba szukać oryginału bez rdzy ? Przeglądam już neta od 3 dni i jest tragedia jeśli chodzi o prway przód (bez kierunku). Nie ma w czym wybierac nawet. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #72 Napisano 26 Kwietnia 2016 Tez mam ten problem. Moja ori uzywka malowana na nowo wytrzymala niecaly rok bez purchli. Teraz ma juz 3,5 roku i bable sie powiekszaja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
coffin80 Zgłoś #73 Napisano 26 Kwietnia 2016 błotniki z końca produkcji paska b5 były najgorszej jakości i ta nieszczęsna gąbka co jest między błotnikiem a nadkolem przeważnie ona jest powodem gnicia błotnika,z wersją bez migacza jest problem z używkami bo prawie każdy ma rdze albo cierpliwie będziesz szukał jeszcze jakiś czas albo będziesz zmuszony kupić zamiennik i malować,u mnie na osiedlu jest troche pasków b5 i nie widziałem jeszcze jakiegoś który nie ma rdzy na przednich błotnikach,oczywiście oprócz mojego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aggressive Zgłoś #74 Napisano 27 Kwietnia 2016 (edytowane) A obstawiacie, że ile by mi taki zamiennik wytrzymał bez rdzy ? Jak jest ze spasowaniem zamienników ? Wypowie się ktoś ? Ps. Szukam już dobry miesiąc i jest straszna tragedia jeśli chodzi o oryginał w dobrym stanie. Edytowane 6 Maja 2016 przez aggressive Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aggressive Zgłoś #75 Napisano 14 Maja 2016 Jako, że nie mogę znaleźć niczego sensownego jeśli chodzi o błotnik bez kierunku to jestem zmuszony kupić zamiennik. Powiedzcie mi tylko czy możecie polecić jakiegoś konkretnego sprzedawce na alledroogo u którego dostanę coś przyzwoitego ? Zależy mi na dobrym spasowaniu i odpowiednim zabezpieczeniu błotnika, tak aby znów rdza po dwóch latach nie wyszła. Malować u lakiernika czy kupić już zamiennik w kolorze ? Podobno nawet jeśli podam sprzedawcy kod koloru to i tak nie pokryje się on z tym na aucie. Co radzicie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #76 Napisano 14 Maja 2016 Podobno nawet jeśli podam sprzedawcy kod koloru to i tak nie pokryje się on z tym na aucieMoze sie nie pokryc, bo jest pare odcieni tego konkretnego. Tak mialem przy srebrnym LA7W. Na probniku bylo 7 odcieni i w sumie zaden nie podszedl.Powiedzcie mi tylko czy możecie polecić jakiegoś konkretnego sprzedawce na alledroogo u którego dostanę coś przyzwoitego ?A nie lepiej spytac sie polecanego lakiernika, blacharza? Z reguly maja sprawdzonych dostawcow, producentow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arkady4 Zgłoś #77 Napisano 15 Maja 2016 (edytowane) Witam napiszę coś odnośnie podróbkowych błotników ,co prawda był to błotnik do golfa 3 ale też nieoryginalny kupiony w IC za całe 60-kilka PLN-ów.Fakt pasował jak "świni siodło"ale po kilkugodzinnym rzucaniu mięsem jakoś go spasowałem,co do korozji,po spasowaniu okleiłem go na widocznych obrzeżach taśmą lakierniczą i całą wewnętrzną stronę i ostry rant zamalowałem barankiem (nigrin),łącznie z rantami,tymi mniej widocznymi,które "zawijają się"pod nadkole,jak również w koło reflektora.Następnie po wyschnięciu barana błotnik poszedł pod lakier.Efekt był taki że przez 4 lata nic absolutnie nie było żadnej korozji,fura nie była oszczędzana latała całą zimę i raczej była rzadko myta z soli. Wniosek moim zdaniem jest taki że korozja tych elementów zaczyna się właśnie od słabo zabezpieczonych obrzeży ,które są najbardziej narażone na uszkodzenia.Co wcale nie znaczy że te błotniki są dobrej jakości poprostu po porządnym zabezpieczeniu dłuższą chwilkę posłużą... Edytowane 15 Maja 2016 przez arkady4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aggressive Zgłoś #78 Napisano 8 Lipca 2016 Kupiłem u gościa przez allegro błotnik prawy który miał byś oryginalny. Dostałem coś z napisem Tong Yong 15 05 C. Rozumiem że jest to jakiś chiński zamiennik? Logo vw widnieje tylko na tym plastikowym mocowaniu. Proszę o pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecki3575 Zgłoś #79 Napisano 8 Lipca 2016 (edytowane) Tong Yong to Malezja, wątpię aby to był oryginał. Porządny podkład, kilo konserwacji do podwozi, "guma" na ranty i lata długie pojeździ. Obecnie oryginalne części karoserii i układu wydechowego czyli "części stalowe", blachy"do B5 produkowane są tylko we Francji. Edytowane 8 Lipca 2016 przez marecki3575 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aggressive Zgłoś #80 Napisano 8 Lipca 2016 (edytowane) Dzięki kolego za pomoc. Problem jest taki , że zapłaciłem za niego jak za oryginalny dlatego nie chce chłopu iść na rękę. Kupił całe auto niby na części, a podobno nie wiedział, że błotnik był już wymieniany. Co ciekawe, twierdzi że sprawdzał go miernikiem lakieru i wykazuje ok 100. Edytowane 8 Lipca 2016 przez aggressive Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach